abonnement Unibet Coolblue
pi_106745769


Welkom in het immer succesvolle make-up-tips-topic!
Professional, nitwit of newbie? Pak je kwasten, je kleurtjes en post gezellig mee!

Of ga eens voor een andere subtielere look

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_106745857
Zijn et hier dames met heel lichte wenkbrauwen? Wat doen jullie daaraan? Verven, poederen, bijtekenen, gekleurde gel gebruiken?
Ik probeer al een tijdje verschillende dingen, maar heb nog geen fijne methode kunnen vinden...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_106745942
Ik verf ze om de paar weken en ik kleur ze tussendoor bij met een wenkbrauwpotlood van MAC. :Y
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_106745984
Ik ben vorige week jarig geweest en ga van mijn verjaardagsgeld eindelijk die Sigma kwastenset (12 kwasten) kopen O+
pi_106745992
Doe je dat zelf? Ij heb dat 1 keer gedaan, eb dat was niet bepaald een succes, alles was ongelijk gekleurd :o
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_106746040
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:38 schreef Mirjam het volgende:
Doe je dat zelf? Ij heb dat 1 keer gedaan, eb dat was niet bepaald een succes, alles was ongelijk gekleurd :o
Yup! Ik heb daar geen last van eigenlijk en ik flots het er best wel willekeurig op, haha. :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_106746051
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:37 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben vorige week jarig geweest en ga van mijn verjaardagsgeld eindelijk die Sigma kwastenset (12 kwasten) kopen O+
Die is fijn! *O*
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:41:28 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106746134
Maar zijn er ook make-up tips voor mannen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:43:41 #9
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106746231
Ik heb mijn hoofdhaar geblondeerd en dan valt het minder op dat mijn wenkbrauwen zo licht zijn :P

Verder gebruikte ik eerst poeder, maar dat vond ik vaak te "vol", daar krijg ik hele dikke wenkbrauwen door voor mijn gevoel.
Favoriet nu is potloodje (Hema bijv. maar heb ook een fijn oud potloodje van L'Oréal.) en Brow Set Gel van MAC, alleen knoei ik daarbij weleens met het aanbrengen. Dat is gekleurde gel om je wenkbrauwhaartjes mee te kleuren en mee in model te brengen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:47:35 #10
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106746393
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:41 schreef Dven het volgende:
Maar zijn er ook make-up tips voor mannen?
Tuurlijk, waarom niet?
Wat zou je willen dan?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:47:43 #11
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106746397
Meestal passen je orginele wenkbrauwen en de kleur ervan toch het beste bij je gezicht.
Ik heb redelijk donkere wenkbrauwen maar toch vind ik ze nog te ''licht''
Vandaag bij getekend met een potlood. Maar ik vind het er maar vervloekt uitzien.
Op een of ander manier staat het niet.
Doei!
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:48:33 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106746417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Tuurlijk, waarom niet?
Wat zou je willen dan?
Wat vrouwen ook wensen. Er beter uitzien dan in een naturelle staat van zijn :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:50:44 #13
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106746485
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:47 schreef Meloewa het volgende:
Meestal passen je orginele wenkbrauwen en de kleur ervan toch het beste bij je gezicht.
Ik heb redelijk donkere wenkbrauwen maar toch vind ik ze nog te ''licht''
Vandaag bij getekend met een potlood. Maar ik vind het er maar vervloekt uitzien.
Op een of ander manier staat het niet.
Het ligt er echt helemaal aan hoe je bij tekent en met welke kleur. Vaak moet je een veeeel lichtere kleur potlood hebben dan je denkt.
Mijn wenkbrauwen zijn afhankelijk van het jaargetijde heel licht tot vrijwel doorzichtig, dat is niet zo charmant, zeker niet als ik oog make-up draag (op mijn vrijwel blonde wimpers enzo :P).
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:51:51 #14
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106746532
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat vrouwen ook wensen. Er beter uitzien dan in een naturelle staat van zijn :')
Meeste vrouwen wensen geen man met make-up, maar als ik je fotoboek zo zie, zie je er toch hartstikke prima uit. Geen mega zwarte kringen of gekke ogen ofzo?
Wat stoort je dan aan jezelf?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:57:00 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106746715
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Meeste vrouwen wensen geen man met make-up, maar als ik je fotoboek zo zie, zie je er toch hartstikke prima uit. Geen mega zwarte kringen of gekke ogen ofzo?
Wat stoort je dan aan jezelf?
Ik ben professioneel photoshopper! :D

Nee, ik was vooral benieuwd wat er geadviseerd zou worden. Geen make-up in ieder geval! :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106746907
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Meeste vrouwen wensen geen man met make-up, maar als ik je fotoboek zo zie, zie je er toch hartstikke prima uit. Geen mega zwarte kringen of gekke ogen ofzo?
Wat stoort je dan aan jezelf?
Eensch :Y
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:03:49 #17
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106746950
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:57 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ben professioneel photoshopper! :D

Nee, ik was vooral benieuwd wat er geadviseerd zou worden. Geen make-up in ieder geval! :+
Bij mannen denk ik meer aan een leuke bril ofzo, dat doet vaak wel veel. Make-up bij mannen is heel tricky. Je ziet het al snel zitten en dan is het echt een major turn off, zowel op sex gebied als in de gewone en zakelijke omgang :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_106747045
Ik vind het voor mannen (mits ze geen probleemhuid of dergelijke hebben) voldoende als ze hun gezicht reinigen en dag/nachtcreme gebruiken.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:08:58 #19
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106747137
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind het voor mannen (mits ze geen probleemhuid of dergelijke hebben) voldoende als ze hun gezicht reinigen en dag/nachtcreme gebruiken.
Helemaal mee eens :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:35:57 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106748038
Oke. Dus ik moet stoppen met het gebruiken van spulletjes gevonden bij moeder, zus of vriendin. Ben alleen zo bang dat het me niet lukt. Het ruikt zo lekker! Elke keer opnieuw wil ik mezelf weer opeten :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:40:18 #21
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106748177
:D
Wat gebruik je dan van hun voor spullen?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_106748202
Ik verfde mijn werkbrauwhaartjes weleens toen ik nog op de kappersschool zat..
Probleem bij mij is alleen dat mijn ene wenkbrauw veel meer donshaartjes ertussen heeft zitten dan de andere, dus moest ik alsnog bijtekenen.
Ik ben blond van mijzelf dus een tintje donkerder staat al snel te 'hard'.
Ik gebeuik alleen een potlood, de lichtbruine van etos.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:52:29 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106748511
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
:D
Wat gebruik je dan van hun voor spullen?
Zooi met kersen, kokos, kiwi, sinaasappel.. Je kan het zo gek niet verzinnen! :D Ik schaam me ook altijd een beetje onder de douche. En dan was ik mezelf snel af met iets mannelijks met de hoop dat die avond niemand het ruiken zal :')

Vrouwen, waarom ruiken jullie verzorgingsproducten naar lekker eten?!? :'(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:57:27 #24
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106748653
Mijn man gebruikt ook weleens mijn douchegels omdat die lekker ruiken naar kokos of bloemetjes, boeit toch niet ;)
Ik dacht dat je echt make-up bedoelde als in mascara, foundation, concealer enzo.
Wat jij noemt zijn meer verzorgingsproducten en als jij die lekker vindt, gewoon gebruiken, who cares :P
En mocht je het vervelend vinden voor anderen, gewoon 's avonds douchen, dan ruik je al die geurtjes 's ochtends toch niet meer ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_106748686
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Zooi met kersen, kokos, kiwi, sinaasappel.. Je kan het zo gek niet verzinnen! :D Ik schaam me ook altijd een beetje onder de douche. En dan was ik mezelf snel af met iets mannelijks met de hoop dat die avond niemand het ruiken zal :')

Vrouwen, waarom ruiken jullie verzorgingsproducten naar lekker eten?!? :'(
Not sure if serious or troll :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:59:32 #26
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106748704
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:58 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Not sure if serious or troll :')
Bloody serious helaas ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 13 januari 2012 @ 01:00:23 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106748734
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn man gebruikt ook weleens mijn douchegels omdat die lekker ruiken naar kokos of bloemetjes, boeit toch niet ;)
Ik dacht dat je echt make-up bedoelde als in mascara, foundation, concealer enzo.
Wat jij noemt zijn meer verzorgingsproducten en als jij die lekker vindt, gewoon gebruiken, who cares :P
En mocht je het vervelend vinden voor anderen, gewoon 's avonds douchen, dan ruik je al die geurtjes 's ochtends toch niet meer ;)
Nee, mascara ruikt niet lekker. Al doe ik wel altijd alsof ik mijn nagellak verwijderen moet. Dat ruikt ook zo lekker.. :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106748773
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Bloody serious helaas ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Nee, mascara ruikt niet lekker. Al doe ik wel altijd alsof ik mijn nagellak verwijderen moet. Dat ruikt ook zo lekker.. :')
:') Sure?

Als wel, na het douchen een mannelijk deootje eroverheen en good to go! ^O^
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 01:04:42 #29
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106748851
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:01 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

[..]

:') Sure?

Als wel, na het douchen een mannelijk deootje eroverheen en good to go! ^O^
Ik houd van chemische geuren denk ik. Benzine, aceton, lijm.. Gelukkiger krijg je me niet. Of het moet kokoscreme of een kiwisinaasappeldouchegel zijn :')

Y u no believe me?!? :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106748943
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:04 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik houd van chemische geuren denk ik. Benzine, aceton, lijm.. Gelukkiger krijg je me niet. Of het moet kokoscreme of een kiwisinaasappeldouchegel zijn :')

Y u no believe me?!? :D
Uhm, je vindt onze verzorgingsproducten naar lekker eten ruiken, je wilt je zelf na het douchen opeten en je doet alsof je je nagellak aan het removen bent? :')

Ik krijg trouwens koppijn van nagellak remover :r
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 01:14:22 #31
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106749113
Benzine vind ik ook lekker ruiken hehe, hoef er alleen geen douchegel-geur of parfum van :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_106749164
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Benzine vind ik ook lekker ruiken hehe, hoef er alleen geen douchegel-geur of parfum van :')
_O- Ik had het laatst over mijn schoen gemorst. Meuren in die auto :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 01:51:51 #33
365167 Knuffeltutje
Soms met een rijmpje
pi_106749818
Ik kende dit topic niet :)
Ik ben een beetje aan het onderzoeken wat de mooiste vorm wenkbrauwen bij mij is.
Inkleuren vind ik niet mooi staan dan voel ik me net een clown maar het zal wel gewenning zijn
Ik hou van knus, ik hou van knuffelen, ik hou van aan lieve mannen snuffelen en frutselen.
Ik ben geen stomme kloon. Ik ben geen newbie.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 02:00:05 #34
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106749895
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:07 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Uhm, je vindt onze verzorgingsproducten naar lekker eten ruiken, je wilt je zelf na het douchen opeten en je doet alsof je je nagellak aan het removen bent? :')

Ik krijg trouwens koppijn van nagellak remover :r
Ja. Zelf doe je het ook dus waarom verklaar je mij dan voor gek? :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 13 januari 2012 @ 02:00:29 #35
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106749900
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Benzine vind ik ook lekker ruiken hehe, hoef er alleen geen douchegel-geur of parfum van :')
Jij preekt waarheid! :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 13 januari 2012 @ 08:17:45 #36
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_106751247
Heeft er hier iemand ervaring met de blush van Nars?

Heb een hele mooie kleur gezien maar wil weten of i goed blijft zitten en hoe lang doe je met de inhoud?
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  vrijdag 13 januari 2012 @ 08:20:31 #37
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106751270
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:34 schreef Mirjam het volgende:
Zijn et hier dames met heel lichte wenkbrauwen? Wat doen jullie daaraan? Verven, poederen, bijtekenen, gekleurde gel gebruiken?
Ik probeer al een tijdje verschillende dingen, maar heb nog geen fijne methode kunnen vinden...
Ik verf ze af en toe met speciale verf, maar dan ben ik ook een half uur bezig met ze epileren aangezien ik veel blonde haartjes heb, die ik normaal niet zie :') Maar ben de laatste tijd lui geweest, alle verf is er nu alweer af, moet het eigenlijk weer eens doen binnenkort. Ik teken ze sowieso altijd bij met een potloodje van de hema, de 'blonde' kleur zeg maar, dat ziet er al een stuk beter uit :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_106751300
Ik heb ook hele lichte wenkbrauwen en wimpers (bijna transparant). Mijn wenkbrauwen verf ik eens in de zoveel tijd zelf, maar het blijft bij mij niet lang zitten. Ik verf dan altijd eerst en daarna de overtollige haartjes epileren. Ik kleur het verder iedere dag met een beetje wenkbrauwpoeder en wat kleurloze gel. Dan zit de poeder de hele dag goed. Potloodje vind ik zelf juist te hard staan. :P

Ben trouwens helemaal om. Heb maandag ook een tube TFSI gehaald en mijn hemel wat een fijn spul! *O* Eerst had ik altijd de basis van Catrice, vond ik wel fijn, maar mijn Sleek oogschaduw creasde dan toch nog aan het eind van de dag. Geen porum met wat donkerdere kleuren.
Was voor de TFSI bij de Sephora in Maastricht, maar damn.. wat een wijven daar. Ik heb de lemon drops versie gehaald, want de normale was opeens 21 euro en de andere versies 18 euro (15% korting ging er bij de kassa nog vanaf). Dus ik vraag de verkoopster daar waarom er een prijsverschil zit, maar ze keek me aan of ze vuur zag branden.." Ja geen idee hoor". Vond het maar raar, ze wou het verder ook niet nakijken of wat dan ook :{ . Heb daarom de Lemon Drops maar gehaald (die is wat meer geel dan de originele) en die is heel fijn. Het zou helpen tegen de rode huid op de ogen, maar je ziet niks van het gelige gelukkig, is gewoon kleurloos op mijn ogen. Het is niet goedkoop, maar zoals ik hier ook al meermalen heb gelezen moet je er behoorlijk lang mee kunnen doen. :)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:17:09 #39
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106753291
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 08:23 schreef Mayla het volgende:
Ik heb ook hele lichte wenkbrauwen en wimpers (bijna transparant). Mijn wenkbrauwen verf ik eens in de zoveel tijd zelf, maar het blijft bij mij niet lang zitten. Ik verf dan altijd eerst en daarna de overtollige haartjes epileren. Ik kleur het verder iedere dag met een beetje wenkbrauwpoeder en wat kleurloze gel. Dan zit de poeder de hele dag goed. Potloodje vind ik zelf juist te hard staan. :P

Ben trouwens helemaal om. Heb maandag ook een tube TFSI gehaald en mijn hemel wat een fijn spul! *O* Eerst had ik altijd de basis van Catrice, vond ik wel fijn, maar mijn Sleek oogschaduw creasde dan toch nog aan het eind van de dag. Geen porum met wat donkerdere kleuren.
Was voor de TFSI bij de Sephora in Maastricht, maar damn.. wat een wijven daar. Ik heb de lemon drops versie gehaald, want de normale was opeens 21 euro en de andere versies 18 euro (15% korting ging er bij de kassa nog vanaf). Dus ik vraag de verkoopster daar waarom er een prijsverschil zit, maar ze keek me aan of ze vuur zag branden.." Ja geen idee hoor". Vond het maar raar, ze wou het verder ook niet nakijken of wat dan ook :{ . Heb daarom de Lemon Drops maar gehaald (die is wat meer geel dan de originele) en die is heel fijn. Het zou helpen tegen de rode huid op de ogen, maar je ziet niks van het gelige gelukkig, is gewoon kleurloos op mijn ogen. Het is niet goedkoop, maar zoals ik hier ook al meermalen heb gelezen moet je er behoorlijk lang mee kunnen doen. :)
Die mensen in Maastricht hebben ook echt geen flauw benul van hun werk :')
吴 曼 迪
pi_106753486
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:47 schreef Meloewa het volgende:
Meestal passen je orginele wenkbrauwen en de kleur ervan toch het beste bij je gezicht.
Ik heb redelijk donkere wenkbrauwen maar toch vind ik ze nog te ''licht''
Vandaag bij getekend met een potlood. Maar ik vind het er maar vervloekt uitzien.
Op een of ander manier staat het niet.
die van mij zijn zo lichtblond dat ze onzichtbaar zijn :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:28:43 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_106753554
ik vind die mannelijke deo's juist ranzig :')
mijn vriend ruikt na het badderen ook naar bloemetjes, geen problemen mee hoor!
disclaimer
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:29:27 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_106753572
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:26 schreef Mirjam het volgende:

[..]

die van mij zijn zo lichtblond dat ze onzichtbaar zijn :')
die gekleurde gel bevalt niet? Want ik vind het wonderspul!
disclaimer
pi_106753840
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:26 schreef Mirjam het volgende:
die van mij zijn zo lichtblond dat ze onzichtbaar zijn :')
Ik vind poederen en bijtekenen geen mooi effect geven, ik heb die van mij eens laten verven (ze zijn eigenlijk donker genoeg van zichzelf) en dat gaf het mooiste, meest natuurlijke resultaat omdat het alleen op de haartjes pakt en niet de huid eronder meekleurt. Bleef een paar weken plakken, je moet alleen wel opletten dat je niet te donkere verf pakt, anders ziet het er weer niet uit :').
pi_106753882
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

die gekleurde gel bevalt niet? Want ik vind het wonderspul!
ja, die van de sephora wel.
voorheen tekende en poederde ik altijd bij, maar dat vind ik zo'n raar effect geven :o
sinds kort gebruik ik de gekleurde gel die ik van sephora had, want die van de hema vind ik dan weer niks :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:56:07 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_106754284
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:40 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja, die van de sephora wel.
voorheen tekende en poederde ik altijd bij, maar dat vind ik zo'n raar effect geven :o
sinds kort gebruik ik de gekleurde gel die ik van sephora had, want die van de hema vind ik dan weer niks :')
:D Ja ik heb er een van MAC... kost wel wat natuurlijk :') maar werkt als een tierelier!
Buttfoto want matige webcam in werklaptop:

disclaimer
pi_106755454
Ik teken de mijne bij met een potloodje. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:33:26 #47
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106765849
ik doe er helemaal niets mee :') heel soms als ik een feestje heb doe ik er gewoon bruine oogschaduw overheen opbrengen zodat de kleur van de wenkbrauwen bij mijn gekleurde haar pas. Maar het kleurverschil is niet zo groot dat het storend is in het dagelijks leven :P
吴 曼 迪
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:14:58 #48
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_106772381
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:D Ja ik heb er een van MAC... kost wel wat natuurlijk :') maar werkt als een tierelier!
Buttfoto want matige webcam in werklaptop:

[ afbeelding ]
Maar wel een goeden look ^O^
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:16:37 #49
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_106772446
Het ging om een meerkoet... als je dat wil weten moet je maar de SHJN-SC teruglezen (ik raad het niet aan), maar dit had ik met mijn ogen gedaan:



Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:42:20 #50
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106773452
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:16 schreef Lindytje het volgende:
Het ging om een meerkoet... als je dat wil weten moet je maar de SHJN-SC teruglezen (ik raad het niet aan), maar dit had ik met mijn ogen gedaan:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Woaaaa :o TOF! :D O+ Welke kleurtjes / palet heb je gebruikt? :D Enzo? :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:46:20 #51
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_106773641
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:42 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Woaaaa :o TOF! :D O+ Welke kleurtjes / palet heb je gebruikt? :D Enzo? :D
Alles komt uit het sleek curaçao palette :Y
De eyeliner is er eentje van P2, een blauw-groene...

Very budget :D
Don't come closer, I might hurt you
pi_106773833
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:16 schreef Lindytje het volgende:
Het ging om een meerkoet... als je dat wil weten moet je maar de SHJN-SC teruglezen (ik raad het niet aan), maar dit had ik met mijn ogen gedaan:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik voel mij heel erg aangetrokken tot den look !!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:57:28 #53
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106774141
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:46 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Alles komt uit het sleek curaçao palette :Y
De eyeliner is er eentje van P2, een blauw-groene...

Very budget :D
Nice! *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:13:56 #54
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106774806
Ohja, dat wilde ik nog vragen. Ik ben ook weer eens op zoek naar een goeie mascara, wat gebruiken jullie? Ik zoek iig waterproof, zwart is goed, bruin is ook best. Liefst verlengend etc, mijn wimpers zijn vrij blond en ik heb ze dus wel, je ziet ze alleen niet :')

Ik stond in de kruidvat vanmiddag en wilde iets van The Falsies ofzo kopen, maar aangezien die krengen meer dan 10 euro kosten wilde ik niet iets kopen wat me later niet zou bevallen/ik er spijt van zou krijgen.. Dus, tell me! :D *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:09:39 #55
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_106777619
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:50 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik voel mij heel erg aangetrokken tot den look !!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D O+
_O-
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:10:52 #56
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_106777674
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:13 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, dat wilde ik nog vragen. Ik ben ook weer eens op zoek naar een goeie mascara, wat gebruiken jullie? Ik zoek iig waterproof, zwart is goed, bruin is ook best. Liefst verlengend etc, mijn wimpers zijn vrij blond en ik heb ze dus wel, je ziet ze alleen niet :')

Ik stond in de kruidvat vanmiddag en wilde iets van The Falsies ofzo kopen, maar aangezien die krengen meer dan 10 euro kosten wilde ik niet iets kopen wat me later niet zou bevallen/ik er spijt van zou krijgen.. Dus, tell me! :D *G*
The falsies vond ik wel fijn :Y

Ik heb nu volume million lashes, die kan ik ook wel waarderen :)
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:19:57 #57
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106778111
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:10 schreef Lindytje het volgende:

[..]

The falsies vond ik wel fijn :Y

Ik heb nu volume million lashes, die kan ik ook wel waarderen :)
Thx! :D Ik ga eens ff kijken morgen *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:21:49 #58
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_106778238
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:19 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Thx! :D Ik ga eens ff kijken morgen *G*
Moet ik er wel bij zeggen dat ik niet heel moeilijk ben met mascara's hoor!
Don't come closer, I might hurt you
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 21:21:54 #59
155227 crew  Guppy
dus
pi_106778244
Nou is het weekend en heb ik nog geen Too Faced Shadow Insurance gekocht :') maandagmiddag toch echt maar even naar de V&D in Utrecht na m'n werk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:39:27 #60
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106779348
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:21 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Moet ik er wel bij zeggen dat ik niet heel moeilijk ben met mascara's hoor!
Ik opzich ook niet, gebruik nu van de hema maar wil wel eens wat anders :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 14:33:38 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_106801147
Zaterdag, dus lekker in de rondte kwasten, einz!







:P
disclaimer
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:03:26 #62
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106801970
Wow, staat je echt goed! Zeker ook met je haar op deze lengte, mooi! O+
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:05:02 #63
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_106802014
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Zaterdag, dus lekker in de rondte kwasten, einz!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:P
WOOOOOOOOOH keimooi O+!!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_106802663
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:39 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ik opzich ook niet, gebruik nu van de hema maar wil wel eens wat anders :P
Een goede budget mascara vind ik ook die oranje van Essence :Y
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:45:15 #65
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106804955
Niiice Stormqueen! :D O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Een goede budget mascara vind ik ook die oranje van Essence :Y
Ah thanks :P Maar ik heb nu al die gele gekocht van Maybelline, weet ff niet hoe ie heet :') Ben benieuwd :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:57:03 #66
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106805327
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Een goede budget mascara vind ik ook die oranje van Essence :Y
Die zwart met oranje, volume mascara? Daar heb ik laatste de 3e van gekocht, fijne mascara en goedkopie :9
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:01:54 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_106805465
de man van de stoffenwinkel was helemaal lyrisch over mijn oogschaduw net :D hij ging meteen in een patronenboek bladeren want hij had wel een goeden carnavalsoutfit gezien die er bij paste :')
disclaimer
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:03:30 #68
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106805519
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Die zwart met oranje, volume mascara? Daar heb ik laatste de 3e van gekocht, fijne mascara en goedkopie :9
Is die ook waterproof eigenlijk?
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
de man van de stoffenwinkel was helemaal lyrisch over mijn oogschaduw net :D hij ging meteen in een patronenboek bladeren want hij had wel een goeden carnavalsoutfit gezien die er bij paste :')
Omfg _O- :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:08:07 #69
159909 -Peach
Prunus persica
pi_106805665
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
de man van de stoffenwinkel was helemaal lyrisch over mijn oogschaduw net :D hij ging meteen in een patronenboek bladeren want hij had wel een goeden carnavalsoutfit gezien die er bij paste :')
_O- ik vind 'm mooi!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:12:44 #70
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106805854
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
de man van de stoffenwinkel was helemaal lyrisch over mijn oogschaduw net :D hij ging meteen in een patronenboek bladeren want hij had wel een goeden carnavalsoutfit gezien die er bij paste :')
Whehehehe, ben nu wel benieuwd naar dat patroon uit dat boek! :D
_O- _O- _O-
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:13:22 #71
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106805866
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:03 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Is die ook waterproof eigenlijk?

Nope, niet waterproof. Wel goed houdend onder beetje regendruppels en zweet, maar niet echt waterproof.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:18:10 #72
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106806032
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:13 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Nope, niet waterproof. Wel goed houdend onder beetje regendruppels en zweet, maar niet echt waterproof.
Hmz. Ja, ik heb harde lenzen en zonder waterproof gaat het toch echt te snel smudgen, vooral bij mn onderste wimpers omdat ik soms wat meer vocht verlies uit mn oog zeg maar :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:18:40 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_106806047
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:12 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Whehehehe, ben nu wel benieuwd naar dat patroon uit dat boek! :D
_O- _O- _O-
het was een tinkerbell pakje :@
disclaimer
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:22:38 #74
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106806193
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Hmz. Ja, ik heb harde lenzen en zonder waterproof gaat het toch echt te snel smudgen, vooral bij mn onderste wimpers omdat ik soms wat meer vocht verlies uit mn oog zeg maar :+
Ah, dat heb ik niet dus zou ik ook niet weten. Misschien is er ook een waterproof variant, gewoon eens kijken bij het cheap ass Essence schap
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:23:21 #75
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106806233
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het was een tinkerbell pakje :@
prrrrrrrrrrrrrrrr :9~

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:25:16 #76
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_106806325
Mooi SQ!
Als ik dat doe staat het of ik tegen 2 vuisten ben opgelopen :') Ik geloof dat ik toch meer een kop voor naturel heb :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_106807320
Wow Stormqueen!! Erg mooi! :)
Welke kleuren/ merken heb je gebruikt?

Lindytje, ook erg mooi gedaan! Sleek heeft mooie en fijne kleuren he?!

Qua mascara gebruik ik al een paar jaar de Multi Action mascara van Essence en sinds kort die oranje die hier net werd besproken. Vooral van de eerste ben ik fan. Geeft goed volume en lengte, maakt mijn wimpers niet te hard, blijft goed zitten en kost geen drol.. ^O^
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:53:07 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_106807411
dank voor de complimentjes!

Ooglook is gemaakt met de paarse en zeegroene kleur uit het Sleek Curacao palette en de blauwe uit het Sleek Curious palette :Y
disclaimer
pi_106808585
Ik gebruik nu 2 jaar mascara van Sephora, de Lash Plumper. Hele fijne mascara, klontert niet, verlengt de wimpers mooi en maakt ze vol. Me likey. O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_106810574
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:40 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja, die van de sephora wel.
voorheen tekende en poederde ik altijd bij, maar dat vind ik zo'n raar effect geven :o
sinds kort gebruik ik de gekleurde gel die ik van sephora had, want die van de hema vind ik dan weer niks :')
Ik heb de gekleurde wenkbrauw gel van de etos. Werkt prima!
Beetje omhoog kammen voor een liftend effect.

Ik vind Sephora zo duur. Een wenkbrauw lift gel van "Benefit" kost 20 euro. Ja, doei!
pi_106810856
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 19:31 schreef Enchanted het volgende:

[..]

Ik heb de gekleurde wenkbrauw gel van de etos. Werkt prima!
Beetje omhoog kammen voor een liftend effect.

Ik vind Sephora zo duur. Een wenkbrauw lift gel van "Benefit" kost 20 euro. Ja, doei!
eigen merk?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:52:39 #82
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106813280
Eigen merk Sephora is ook duur en vaak is de kwaliteit van spulletjes ook nog meh.

Ik heb die van MAC, die was 14 geloof ik. Doe je denk ik wel 2 jaar mee bij dagelijks gebruik.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_106814563
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 19:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

eigen merk?
Nee, van het merk "Benefit"
  zaterdag 14 januari 2012 @ 21:41:36 #84
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106814693
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:37 schreef Enchanted het volgende:

[..]

Nee, van het merk "Benefit"
Ze bedoelt of er ook een eigen merk variant is, van Sephora merk dus.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_106814708
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ze bedoelt of er ook een eigen merk variant is, van Sephora merk dus.
Oh, zo..

Dat weet ik eigenlijk niet
pi_106814967
ik bedoelde die van de etos
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 14 januari 2012 @ 21:56:25 #87
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106815232
ok, sorry :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_106815446
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Zaterdag, dus lekker in de rondte kwasten, einz!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:P
:9~
heel mooi!
pi_106815547
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooi SQ!
Als ik dat doe staat het of ik tegen 2 vuisten ben opgelopen :') Ik geloof dat ik toch meer een kop voor naturel heb :)
daar heb ik nou ook altijd last van...
de pest is ook nogeens dat ik een vrij opvalend montuur draag (dik en donker)
het enige waar ik een beetje mee kan varieeren is een beetje kersenkleurige lippenstift ofzo, als ik daar ver van afwijk lijk ik al snel op een clown ;(
pi_106815743
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef Mirjam het volgende:
ik bedoelde die van de etos
Ja, etos eigen merk ;)
pi_106921955
De favoriete kleur uit mn NYX caviar & champagne palette is op :(

die rechtsboven :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:18:22 #92
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106922177
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:13 schreef electronique het volgende:
De favoriete kleur uit mn NYX caviar & champagne palette is op :(
[ afbeelding ]
die rechtsboven :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? :o Zonde joh... Er zitten toch nog andere mooie in?? Ik ben juist helemaal weg van de 2e en 3e kleur van rechtsboven.. Die zijn juist bij mij heel hard aan het gaan :P ;(
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_106922270
gebruik de tweede van rechts bovenaan wel eens als highlighter, maar heb 100 andere highlighters.
en de zwarte en donkerbruine onderaan gebruik wel eens, maar die heb ik ook als MAC oogschaduw, en die naast de witte heb ik wel eens gebruikt maar vind ik te oranje :P

De andere kleurtjes zijn te koud of juist weer te warm

ik wil niks overbodigs in mijn makeup collectie hebben . Dingen die ik niet gebruikt gooi ik ook snel weg of verkoop ik (heb nu twee mac oogschaduws nog in de aanbieding trouwens haha, als iemand geïnteresseerd is) Heb dit palette heel lang gebruikt, maar heb bijna alles ook als MAC oogschaduw, en heb nu ook een dupe voor die kleur die op is dus geen redenen meer om te bewaren :P

[ Bericht 6% gewijzigd door electronique op 17-01-2012 19:28:34 ]
pi_106984069
Helleu dames!

Weet iemand mij te vertellen welke site dat ook alweer was waar je de Urban Decay Naked pallets kunt kopen? (Die naar NL shippen)

Ik weet het niet meer ;(
  donderdag 19 januari 2012 @ 12:08:35 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_106984123
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:06 schreef Assiej het volgende:
Helleu dames!

Weet iemand mij te vertellen welke site dat ook alweer was waar je de Urban Decay Naked pallets kunt kopen? (Die naar NL shippen)

Ik weet het niet meer ;(
www.beautybay.com ^O^

Velen mooien pellets!
disclaimer
pi_106984196
@SQ , Kudowss voor jou! O+

En wat is Fok! Bagger op een iMac :{ ... Quoten doet het niet en spoilers kan ik niet open klappen Mweehh ;(

-dan maar even een edit via Firefox-
Die pallets zijn zeker weer eens uitverkocht, iemand enig idee wanneer ze terug zullen zijn oid?
Ik zie alleen Naked pallet 1 staan, iemand ook enig idee waar 2 te verkrijgen is want ik zie hem niet op de site staan
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 19 januari 2012 @ 12:14:53 #97
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_106984309
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:10 schreef Assiej het volgende:
@SQ , Kudowss voor jou! O+

En wat is Fok! Bagger op een iMac :{ ... Quoten doet het niet en spoilers kan ik niet open klappen Mweehh ;(

-dan maar even een edit via Firefox-
Die pallets zijn zeker weer eens uitverkocht, iemand enig idee wanneer ze terug zullen zijn oid?
Ik zie alleen Naked pallet 1 staan, iemand ook enig idee waar 2 te verkrijgen is want ik zie hem niet op de site staan
Bij mij werkt fok! gewoon en zit ook op een Mac..
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 19 januari 2012 @ 12:15:52 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_106984333
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:10 schreef Assiej het volgende:
@SQ , Kudowss voor jou! O+

En wat is Fok! Bagger op een iMac :{ ... Quoten doet het niet en spoilers kan ik niet open klappen Mweehh ;(

-dan maar even een edit via Firefox-
Die pallets zijn zeker weer eens uitverkocht, iemand enig idee wanneer ze terug zullen zijn oid?
Ik zie alleen Naked pallet 1 staan, iemand ook enig idee waar 2 te verkrijgen is want ik zie hem niet op de site staan
Nee, die is daar ook niet te koop, in Mei komen die pas naar Europa :P
disclaimer
pi_106984407
als ik mijn tante in de VS naar de sephora stuur, hoe groot is de kans dat ze daar een naked II kan krijgen? of zijn ze daar ook al allemaal uitverkocht?
pi_106984418
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Bij mij werkt fok! gewoon en zit ook op een Mac..
Vreemd, bij mij doet hij niks als ik op een quote of spoiler klik :{ ..
Gebruik je Safari of Firefox? Als ik FIrefox gebruik doet hij het wel gewoon ...
pi_106984456
quote:
99s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, die is daar ook niet te koop, in Mei komen die pas naar Europa :P
Oh haha, dan kan ik nog lang wachten :+

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:18 schreef electronique het volgende:
als ik mijn tante in de VS naar de sephora stuur, hoe groot is de kans dat ze daar een naked II kan krijgen? of zijn ze daar ook al allemaal uitverkocht?
:D Stuur je lieve tante dan ook even naar de Sephora voor mij O+ voor de eerste en tweede
  donderdag 19 januari 2012 @ 12:52:32 #102
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106985407
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:19 schreef Assiej het volgende:

[..]

Vreemd, bij mij doet hij niks als ik op een quote of spoiler klik :{ ..
Gebruik je Safari of Firefox? Als ik FIrefox gebruik doet hij het wel gewoon ...
Ik gebruik altijd safari en nooit problemen :)
吴 曼 迪
pi_106986076
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:19 schreef Assiej het volgende:

[..]

Vreemd, bij mij doet hij niks als ik op een quote of spoiler klik :{ ..
Gebruik je Safari of Firefox? Als ik FIrefox gebruik doet hij het wel gewoon ...
Is het jouw imac? Of van een vriend/vriendin/school? Kan zijn dat er een adblocker in zit, dan kun je niet qouten of spoilers lezen.
pi_106987401
spam is niet gewenst op fok

[ Bericht 92% gewijzigd door Mirjam op 19-01-2012 13:44:02 ]
pi_106992843
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:10 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Is het jouw imac? Of van een vriend/vriendin/school? Kan zijn dat er een adblocker in zit, dan kun je niet qouten of spoilers lezen.
Ja eigen imac, kan kloppen Ik heb er wel een pop-up blocker opstaan. Dan zal het daar wel mee te maken hebben, thanks!
pi_106994298
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 15:47 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ja eigen imac, kan kloppen Ik heb er wel een pop-up blocker opstaan. Dan zal het daar wel mee te maken hebben, thanks!
Daarvoor een uitzondering voor FOK! toevoegen en dan kan het weer :Y
pi_106997023
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Daarvoor een uitzondering voor FOK! toevoegen en dan kan het weer :Y
Ah :D ! Briljant, dank!
pi_107028716
Sleek is weer 3 voor 2 bij Alice & Jo!
Aids.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:03:26 #109
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_107029878
Oh, voor de amerika-gangers... volgens mij was Naked II daar al uitverkocht... ik weet niet of ze alweer aan ronde 2 zijn begonnen.
Don't come closer, I might hurt you
pi_107037147
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef Mss het volgende:
Sleek is weer 3 voor 2 bij Alice & Jo!
Wat is "Alice & Jo" en waar zit het?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 19:20:43 #111
159909 -Peach
Prunus persica
pi_107038908
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:25 schreef Enchanted het volgende:

[..]

Wat is "Alice & Jo" en waar zit het?
Webshop, www.alicejo.com
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_107073558
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef Mss het volgende:
Sleek is weer 3 voor 2 bij Alice & Jo!
Dit keer maar wel gebruik van gemaakt. :) Blush in Pixie Pink en 2 matte lipsticks in Vamp en Bare All besteld. Ben benieuwd, heb tot nu toe alleen palettes van Sleek gebruikt.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
pi_107074604
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef Mss het volgende:
Sleek is weer 3 voor 2 bij Alice & Jo!
Dank voor de tip! Gekocht:

- Curaçao palette
- Acid palette
- Molten metal

*O*
pi_107076111
Ik heb de laatste tijd van die droge plekken in mn make-up rond mn neusvleugels en tussen mn wenkbrauwen. Hoe kom ik hier vanaf?
Ik gebruik; Primer > Concealer > Liquid foundation > soms poeder, maar niet bij mn neusvleugels..

Ik erger me er echt ontzettend aan..
  zaterdag 21 januari 2012 @ 21:15:05 #115
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107077693
Licht scrubben 1 x per week en goeie dagcreme gebruiken elke ochtend en indien nodig (droge huid) ook 's avonds voor het slapen gaan
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_107078101
Zijn er al dames die de Glossybox ook binnen hebben? *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 21 januari 2012 @ 21:30:33 #117
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_107078294
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef princess-a het volgende:
Zijn er al dames die de Glossybox ook binnen hebben? *O*
Vertel!
3!
pi_107078657
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Vertel!
Ik heb hem dus *O* maar wil de verrassing niet verpesten als de rest hem nog niet heeft O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 21 januari 2012 @ 21:47:18 #119
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107078831
PM ons dan, ik ben wel benieuwd :9
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 21 januari 2012 @ 21:47:21 #120
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_107078832
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 21:41 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik heb hem dus *O* maar wil de verrassing niet verpesten als de rest hem nog niet heeft O+
Ohja, logisch wel :)
3!
pi_107078938
Ik tik het even in een spoiler :)

Dames die niet willen weten wat er in zit moeten dus niet op deze spoiler klikken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 41% gewijzigd door princess-a op 21-01-2012 22:02:03 ]
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 21 januari 2012 @ 22:06:33 #122
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107079533
Leuk! Wat betaalde je er nu ook alweer voor (incl. verzenden)?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_107079612
Ik vind de inhoud van truly yours een stuk leuker :o
All good things are wild and free.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 22:09:20 #124
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107079665
Wat is dat?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_107079714
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk! Wat betaalde je er nu ook alweer voor (incl. verzenden)?
12,50 :Y
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_107079784
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is dat?
Ook zo'n zelfde box, google even zie je de inhoud van die van januari :Y
All good things are wild and free.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 22:13:30 #127
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107079842
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 22:10 schreef princess-a het volgende:

[..]

12,50 :Y
En kun je per maand kijken of je 'm wil?
Ik wil niet weer ergens stiekem aan vast zitten...

Maar goed, ik heb gewoon eigenlijk een "ik wil shoppen"mood, ik heb dat pakket niet nodig en ben bang dat als ik hem neem, hij keihard tegen valt :D
En wat ik wil hebben koop ik toch wel, los...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 21 januari 2012 @ 22:13:43 #128
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107079854
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 22:12 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ook zo'n zelfde box, google even zie je de inhoud van die van januari :Y
will do :)

-edit-
Wel leuke dingen op zich, maar niks waarvan ik zelf voor mijzelf zeg "jeuh!" qua uitproberen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_107080401
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

will do :)

-edit-
Wel leuke dingen op zich, maar niks waarvan ik zelf voor mijzelf zeg "jeuh!" qua uitproberen.
Ik had ze allebei wel willen hebben :D en zit nu te twijfelen om ze voortaan allebei te doen

je kunt inderdaad per maand opzeggen, wel voordat ie verstuurd wordt natuurlijk ;)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 21 januari 2012 @ 22:44:39 #130
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107081010
Ik ga het niet doen maar wel Sleek lipstickjes falen denk ik... met mijn nieuwe haar wil ik meer roze lipstick gaan dragen deze lente/zomer :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_107186625
Misschien is het geen nieuwe tip hoor maar ik wou hem toch even delen:
Alles van Ellis Faas!
http://www.ellisfaas.com/

quote:
Human Colours®
Ellis Faas based the whole collection of her brand on the colours that by nature exist in every human body. From all tones of foundation to every lipstick and eyeshadow, the shades are inspired by the human body’s owns colours.
From the tawny peach of a freckle to the pure, vivid red that pulses through our veins, the ELLIS FAAS Human Colours collection looks to the human palette for inspiration. The colours that exist naturally in our bodies are complex and rich, but they're also universal, shared by each and every one of us. Based on this universal spectrum, ELLIS FAAS Human Colours complement all skin tones, and when it comes to looking one's best, what better way to highlight a great feature or mask an imperfection than with tones and hues that already exist in each of us?
Made with the highest quality ingredients, ELLIS FAAS Human Colours inspire exploration: No matter what complexion, age or style, with ELLIS FAAS a woman can customise her own look with subtle effects or dramatic flair with colours that are sure to complement and flatter.
Ik ben erg arm dus heb er nog niet zo veel van (alleen dingen van ellis lips) maar ik ben er wel echt gek op
de kleuren zijn mooi diep en dekken heel goed en gaan lekker lang mee
het voelt echt als een luxueus product vind ik persoonlijk
misschien iets voor de liefhebbers hier
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:04:51 #132
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107191536
Hoe voelt iets als een luxueus product??

Mooie basics heeft ze wel, maar ik vind het echt te duur. Maar exclusief enzo.

Ik heb zondag mijn Sleekjes besteld en had ze vandaag binnen *O*
Moooooi
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_107191701
ik heb er ooit een lipgloss achtig iets van gehad, maar was alles behalve onder de indruk. dan koop ik liever chanel of dior.
pi_107193527
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe voelt iets als een luxueus product??

Mooie basics heeft ze wel, maar ik vind het echt te duur. Maar exclusief enzo.

Ik heb zondag mijn Sleekjes besteld en had ze vandaag binnen *O*
Moooooi

Same here! Kan niet wachten met spelen *O*
pi_107198738
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe voelt iets als een luxueus product??

Mooie basics heeft ze wel, maar ik vind het echt te duur. Maar exclusief enzo.

Ik heb zondag mijn Sleekjes besteld en had ze vandaag binnen *O*
Moooooi
als in: het voelt als kwaliteit
blijft lang zitten en op de plek waar je het aan hebt gebracht
heeft een mooie diepe en dekkende kleur
etc
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107240728
Nadat de table turner make up opberger (hier toch??) gepost werd, wilde ik hem direct bestellen. Maar na wat reviews gelezen te hebben dacht ik neeeh :N Maar sinds toen ben ik iedere dag uit mn werk op zoek geweest naar iets om de make upjes die ik vaak gebruik op te bergen, en zie hier het resultaat :D

Ladenkastje van de Hema,met wat oogpotloodjes, lipgloss en lippenstift. 2e lade met oogschaduw
Kleine dingetjes erin zijn vleeswarenbakjes :D


Onderste lade met dagcreme, nachtcreme, oogcreme, poeder, foundation etc


en waar ik het meest tevreden mee ben, mijn pennenopberger van de Ikea :')


*O* Let wel, dit is geen stashoverzicht.. er ligt nog genoeg verspreid door mn hele huis, but it's a start (en dit is nog wel, want netjes, leuk om te laten zien :D )
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 25 januari 2012 @ 23:25:24 #137
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_107240942
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef princess-a het volgende:
Nadat de table turner make up opberger (hier toch??) gepost werd, wilde ik hem direct bestellen. Maar na wat reviews gelezen te hebben dacht ik neeeh :N Maar sinds toen ben ik iedere dag uit mn werk op zoek geweest naar iets om de make upjes die ik vaak gebruik op te bergen, en zie hier het resultaat :D

Ladenkastje van de Hema,met wat oogpotloodjes, lipgloss en lippenstift. 2e lade met oogschaduw
Kleine dingetjes erin zijn vleeswarenbakjes :D
[ afbeelding ]

Onderste lade met dagcreme, nachtcreme, oogcreme, poeder, foundation etc
[ afbeelding ]

en waar ik het meest tevreden mee ben, mijn pennenopberger van de Ikea :')
[ afbeelding ]

*O* Let wel, dit is geen stashoverzicht.. er ligt nog genoeg verspreid door mn hele huis, but it's a start (en dit is nog wel, want netjes, leuk om te laten zien :D )
Ooh die laatste zwarte pennenhouder is wel echt mooi daarvoor :o Vrijdag ga ik ook naar de Ikea even kijken wat ze daar nog meer hebben voor zoiets :D
吴 曼 迪
pi_107241051
quote:
17s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ooh die laatste zwarte pennenhouder is wel echt mooi daarvoor :o Vrijdag ga ik ook naar de Ikea even kijken wat ze daar nog meer hebben voor zoiets :D
Hendig is ie he *O* Hij is er ook in camel kleur.. Vond het wat tegenvallen wat ze allemaal hadden om het mooi op te bergen, veel plastic en doorzichtig enzo, maar deze is wel echt perfect want de voorste rij is opgedeeld in 5 vakjes, waar zoals je ziet best wat in past :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 25 januari 2012 @ 23:28:13 #139
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_107241069
Die vleeswarenbakjes zijn eigenlijk best een hendig idee! Het zou in ieder geval voorkomen dat alles los door m'n la zwerft. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_107241226
quote:
17s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Die vleeswarenbakjes zijn eigenlijk best een hendig idee! Het zou in ieder geval voorkomen dat alles los door m'n la zwerft. :')
Past er allemaal perfect in :Y
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 25 januari 2012 @ 23:31:22 #141
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107241244
Goeden ideeën! *O*

Binnenkort weer eens naar de Zweedse doosch *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:14:53 #142
159909 -Peach
Prunus persica
pi_107259593
Ik heb deze van de Ikea:

maar dan met 6 laden, ook heul handig! (heb nog niet zoveel).
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_107259691
Ik heb 3-ladenkastjes van de Xenos, die zijn ook erg handig :)

Gisteren trouwens de Sigma kit besteld *O* *nu maar wachten tot het binnen is*
  donderdag 26 januari 2012 @ 16:30:07 #144
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_107262454
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:27 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hendig is ie he *O* Hij is er ook in camel kleur.. Vond het wat tegenvallen wat ze allemaal hadden om het mooi op te bergen, veel plastic en doorzichtig enzo, maar deze is wel echt perfect want de voorste rij is opgedeeld in 5 vakjes, waar zoals je ziet best wat in past :)
Op dit moment heb ik een grote doos met mijn make-up en nagellak. En dan staan mijn lakjes aan 1 kant en dan steeds tussen vier lakjes in heb ik mijn kwasten staan :') Dus eigenlijk als een soort houder :P
吴 曼 迪
pi_107264533
Ik heb zelf een kwastenhouden van lexaan en rubber gemaakt :)


Verder staat mn make-up in wat van die pennenbakjes en los op mn toilettafel maar daar heb ik even geen foto's van.. :P
  donderdag 26 januari 2012 @ 17:36:21 #146
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_107264630
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:33 schreef Vanillax het volgende:
Ik heb zelf een kwastenhouden van lexaan en rubber gemaakt :)
[ afbeelding ]

Verder staat mn make-up in wat van die pennenbakjes en los op mn toilettafel maar daar heb ik even geen foto's van.. :P
Oeh nice! Maar daar heb ik op dit moment helaas niet genoeg plaats voor. Waarschijnlijk ga ikw el een nagellakrek kopen, maar dan om aan de muur op te hangen.
吴 曼 迪
pi_107265497
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:33 schreef Vanillax het volgende:
Ik heb zelf een kwastenhouden van lexaan en rubber gemaakt :)
[ afbeelding ]

Verder staat mn make-up in wat van die pennenbakjes en los op mn toilettafel maar daar heb ik even geen foto's van.. :P
Woow nice! Allemaal Sephora kwasten als ik het zo zie? duur grapje :o
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:29:04 #148
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107266037
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:08 schreef princess-a het volgende:

[..]

Woow nice! Allemaal Sephora kwasten als ik het zo zie? duur grapje :o
Volgens mij zijn dat HEMA zwarte lijn kwasten, toch?

Leuk idee ook zeg! Ik ga nog een beetje denken of ik liever mijn kwasten in een bakje heb, in een houder zoals deze of in een roll ofzo....
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_107266251
Ik heb mijn kwasten in een leeg potje staan. Als ik mn Sigma kwasten heb gaan die er ook gewoon in. Vond de brushroll erbij kopen toch wat erg duur worden...
pi_107266340
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:29 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Volgens mij zijn dat HEMA zwarte lijn kwasten, toch?
Oh my.. ik houd mijn Hema en mijn Sephora kwasten even naast elkaar en ze zien er inderdaad exact hetzelfde uit. Zou het dezelfde zijn? :o
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_107266365
Ik heb mijn MAC kwasten gewoon in het mapje waar het in zat. :o
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_107266506
Ik heb een brushroll gekocht op Etsy. O+
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:46:36 #153
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107266525
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:40 schreef princess-a het volgende:

[..]

Oh my.. ik houd mijn Hema en mijn Sephora kwasten even naast elkaar en ze zien er inderdaad exact hetzelfde uit. Zou het dezelfde zijn? :o
De kwaliteit van Sephora kwasten is "gelukkig" wel ietsjes beter voor dat geld, maar sommigen zien er (in ieder geval op het eerste oog) echt praktisch hetzelfde uit :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:46:56 #154
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107266534
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:41 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb mijn MAC kwasten gewoon in het mapje waar het in zat. :o
Daar heb ik teveel kwasten voor :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:47:12 #155
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107266541
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:45 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb een brushroll gekocht op Etsy. O+
FOTO + naam/link van de shop *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_107266554
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:45 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb een brushroll gekocht op Etsy. O+
Showen *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_107266591
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:46 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

De kwaliteit van Sephora kwasten is "gelukkig" wel ietsjes beter voor dat geld, maar sommigen zien er (in ieder geval op het eerste oog) echt praktisch hetzelfde uit :Y
You sure? Zelfs het 'vouwtje' aan de bovenkant van de platte kwastjes is gelijk, evenals de kleuren van de haartjes:

Hema- Sephora- Hema
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:52:30 #158
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107266703
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:48 schreef princess-a het volgende:

[..]

You sure? Zelfs het 'vouwtje' aan de bovenkant van de platte kwastjes is gelijk, evenals de kleuren van de haartjes:
[ afbeelding ]
Hema- Sephora- Hema
Ik heb de blendingkwast van Sephora én van de Hema en die zijn echt anders, haartjes zijn veel sprietsiger, breder en losser van de Hema. Wel prima blendingbrush ook hoor, maar gewoon anders. En veel goedkoper :P
Maar misschien hebben ze (Hema en Sephora) hetzelfde meisje van 2 een contract aangeboden in Taiwan om ze te produceren hoor, die kinderhandjes maken dat razendvlug *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_107266905
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:52 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik heb de blendingkwast van Sephora én van de Hema en die zijn echt anders, haartjes zijn veel sprietsiger, breder en losser van de Hema. Wel prima blendingbrush ook hoor, maar gewoon anders. En veel goedkoper :P
Maar misschien hebben ze (Hema en Sephora) hetzelfde meisje van 2 een contract aangeboden in Taiwan om ze te produceren hoor, die kinderhandjes maken dat razendvlug *O*
Gelukkig O+ en dat is zeker zo! Hahah.. als ik zo al nog naar stad ga wip ik even met wat Hema kwasten de Sephora binnen O~)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  donderdag 26 januari 2012 @ 19:11:57 #160
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107267337
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:58 schreef princess-a het volgende:

[..]

Gelukkig O+ en dat is zeker zo! Hahah.. als ik zo al nog naar stad ga wip ik even met wat Hema kwasten de Sephora binnen O~)
Ben benieuwd naar je vergelijkend warenonderzoek! :D

De slanted eyeliner brushes zijn ook anders trouwens, die heb ik ook :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 26 januari 2012 @ 19:44:12 #161
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107268811
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:37 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb mijn kwasten in een leeg potje staan. Als ik mn Sigma kwasten heb gaan die er ook gewoon in. Vond de brushroll erbij kopen toch wat erg duur worden...
Had je nog die make-up cursus gedaan die je een tijdje geleden zou doen?
Zou leuk zijn om weer wat looks van alle mensen hier te zien.
Foto's zijn welkom *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_107268902
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Had je nog die make-up cursus gedaan die je een tijdje geleden zou doen?
Zou leuk zijn om weer wat looks van alle mensen hier te zien.
Foto's zijn welkom *O*
Er worden sowieso wel weinig foto's gepost van looks de laatste tijd :D :7

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:33 schreef Vanillax het volgende:
Ik heb zelf een kwastenhouden van lexaan en rubber gemaakt :)
[ afbeelding ]

Verder staat mn make-up in wat van die pennenbakjes en los op mn toilettafel maar daar heb ik even geen foto's van.. :P
:9~ Zo tof !! O+ _O_
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_107269995
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:40 schreef princess-a het volgende:

[..]

Oh my.. ik houd mijn Hema en mijn Sephora kwasten even naast elkaar en ze zien er inderdaad exact hetzelfde uit. Zou het dezelfde zijn? :o
Haha, geen sephora en geen hema, ebay!
Ik vind ze echt geweldig en ze kostte me iets van 12 euro voor een set van 32 brushes + mapje/roll.
Bij verkoper tomtop (hebben ook een site).
pi_107270764
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Had je nog die make-up cursus gedaan die je een tijdje geleden zou doen?
Zou leuk zijn om weer wat looks van alle mensen hier te zien.
Foto's zijn welkom *O*
Nee, ben een paar maanden opgenomen geweest. Maar het staat nog op de planning :)
  donderdag 26 januari 2012 @ 20:32:51 #165
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107271230
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee, ben een paar maanden opgenomen geweest. Maar het staat nog op de planning :)
Oh da's naar zeg! Hoop dat het nu beter gaat met je. Sterkte in ieder geval!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_107271328
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Oh da's naar zeg! Hoop dat het nu beter gaat met je. Sterkte in ieder geval!
Dankjewel :) Ben net 1.5 week met ontslag, dus is nog ff wennen weer thuis. Ben aan het wachten op een plek in de deeltijdbehandeling en psychotherapie.
  donderdag 26 januari 2012 @ 20:35:53 #167
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107271416
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:34 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankjewel :) Ben net 1.5 week met ontslag, dus is nog ff wennen weer thuis. Ben aan het wachten op een plek in de deeltijdbehandeling en psychotherapie.
Da's nog kort geleden dan inderdaad. Wist helemaal niet dat het zo slecht met je ging joh. Goed dat je aan jezelf werkt! :*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_107271451
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Oh da's naar zeg! Hoop dat het nu beter gaat met je. Sterkte in ieder geval!
Dankjewel :) Ben net 1.5 week met ontslag, dus is nog ff wennen weer thuis. Ben aan het wachten op een plek in de deeltijdbehandeling en psychotherapie.

Heb al die tijd geen make-up gebruikt om het ontopic te houden ;)
  donderdag 26 januari 2012 @ 20:38:56 #169
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107271567
En weer verder over heerlijke zinloosheids dingetjes in het leven zoals make up *O*

Ik heb mijn Sleek lipsticks en ze zijn heel gaaf, maar hebben fucking veel pigment en zijn een beteje too much voor op mijn werk, zeker nu in de winter :D

Maar in de lente en zomer ----->>>>>> ^O^ I'm gonna pout like a trout ^O^ <<<<<<<---------------
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_107271586
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Da's nog kort geleden dan inderdaad. Wist helemaal niet dat het zo slecht met je ging joh. Goed dat je aan jezelf werkt! :*
Thnx :*
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:34:26 #171
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_107274814
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:48 schreef princess-a het volgende:

[..]

You sure? Zelfs het 'vouwtje' aan de bovenkant van de platte kwastjes is gelijk, evenals de kleuren van de haartjes:
[ afbeelding ]
Hema- Sephora- Hema
Ik heb ze eens goed bestudeerd op je foto en kan concluderen dat die van de Sephora bij het metalen gedeelte "rechter" lopen. Die van de Hema lijken niet ietsjes boller te lopen tussen de twee "ringen".

Overigens ben ik echt super tevreden over de kabuki van de Sephora! Zo lekker zacht O+ De andere kwasten die ik allemaal heb zijn van de mac, maar de kabuki of een andere grote kwast vind ik dan weer toch niet ietsjes te duur :')
吴 曼 迪
pi_107276373
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik heb ze eens goed bestudeerd op je foto en kan concluderen dat die van de Sephora bij het metalen gedeelte "rechter" lopen. Die van de Hema lijken niet ietsjes boller te lopen tussen de twee "ringen".

Overigens ben ik echt super tevreden over de kabuki van de Sephora! Zo lekker zacht O+ De andere kwasten die ik allemaal heb zijn van de mac, maar de kabuki of een andere grote kwast vind ik dan weer toch niet ietsjes te duur :')
Ik dacht hetzelfde maar heb een ander kwastje van de Hema erbij gepakt en die heeft weer dezelfde 'bolling' als die van Sephora :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  vrijdag 27 januari 2012 @ 00:05:44 #173
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_107281537
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik dacht hetzelfde maar heb een ander kwastje van de Hema erbij gepakt en die heeft weer dezelfde 'bolling' als die van Sephora :)
Ooh ;( Helaas mijn geweldige theorie naar de knoppen.
吴 曼 迪
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:27:02 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_107326248
Ik zal nog maar es een bakkes van den dag plaatsen dan :P



disclaimer
pi_107326270
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal nog maar es een bakkes van den dag plaatsen dan :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
nice!
\je haar zit ook leuk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_107326355
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal nog maar es een bakkes van den dag plaatsen dan :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat ben je ontzettend mooi ook met je haar zo O+ En die witte trui maakt je gezicht ook heel zacht O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:42:49 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_107326664
thanks :D :@

En mir, dit is goede belichting, die paar kilootjes zie je echt nog niet :D O+
disclaimer
pi_107326748
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
thanks :D :@

En mir, dit is goede belichting, die paar kilootjes zie je echt nog niet :D O+
Maar ze heeft wel gelijk! Ik zie het ook! Laatst zag ik wat van die oude filmpjes van je en je lijkt wel opgefrist, of zo. Mooi haar, steeds mooiere makeupjes en smaller gezicht. En ik kan het weten: tis niet de belichting. :N ;)
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:55:13 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_107327023
ik bloos er van :D
Maar ach, voor een dertigjarige mag ik er nog best wezen denk ik :7 :')
disclaimer
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:55:48 #180
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_107327038
Skjoe is een babe. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:03:43 #181
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_107327259
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Skjoe is een babe. O+
Dat O+.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:05:48 #182
159909 -Peach
Prunus persica
pi_107327333
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal nog maar es een bakkes van den dag plaatsen dan :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Toffe bakkes en idd ook tof kapsel! Ik wil ook zo'n bakkes kunnen maken O+ *gaat weer oefenen*
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:09:48 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_107327451
kapsel is zo makkelijk :D het gaat zo: je wordt wakker, je loopt naar de wastafel, je maakt je handen nat, doet wat krullencreme erbij en je woelt door je haar :')
disclaimer
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:12:59 #184
159909 -Peach
Prunus persica
pi_107327537
Hendig sjiek kapsel! Wat precies heb je gebruikt voor je ogen?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:40:54 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_107328253
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:12 schreef -Peach het volgende:
Hendig sjiek kapsel! Wat precies heb je gebruikt voor je ogen?
Alles uit het 15th anniversary palette van Urban Decay... Tainted, junkshow en Half truth op oogleden, Ace in de crease, Midnight 15 als highlighter en onder mijn ogen Omen. Eyeliner is de paarse gelliner van Essence :)
disclaimer
pi_107328380
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
thanks :D :@

En mir, dit is goede belichting, die paar kilootjes zie je echt nog niet :D O+
nou, ik zie het anders duidelijk!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_107329800
Oh skjoe !! Errrrrg mooi opgemaakt O+ :9~
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_107346894
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:47 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

FOTO + naam/link van de shop *O*
Owh, late reactie van mijn kant. _O-

Het was deze verkoper: http://www.etsy.com/shop/runawaywombat?ref=seller_info

en ik had er een met verschillende kleuren appeltjes met plaats voor 18 kwasten. O+
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  zondag 29 januari 2012 @ 13:00:31 #189
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107356385
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 00:16 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Owh, late reactie van mijn kant. _O-

Het was deze verkoper: http://www.etsy.com/shop/runawaywombat?ref=seller_info

en ik had er een met verschillende kleuren appeltjes met plaats voor 18 kwasten. O+
Thanks :)
Binennkort eens goed naar kijken, in ieder geval leuke stofjes :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 29 januari 2012 @ 13:01:03 #190
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107356426
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal nog maar es een bakkes van den dag plaatsen dan :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Staat je goed! O+
Zowel make-up als je haartjes! ^O^
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_107441584
Pffft, ik ben volgens mij gewoon niet geschikt om make-up te dragen :') Ja, als iemand anders het opbrengt dan ziet het er wel goed uit, maar als ik het zelf moet doen...

Had een eyelinerpen gekocht, omdat dat me makkelijker leek dan een gel met kwastje. Potloden had ik al, maar daar kreeg ik geen mooi lijntje mee. Nou, met die pen zit ook mn halve ooglid eronder :') Dus kon alles er weer af halen.

En heb tig kleuren oogschaduw (waaronder een 120 palette), maar heb geen idee welke kleuren een beetje bij elkaar passen en krijg het er ook niet zo mooi op, terwijl ik wel oogschaduwbase gebruik. Doe nu gewoon alleen mascara op, zodat mn ogen iig iets mooier uitkomen. Maar zou zo graag ook gewoon mooi opgemaakte ogen willen hebben ;(
  dinsdag 31 januari 2012 @ 14:54:52 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_107441704
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 14:50 schreef Sylvana het volgende:
Pffft, ik ben volgens mij gewoon niet geschikt om make-up te dragen :') Ja, als iemand anders het opbrengt dan ziet het er wel goed uit, maar als ik het zelf moet doen...

Had een eyelinerpen gekocht, omdat dat me makkelijker leek dan een gel met kwastje. Potloden had ik al, maar daar kreeg ik geen mooi lijntje mee. Nou, met die pen zit ook mn halve ooglid eronder :') Dus kon alles er weer af halen.

En heb tig kleuren oogschaduw (waaronder een 120 palette), maar heb geen idee welke kleuren een beetje bij elkaar passen en krijg het er ook niet zo mooi op, terwijl ik wel oogschaduwbase gebruik. Doe nu gewoon alleen mascara op, zodat mn ogen iig iets mooier uitkomen. Maar zou zo graag ook gewoon mooi opgemaakte ogen willen hebben ;(
heb je last van trillende handen ofzo?
En waar breng je make-up aan? Het scheelt ook veel of je in de badkamer voor de spiegel staat, of dat je gewoon aan een tafel / bureau zit met goed licht :Y
disclaimer
  dinsdag 31 januari 2012 @ 14:55:04 #193
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_107441713
Het is net als met iedere andere skill: oefenen, oefenen, oefenen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_107441953
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heb je last van trillende handen ofzo?
En waar breng je make-up aan? Het scheelt ook veel of je in de badkamer voor de spiegel staat, of dat je gewoon aan een tafel / bureau zit met goed licht :Y
Ja, ik krijg gewoon geen mooi recht lijntje. En ik maak me op voor het raam in de huiskamer, dus gewoon bij daglicht.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 15:13:35 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_107442304
en nog iets, een strakke lijn zet je niet in 1 beweging, die "stippel" je op je ooglid ;)
disclaimer
pi_107442742
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 14:50 schreef Sylvana het volgende:
Pffft, ik ben volgens mij gewoon niet geschikt om make-up te dragen :') Ja, als iemand anders het opbrengt dan ziet het er wel goed uit, maar als ik het zelf moet doen...

Had een eyelinerpen gekocht, omdat dat me makkelijker leek dan een gel met kwastje. Potloden had ik al, maar daar kreeg ik geen mooi lijntje mee. Nou, met die pen zit ook mn halve ooglid eronder :') Dus kon alles er weer af halen.

En heb tig kleuren oogschaduw (waaronder een 120 palette), maar heb geen idee welke kleuren een beetje bij elkaar passen en krijg het er ook niet zo mooi op, terwijl ik wel oogschaduwbase gebruik. Doe nu gewoon alleen mascara op, zodat mn ogen iig iets mooier uitkomen. Maar zou zo graag ook gewoon mooi opgemaakte ogen willen hebben ;(
Super herkenbaar! Maar het is gewoon echt een kwestie van oefenen, veel tutorials kijken en een keertje een workshop volgen. Alst mij lukt, lukt het jou ook!

Bij de mac workshop leerde ik inderdaad ook eyeliner stippelen, zoals Sormqueen zegt. Gewoon het stiftje van het potje horizontaal tegen je wimperlijn aan zetten en dan telkens iets opschuiven. Dan wordt hij perfect!
pi_107442940
Ja, tutorials kijken doe ik wel veel ja, maar zelf doen is toch moeilijker :P En zal dat stippelen eens uitproberen dan :) En eens een workshop gaan opzoeken :)
  dinsdag 31 januari 2012 @ 15:36:53 #198
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_107443024
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:34 schreef Sylvana het volgende:
Ja, tutorials kijken doe ik wel veel ja, maar zelf doen is toch moeilijker :P En zal dat stippelen eens uitproberen dan :) En eens een workshop gaan opzoeken :)
En gewoon op een avond, als je nergens meer heen hoeft of wat dan ook, lijntjes gaan zetten. Als het dan een keertje "voor het echie" moet, gaat het een stuk beter. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_107443070
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
en nog iets, een strakke lijn zet je niet in 1 beweging, die "stippel" je op je ooglid ;)
Damn, nog gerealiseerd. :P

Ik vind make-up best leuk maar ik kan er gewoon niet zoveel van.
Overigens een nieuwe tip laatst gebruikt voor klonterige mascara: met de föhn warm maken zodat het zachter wordt.
Het helpt een beetje.
pi_107443664
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En gewoon op een avond, als je nergens meer heen hoeft of wat dan ook, lijntjes gaan zetten. Als het dan een keertje "voor het echie" moet, gaat het een stuk beter. :Y
Ja, moet misschien idd maar gewoon een avondje gaan oefenen ermee. En belangrijkste tip die ik net uit het filmpje kreeg, eerste keren geen oogschaduw opdoen. Want dat had ik vanochtend dus wel gedaan en toen kon ik alles er dus weer afhalen. Maar ik hield de pen ook vast zoals wanneer je tekent en niet plat, zoals wordt aangeraden.

Edit: Zit nu een filmpje te kijken over oogschaduw en ik ben er ook al achter wat ik fout doe. Ik veeg het erop ipv deppen. En ik doe de highliter altijd als laatst, ipv als eerst (maar of die volgorde zo belangrijk is weet ik niet?)

[ Bericht 7% gewijzigd door _Hestia_ op 31-01-2012 16:17:45 ]
pi_107487507
naked 2 bij sephora te koop!
  FOK!fossiel donderdag 2 februari 2012 @ 01:12:45 #202
1455 Keroppi
kool kikker
pi_107505009
Ja ik zag het op Facebook, ik dacht ik kom het hier even melden want ik geloof dat een aantal mensen met smart zitten te wachten :)
Chick on a mission
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:58:04 #203
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107523776
Damn, nu al? Das vrij snel! :D Ik ga zondag shoppen, eens zien of ie er nog is :') Niet dat ik er naar op zoek ben, maar wil 'm wel ff zien in het echt :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_107526504
Heb m vandaag nog niet gezien bij de sephora in utrecht :c
Was ook wel benieuwd.
pi_107543367
Stuur ik omdat ik tijdgebrek heb mijn zusje naar Sephora, hadden ze hem gewoon nog niet! Tsss! Dan zelf zondag maar even kijken bij Sephora in Utrecht :-)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:52:51 #206
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107553149
Ik ben heel blij met de MAC mineralize compact foundation die ik heb overgekocht van Spaceinvaders.

Heel erg dik en gepigmenteerd, maar als ik 'm aanbreng met mijn Sigma kabuki (round top), gaat het aanbrengen en blenden heel makkelijk en ziet er perfect uit.
klein beetje afpoederen en I'm good to go qua huid, mijn rode vlekjes zijn dan allemaal foetsie, terwijl ik er niet geplamuurd uit zie. Dus dan kan ik.wat makkelijker heavy oog looks hebben enzo ;)

Da's dus deze:



Toevallig is bovenstaande foto die ik van google haalde precies de kleur die ik heb (NC25), lijkt heel geel, maar in combi met mijn huid ziet het er volledig normaal uit :)

[ Bericht 29% gewijzigd door BBQ-kip op 03-02-2012 19:59:50 ]
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_107564587
Ik heb een 88 palette van Nelly besteld, heeft iemand daar toevallig ervaring mee? :@
  vrijdag 3 februari 2012 @ 18:12:26 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_107564629
bij nelly? Wat heb je er voor betaald? :D
disclaimer
  vrijdag 3 februari 2012 @ 18:19:24 #209
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107564812
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 18:38:25 #210
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107565323
Heeft iemand hier ervaring met de MAC studio fix fluid foundation?

My mama didn't raise no fool
pi_107588410
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
bij nelly? Wat heb je er voor betaald? :D
Ik heb er 17,50 voor betaald, hij was in de aanbieding. :@

Hij is inmiddels wel binnen, maar ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, zometeen even uit proberen. :Y)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:37:58 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_107589514
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:57 schreef OhGawd het volgende:

[..]

Ik heb er 17,50 voor betaald, hij was in de aanbieding. :@

Hij is inmiddels wel binnen, maar ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, zometeen even uit proberen. :Y)
ik heb ook zo'n palette, het is leuk kliederspul om mee te experimenteren :Y geen high end cosmetica, maar ach, met een goede primer blijft het evengoed plakken. Alleen het pigment en de blendingkwaliteiten zijn niet briljant.
disclaimer
pi_107591403
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb ook zo'n palette, het is leuk kliederspul om mee te experimenteren :Y geen high end cosmetica, maar ach, met een goede primer blijft het evengoed plakken. Alleen het pigment en de blendingkwaliteiten zijn niet briljant.
Ik heb 't net even geprobeerd, en je hebt helemaal gelijk! :)
pi_107596435
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:38 schreef La_Vita het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de MAC studio fix fluid foundation?

[ afbeelding ]
Ik vind hem fijn, maar dan wel gebruiken met een foundationkwast. Geen wow effect overigens. en, alleen als je een gelige huid hebt.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:06:20 #215
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107603405
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 15:28 schreef electronique het volgende:

[..]

Ik vind hem fijn, maar dan wel gebruiken met een foundationkwast. Geen wow effect overigens. en, alleen als je een gelige huid hebt.
Oke thanks, dan gaat dat 'm denk ik niet worden!
My mama didn't raise no fool
pi_107723366
Naked 2 op beautybay!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:15:38 #217
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107723469
Ik heb de Naked 2 ook ff in het echt gezien, bij Sephora. Hij is wel heull mooi, veel lichte kleuren erin enzo, en de verpakking is ook O+ :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 9 februari 2012 @ 11:31:41 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_107784800
Lipglans neemt Fok over :')



:')
disclaimer
pi_107785009
Hier ook. Freaky.
  donderdag 9 februari 2012 @ 11:59:21 #220
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_107785875
Gelukkig zit Ik mobiel :D
吴 曼 迪
pi_107788076
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:38 schreef La_Vita het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de MAC studio fix fluid foundation?

[ afbeelding ]
Yeah, NW20.
Bij mij veranderde die van kleur gedurende de dag en leek ik halverwege de dag oranje, terwijl de kleur in eerste opzicht wel echt goed paste. En dan is t een verdomd duur grapje. :(
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:43:38 #222
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107797432
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
Lipglans neemt Fok over :')

[ afbeelding ]

:')
Omg :o
Nou geloof ik haar helemaal niet meer :') Ik vond het al discutabel, maar.. nope XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_107802223
Iemand Naked 2 al gespot bij Sephora Den Haag, toevallig?
pi_107802986
Net een bestelling geplaatst bij ELF, mn eerste :D
pi_107824344
quote:
11s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iemand Naked 2 al gespot bij Sephora Den Haag, toevallig?
Yep, vandaag gekocht met ¤6 korting *O* Heb de eerste ruim 1,5 jaar in m'n bezit, bijna dagelijks in gebruikt en nog altijd tevreden. Toch kon ik naked2 voor deze prijs niet laten liggen :)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:26:22 #226
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_107833183
Wat heb je er nu voor betaald dan?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_108019396
Ik heb mijn Sigma kwastenset binnen *O*

Moest alleen 25 euro extra douanekosten betalen :(
pi_108074031
Hahah die ads zijn toch niet freaky.. ze nemen woorden uit het topic lang leven google ads..

Ik ben helemaal blij met de nieuwe foundation van l'oreal de Lumi Magique
De lichtste kleur klopt gewoon *O*
pi_108074084
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat heb je er nu voor betaald dan?
36 euro
pi_108126151
Dames, vraagje, welke foundationkwast gebruiken jullie? Ik zoek een goede, ben de mijne kwijt :'). Heb nu Perfect Lumiere van Chanel, wat is dat spul fijn op je huid :o. Echt bizar hoe fijn hij voelt. Net als dit ding trouwens:

pi_108126433
Foundation kwasten zijn sowieso niet echt mijn ding..
Dus de beautyblender :Y

Ik gebruik voor alles kwasten maar voor foundation vind ik het echt niets.
pi_108126530
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Dames, vraagje, welke foundationkwast gebruiken jullie? Ik zoek een goede, ben de mijne kwijt :'). Heb nu Perfect Lumiere van Chanel, wat is dat spul fijn op je huid :o. Echt bizar hoe fijn hij voelt. Net als dit ding trouwens:

[ afbeelding ]
wauwieeee die kleur *O*
pi_108127445
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:22 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

wauwieeee die kleur *O*
Híj is zó mooi. En zit perfect en licht en alles.
pi_108127929
is dat nou dezelfde lippenstift als deze?
http://www.cosmobrands.nl/chanel-chanel-rouge-allure-p-1353.html

daar heet #34 anders :{
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:56:20 #235
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_108127949
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Dames, vraagje, welke foundationkwast gebruiken jullie? Ik zoek een goede, ben de mijne kwijt :'). Heb nu Perfect Lumiere van Chanel, wat is dat spul fijn op je huid :o. Echt bizar hoe fijn hij voelt. Net als dit ding trouwens:

[ afbeelding ]
Chanel _O_
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_108128684
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:55 schreef deadly_kiss het volgende:
is dat nou dezelfde lippenstift als deze?
http://www.cosmobrands.nl/chanel-chanel-rouge-allure-p-1353.html

daar heet #34 anders :{
Hm, nee, ze heten allemaal anders daar.
pi_108129957
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:40 schreef Pvoesss het volgende:
Hahah die ads zijn toch niet freaky.. ze nemen woorden uit het topic lang leven google ads..

Ik ben helemaal blij met de nieuwe foundation van l'oreal de Lumi Magique
De lichtste kleur klopt gewoon *O*
Dekt 'ie goed? :)
pi_108130053
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:08 schreef Quirine het volgende:

[..]

Yeah, NW20.
Bij mij veranderde die van kleur gedurende de dag en leek ik halverwege de dag oranje, terwijl de kleur in eerste opzicht wel echt goed paste. En dan is t een verdomd duur grapje. :(
Dat heb ik dus ook :(
pi_108132883
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hm, nee, ze heten allemaal anders daar.
Ik zie het al, dat is de Rouge Allure lijn. Ik bedoel de Rouge Allure Velvet lijn.
pi_108133004
http://karlasugar.net/wp-(...)-Velvet-lipstick.jpg

34 en 36 lijken wel heel erg op elkaar :{
pi_108134345
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:20 schreef Pvoesss het volgende:
Foundation kwasten zijn sowieso niet echt mijn ding..
Dus de beautyblender :Y

Ik gebruik voor alles kwasten maar voor foundation vind ik het echt niets.
Foundationkwast van de Hema is heel fijn. Heel zacht zacht aan het gezicht :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_108142255
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Dames, vraagje, welke foundationkwast gebruiken jullie? Ik zoek een goede, ben de mijne kwijt :'). Heb nu Perfect Lumiere van Chanel, wat is dat spul fijn op je huid :o. Echt bizar hoe fijn hij voelt. Net als dit ding trouwens:

[ afbeelding ]
Een paar van Sephora en een paar van de HEMA, de gewone platte foundation kwast. Om eerlijk te zijn; ik merk echt geen verschil tussen die van de HEMA en die van Sephora, behalve dat de laatst genoemde 2 of 3 keer zo duur is. ;)
pi_108142299
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:53 schreef Louboutin het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook :(
En ik heb dat dus helemaal niet bij mn Bourjois en Max Factor foundations, dus voor mij was MAC écht een dure afknapper voor foundations. (had namelijk hetzelfde probleem bij MAC Pro-Longwear, dat de kleur veranderde)

Ik koop nooit meer een MAC foundation. :(
  zondag 19 februari 2012 @ 11:13:44 #244
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_108142641
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Dames, vraagje, welke foundationkwast gebruiken jullie? Ik zoek een goede, ben de mijne kwijt :'). Heb nu Perfect Lumiere van Chanel, wat is dat spul fijn op je huid :o. Echt bizar hoe fijn hij voelt. Net als dit ding trouwens:

[ afbeelding ]
Wat voor foundation gebruik je?

Ik heb tig foundations en tig foundationkwasten, want de ene foundation is de andere niet.

Dikkere foundations (bijv. MAC Sculpt en MAC Mineralize compact foundation) doe ik soms Sigma round top kabuki, platte foundationkwast (HEMA) of vochtig gemaakte stipplerkwast (ELF).

Dunnere foundations (Bourjois, MAC Face & Body enz) doe ik of met mijn vingers, met een vochtig gemaakte stipplerkwast (ELF) of een platte/rechte kabuki (Everyday Minerals).

Dan heb ik ook nog poeder foundations (Everyday Minerals etc maar mijn favo nu is MAC Studio Fix), die breng ik meestal aan met een platte kabuki (Everyday Minerals).

(ja, ik heb veel zooi, I know :P)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_108143294
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:51 schreef Louboutin het volgende:

[..]

Dekt 'ie goed? :)
Ja ik vind hem goed genoeg dekken.. Maar ik heb eigenlijk een hele gave huid.
Ik gebruik het alleen als ik heel moe ben en ik er wat grauw uit zie :)
pi_108154470
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2012 11:48 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja ik vind hem goed genoeg dekken.. Maar ik heb eigenlijk een hele gave huid.
Ik gebruik het alleen als ik heel moe ben en ik er wat grauw uit zie :)
Hmm okee, ik heb wel wat rode plekjes enzo..
denk je dat hij die zal bedekken? Want het lijkt me een hele mooie foundation.
  zondag 19 februari 2012 @ 18:44:51 #247
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_108157604
Help! Mijn Gosh extreme art eyeliner (zwart) is op en hij is echt hier bij geen enkele kruidvat meer te krijgen. Iemand nog tips? Volgens mij worden ze niet online verkocht en ik kan echt, echt, echt niet zonder :{
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 19 februari 2012 @ 18:54:21 #248
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_108157934
Als ik bij een kruidvat kom zal ik voor je kijken m@x! Zal alleen wel pas eind van de week zijn, moet nog ff binnen blijven met bep.
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 19 februari 2012 @ 19:05:36 #249
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_108158351
O+ Ik ga in de tussentijd ook nog wat filialen af, maar als ik niks kan vinden geef ik wel een gil :)

Als iemand anders nog tips heeft voor een waterproof eyeliner die net zo goed blijft zitten als die van gosh dan houd ik me aanbevolen. Liefst met een vast kwastje (dus vast in de dop). Ik zie nu veel van die losse potjes voorbij komen, maar daar ik heb geen zin om dat ding constant uit te moeten spoelen. Lui :')
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_108163208
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 19:05 schreef m@x het volgende:
O+ Ik ga in de tussentijd ook nog wat filialen af, maar als ik niks kan vinden geef ik wel een gil :)

Als iemand anders nog tips heeft voor een waterproof eyeliner die net zo goed blijft zitten als die van gosh dan houd ik me aanbevolen. Liefst met een vast kwastje (dus vast in de dop). Ik zie nu veel van die losse potjes voorbij komen, maar daar ik heb geen zin om dat ding constant uit te moeten spoelen. Lui :')
Ik heb pas een goedkope van NYC gekocht, die blijft op mijn vettige oogleden heel goed zitten!
Hij geeft helemaal niet af.
Veel beter dan mijn gelliner van MAC...
Maar die is volgens mij niet waterproof.
pi_108163316
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 19:05 schreef m@x het volgende:
O+ Ik ga in de tussentijd ook nog wat filialen af, maar als ik niks kan vinden geef ik wel een gil :)

Als iemand anders nog tips heeft voor een waterproof eyeliner die net zo goed blijft zitten als die van gosh dan houd ik me aanbevolen. Liefst met een vast kwastje (dus vast in de dop). Ik zie nu veel van die losse potjes voorbij komen, maar daar ik heb geen zin om dat ding constant uit te moeten spoelen. Lui :')
Bourjois liner clubbing zit echt als een huis! :Y
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  maandag 20 februari 2012 @ 03:35:30 #252
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108175873
Mijn piratenmake-up:
Deze foto's zijn trouwens pas NA het uitgaan gemaakt. Dus alles is heel netjes blijven zitten terwijl het warm genoeg was daarbinnen.





op mijn gezicht eerst Primer van de Sephora, als blush twee kleuren (roze en een beetje bruin op te shapen) van de Sephora (naam kwijt :')).
Lippen: La Fascinante van de Rouge Allure Velvet (dit is na eten, drinken, zweten en niet bijwerken voor zeker 5uur)
Ogen: Paintpot in Painterly van Mac, op het bewegend ooglid Sumptuous Olive van Mac, in mijn crease/buitenste hoekje Ace van Urban Decay (15th), highlighter bij wenkbrauw Vanilla van Urban Decay (15th) om mijn ogen en een hele kleine wing Blackout van Urban Decay (15th) en They're Real mascara van Benefit.
De wenkbrauwen had ik een beetje bijgetekend met het oogpotlood Photogravure van Mac.

En alles is fatsoenlijk blijven zitten *O* Niet echt geweldige foto's maar ik wilde ze even delen.

[ Bericht 0% gewijzigd door megamandy op 20-02-2012 14:11:05 ]
吴 曼 迪
pi_108175888
Welke lippenstift zal ik kopen dan?
Rustig aan.
  maandag 20 februari 2012 @ 03:52:14 #254
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108175914
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 03:41 schreef kingtoppie het volgende:
Welke lippenstift zal ik kopen dan?
Hoe bedoel je? Welke kleur, welk merk, wat heb je op het oog etc.
吴 曼 迪
  maandag 20 februari 2012 @ 07:57:43 #255
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_108176570
Holy crap Mandy, blijft die lipstick zó goed zitten? :o En het droogt écht niet uit? Crap.. *schrijft chanel-lipstick op verlanglijstje*
3!
  maandag 20 februari 2012 @ 07:59:34 #256
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_108176579
Hebben ze die lipstick ook in glanzende variant?

En omg, whehe, kijk nou!

http://karlasugar.net/2011/11/chanel-rouge-allure-velvet/

De tweede set swatches is nagellak :')
3!
  maandag 20 februari 2012 @ 09:29:28 #257
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_108177500
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 07:59 schreef Incantrix het volgende:
Hebben ze die lipstick ook in glanzende variant?

En omg, whehe, kijk nou!

http://karlasugar.net/2011/11/chanel-rouge-allure-velvet/

De tweede set swatches is nagellak :')
Gelukkig lijkt het op tape te zitten. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 20 februari 2012 @ 12:48:30 #258
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_108182559
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef Louboutin het volgende:

[..]

Ik heb pas een goedkope van NYC gekocht, die blijft op mijn vettige oogleden heel goed zitten!
Hij geeft helemaal niet af.
Veel beter dan mijn gelliner van MAC...
Maar die is volgens mij niet waterproof.
Is die van NYX degene waar niet op staat dat het waterproof is? Ik zag hem net wel liggen maar wist niet goed of dat degene was die jij bedoelde dus ik heb hem niet meegenomen.

En die van Bourjois noteer ik even op mijn lijstje. Mocht ik de Gosh zowel in R'dam als in A'dam niet meer kunnen vinden dan moet ik doe misschien maar eens proberen. Bedankt voor de tips ^O^
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 20 februari 2012 @ 13:07:57 #259
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108183187
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 07:57 schreef Incantrix het volgende:
Holy crap Mandy, blijft die lipstick zó goed zitten? :o En het droogt écht niet uit? Crap.. *schrijft chanel-lipstick op verlanglijstje*
Ja, aan de binnenkant was het iets meer roze dan rood maar ik verbaasde mij ook echt, want ik baalde eerst dat ik mijn lippenstift was vergeten mee te nemen :P moet wel zeggen dat de lippenstift gister wel iets uitdroogde, maar dat komt ook door het koudere weer en dat mijn lippen nu sowieso wat droog zijn.
吴 曼 迪
  maandag 20 februari 2012 @ 13:10:51 #260
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108183264
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 07:59 schreef Incantrix het volgende:
Hebben ze die lipstick ook in glanzende variant?

En omg, whehe, kijk nou!

http://karlasugar.net/2011/11/chanel-rouge-allure-velvet/

De tweede set swatches is nagellak :')
Jep maar ik weet niet of die ook zo goed blijft zitten, heb alleen ervaring met de velvet en de rode blijft ook beter zitten dan de kleur Raffinee (staat hierboven of op de vorige pagina goevallig gepost).

Ooh en die site zet al haar swatches zo neer :') ik snap het niet echt, zeker niet met de nagellak :N
吴 曼 迪
pi_108183515
Juist handig dat ze alles direct naast/op haar huis swatcht! Zo zie je welke kleuren bij haar huidskleur staan. En laat ik nou ongeveer dezelfde huidskleur hebben.... :-)
pi_108192796
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:48 schreef m@x het volgende:

[..]

Is die van NYX degene waar niet op staat dat het waterproof is? Ik zag hem net wel liggen maar wist niet goed of dat degene was die jij bedoelde dus ik heb hem niet meegenomen.

En die van Bourjois noteer ik even op mijn lijstje. Mocht ik de Gosh zowel in R'dam als in A'dam niet meer kunnen vinden dan moet ik doe misschien maar eens proberen. Bedankt voor de tips ^O^
Er staat niks op nee!
Maar misschien dat die van Bourjois beter is als die wel waterproof is :)
pi_108193030
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:10 schreef megamandy het volgende:

[..]

Jep maar ik weet niet of die ook zo goed blijft zitten, heb alleen ervaring met de velvet en de rode blijft ook beter zitten dan de kleur Raffinee (staat hierboven of op de vorige pagina goevallig gepost).

Ooh en die site zet al haar swatches zo neer :') ik snap het niet echt, zeker niet met de nagellak :N
Volgens mij doet ze het met tape op haar arm, misschien is het dan wat minder raar _O-
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:56:14 #264
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108253076
ik heb best wel grote blauwe poppenogen en door elk kleurtje wat ik erop smeer lijken ze nog groter.
Ik ben niet van de glim & glitters dus gebruik nu al zo'n lange tijd een nude palatte, maar dat ben ik echt zo zat :')

welke kleurtjes zou ik nog kunnen proberen? of misschien een combinatie van.
pi_108256692
En met een zwart potlood op je waterlijn? :o Misschien helpt dat.
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:04:07 #266
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108257188
ik moet absoluut geen oogpotlood aan de onderkant gebruiken, dan lijkt het alsof mn ogen te dicht bij elkaar staan door de grote :P boven kan het nog wel (voor de helft) en omdat mn ogen zo groot zijn heb ik ook weinig ooglid ofzo

ben ik lekker mee dan, kan ik nooit kleur gebruiken :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:06:15 #267
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_108257286
Naked 2 palette binnen *O*
My hovercraft is full of eel.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:27:12 #268
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_108525543
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:04 schreef SacreCoeur het volgende:
ik moet absoluut geen oogpotlood aan de onderkant gebruiken, dan lijkt het alsof mn ogen te dicht bij elkaar staan door de grote :P boven kan het nog wel (voor de helft) en omdat mn ogen zo groot zijn heb ik ook weinig ooglid ofzo

ben ik lekker mee dan, kan ik nooit kleur gebruiken :')
Tuurlijk kun je wel kleur gebruiken, dat kan áltijd wel, zeker in combi met donkerbruin of zwart.

Anders eens een make-up workshop bij MAC ofzo doen?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_108582076
Make-up shoppen in Duitsland. *O*
Veel kopen, weinig uitgeven. Cuz that's how I roll.
pi_108595808
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:13 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, dat wilde ik nog vragen. Ik ben ook weer eens op zoek naar een goeie mascara, wat gebruiken jullie? Ik zoek iig waterproof, zwart is goed, bruin is ook best. Liefst verlengend etc, mijn wimpers zijn vrij blond en ik heb ze dus wel, je ziet ze alleen niet :')
Ik had er eentje van Dior, hij was iets van 30,- maar hij werkt zo mooi O+
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:14:01 #271
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_108599005
Ik gebruik deze mascara al een tijdje ..



Krijg er enorme lange wimpers van O+
Nou zijn mijn wimpers al vrij lang van zichzelf, maar deze mascara is extra wow ! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_108603631
En een mascara die krul goed vasthoudt? Ik heb geen enorm lange wimpers, maar ze komen steeeds tegen mijn bril, dus moet ik ze krullen en moet de mascara dat ook een beetje vasthouden.
pi_108606173
quote:
17s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:14 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik gebruik deze mascara al een tijdje ..

[ afbeelding ]

Krijg er enorme lange wimpers van O+
Nou zijn mijn wimpers al vrij lang van zichzelf, maar deze mascara is extra wow ! :)
Borsteltje ziet er heel goed uit! Waar is ie van?

Ik heb afgelopen zaterdag heel uitgebreid geshopt bij Ici Paris XL *O*



Chanel Rouge Coco Shine in nr 60 Antigone
Chanel Inimitable in het zwart en
Guerlain Écrin 4 couleurs in nr 11 Les Roses

Kreeg er een tasje met Clarins lipgloss bij en Diorshow Newlook, wat de ideale gelegenheid was om eens een nieuwe mascara uit te proberen

Chanel Inimitable Intense, 1 laagje


en Diorshow New Look, 1 laagje


Blijven allebei ontzettend goed zitten, ben door een flinke regenbui gefietst met de Chanel mascara, en ook de Dior zat aan het eind van de dag nog net als aan het begin. Ik vind alleen de Chanel veel fijner aanvoelen en ook mooier separeren. Voor wie die dus nog eens uit zou willen proberen zou ik zeggen: doen! :Y
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:39:25 #274
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_108607076
Ik heb onlangs foundation gekocht, want als ik hele lange dagen maak krijg ik op het eind nogal een vlekkerig gezicht.
Maar ik vind het me dus niet echt staan. Ik krijg er zo'n vlak gezicht van zegmaar. Nergens (natuurlijk) kleurverschil terwijl ik het niet dik opbreng. Doe ik het verkeerd of moet ik dat oplossen met blush/bronzer?
My mama didn't raise no fool
pi_108607813
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:39 schreef La_Vita het volgende:
Ik heb onlangs foundation gekocht, want als ik hele lange dagen maak krijg ik op het eind nogal een vlekkerig gezicht.
Maar ik vind het me dus niet echt staan. Ik krijg er zo'n vlak gezicht van zegmaar. Nergens (natuurlijk) kleurverschil terwijl ik het niet dik opbreng. Doe ik het verkeerd of moet ik dat oplossen met blush/bronzer?
Misschien is een getinte dagcreme wat meer voor je dan. Dan krijg je wel een wat meer egale teint, maar blijven natuurlijke kleurverschillen bestaan (geen maskereffect dus). En dan voor pukkeltjes of donkere kringen wat concealer.

Daarna licht afpoederen, dan blijft het wat beter zitten.
  zondag 4 maart 2012 @ 19:12:14 #276
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_108709554
quote:
17s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:24 schreef princess-a het volgende:

[..]

Borsteltje ziet er heel goed uit! Waar is ie van?
Stimulash, heb m gekocht bij Douglas.. :)

K heb vandaag purple Iris oogschaduw gekocht van MAC..
Match in heaven met mijn blauw-groene ogen O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_108968545
Ik gooide even mijn meest gebruikte dingen bij elkaar om even mijn toilet-tas te organizen



Ik was van plan om over 3 dagen heel wat te shoppen maar ik heb minder nodig dan ik dacht :o
pi_108990118
Ik lees en kijk al een tijdje mee in dit topic (laatst heb ik uit verveling ook een heleboel topics teruggelezen) en ik zou hier graag ook af en toe wat posten.

Ik ben mezelf sinds ongeveer een half jaar een beetje aan het verdiepen in beauty/make-up. Ik ben toen begonnen met het kijken van Youtube-filmpjes, het bezoeken van blogs en natuurlijk het kopen van wat meer make-up.

Daarvoor droeg ik wel make-up, maar ik gebruikte bijvoorbeeld alleen oogschaduw op het bewegend ooglid en bracht dat dan aan met de bijgeleverde sponsapplicator... Niet echt ideaal. Ik had toen ook niet zo veel make-up:
- een paletje (Yves Rocher)
- een paar mono-oogschaduws (L'Oreal, Bourjois, Hema, Maybelline)
- een compact poeder (Maybelline)
- een foundation (Essence)
- een kohlstick (Arcancil)
- een mascara (Maybelline)
- een lippenstift (Clinique)
- een paar lipglossjes (Only You, DA). Zo, dat was het.

Ik heb mijn collectie sindsdien uitgebreid met:
- een beter matchende foundation (Dream Satin Liquid van Maybelline)
- 88 matte palette
- Too Faced Natural Eye palette
- oogschaduwbasis (NYX, bevalt trouwens niet goed)
- twee nieuwe lipglossjes (NYX)
- een nieuwe lippenstift (L'Oreal)
- blush (Maybelline)
- Urban Decay Naked 2 palette

Ik heb dus vooral veel oogschaduw gekocht. Nu veel experimenteren met wat fijne producten zijn en wat mooi bij me staat.

@ Pvoesss: Dat ziet er mooi uit, zo bij elkaar! Veel heb je inderdaad niet nodig.
pi_108997529
@ Cheerful Hema heeft ook een goede oogschaduwbasis, als je voor budget gaat dat lekker direct in de winkel te koop is, anders raad ik je de Urban Decay Primer Potion aan (en die is er tegenwoordig ook in knijptube).

Oef, een vriendin van me heeft gevraagd of ik haar eens wil opmaken, maar daar heb ik totaal geen ervaring mee, had als puber ook nooit zulke meidenavondjes eigenlijk :P Zijn er hier misschien dames/visagisten die wat tips en trucs hebben? Kijk, een schoon gezicht, schone kwasten en de volgorde van aanbrengen snap ik zelf ook wel, maar verder pruts ik bij mezelf ook maar wat qua kleur en dergelijke. Eyeliner en mascara wil ze overigens gewoon zelf doen.
I reject reality and substitute my own
  maandag 12 maart 2012 @ 07:31:19 #280
351396 8Orly8
ook al barst er geen reet van
pi_109000354
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:16 schreef Lindytje het volgende:
Het ging om een meerkoet...
:o
  maandag 12 maart 2012 @ 08:03:26 #281
351396 8Orly8
ook al barst er geen reet van
pi_109000561
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 00:38 schreef CindieY het volgende:
@ Cheerful Hema heeft ook een goede oogschaduwbasis, als je voor budget gaat dat lekker direct in de winkel te koop is, anders raad ik je de Urban Decay Primer Potion aan (en die is er tegenwoordig ook in knijptube).

Oef, een vriendin van me heeft gevraagd of ik haar eens wil opmaken, maar daar heb ik totaal geen ervaring mee, had als puber ook nooit zulke meidenavondjes eigenlijk :P Zijn er hier misschien dames/visagisten die wat tips en trucs hebben? Kijk, een schoon gezicht, schone kwasten en de volgorde van aanbrengen snap ik zelf ook wel, maar verder pruts ik bij mezelf ook maar wat qua kleur en dergelijke. Eyeliner en mascara wil ze overigens gewoon zelf doen.
De vorm van de ogen en het gezicht zijn het uitgangspunt. De sterke punten daarvan benadruk je.

Alles wat je schaduw geeft lijkt dieper te liggen en wat je oplicht komt naar voren. Op internet staan wel adviezen voor welke schaduw je waar het beste aanbrengt bij welk type ogen/ gezichtsvorm. Niet bij iedere oogvorm is eyeliner een toevoeging.

Ook voor de verschillende gezichtsvormen zijn er blusher-tips te vinden.

Kleuren oogschaduw hangen af van je kleurtype (lente, zomer, herfst of winter), je oogkleur, kleding, stemming en gelegenheid.

Voor lippen geldt: lichte tinten maken voller, donkere tinten smaller. Binnen zekere grenzen he. Als je volle lippen hebt kun je donkere kleuren goed hebben. Een smalle bovenlip lijkt minder smal met een ietsje lichtere tint. Dunnere lippen hebben genoeg aan (eventueel gekleurde) lipgloss.

Enkele maanden geleden ben ik, zijnde dummy, geconfronteerd met het fenomeen concealer. Dat goedje blijkt niet alleen om vlekjes te verdoezelen, wat ik altijd dacht, maar ook om schaduwen te dempen. Opbrengen met licht draaiende bewegingen zodat het egaal wordt want anders loop je juist met vlekken.

Bijvoorbeeld. Waar de huid onder mijn mond overgaat naar de kin zit een vrij diep kneepje, daar smeer ik nu soms concealer op.

Niet dat ik thans weiger de deur uit te gaan zonder mijn concealer hoor. Dan was het niet best met me gesteld.
  maandag 19 maart 2012 @ 09:02:26 #282
16715 Mylene
*schatje*
pi_109263973
Vanaf 22 maart is er weer een Prijzencircus.

  FOK!fossiel maandag 19 maart 2012 @ 16:32:22 #283
1455 Keroppi
kool kikker
pi_109277420
Brrrrr... al die chaos, die graaiende vrouwen.
Chick on a mission
  maandag 19 maart 2012 @ 16:33:37 #284
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_109277463
Ik heb nog 1,5 primer hier staan van de vorige keer. Verder vind ik niets interessant van de Sephora zelf dus deze keer sla ik over.
吴 曼 迪
pi_109277512
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:32 schreef Keroppi het volgende:
Brrrrr... al die chaos, die graaiende vrouwen.
Dat graaien vind ik niet zo erg, ik vind het erg hoe bizar agressief ze hier worden
pi_109279480
ik heb 1x iets gekocht bij die actie van sephora, maar vind het sowieso geen fijn merk
pi_109280641
Sommige dingen vind ik heel prima van de sephora en andere dingen weer echt niks. :N
pi_109324351
Ik heb gehoord dat de oogschaduw van Sephora niet goed is. Er zou bijna geen kleur vanaf komen. Helaas is hier geen Sephora in de buurt, ik zou er best eens willen kijken.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:47:37 #289
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_109325174
maar dat is echt alleen het eigen merk dan? balen.
ik ga er best vaak, maar niet voor hun eigen merk.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 20:46:29 #290
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_109328695
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:32 schreef Cheerful het volgende:
Ik heb gehoord dat de oogschaduw van Sephora niet goed is. Er zou bijna geen kleur vanaf komen. Helaas is hier geen Sephora in de buurt, ik zou er best eens willen kijken.
Ik heb er 1 oogschaduw van en daar komt iid weinig kleur vanaf |:(
My mama didn't raise no fool
pi_109329877
Geldt het dan ook voor 'tools'? Of alleen voor make up? Volgens mij zijn de kwasten van Sephora wel fijn toch?
Le deuxième sexe
pi_109330317
Wat zijn aanraders van Sephora? Heb inderdaad gehoord dat de oogschaduws niet zo zijn, de primers wel fijn(maar gebruik geen gezichtsprimer en heb al de Urban Decay primer potion), maar wat is nog meer de moeite waard?
&lt;a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Last.fm&lt;/a&gt;
  dinsdag 20 maart 2012 @ 21:14:57 #293
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_109330699
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:03 schreef ad0rable het volgende:
Geldt het dan ook voor 'tools'? Of alleen voor make up? Volgens mij zijn de kwasten van Sephora wel fijn toch?
Ik gebruik de kabuki voor mijn foundation en dIe is super zacht echt heerlijk en na een wasbeurt ook geen haarverlies meer.
Helaas geld deze actie alleen op de make-up en paletten uitgezonderd. Nagellak doet wel mee.
吴 曼 迪
  dinsdag 20 maart 2012 @ 21:35:44 #294
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_109332117
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
maar dat is echt alleen het eigen merk dan? balen.
ik ga er best vaak, maar niet voor hun eigen merk.
Sommige oogschaduws zijn wel fijn, maar de meeste inderdaad niet. Je moet echt even swatchen om het te weten te komen.

Verder zijn compact bronzer, blush en oogpotloden (waterproof) erg fijn van Sephora :Y

Primer gebruik ik eigenlijk nooit, dus weet ik niet zo. Rest zou ik laten liggen :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:57:41 #295
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_109361389
Tjoepje omhoog! :)

Vraagje voor de gebruikers van concealer..
Klopt het dat je voor die donkere bij mij zijn ze blauwranden onder je ogen het beste groene concealer kan gebruiken of is elke kleur/allround concealer daar geschikt voor?!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:59:42 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_109361477
groene concealer is tegen rode plekjes, voor donkere randen moet je gewoon een huidskleur nemen :)
disclaimer
pi_109364775
quote:
17s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Tjoepje omhoog! :)

Vraagje voor de gebruikers van concealer..
Klopt het dat je voor die donkere bij mij zijn ze blauwranden onder je ogen het beste groene concealer kan gebruiken of is elke kleur/allround concealer daar geschikt voor?!
Om blauw te camoufleren kan je het beste oranje gebruiken!
pi_109365744
quote:
17s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Tjoepje omhoog! :)

Vraagje voor de gebruikers van concealer..
Klopt het dat je voor die donkere bij mij zijn ze blauwranden onder je ogen het beste groene concealer kan gebruiken of is elke kleur/allround concealer daar geschikt voor?!
Wat bij mij goed werkt is de Bobby Brown methode. Eerst een corrector met een roze ondertoon en daarna een concealer in je eigen huidskleur. Je foundation dient vervolgens dezelfde kleur te zijn als je concealer. En dan ben je helemaal egaal.
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:43:25 #299
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_109366754
Dank voor de tips..
Ik denk dat ik hier zeker wat mee kan.. :)

Ik gebruik nu nog deze foundation die ik vervolgens nog wat afpoeder met een zachte bronzer.. :) ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 21 maart 2012 @ 22:11:21 #300
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_109368178
ik weet niet of er hier dames zijn die fan zijn van de gekleurde wenkbrauwgel/mascara van de sephora, die gaat uit hun assortiment.
de laatste exemplaren zijn nog te scoren tijdens het prijzencircus
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_109369431
quote:
11s.gif Op woensdag 21 maart 2012 22:11 schreef Mirjam het volgende:
ik weet niet of er hier dames zijn die fan zijn van de gekleurde wenkbrauwgel/mascara van de sephora, die gaat uit hun assortiment.
de laatste exemplaren zijn nog te scoren tijdens het prijzencircus
ik ga ook binnenkort naar prijzencircus :9 makeupjes scoren *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')