quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Benzine vind ik ook lekker ruiken hehe, hoef er alleen geen douchegel-geur of parfum van
Ja. Zelf doe je het ook dus waarom verklaar je mij dan voor gek?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhm, je vindt onze verzorgingsproducten naar lekker eten ruiken, je wilt je zelf na het douchen opeten en je doet alsof je je nagellak aan het removen bent?![]()
Ik krijg trouwens koppijn van nagellak remover
Jij preekt waarheid!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Benzine vind ik ook lekker ruiken hehe, hoef er alleen geen douchegel-geur of parfum van
Ik verf ze af en toe met speciale verf, maar dan ben ik ook een half uur bezig met ze epileren aangezien ik veel blonde haartjes heb, die ik normaal niet ziequote:Op donderdag 12 januari 2012 23:34 schreef Mirjam het volgende:
Zijn et hier dames met heel lichte wenkbrauwen? Wat doen jullie daaraan? Verven, poederen, bijtekenen, gekleurde gel gebruiken?
Ik probeer al een tijdje verschillende dingen, maar heb nog geen fijne methode kunnen vinden...
Die mensen in Maastricht hebben ook echt geen flauw benul van hun werkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:23 schreef Mayla het volgende:
Ik heb ook hele lichte wenkbrauwen en wimpers (bijna transparant). Mijn wenkbrauwen verf ik eens in de zoveel tijd zelf, maar het blijft bij mij niet lang zitten. Ik verf dan altijd eerst en daarna de overtollige haartjes epileren. Ik kleur het verder iedere dag met een beetje wenkbrauwpoeder en wat kleurloze gel. Dan zit de poeder de hele dag goed. Potloodje vind ik zelf juist te hard staan.![]()
Ben trouwens helemaal om. Heb maandag ook een tube TFSI gehaald en mijn hemel wat een fijn spul!Eerst had ik altijd de basis van Catrice, vond ik wel fijn, maar mijn Sleek oogschaduw creasde dan toch nog aan het eind van de dag. Geen porum met wat donkerdere kleuren.
Was voor de TFSI bij de Sephora in Maastricht, maar damn.. wat een wijven daar. Ik heb de lemon drops versie gehaald, want de normale was opeens 21 euro en de andere versies 18 euro (15% korting ging er bij de kassa nog vanaf). Dus ik vraag de verkoopster daar waarom er een prijsverschil zit, maar ze keek me aan of ze vuur zag branden.." Ja geen idee hoor". Vond het maar raar, ze wou het verder ook niet nakijken of wat dan ook. Heb daarom de Lemon Drops maar gehaald (die is wat meer geel dan de originele) en die is heel fijn. Het zou helpen tegen de rode huid op de ogen, maar je ziet niks van het gelige gelukkig, is gewoon kleurloos op mijn ogen. Het is niet goedkoop, maar zoals ik hier ook al meermalen heb gelezen moet je er behoorlijk lang mee kunnen doen.
die van mij zijn zo lichtblond dat ze onzichtbaar zijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:47 schreef Meloewa het volgende:
Meestal passen je orginele wenkbrauwen en de kleur ervan toch het beste bij je gezicht.
Ik heb redelijk donkere wenkbrauwen maar toch vind ik ze nog te ''licht''
Vandaag bij getekend met een potlood. Maar ik vind het er maar vervloekt uitzien.
Op een of ander manier staat het niet.
die gekleurde gel bevalt niet? Want ik vind het wonderspul!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die van mij zijn zo lichtblond dat ze onzichtbaar zijn
Ik vind poederen en bijtekenen geen mooi effect geven, ik heb die van mij eens laten verven (ze zijn eigenlijk donker genoeg van zichzelf) en dat gaf het mooiste, meest natuurlijke resultaat omdat het alleen op de haartjes pakt en niet de huid eronder meekleurt. Bleef een paar weken plakken, je moet alleen wel opletten dat je niet te donkere verf pakt, anders ziet het er weer niet uitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:26 schreef Mirjam het volgende:
die van mij zijn zo lichtblond dat ze onzichtbaar zijn
ja, die van de sephora wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die gekleurde gel bevalt niet? Want ik vind het wonderspul!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, die van de sephora wel.
voorheen tekende en poederde ik altijd bij, maar dat vind ik zo'n raar effect geven
sinds kort gebruik ik de gekleurde gel die ik van sephora had, want die van de hema vind ik dan weer niks
Maar wel een goeden lookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Ja ik heb er een van MAC... kost wel wat natuurlijk
maar werkt als een tierelier!
Buttfoto want matige webcam in werklaptop:
[ afbeelding ]
Woaaaaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:16 schreef Lindytje het volgende:
Het ging om een meerkoet... als je dat wil weten moet je maar de SHJN-SC teruglezen (ik raad het niet aan), maar dit had ik met mijn ogen gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles komt uit het sleek curaçao palettequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
WoaaaaTOF!
![]()
Welke kleurtjes / palet heb je gebruikt?
Enzo?
Ik voel mij heel erg aangetrokken tot den look !!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:16 schreef Lindytje het volgende:
Het ging om een meerkoet... als je dat wil weten moet je maar de SHJN-SC teruglezen (ik raad het niet aan), maar dit had ik met mijn ogen gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nice!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alles komt uit het sleek curaçao palette
De eyeliner is er eentje van P2, een blauw-groene...
Very budget
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik voel mij heel erg aangetrokken tot den look !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
The falsies vond ik wel fijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:13 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, dat wilde ik nog vragen. Ik ben ook weer eens op zoek naar een goeie mascara, wat gebruiken jullie? Ik zoek iig waterproof, zwart is goed, bruin is ook best. Liefst verlengend etc, mijn wimpers zijn vrij blond en ik heb ze dus wel, je ziet ze alleen niet![]()
Ik stond in de kruidvat vanmiddag en wilde iets van The Falsies ofzo kopen, maar aangezien die krengen meer dan 10 euro kosten wilde ik niet iets kopen wat me later niet zou bevallen/ik er spijt van zou krijgen.. Dus, tell me!![]()
Thx!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
The falsies vond ik wel fijn
Ik heb nu volume million lashes, die kan ik ook wel waarderen
Moet ik er wel bij zeggen dat ik niet heel moeilijk ben met mascara's hoor!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thx!Ik ga eens ff kijken morgen
Ik opzich ook niet, gebruik nu van de hema maar wil wel eens wat andersquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet ik er wel bij zeggen dat ik niet heel moeilijk ben met mascara's hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |