Ik heb Sanchez nog niet echt gevolgd. Dus die streep ik niet zonder meer door.quote:
Maar de vorige Clasico constant balverlies. Begrijpelijke keuze dus van Mourinhoquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ozil had zaterdag nog een erg belangrijke assist.
Vind ik niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar de vorige Clasico constant balverlies. Begrijpelijke keuze dus van Mourinho
Hij zat op de bank.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar de vorige Clasico constant balverlies. Begrijpelijke keuze dus van Mourinho
De vorige clasico was die continu aan het miepen en om kaarten aan het vragen. Kan incidenteel zijn, maar het blijft nu voor mij een kut kindquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb Sanchez nog niet echt gevolgd. Dus die streep ik niet zonder meer door.
Ik ga erop letten. Heb een of twee potjes met hem gezien (niet tegen Madrid) en het viel me op dat hij niet zo snel viel tijdens die twee wedstrijden. Misschien had hij zich toen nog niet aangepast aan het Spaanse voetbal.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
De vorige clasico was die continu aan het miepen en om kaarten aan het vragen. Kan incidenteel zijn, maar het blijft nu voor mij een kut kind
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ga erop letten. Heb een of twee potjes met hem gezien (niet tegen Madrid) en het viel me op dat hij niet zo snel viel tijdens die twee wedstrijden. Misschien had hij zich toen nog niet aangepast aan het Spaanse voetbal.
13th streamquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand sopcast link want dsc4 werkt nu nog niet
116205 bestequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand sopcast link want dsc4 werkt nu nog niet
Een meter niet buitenspel inderdaad.quote:
quote:
Danke, zal allebei ff proberen.quote:
Studeren is kapot duur, dus heb bijna geen geld over.quote:
quote:
Hierom dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:47 schreef Bananenbuiger het volgende:
Ja hoor, ik heb een Sport1 internet-TV abo en alsnog staat er dat de wedstrijd uitverkocht is en dat ik hem niet kan kijken???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |