quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:18 schreef RubenSosa het volgende:
Opstelling real: Casillas, Altintop, Ramos, Carvalho, Coentra, Xabi Alonso, Pepe, Lass, Cristiano, Benzema e Higuaín.
Gatverdamme. Totaal geen aanvoer vanuit het middenveld en Pepeals verdedigende middenvelder.
Dat kunnen we over 2 uurtjes pas beoordelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is een schande dat hij özil niet opstelt.
twitter:realmadrid twitterde op woensdag 18-01-2012 om 21:26:26#realmadrid Casillas, Carvalho, Pepe, Ramos, Ronaldo, Benzema, Alonso, Coentrao, Altintop, Higuaín, Lass. #halamadrid reageer retweet
Wel. Maar Mourinho zal er wel een reden voor hebben. Als Real vanavond wint heeft het uiteindelijk gewoon geod uitgepakt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:29 schreef Smoofie het volgende:
Altintop is beter dan özil, wist je dat niet?
Ja, maar ik denk dat de kans groter is om te winnen met özil dan met altintop.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wel. Maar Mourinho zal er wel een reden voor hebben. Als Real vanavond wint heeft het uiteindelijk gewoon geod uitgepakt.
Doorgestreepte vind ik niet sympathiek.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Barcelona
Pinto
Dani Alves
Piqué
Puyol
E. Abidal
Iniesta
Busquets
Xavi
Fàbregas
L. Messi
A. Sánchez
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Barcelona
Pinto
Dani Alves
Piqué
Puyol
E. Abidal
Iniesta
Busquets
Xavi
Fàbregas
L. Messi
A. Sánchez
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een geblaat allemaal. Dat moet allemaal nog blijken. Dat het jammer voor de wedstrijd is zal heus waar zijn, maar deze wedstrijden vallen in mijn beleving altijd tegen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:35 schreef Hierro het volgende:
Wat een flutopstelling.
Real Madrid zou waarschijnlijk toch niet winnen, maar dat je met zo'n opstelling aankomt is gewoon belachelijk. Dan vraag je om afslachting.
Eens.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Doorgestreepte vind ik niet sympathiek.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Barcelona
Pinto
Dani Alves
Piqué
Puyol
E. Abidal
Iniesta
Busquets
Xavi
Fàbregas
L. Messi
A. Sánchez
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sanchez wel? Mafkeesquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Doorgestreepte vind ik niet sympathiek.
Nee Fabregas.quote:
Ozil had zaterdag nog een erg belangrijke assist.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:38 schreef gniffie het volgende:
De mensen die alweer vergeten zijn hoe hard Ozil de vorige wedstrijden faalde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |