Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:42 schreef Shreever het volgende:
@ fles.. ik heb oudewijvenbenen.. kapotte klepjes in mijn aderen, was zeer pijnlijk, en nog steeds nog niet compleet gefixed.
Overigens heb ik een hypermobiliteitsyndroom, altijd al, maar daar krijg ik ook steeds meer last van. Nu zijn mijn polsen overbelast, & schouders. Heb tijdje terug ok vreselijke rugklachten gehad. Rotlijf.![]()
Maar pffft... rug gebroken, bah zeg. Gelukkig alles nu goed voor je.
Daar drink ik er eentje op![]()
And hi binnenkomers
Klinkt allemaal erg naarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:42 schreef Shreever het volgende:
@ fles.. ik heb oudewijvenbenen.. kapotte klepjes in mijn aderen, was zeer pijnlijk, en nog steeds nog niet compleet gefixed.
Overigens heb ik een hypermobiliteitsyndroom, altijd al, maar daar krijg ik ook steeds meer last van. Nu zijn mijn polsen overbelast, & schouders. Heb tijdje terug ok vreselijke rugklachten gehad. Rotlijf.![]()
Maar pffft... rug gebroken, bah zeg. Gelukkig alles nu goed voor je.
Daar drink ik er eentje op![]()
And hi binnenkomers
Oh nou dat gaat ook lekker dusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:42 schreef Shreever het volgende:
Pijnstillers, rustig aan doen en fysio. Op zich niet zo'n ramp, maar je gaat je er zo bejaard door voelen.quote:
Kan alleen maar beter worden dus, dat is niet zo'n verkeerd vooruitzicht.quote:
ummmmquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:50 schreef Shreever het volgende:
[..]
Pijnstillers, rustig aan doen en fysio. Op zich niet zo'n ramp, maar je gaat je er zo bejaard door voelen.
hmmm that sucksquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens ach, hypermobiliteitsSYNDROOM, zo kan ik het ookmijn ledematen kunnen ook alle kanten op waarvan dokters niet eens wisten dat ze bestonden. Maar last heb ik er niet echt van. Behalve dan dat ik het hele jaar door op bergwandelschoenen moet lopen want ik kan zomaar op een vlak stuk asfalt door m';n enkel gaan. Aan de andere kant is dat al zo vaak gebeurd dat je er aan went
27quote:
Ik struikelde altijd over m'n eigen voeten als kindquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens ach, hypermobiliteitsSYNDROOM, zo kan ik het ookmijn ledematen kunnen ook alle kanten op waarvan dokters niet eens wisten dat ze bestonden. Maar last heb ik er niet echt van. Behalve dan dat ik het hele jaar door op bergwandelschoenen moet lopen want ik kan zomaar op een vlak stuk asfalt door m';n enkel gaan. Aan de andere kant is dat al zo vaak gebeurd dat je er aan went
wow, dat is wel erg jong voor dat soort fratsenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:56 schreef Shreever het volgende:
[..]
27![]()
Ik liep afgelopen zomer met steunkousen
Das indd wel jong voor dat soort ongein jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:56 schreef Shreever het volgende:
[..]
27![]()
Ik liep afgelopen zomer met steunkousen
[..]
Ik struikelde altijd over m'n eigen voeten als kind![]()
Mijn enkels vallen overigens wel mee nu, amper last van. Had mijn SI gewrichten die van hun plek af gingen, zulk soort dingen. En idd, dat overstrekken van knieen, ellebogen, al die rare dingen. Wist zelf ook niet dat je er zo'n last van kon hebben hoor, ze hebben er vanaf mijn puberteit nooit meer naar gekeken, ik dacht dat alles normaal was.
Lang leve foboquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, dat is wel erg jong voor dat soort fratsen
ik schatte je daardoor ook al richting mijn leeftijd, totdat ik in je fobo spiekte
Yep, die. En door de soepelheid van die gewrichten bij mij, gingen ze net zo makkelijk weer op de goede plek, maar konden ze ook zo weer van hun plaats schieten. Was erg vervelend. Was wel handig toen ze me zelf dat truukje leerden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm dat klinkt wel vrij kut iddSI gewricht is toch tussen je bekken en je wervelkolom?
quote:(i) Top 20 in de -reeks op 12-01-2012 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 075 D.
02. 070 MPG
03. 043 wel.o.k
04. 040 STING
05. 038 LovelyLady
06. 036 Pheno
07. 029 douche-eendje
08. 029 Muck
09. 025 MaleDuck
10. 021 Barreltje
11. 017 goldfinger1963
12. 017 Dr_Flash
13. 016 DaMart
14. 015 Shreever
15. 015 vrolijke-frits
16. 015 Koen66
17. 013 Bos81
18. 010 RockNijntje
19. 010 xBubbles
20. 010 Memento-Mori
Reeks-statistieken!
Ah, Murphy heeft een meeloopdag bij jou?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 06:59 schreef wel.o.k het volgende:
het is echt vrijdag de 13de voor mij
pak spullen uit mijn koffer bak, leg de sleutels even neet om wat dingen op hun plek te schuiven en gooi de klep dicht..... (ja, op slot)
sta ik bij de deur.... toegangspas vergeten en dus ook mijn pas om in te loggen op de pc.
![]()
is het al weekend?
jup, was ik net buiten begon het ook spontaan te waaien en te regenen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:04 schreef MaleDuck het volgende:
Mgguh!
[..]
Ah, Murphy heeft een meeloopdag bij jou?![]()
Ah, ik fietste net voor de bui uitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jup, was ik net buiten begon het ook spontaan te waaien en te regenen...
ik ga helemaal niks doen vandaag
straks maar eens kijken of ik kan inbreken in mijn eigen autoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, ik fietste net voor de bui uit
Jij kan alles toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
straks maar eens kijken of ik kan inbreken in mijn eigen auto
Ik bel de politie vastquote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
straks maar eens kijken of ik kan inbreken in mijn eigen auto
die van st kreeg ik open met een parapluquote:
goed idee, die hebben misschien wel een slim-jack bij hunquote:
En toen was de ruit kapot?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die van st kreeg ik open met een paraplu
Ja, ideaalquote:[..]
goed idee, die hebben misschien wel een slim-jack bij hun
Een moker lost alles op. Net zoals Duct tape .quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die van st kreeg ik open met een paraplu
[..]
goed idee, die hebben misschien wel een slim-jack bij hun
toen was ze blij en kreeg ik een kusjequote:
soort stalen lineaal met een inkepeing om via je raamrubber het mechanisme van je slot te bedienenquote:[..]
Ja, ideaal
kan ook nog, jammer dat er geen raampje in de kofferbak zitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een moker lost alles op. Net zoals Duct tape .
Dus toen was het kusjesdag voor jouquote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toen was ze blij en kreeg ik een kusje
[..]
soort stalen lineaal met een inkepeing om via je raamrubber het mechanisme van je slot te bedienen
Ik las het op twitterquote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan ook nog, jammer dat er geen raampje in de kofferbak zit
het is een slim jimquote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soort stalen lineaal met een inkepeing om via je raamrubber het mechanisme van je slot te bedienen
quote:
Wokkiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]lola
![]()
* wel.o.k pakt lola even stevig beet om een knuffel voorraad op te bouwen![]()
weekendjewegmeisje
ah, een bedwrapquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:03 schreef douche-eendje het volgende:
Aaaaah mn bed lag gewoon té lekker. Zo lekker met mn hoofd op mn kussen en helemaal in mn dekens gerold
Ja, kan het hier niet zien, maar had het wel eens eerder gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
een tennisbal kan ook
http://www.break.com/inde(...)h_a_tennis_ball.html
zag gister ene vrolijkefrits voorbij komen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:12 schreef DaMart het volgende:
en @TT: welke zwerver is bij ons in de kartonnen doos gekropen?
Timfrits komt wel vaker voorbij, even kijken of hij nog bekenden van 3 jaar geleden ziet en daarna is hij weer een tijdje wegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zag gister ene vrolijkefrits voorbij komen...trouwens
Klopt, doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De beste manier van slapen in je eentje
Succes wok, laat je het even filmen voor ons?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
gereedschap van een installateur hier lenen, stukje draad...
even kijken of ik het nog kan
Je gaat een jacuzzi aanleggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
gereedschap van een installateur hier lenen, stukje draad...
even kijken of ik het nog kan
nope, inbrekenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 06:59 schreef wel.o.k het volgende:
het is echt vrijdag de 13de voor mij
pak spullen uit mijn koffer bak, leg de sleutels even neet om wat dingen op hun plek te schuiven en gooi de klep dicht..... (ja, op slot)
sta ik bij de deur.... toegangspas vergeten en dus ook mijn pas om in te loggen op de pc.
![]()
is het al weekend?
Is ook de meest energiezuinige oplossingquote:
Noem je mij nou een zwerver?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:12 schreef DaMart het volgende:
en @TT: welke zwerver is bij ons in de kartonnen doos gekropen?
Dan moet je monopoly gaan spelenquote:
Blijkbaar voel je je aangesprokenquote:
LLquote:
MDquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je monopoly gaan spelen
[..]
Blijkbaar voel je je aangesproken
[..]
LL
Ik heb lampen nodigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je monopoly gaan spelen
[..]
Dan moet je eerder gaan slapenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
MD
Pff ben kapot
Zo de kleine naar school brengen, file op terugweg
in de TT staat dat er een zwerver in ons midden is, ja... en dat ben jij dus, aangezien je je aangesproken voelt?quote:
NOG eerder?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je eerder gaan slapen
Frustrerend als je dat nu al weet
Ja, lag gister al om half 10quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
NOG eerder?
Nee, minder energie verbruiken door de dag
en ja, die staat er dus elke dag
Doseerlichten, zodat de doorstroming beter isfilelichten dus.. enige voordeel: je ziet wanneer ze op groen gaan springen..
En als er vandaag eentje in de rij niet aansluit, haal ik alles in en ga voor hem staan
Bevestiging #5347859745quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bevestiging #5347859745
Wok kan alles
quote:
Niet echt, keelontsteking bijgekregenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SaraAlweer een beetje opgeknapt?
Je hebt het flink te pakken he?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Niet echt, keelontsteking bijgekregen
Beterschap!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Niet echt, keelontsteking bijgekregen
we? Heb je wat te vertellen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:11 schreef Barreltje het volgende:
daar zijn we weer!
LL veel plezier in het brabantse land dit weekend!
barreltje, barretje80quote:
en zo hebben we dus drie opties...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
barreltje, barretje80
een schizofreen is nooit alleen
Dank je welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:11 schreef Barreltje het volgende:
daar zijn we weer!
LL veel plezier in het brabantse land dit weekend!
quote:
veel plezierquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je weldat gaat wel lukken
Ik ga nog een bakkie koffie inschenken en dan word ik gedropt bij Marijke
naast de bank voor de deurquote:
Dan moet je springen...quote:
das een stoel..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
naast de bank voor de deur
o wacht, die was van barman
tnx toon hermans ..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je springen...
woordgrapje... ei, springen, eisprong...
dat zat niet want je kan er niet in zitten zeg je netquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das een stoel..![]()
en hij is door bos geclaimed
in mijn ei kan je niet echt zitten..
of wacht.. hoe zat dat ook al weer??
Ow... ben ik niet de eerste die dat verzonquote:
nee.. toon hermans legde ook altijd zijn grapjes uit, toch ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... ben ik niet de eerste die dat verzon
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zat niet want je kan er niet in zitten zeg je net
Geen idee, heb niet echt heel veel van hem gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee.. toon hermans legde ook altijd zijn grapjes uit, toch ?
ohja!! even thee pakken!quote:
toon hermans is heul christelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet echt heel veel van hem gezien![]()
Wereldvreemde eend, weet je nog
Vind het niet echt belangrijk wat de dominee ervan vindquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
toon hermans is heul christelijk
mag vast wel van de dominee![]()
cabaret is ook gewoon leukquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vind het niet echt belangrijk wat de dominee ervan vindMaar steek mn tijd liever ergens anders in
Tuurlijk is cabaret leuk, kijk ik ook af en toe wel, maar niet zoveel dat ik al die caberetiers ken en dingen van hen gezien heb..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
cabaret is ook gewoon leuk
moet je al je tijd nuttig verbruiken
God danken is altijd goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:07 schreef STING het volgende:
Nog 5 uurtjes en dan is het weekend, thank god
toon hermans is van vroegahquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk is cabaret leuk, kijk ik ook af en toe wel, maar niet zoveel dat ik al die caberetiers ken en dingen van hen gezien heb..
Wat is nuttig
Weet ik, heb wel eens stukjes van hem gezien... alleen kon niet voor de geest halen dat hij zijn grapjes ook altijd uitlegdequote:
Hier nog langerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:07 schreef STING het volgende:
Nog 5 uurtjes en dan is het weekend, thank god
Gussie. Kusje op je buikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier nog langer
En huuuu buikpijn
Hopelijk ben je dat ook snelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:31 schreef Muck het volgende:
Okee, nu wil ik wel weer beter zijn hoor![]()
Opgestaan, kleding verzameld en de trap afgelopen --> zo moe dat ik even moet gaan zitten
Ontbijt geregeld --> even wachten met eten, want mooooeeee
En het is pas half 12
Thanksquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk ben je dat ook snel
Zo is het ook niet lekker
en nog kunnen ze niks vinden??quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks
Nee, ik kan bijzonder weinig met 1 hand, dus ik verveel me te pletter. De dingen die ik wel kan, doe ik maar eventjes, omdat ik anders te moe wordt. Behoorlijk frustrerend
Maar nu houd ik op met zeuren
Thee
I like redneck engineeringquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
een tennisbal kan ook
http://www.break.com/inde(...)h_a_tennis_ball.html
Eh, ik zit met mijn hand in het gipsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en nog kunnen ze niks vinden??
of komt het door je ijzergehalte? ik heb/had altijd het omgekeerde, als ik te weinig ijzer had dan werd ik moe, misschien dat het bij jou omgekeerd werkt ofzo ?
muckiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:31 schreef Muck het volgende:
Okee, nu wil ik wel weer beter zijn hoor![]()
Opgestaan, kleding verzameld en de trap afgelopen --> zo moe dat ik even moet gaan zitten
Ontbijt geregeld --> even wachten met eten, want mooooeeee
En het is pas half 12
ik ga lunchen, zal ik voor jou ook wat klaar maken?quote:
Lief! Heel graagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga lunchen, zal ik voor jou ook wat klaar maken?
Mwoa hoezo? Er gaat niet eens iets stukquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou dit nou onder brute force vallen?
Fles
keelontsteking kan irritant lang durenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:07 schreef sararaats het volgende:
vandaag een wandeling gemaakt. m'n BMI is 24,8![]()
stomme keelontsteking, ik word er krankjorum van![]()
Oehquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
ik ga eens even eitjes bakken om mnuit bed te lokken
Ejjjjj!quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kwam gister een mega-krtek-knuffel tegen in de stad![]()
Wel een fotoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Wat lief dat je die voor me hebt meegenomen
dat weet ik, maar daar wordt je toch niet zoooo moe van ?quote:
dat heeft de c1000 bij mij ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:14 schreef DaMart het volgende:
Handig zo'n kassa waar je alleen kunt PINnen. De rij voor de kassa waar je ook met contant geld kunt betalen, stond tot halverwege de supermarkt. Bij de PIN-kassa had ik slechts één wachtende voor me.
Ja? Weer veel exotische beestjes onder de microscoop onderzocht?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:18 schreef douche-eendje het volgende:
Wat een dag... net terug van lunch
Exotische cellenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ja? Weer veel exotische beestjes onder de microscoop onderzocht?
Jawel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat weet ik, maar daar wordt je toch niet zoooo moe van ?
Wat heb je al allemaal gevondenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Exotische cellenEn rare puncties enzo... wat een dag
Bijna 5 uur!
Boffen wij even dat we jou hebben die ons beschermt tegen dit soort gevarenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dingen die je zelf niet wil hebben.
ga je ook naar finse??quote:
hmm..quote:
Ghehehequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:37 schreef STING het volgende:
[..]
Boffen wij even dat we jou hebben die ons beschermt tegen dit soort gevaren
Wat?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
inspectie ronde....
koffiezetapparaten en waterkokers mogen niet
Ja, stel je voor dat je het omstoot zo naast je pcquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
inspectie ronde....
Dat ligt wel op de bergensbana ja. Dikke kans op dus. Hoezo?quote:
Meen je nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
IBM beleid, je moet hun koffie kopen
Dus jij hebt e.e.a. goed verstopt nu?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
inspectie ronde....
neequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jij hebt e.e.a. goed verstopt nu?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
inspectie ronde....
Heb je ze al een kop koffie aangeboden?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neestaat gewoon op mijn bureau
ze zijn nu de kasten aan het na lopen
Pfff gun je werknemers geen koffie... dan ben je een slecht bedrijf!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
IBM beleid, je moet hun koffie kopen
als ze erover beginnen dan biedt ik het ze aanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ze al een kop koffie aangeboden?.
echt hequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pfff gun je werknemers geen koffie... dan ben je een slecht bedrijf!
Ow, op het HBO was het 33 cent per bakkiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Want je bent verplicht om automatendrab a 50 ct per bekertje te drinken?
Het lijkt goddomme de TU wel, al hebben ze daar nog kantines met relatief goede koffie...
Vroegah was het hier 30 cent, maar de laatste tijd wordt de prijs rap omhoog gegooidquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow, op het HBO was het 33 cent per bakkie
dit is het eerste bedrijf waar ik moet betalen voor koffiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Vroegah was het hier 30 cent, maar de laatste tijd wordt de prijs rap omhoog gegooid...
Gekke koffie?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:37 schreef douche-eendje het volgende:
Hier is de koffie en thee gratis, gekke koffie moet je wel voor betalenen iedere 3 meter hier ongeveer een tankpunt
Waar kan ik me aanmeldenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:37 schreef douche-eendje het volgende:
Hier is de koffie en thee gratis, gekke koffie moet je wel voor betalenen iedere 3 meter hier ongeveer een tankpunt
Dat snap ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alles wat geen gewone koffie is.
Ja. Met discodip, bijvoorbeeldquote:
OMG, ze hebben gewoon een vacature voor een electrotechnicusquote:
het is voorbestemd mpgquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG, ze hebben gewoon een vacature voor een electrotechnicus!!!!!
Ik moet alleen wel een aanrijtijd van 15 minuten hebben danquote:
Doe jij daarvoor een jurk aan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet alleen wel een aanrijtijd van 15 minuten hebben dan...
D-e? Samenwonen
![]()
?
In mn hokje van 16m2?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet alleen wel een aanrijtijd van 15 minuten hebben dan...
D-e? Samenwonen
![]()
?
Met twee inkomens is een groter huisje vast bereikbaar, toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
In mn hokje van 16m2?![]()
En uitstrijkje nummer 450 van dit jaar, echt fantastisch
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k knuffeld nog even snel lola
Weekend
Hoi Klonkquote:
Vast wel. Maar ja, samenwonen met een rugstaarder....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Met twee inkomens is een groter huisje vast bereikbaar, toch?
Gefeliciteerd
quote:
Neuh.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:15 schreef douche-eendje het volgende:
Maar mpg, is die vacature voor elektrotechnicus dan zo bijzonder?
Whahaha, flapdrol.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuh.
Maar wel een goede reden om voor jou en voor dat koffiewalhalla te kunnen kiezen...
Nog geen nieuws of niet geworden?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ja, samenwonen met een rugstaarder....
[..]
quote:
Niets geworden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog geen nieuws of niet geworden?
heb je weekend?quote:
ik las het vanochtend en moest gelijk aan jou en de spikes denken :pquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nee wacht, toch geen horrorwinter voorlopig
Trachitolquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ben je vrij, ga je een weekendje weg, krijg je keelpijn
Maaarrrr we zijn er bijna
dan ga ik doen alsof ik weg wilquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter doet happydance
Aangenomen bij essent
Woei.. eind januari begin februari beginnen en voor iig een jaar
* Knetter gaat verder met happydance
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aangenomen bij essent
Die zal je er vast ook wel niet bij krijgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die chick van die reclame is lekker
Jij mag mij wel bellen danquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan ga ik doen alsof ik weg wil
en feliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
Al gedaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je kunt nu een proefpakketje aanvragen bij pickwick. gratis gebladiebla perenthee.
nu ook wel toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij mag mij wel bellen dan
Natuurlijk je hebt mn nr alleen kan ik je nu geen mooie korting aanbieden oidquote:
maar ik ga nog niet slapenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Natuurlijk je hebt mn nr alleen kan ik je nu geen mooie korting aanbieden oidenkel een kusje op je neus
Life suxquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zal je er vast ook wel niet bij krijgen.
Net als dat die hoerige klote plus ondernemers die mooie meisjes uit die reclames ook niet in dienst hebben.
Kusjes op de neus kunnen altijd gek!quote:
Oeh, daar mag je zelfs mij voor bellenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Natuurlijk je hebt mn nr alleen kan ik je nu geen mooie korting aanbieden oidenkel een kusje op je neus
Ik wil jou best bellen om je een kusje op je neus te geven hoor.. wel 2 zelfs want gipsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh, daar mag je zelfs mij voor bellen
Whaoh, da wil ik ok welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Liefquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wil jou best bellen om je een kusje op je neus te geven hoor.. wel 2 zelfs want gipsdus verdien je meer
* wel.o.k beltquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kusjes op de neus kunnen altijd gek!
ja maar paarsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:02 schreef Muck het volgende:
Ik was aan het tekenen, maar het lukt niet
Meeko wil per se op mijn stoel zitten en Eddy speelt de halve dag met mijn gips
Ik snap datquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar paarsnaturrlijk is dat onweerstaanbaar
Mooi, dat ga ik dan meteen doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je kunt nu een proefpakketje aanvragen bij pickwick. gratis gebladiebla perenthee.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aangenomen bij essent
Dank voor de tip, eens even aanvragenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lekker he?quote:
Hee snoesquote:
Nee, dat klinkt als aftereighttheequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker he?
Heb je de choco-mint variant ook al op?
kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt als aftereightthee.
das toch het hoogste trein station van europa??quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee snoesVertel eens wat er in Finse te doen is?
Dat ligt volgens mij in Zwitserland: Jungfraujochquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das toch het hoogste trein station van europa??
Of ik voor julliequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:25 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt
Als je zin hebt, zet ik binnenkort een kopje voor je
Nee joh gekkiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das toch het hoogste trein station van europa??
Het uitzicht vanaf daar schijnt erg mooi te zijn. Helaas was het erg mistig toen ik er wasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh gekkieFinse ligt op 1219 m hoogte.
Het hoogste station in Europa ligt in Zwitserland, station Jungfraujoch op ruim 3400 meter
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt volgens mij in Zwitserland: Jungfraujoch.
spoorofielenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het hoogste station in Europa ligt in Zwitserland, station Jungfraujoch op ruim 3400 meter
Dan hebben we al wat anders, maar ik dacht er ineens aanquote:
Ik heb één keer geprobeerd er te komen. Bleek dat Interrail voorbij Interlakjen niet geldig wasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het uitzicht vanaf daar schijnt erg mooi te zijn. Helaas was het erg mistig toen ik er was.
Ik lach je wel even uit als ik weer eens 160 km/h rij met een pint aan de kop. Of 180. Of 200. Of 320quote:
Niets mis met een goede discussiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:35 schreef Muck het volgende:
Ik ben te jng om seniel te worden, en toch ga ik in discussie met een kat
tussen takkquote:
ohhquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig inhoudelijk weerwoord kwamquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lach je wel even uit als ik weer eens 160 km/h rij met een pint aan de kop. Of 180. Of 200. Of 320
die 320 haalt mijn formule ford nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lach je wel even uit als ik weer eens 160 km/h rij met een pint aan de kop. Of 180. Of 200. Of 320
Dat is een onderzoekje waard, dat zou best heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohhnouja, het hoogste station van noorwegen dan toch
Ik deed vanochtend 160, zonder pint maar met schone jongedamequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die 320 haalt mijn formule ford niet
Het kaartje zat toen bij mijn arrangement inbegrepenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb één keer geprobeerd er te komen. Bleek dat Interrail voorbij Interlakjen niet geldig wasGrindelwald had er weer een zwartrijder bij
![]()
Als je er met de trein heen wil kan je beter even wachten op een dikke erfenis. Een retourtje Interlaken - Jungfraujoch is duurder dan een Interrailpass voor 4 dagen voor heel de rest van het land
quote:
quote:
Is inderdaad het geval:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een onderzoekje waard, dat zou best heel goed kunnen.
volgens wikipedia danquote:At the same time the station, at 1,222.2 metres (4,010 ft) above mean sea level, became the highest point on the Norwegian railway network.[7]
En niet geheel onbelangrijk: kaffequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tussen takk : duizend (maal) dank - oftewel dank je wel!
hadde bra : heb (het) goed - oftewel doei!
misschien in september of zo? Maar jij wil niet NOG een keer de Jungfrau op natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:44 schreef DaMart het volgende:
Oké, wie gaat er dit jaar een keer mee een weekje met de trein naar Zwitserland?.
Ik zat meer te denken aan mei of juniquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien in september of zo? Maar jij wil niet NOG een keer de Jungfrau op natuurlijk.
INB4 "hihi als je eenmaal de Jungfrau gemount hebt is het geen Jungfrau meer"
ol toch?quote:
als je dan toch in flam bent, MOET je ook naar finse..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is inderdaad het geval:
[..]
volgens wikipedia dan
quote:
Blasenberg klinkt ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:51 schreef DaMart het volgende:
Dit lijkt me wel een toepasselijke bestemming in Zwitserland.
Oké, dat is alvast 1 dagtrip ingevuldquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Blasenberg klinkt ook niet verkeerd.
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier staat de oven net aan voor stokbrood met kaas.
Met een dikke ølquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:58 schreef MPG het volgende:
Jungfrau... Blasenberg... Klinkt goed. Overnachting in de pornogasthof?
Die ene in Interlaken natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:58 schreef MPG het volgende:
Jungfrau... Blasenberg... Klinkt goed. Overnachting in de pornogasthof?
Dan zit ik dus in Noorwegenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan mei of juni.
daar gaan we wrsl 3 nachten slapen.quote:
Maar is ook wel noodzaakje voor in het rijtje Batzenhäusle, Geilenkirchen, Geilhausen natuurlijk ;s)quote:
Checkquote:
ohh!! dan vind hij die rallarvegen vast helemaal geweldig!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar gaan we wrsl 3 nachten slapen.
Die maat van me is helemaal natuurflip dus die wil Hardangervida in
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar is ook wel noodzaakje voor in het rijtje Batzenhäusle, Geilenkirchen, Geilhausen natuurlijk ;s)
quote:
sollyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |