quote:
Klopt. Is ook vooral écht er voor kunnen gaan. Een eigen bedrijf lijkt me zelf ook heel erg leuk en uitdagend, alleen ben ik nu (als student) niet in de positie dat ik daar verantwoord risico's mee kan nemen en er uiteindelijk zonder afgeronde opleiding en financieel berooid er uitkom.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het opzetten van zo'n site niet nee, maar op tijd of überhaupt iets te creëren waar veel behoefte aan is is wel knap.
Leuke transfer voor de breedte, ja. Ze houden wel duidelijk rekening met een vertrek van Bakkal/El Ahmadi.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:32 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi dat Goossens waarschijnlijk gaat komen.
Rotterdammers, ga de kroeg in. John is toch in Spanje.twitter:sannadahlstrom twitterde op donderdag 12-01-2012 om 22:20:42Time for #Rotterdam night life reageer retweet
Sanna gaat de bloemetjes buiten zettenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:34 schreef Paul-89 het volgende:
Rotterdammers, ga de kroeg in. John is toch in Spanje.twitter:sannadahlstrom twitterde op donderdag 12-01-2012 om 22:20:42Time for #Rotterdam night life reageer retweet
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:34 schreef Paul-89 het volgende:
Ja, zo een heb ik er ooit gehad. Man...dat was me toch een drama. De huisarts constateerde dat van vaginisme geen sprake was, dus dan zal 't wel m'n extreem grote dollo geweest zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:38 schreef Muto het volgende:
Helpmefok is wel erg lang weg. Wellicht heeft zijn vriendin last van Vaginisme.
quote:Helpmefok is wel erg lang weg. Wellicht heeft zijn vriendin last van Vaginisme.
We mogen hier ook geen bans bespreken Helpmefok. En aangezien jij op scherp staat waarschuw ik je ff voordat je weer in de hoek mag gaan staan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Nee maak je geen zorgen. Was heerlijk!
Net terug van de seks, ga ik gelijk op Fok!
Dat voelt best welen ook wel
tegelijkertijd
.
Waarom zijn lastpost en Caland gebanned?En hoe lang?
.
Ach joh, gewoon doordouwen, rekt het niet dan scheurt het welquote:Ja, zo een heb ik er ooit gehad. Man...dat was me toch een drama. De huisarts constateerde dat van vaginisme geen sprake was, dus dan zal 't wel m'n extreem grote dollo geweest zijn.
quote:Zeljko Petrovic-award
De babbelzieke user/user met de langste niet-rullevante posts.
1. Helpmefok (9)
2. Saekerhett, De_kromme, 3MIN3M & bianconeri (3)
3. Smoofie & Tong80 (2)
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:14 schreef Helpmefok het volgende:
Het is trouwens maar goed dat mijn vriendin me verboden heeft in het nieuwe jaar nog suikerwerk (chocola snoep chips al die troep) te eten want anders was ik nu helemaal een stuiterbal geweest. Nu valt wel mee toch?
Gaat ie lekker jordy van loonquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:15 schreef Helpmefok het volgende:
Nou ja, niet zozeer verboden als wel afgeraden. Mijn vriendinnetje verbiedt namelijk helemaal niets, daar is ze veel te lief voor.
Oh ja, sorry voor de quadripleposts maar mijn quote en editknop werken om wat voor reden dan ook niet, en ik gebruik geen adblocker want ik zit in Opera. Vage shit
Edit: hey hij doet het weer.
[..]![]()
Ja, dan hou je straks één grote kloaka over. Mij niet gezien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon doordouwen, rekt het niet dan scheurt het wel![]()
.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Gaat ie lekker jordy van loon
Mits je toegeeft dat je eigenlijk dit voelt (net als ik):quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:27 schreef Smoofie het volgende:
Willen jullie mij vergeven voor mijn "trolls" en mij weer accepteren?
En je mist stokstaartquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mits je toegeeft dat je eigenlijk dit voelt (net als ik):
MUTO
Kapiteintje
Mikey
Happel
TheGreatHooD
Gert
TC03
Lastpost
Dirk-Kuijt
De rest (het zijn er zoveel)
En natuurlijk:
HMF
Gaat altijd even tijd in zittenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En je mist stokstaart
Jullie zijn allemaal wel redelijke leuke users opzich ja
Rontwitter:RonVlaar4 twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 00:22:12@deduifmeneer Heb net je filmpje gekeken... Ge-wel-dig!! Respect voor je hobby! reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat altijd even tijd in zitten. En natuurlijk zijn we leuke users, komen wij uit Rotterdam? Ken je dat niet horeh dan?
Ik heb niks met rotterdam maar ik kan wel lachen om een groot deel van jullie hierquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat altijd even tijd in zitten. En natuurlijk zijn we leuke users, komen wij uit Rotterdam? Ken je dat niet horeh dan?
Da's een ADO supporter en ik pijp liever een paard dan dat ik die gozer ooit sympathiek ga noemenquote:
De kromme is zoals ze dat in Den Haag zeggen een grote staatsmongool.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Da's een ADO supporter en ik pijp liever een paard dan dat ik die gozer ooit sympathiek ga noemen
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De kromme is zoals ze dat in Den Haag zeggen een grote staatsmongool.
Serieus, ik kan met genoeg mensen leven die mij niet mogen, héll, ik mag mezelf nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De kromme is zoals ze dat in Den Haag zeggen een grote staatsmongool.
Ach koetsjie...toen had Ron nog geen haar op z'n ballen. Nu heeftie geen haar op z'n hoofd, maar wel op z'n ballen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:35 schreef Marktplaatsman het volgende:
[ afbeelding ]
Kan hem zo helemaal niet meer herinneren
Zelfs wijquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus, ik kan met genoeg mensen leven die mij niet mogen, héll, ik mag mezelf niet. Maar dat uit-de-hoogte toontje van hem, gaaaaaaaaaddddddddverrrrrrrrrrrdamme. ZELFS Amsterdammers krijgen er kriebels van.
Vlaar is serieus echt een toffe vent. Lijkt me als persoon gewoon een heel eerlijk vrolijk mens met het hart op de goede plaats. Dat zag je ook doordat hij bijtekende, daar heb ik echt een hoop bewondering en respect voor gehad. Ik geef het je te doen als je op dat moment 13e staat en je van een of andere technisch directeur die je nooit gesproken hebt maar moet aannemen dat het goed gaat, nadat je halve zolen als Bosz en Beenhakker ook hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach koetsjie...toen had Ron nog geen haar op z'n ballen. Nu heeftie geen haar op z'n hoofd, maar wel op z'n ballen. Tijden kunnen toch veranderen he.
Klopt, al denk ik niet dat er heel erg veel clubs op Vlaar zitten te wachten eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vlaar is serieus echt een toffe vent. Lijkt me als persoon gewoon een heel eerlijk vrolijk mens met het hart op de goede plaats. Dat zag je ook doordat hij bijtekende, daar heb ik echt een hoop bewondering en respect voor gehad. Ik geef het je te doen als je op dat moment 13e staat en je van een of andere technisch directeur die je nooit gesproken hebt maar moet aannemen dat het goed gaat, nadat je halve zolen als Bosz en Beenhakker ook hebt meegemaakt. Om over de trainers maar niet te zwijgen.
Nee, als er iemand in De Kuip een mooie transfer verdient is het Ronnie wel.
Mwah, ik vind het wel iets voor een Engelse subtopper eigelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, al denk ik niet dat er heel erg veel clubs op Vlaar zitten te wachten eerlijk gezegd.
Mijn ego is gesloopt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mits je toegeeft dat je eigenlijk dit voelt (net als ik):
MUTO
Kapiteintje
Mikey
Happel
TheGreatHooD
Gert
TC03
Lastpost
Dirk-Kuijt
Ritmo
Cara
Stokstaart
eight
inZanity
Caland
DONRAJADie heeft een familielid van mij HEEL blij gemaakt met een shirt.
De rest (het zijn er zoveel)
En natuurlijk:
HMF
quote:
Dat was Paul van FCU.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
. Sorry. Het ergste is nog dat jij een van de jongens bent om wie ik hier 't meest moet lachen
. Vooral die avatar waarin zwarte piet door het beeld slingerde
Dat was Bruno Martins Indi.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
. Sorry. Het ergste is nog dat jij een van de jongens bent om wie ik hier 't meest moet lachen
. Vooral die avatar waarin zwarte piet door het beeld slingerde
Die had geen touw nodig om te slingeren, Bruno Martins Indi kan vliegenquote:
Ik ga nooit (meer) uitwedstrijden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben er btw nog mensen zin om naar NEC-Fey te gaan?
Er zijn hier TEVEEL usersquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:44 schreef Merkie het volgende:
Ik sta niet eens in de lijst van HMF terwijl ik al bijna 10 jaar actief in deze reeks post. Weliswaar onder een andere naam vroeger, maar toch.
Ga dan nu voor de verandering mee. Caland gaat ook en het is vrije verkoop dus je hoeft én niet met een combi én niet in een uitvak te zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga nooit (meer) uitwedstrijden..
Kapiteintje, vriendjesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
Mikey...wat doe je in het dagelijks leven dat je elke avond zo naar de klote kan gaan?
ben je alweer fuckedquote:
geloof mij, dat doet ie nietquote:
Mikey begon met daar hoorden zij Engelen zingen :p.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang je jezelf niet als een malloot gedraagt met Ajax-liedjes in dit topic.
Ik ken er 1quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang je jezelf niet als een malloot gedraagt met Ajax-liedjes in dit topic.
quote:Feyenoord-selectie 2012/13: Van Geel sleutelt volop
Martin van Geel praat binnenkort met Kelvin Leerdam, Bruno Martins Indi en Jerson Cabral om de contracten open te breken. Het is het handelsmerk van de technisch directeur, die zijn zaakjes graag snel op orde heeft. 'Dat is transferbeleid.'
'Op tijd verlengen en goedkoop inkopen', zegt de Brabander in het AD vandaag. 'Mijn handelsmerk? Zo heb ik het altijd gedaan. Ook bij Willem II, AZ, Roda JC en Ajax. Vroeg in het seizoen weten waar je aan toe bent. Daarom praat ik nu ook al met Guidetti en Bakkal, terwijl die nog geen uitsluitsel kunnen geven.'
De aflopende contracten van de Feyenoord-selectie voor komend seizoen (vetgedrukte spelers zijn nog onduidelijk, rest ligt hoe dan ook al vast):
MEDIO 2012
Ronald Graafland, Gill Swerts, Dani Fernández, Bart Schenkeveld (optie tot medio 2013, voor 1 april beslissen), Kamohelo Mokotjo (optie tot medio 2014), Otman Bakkal (gehuurd tot einde van seizoen), Ricky van Haaren (heeft nieuwe aanbieding geweigerd), John Guidetti (gehuurd tot einde van het seizoen).
MEDIO 2013
Erwin Mulder, Kelvin Leerdam, Miquel Nelom (optie tot medio 2015), Bruno Martins Indi, Terence Kongolo, Karim El Ahmadi, Shabir Isoufi, Jerson Cabral.
MEDIO 2014
Stefan de Vrij, Ron Vlaar, Kaj Ramsteijn, Mats van Huijgevoort (optie tot 2014), Tonny Trindade de Vilhena, Ruben Schaken (optie tot medio 2015), Guyon Fernandez, Sekou Cissé, Anass Achahbar.
MEDIO 2015
Kostas Lamprou, Jordy Clasie, Ruud Vormer (komt komende zomer over van Roda JC), Elvis Manu.
quote:Nog geen duidelijkheid over Bakkal
Feyenoord wil na de zomer graag verder met de huurlingen Otman Bakkal en John Guidetti, maar de Rotterdammers weten om uiteenlopende redenen nog steeds niet over het duo ook volgend seizoen in De Kuip te bewonderen is. Dat zegt technisch directeur Martin van Geel in AD, die het duo graag wil houden. 'Otman is zeer te spreken over zijn verblijf bij Feyenoord en hij ziet hier ook iets moois ontstaan. Ik heb aangegeven dat hij voor ons de eerste optie is om vast te leggen voor komend seizoen. Otman staat daar open voor, maar wil nu nog niet beslissen. Hij heeft ook de droom om in een grote Europese competitie te kunnen spelen. We nemen dus even de tijd.'
en terrecht.quote:
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het ook niet zo raar dat jochies die het zelf nog helemaal waar moeten gaan maken eerder moeten beslissen dan mannen die al interlands op hun naam hebben staan en sowieso als meerwaarde gezien worden...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:18 schreef Stokstaart het volgende:
Wel hypocriet. Bakkal mag nadenken zolang hij wil, als eigen jeugdspelers niet tijdig aan Martin laten weten wat ze willen krijgen ze gewoon geen nieuw contract
Er komt sowieso een samenvatting op Rijnmond, dacht ik. En live-verslag op de radio.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:28 schreef CasselerRIP het volgende:
Kan trouwens niet iemand die wedstrijd even gaan filmen morgen? En live streamen natuurlijk.
Inderdaad. EredivisieLive zond wel Hamburg - ADO uit en dat is dus volgens mij op hetzelfde complex als Feyenoord gespeeld.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:30 schreef CasselerRIP het volgende:
Ja, blijft wel echt jammer dat zo'n wedstrijd niet live wordt uitgezonden op TV.
Ik zie op deze site wel een link http://www.vipbox.tv/sports/football.html ik gebruik deze site wel vaker maar garanties zijn er uiteraard nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. EredivisieLive zond wel Hamburg - ADO uit en dat is dus volgens mij op hetzelfde complex als Feyenoord gespeeld.
Als hij de 2de seizoenshelft net zo goed speelt zie ik hem gewoon vertrekken naar het buitenland. Geen moeite mee als hij vertrekt, Vormer is een zeer goede vervanger.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:18 schreef Stokstaart het volgende:
Wel hypocriet. Bakkal mag nadenken zolang hij wil, als eigen jeugdspelers niet tijdig aan Martin laten weten wat ze willen krijgen ze gewoon geen nieuw contract
Ik ben student, maar mis de vroege ochtend toch echt meestal...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:57 schreef DonRaja het volgende:
We werken hier in ploegendiensten in dit topic...
nacht = stoners, ochtend = studenten, middag = werklozen, avond = thuisgekomen werkenden.
Uiteraard zijn er wisselingen, maar grosso modo kunnen we het zo wel indelen.
Zeg, is hier iedereen nou aanwezig op de 29e?
Ik moet nog kaarten ronselen. Bij viagogo kun je ze om een of andere reden nog niet kopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:57 schreef DonRaja het volgende:
nacht = stoners, ochtend = studenten, middag = werklozen, avond = thuisgekomen werkenden.
Ok, zal wel niet goedkoop meer zijn. Ik zit in O met mijn pa.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet nog kaarten ronselen. Bij viagogo kun je ze om een of andere reden nog niet kopen.
Nee, er stonden er nog een paar op voor T en TT voor 25 euro ofzo. Dat is nog wel te doen. Moet je er alleen wel snel bij zijn. Snap alleen niet waarom die site niet verkoopt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, zal wel niet goedkoop meer zijn. Ik zit in O met mijn pa.
Dat zei ik vroeger ook altijd, bij mij was het meer omdat ik absoluut niets deed overdag, zodat ik wel moest studeren in de nacht...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet nog kaarten ronselen. Bij viagogo kun je ze om een of andere reden nog niet kopen.
Zet de nacht er ook maar bij voor studenten hoor.Ik leer tussen 22 en 2 het beste.
De (h)erkenning.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zei ik vroeger ook altijd, bij mij was het meer omdat ik absoluut niets deed overdag, zodat ik wel moest studeren in de nacht...
Of je koopt een iPhone ken je de hele dag postenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:57 schreef DonRaja het volgende:
ik vond die groenzwarte wel nicequote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb een poosje geleden mijn favoriete uitshirts gepost, ik zou echt wel een lobby willen starten om het lichtblauw/witte shirt weer terug te krijgen
Ik kan geen plaatjes zien, bedoel je het goudgele of het nooit gedragen gele shirt? Die laatste heb ik ook, is 1 van mijn favorieten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vond dat gele jubileum-shirt geweldig.
Echt het gele met die zwarte streep op de zijkant. Vond dat altijd een mooi retro shirtje.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan geen plaatjes zien, bedoel je het goudgele of het nooit gedragen gele shirt? Die laatste heb ik ook, is 1 van mijn favorieten.
Nee het gele shirt dat ik heb is een verwijzing naar het Goudengids-shirt van 1984 en is echt nooit gedragen (was het derde uitshirt).quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt het gele met die zwarte streep op de zijkant. Vond dat altijd een mooi retro shirtje.Is overigens wel een aantal keer gedragen hoor.
Die van 2 jaar terug ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee het gele shirt dat ik heb is een verwijzing naar het Goudengids-shirt van 1984 en is echt nooit gedragen (was het derde uitshirt).
Koeman geen prijzen ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:17 schreef Stokstaart het volgende:
Zien jullie Koeman trouwens daadwerkelijk Bertje opvolgen bij Oranje? Vind ik zelf nogal arrogant aangezien hij al jaren niets heeft laten zien in de vorm van prijzen winnen.
quote:Landskampioenschap (3x) (AFC Ajax: 2002 en 2004 - PSV: 2007)
Nederlandse beker (AFC Ajax: 2002)
Johan Cruijff Schaal (2x) (AFC Ajax: 2002 - AZ: 2009)
Portugese Supercup (SL Benfica: 2005)
Spaanse beker (Valencia CF: 2008)
Laatste jaren staat er tochquote:
Overal waar hij trainer was heeft hij prijzen gepakt, en daarna heeft hij ongeveer 1,5 jaar rust genomen.quote:
Aanwezig op Z, tijd gaat zo sloom, nouja nog een weekje dan is eindelijk die winterstop voorbij.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:57 schreef DonRaja het volgende:
Als ie echt wat moois laat zien bij Feyenoord of club hierna zou dat zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:17 schreef Stokstaart het volgende:
Zien jullie Koeman trouwens daadwerkelijk Bertje opvolgen bij Oranje? Vind ik zelf nogal arrogant aangezien hij al jaren niets heeft laten zien in de vorm van prijzen winnen.
Ik zie 't niet gebeuren, maargoed. Misschien weten ze bij de KNVB al meer. Vind het een beetje vreemd dat je openlijk vertelt dat je een bepaalde termijn voor je contract wenselijk acht omdat je een bondscoachschap verwacht.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:17 schreef Stokstaart het volgende:
Bron ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie 't niet gebeuren, maargoed. Misschien weten ze bij de KNVB al meer. Vind het een beetje vreemd dat je openlijk vertelt dat je een bepaalde termijn voor je contract wenselijk acht omdat je een bondscoachschap verwacht.
Volgens mij was het meer in de trant van opties open houden, ik zie m ook niet zo snel als bondscoach, lijkt me ook niet zo een goede combinatie met het huidige Oranje, maar ja, je weet maar nooit inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie 't niet gebeuren, maargoed. Misschien weten ze bij de KNVB al meer. Vind het een beetje vreemd dat je openlijk vertelt dat je een bepaalde termijn voor je contract wenselijk acht omdat je een bondscoachschap verwacht.
Volgens mij wil hij alleen een clausule laten opnemen. Niet alleen voor Oranje trouwens.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://www.soccernews.nl/(...)_opnemen_in_contractquote:Van Marwijk mag het Nederlands elftal verlaten als er een internationale club zich meldt. Koeman ziet zichzelf volgens Voetbal International een serieuze kandidaat om de keuzeheer op te volgen.
Mwoah zou niet weten wie het anders moet worden. De spoeling (Nederlandse) toptrainers is nou eenmaal niet zo groot. Uiteindelijk is van Marwijk natuurlijk veruit de beste optie maar ook dat is een keer uitgewerkt. En dan zou ik Koeman als die het twee seizoenen heel goed heeft gedaan bij Feyenoord helemaal geen verkeerde keus vinden, zeker gezien z'n tactische kwaliteiten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:17 schreef Stokstaart het volgende:
Je moet niet uitsluiten dat hij er na zijn contractverlenging niets meer van bakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:27 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie Koeman best bondscoach worden, Koeman is de afgelopen jaren behoorlijk veranderd in positieve zin. En ik zou ook niet weten wie het anders zou moeten worden.
Frenkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah zou niet weten wie het anders moet worden. De spoeling (Nederlandse) toptrainers is nou eenmaal niet zo groot. Uiteindelijk is van Marwijk natuurlijk veruit de beste optie maar ook dat is een keer uitgewerkt. En dan zou ik Koeman als die het twee seizoenen heel goed heeft gedaan bij Feyenoord helemaal geen verkeerde keus vinden, zeker gezien z'n tactische kwaliteiten.
Klopt, niet is zo opportunistisch als de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet niet uitsluiten dat hij er na zijn contractverlenging niets meer van bakt.
Bedoel : dit avontuur bij Feyenoord was toch wel een beetje een laatste kans. Had hij hier weer enorm gefaald dan was geen gerenommeerde club meer aan hem begonnen.
Waarom zou die er dan in z'n tweede seizoen ineens niks van bakken? Dan is ie toch alsnog keihard gefaald? Koeman is momenteel gewoon uiterst gemotiveerd om zich alsnog te bewijzen, zou niet weten waarom dat volgens jaar opeens anders zou zijn..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet niet uitsluiten dat hij er na zijn contractverlenging niets meer van bakt.
Bedoel : dit avontuur bij Feyenoord was toch wel een beetje een laatste kans. Had hij hier weer enorm gefaald dan was geen gerenommeerde club meer aan hem begonnen.
Ah gossiequote:'Wij hadden Guidetti al eerder in beeld dan Feyenoord'
NEC hoopte dit seizoen mee te kunnen doen om een plek in de play-offs, maar moet halverwege de competitie vooral naar beneden kijken. De ploeg van Alex Pastoor heeft maar drie ploegen onder zich staan en dat komt vooral door het gebrek aan doelpunten. Genero Zeefuik mist teveel kansen en ook de overige aanvallers van NEC hebben het vizier dit seizoen vaker niet dan wel op scherp staan.
Bij Feyenoord staat John Guidetti na twaalf competitieduels op elf doelpunten. Dat steekt bij Carlos Aalbers, technisch directeur van NEC. “Wij hadden Guidetti al veel eerder in beeld dan Feyenoord”, verklaart de sportbestuurder in de Gelderlander. “We waren ook al maanden met de transfer bezig. Dat alles is stukgelopen, wekt wel ergernis op, ja.”
Het is niet duidelijk waarom de overgang van Guidetti naar Nijmegen is afgeketst. NEC huurt dit seizoen wel Abdisalam Ibrahim van Manchester City, maar had dus graag twee spelers van de rijkste club ter wereld willen hebben. Guidetti tekende afgelopen zomer overigens eerst nog een contract bij FC Twente, maar zou daar nooit spelen.
Dat zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, niet is zo opportunistisch als de voetbalwereld.
Maar je ziet gewoon duidelijk een andere Koeman dan en aantal jaren terug, die sabbatical heeft hem goed gedaan.
Ik denk dat inderdaad de gehele technische staf heel belangrijk is voor de club op dit moment, Van Gastel en Gio, maar ook Makaay natuurlijk. Ik denk dat als de talenten zich zo ontwikkelen dat Koeman volgend jaar alleen maar meer presteert met dit team, t oogt door dit seizoen heen al steeds volwassener, laat staan met nog een half jaar ontwikkelingquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zekerToen men met Koeman kwam dacht ik echt dat het helemaal niets zou worden.
Maar hij is scherp, streng en komt uiterst professioneel overUiteraard wel in combinatie met Gio en JP. Hopen dat we die volgend jaar ook nog mogen bewonderen, al is het misschien voor hun eigen ontwikkeling belangrijk dat ze ook ergens een club trainen als hoofdverantwoordelijke.
Zou goed zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou die er dan in z'n tweede seizoen ineens niks van bakken? Dan is ie toch alsnog keihard gefaald? Koeman is momenteel gewoon uiterst gemotiveerd om zich alsnog te bewijzen, zou niet weten waarom dat volgens jaar opeens anders zou zijn..
Je mag tegenwoordig al niet meer je ambities uitspreken ? En een salarisverhoging is volledig terecht imo. Hij verdiende ongeveer een derde van wat een Rutten, De Boer enz. verdienen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:37 schreef NumberSeven het volgende:
Ik vind dat Koeman wel enigszins te hoog van de toren begint te blazen hoor, een goed half seizoen en dan al direct zijn ambities kenbaar maken en meer willen verdienen etc.
Op zich geen probleem maar het zou wel erg genaaid zijn als hij na 1 seizoen vertrekt naar evt. een andere club terwijl Feyenoord hem de kans heeft gegeven na al zijn ontslagen bij de andere clubs.
Gaat gewoon een contract van een jaar worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou goed zijn.
Afgelopen seizoenshelft speelde het afdwingen van een nieuw contract ook een prominente rol. Nu hij vandaag waarschijnlijk een meerjarig contract krijgt is het niet te hopen dat hij weer op zijn lauweren gaat rusten.
De Boerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Frenkis kampioen geworden bij Ajax en heeft ervaring bij Oranje. Van Gaal, Hiddink.....
Meer salaris is ook afgesproken bij zijn aanstelling geloof ik. Eerst zich bewijzen en dan meer geld. En Koeman heeft best wel een zwak voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:37 schreef NumberSeven het volgende:
Ik vind dat Koeman wel enigszins te hoog van de toren begint te blazen hoor, een goed half seizoen en dan al direct zijn ambities kenbaar maken en meer willen verdienen etc.
Op zich geen probleem maar het zou wel erg genaaid zijn als hij na 1 seizoen vertrekt naar evt. een andere club terwijl Feyenoord hem de kans heeft gegeven na al zijn ontslagen bij de andere clubs.
quote:Ook Cabral geblesseerd aan enkel
Jerson Cabral is vrijdag tijdens de training van Feyenoord in het trainingskamp in Marbella geblesseerd geraakt aan zijn enkel.
Vlak voor het einde van de training kwam de vleugelaanvaller hard in botsing met doelman Kostas Lamprou. Cabral bleef voor behandeling achter op het trainingsveld, terwijl de rest van de selectie van Feyenoord terugkeerde naar het hotel.
De ernst van de blessure van Cabral is nog onduidelijk. Eerder raakte Ricky van Haaren al geblesseerd. Hij scheurde een enkelband in en is zes weken uitgeschakeld. Ook Sekou Cissé heeft last van zijn enkel. Hij traint de laatste dagen apart.
Denk je dat of is dat gezegd door de mensen van de club?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gaat gewoon een contract van een jaar worden.
Had ik ook al op meerdere plaatsen gelezenquote:Voetbalzone.nl:
Update 13 januari 07:40 uur - 'Koeman en Feyenoord verlengen samenwerking met één jaar'
Ronald Koeman en Feyenoord hebben nog geen akkoord bereikt over een nieuw contract voor de hoofdtrainer, maar alles wijst erop dat beide partijen er wel uit gaan komen. De Telegraaf meldt dat Koeman niet voor meerdere seizoenen tekent: de Zaankanter geeft er, evenals Feyenoord, de voorkeur aan om de samenwerking per jaar te bekijken. Koeman zal dan ook voor maar één jaar bijtekenen.
De Vrij, 2 weken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:46 schreef Stokstaart het volgende:
Enkel is bijna nooit heel lang. Zie V Haaren = 'slechts' 6 weken als je de hele boel afscheurt.
Spelen ze daar op kunstgras?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Vrij, 2 weken..
Bij ons thuis is er geen stroom meer al de hele dag![]()
.
Heb gelukkig twee volgeladen accu's (macbook) en een iPwn die kan tetherenDus kom tot vanavond 9 uur wel vooruit.
.
Hij zou dat qua energie nog trekken ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je ken beter zo'n fietsje onder je bureau monteren.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Hij zou dat qua energie nog trekken ook
Co en een jonge maar getalenteerde spelersgroep is vaak wel recept voor succes.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef NumberSeven het volgende:
Mocht Koeman na het EK bij het NL Elftal aan de slag gaan dan is Co misschien beschikbaar toch? Ik wist al dat hij bij Twente niet echt plezier had, bij Feyenoord voelt hij zich denk beter thuis.
Opbokken met je Coquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef NumberSeven het volgende:
Mocht Koeman na het EK bij het NL Elftal aan de slag gaan dan is Co misschien beschikbaar toch? Ik wist al dat hij bij Twente niet echt plezier had, bij Feyenoord voelt hij zich denk beter thuis.
Het EK is na dit seizoen, Koeman tekent bij tot 2013, mocht BvM ermee stoppen na het EK is Koeman dus niet vrijquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef NumberSeven het volgende:
Hij heeft ergens wel een Van Gaal mentaliteit, laat zijn spelers onder heel veel discipline werken. Ik weet niet of die harde hand goed past bij dit Feyenoord. Ik weet dat Feyenoord hem wel graag wilt hebben, maar ik niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Co en een jonge maar getalenteerde spelersgroep is vaak wel recept voor succes.
Maar denk niet dat hij past in Rotterdam met zijn arrogante kutkop.
word nog een lange lijstquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:28 schreef DonRaja het volgende:
Toegevoegd aan not to mention list:
Co Adriaanse
Of paaseieren liet zoeken...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij heeft ergens wel een Van Gaal mentaliteit, laat zijn spelers onder heel veel discipline werken. Ik weet niet of die harde hand goed past bij dit Feyenoord. Ik weet dat Feyenoord hem wel graag wilt hebben, maar ik niet in ieder geval.
Maar ja, alles liever dan Van Gaal. Onder Van Gaal zou ik heel sterk overwegen mijn seizoenkaart op te zeggen
Ik heb wel kunnen lachen toen hij zijn spelers na een faalpot naar huis liet lopen
Déja vu... hebben we deze hele discussie 2 weken geleden niet ook al gevoerd?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:37 schreef NumberSeven het volgende:
van Gaal? Je denkt toch niet dat Feyenoord of meneer van Gaal zelf erover nadenkt om naar Feyenoord te komen? Dat is onmogelijk en ik vind van Gaal qua persoonlijkheid nog veel erger dan Co. Co is meer een zakkenvuller.
Ik had het afgelopen 2 weken druk met klussen dus heb niet alles kunnen meelezen hier. Maar das een verrekt goede eindconclusie!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Déja vu... hebben we deze hele discussie 2 weken geleden niet ook al gevoerd?
Eindconclusie toen was, kort samengevat:
Craig Bellamyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voortaan maar in de OP.
Verboden woord:
Bruins
Gaal
Adriaanse
Wie vult aan?
Ferquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voortaan maar in de OP.
Verboden woord:
Bruins
Gaal
Adriaanse
Wie vult aan?
Anders herhaal je effe ewn grapje uit het vorige topic :pquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voortaan maar in de OP.
Verboden woord:
Bruins
Gaal
Adriaanse
Wie vult aan?
Uhm, eigenlijk waren de afgelopen dagen voor het Fey-topic toch vrij normaal?...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:50 schreef Happel het volgende:
Kan het weer niet normaal in mijn afwezigheid?
Groetjes vanuit een zonnig Marbella.
Rustiger dan ooit hier manquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:50 schreef Happel het volgende:
Smeerpijp jonge hahalbeel plezier daar.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:50 schreef Happel het volgende:
Dude, nu al?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Smeerpijp jonge hahalbeel plezier daar.
Ja logisch, hier wordt iedereen 1 voor 1 gebanned...quote:
Voiceover, die heb ik sinds de grote VG-rellen van 2011 niet meer gezien...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ritmo . Voiceover helpmefok in 1 topic
Schalke, the Spurrs en Interquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:48 schreef inZanity het volgende:
Optyfen met van Gaal en Adriaanse
Laten we het over belangrijkere dingen gaan hebben die wel van toepassing zijn. De contractverlenging van Koeman bijv. of wie we volgend jaar graag in onze CL groep tegen willen komen!
Aan de hand van de kop dacht ik dat we bijna nooit scherp en fel traindequote:'Feyenoord traint zeldzaam scherp en fel'
Er wordt op het trainingskamp van Feyenoord in Marbelle zeldzaam goed getraind. De ploeg van trainer Ronald Koeman maakt in Spanje een uitermate scherpe en felle indruk, zo meldt Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam op VI Radio. Ook de jeugdspelers ogen gretig en zijn niet bang om de duels aan te gaan. Het is volgens Krabbendam 'een tijd geleden' dat hij de Rotterdamse club op deze manier heeft zien trainen.
De verslaggever van Voetbal International vindt de trainingswijze de verdiensten van Koeman, die zichzelf drijft tot het uiterste en bij zijn spelersgroep erop hamert om gedreven en agressief te trainen. 'Het is ook tekenend voor de sfeer die rond de club hangt, iedereen wil erbij horen,' vertelt Krabbendam.
De gretigheid bij Feyenoord resulteert nog wel in enkele blessures. Ricky van Haaren raakte geblesseerd en zal minimaal zes weken uitgeschakeld zijn. Jerson Cabral kreeg ook een tik op zijn enkel, maar dat lijkt vooralsnog mee te vallen.
Doe Kostie de groeten. En Caland.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:50 schreef Happel het volgende:
Persconferentie is om half 5, maar is gewoon een samenvatting van de dag. Wordt niks bijzonders besproken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij zat Cuilenborg fout met zijn persconferentie.
Gewoon de standaard vrijdagpersco.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Persconferentie is om half 5, maar is gewoon een samenvatting van de dag. Wordt niks bijzonders besproken.
Afgezien van een blessure tijdens een duel, ontstaat een blessure aan de enkelbanden vaak ook door vermoeidheid.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerder vandaag werd bekend dat Feyenoord het zes weken lang moet stellen zonder Ricky van Haaren vanwege een ingescheurde enkelband. Vanmiddag raakte ook Jerson Cabral geblesseerd aan de enkel. Hij liep de kwetsuur op in een partijvorm tijdens het trainingskamp in Marbella.
De aanvaller werd met ijs op het gewricht van het veld gedragen. De medische staf weet nog niet wat de ernst zal zijn van de blessure, maar is er wel zeker van dat Cabral de oefenwedstrijd van komende zaterdag tegen FC Basel zal moeten missen.
Behalve Van Haaren en Cabral kampt ook aanvaller Sekou Cissé met een blessure aan de enkel.
Mediaquote:Contractgesprekken Koeman vastgelopen
MARBELLA - De onderhandelingen tussen Feyenoord en Ronald Koeman over verlenging van zijn contract zijn vastgelopen. De zaakwaarnemer van Koeman, Guido Albers, is vanuit Marbella weer teruggekeerd naar huis.
Koeman blijft vol vertrouwen dat beide partijen eruit komen. "Ik sta er nog steeds heel positief in, maar nu zijn we er nog niet uitgekomen."
"Ik speel geen verstoppertje. De onderhandelingen hebben nog niet geleid tot een overeenkomst, maar binnenkort kan dat alsnog gebeuren. Zowel Feyenoord als ik zijn heel positief," aldus Koeman.
Koeman vervolgt: "De afspraak was om hier met elkaar te gaan zitten, maar het is niet aan mij om er nu wat meer over te zeggen."
De selectie van Feyenoord verblijft momenteel in Marbella waar de Rotterdammers een trainingkamp hebben belegd.
Natuurlijk komen ze eruit.quote:
In de winterstop is nieuws schaarsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:04 schreef Merkie het volgende:
Al die berichten over de contractverlenging van Koeman. Ik heb er echt al tientallen voorbij zien komen.
Ik heb ergens gelezen dat de wedstrijd online te zien is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:16 schreef Grifte het volgende:
Wedstrijd was morgen via de site van Marbella te zien toch, of enkel via de radio te volgen?
Vandaar die blessures? Heeft het wel een keerzijde.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Aan de hand van de kop dacht ik dat we bijna nooit scherp en fel trainde
Poëtische schoonheid dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Super Feyenoord.
Helden :KGB.. Middenveld.Guidetti'
Leerdam.
quote:Bakkal: 'Buitenland is wel aantrekkelijk voor mij'
Geschreven op 2012-01-13 om 16:32:13 | Bekeken: 2370 | Reacties: 35 | Foto: OrangePictures | Bron: Rijnmond.nl
Otman Bakkal wil nog geen beslissing nemen over zijn nabije toekomst. De middenvelder, door Feyenoord gehuurd van PSV, is aan het eind van dit seizoen transfervrij en heeft zijn zinnen gezet op een buitenlands avontuur.
'Ik ben op een leeftijd dat het buitenland wel aantrekkelijk is voor mij. Zeker nu ik transfervrij ben is de situatie er wel naar om die stap te maken, maar het moet wel een goede stap zijn.'
Bakkal heeft deze week in het Spaanse Marbella gesproken met technisch directeur Martin van Geel. 'Om te kijken hoe Feyenoord er in staat. De club heeft de intentie door te gaan, ik wil nog niet beslissen.'
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 17:37:13De wedstrijd Feyenoord-FC Basel is zaterdag (hopelijk) volledig live te volgen via een stream op www.feyenoord.nl. reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 17:38:04Jerson Cabral viel bij de ochtendtraining nog geblesseerd uit, maar zijn enkelblessure lijkt gelukkig mee te vallen. reageer retweet
John van Sparta dus wellicht naar Groningen. Misschien is Godee een optie voor Feijenoord, ook een aflopend contract, een contract voor een jaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:36 schreef Muto het volgende:
FC Rijnmond nu live:
http://www.rijnmond.nl/live/tv/overlay
Vind ik dus ook, maar daar was bijna niemand 't mee eens.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Koeman begint een beetje hoog van de toren te blazen, Nederlands Elftal en nu eisen.
Hij mag blij zijn dat hij een baan heeft, of ziet hij weer een stipje aan de horizon..?
Ik denk dat Koeman zoiets heeft van: "Zo, gerehabiliteerd. Nu kan ik weer écht aan mijn carriere gaan werken."quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, maar daar was bijna niemand 't mee eens.
Ik krijg 't gevoel dat hij een beetje praatjes begint te krijgen. Inderdaad wat jij zegt. Hij zal vast nog bijtekenen voor 1 jaar, maar krijg er een beetje een apart gevoel bij.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik denk dat Koeman zoiets heeft van: "Zo, gerehabiliteerd. Nu kan ik weer écht aan mijn carriere gaan werken."
Ik krijg het gevoel dat hij na dit seizoen geen trainer van Feyenoord meer is...
Ga in het twente topic met fabeltjes strooienquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik denk dat Koeman zoiets heeft van: "Zo, gerehabiliteerd. Nu kan ik weer écht aan mijn carriere gaan werken."
Ik krijg het gevoel dat hij na dit seizoen geen trainer van Feyenoord meer is...
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Koeman zal Feyenoord ook (misschien wel met veel plezier) als een manier om z'n carriere nieuw leven in te blazen. Vind dat hij niks vreemds zegt wat dat betreft.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:46 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ga in het twente topic met fabeltjes strooien
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee Koeman en Feyenoord helpen elkaar op een prima manier.
laptop Mikey!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee Koeman en Feyenoord helpen elkaar op een prima manier.
Nee ze helpen elkaar goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]![]()
De vraag is alleen hoe lang de wittebroodsweken nog duren. Mijn voorspelling: er komt voor september een mooie trein voorbij. Dat is niet leuk om te horen, dat begrijp ik wel.
Dit bedoel ik, beide partijen willen met elkaar door en toch worden hier alweer complottheorieën verzonnen dat hij volgend seizoen al weg wilquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:20 schreef Paul-89 het volgende:
Och gut de onderhandelingen duren iets langer en we gaan alweer allerlei verwijten maken en dingen verzinnen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik gun Feyenoord en Koeman elkaar van harte, maar dat wil niet zeggen dat ik geen realistische inschatting kan maken. Voor Ronald Koeman is Feyenoord een tussenstation.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ga even ergens anders je onzin lopen verkondigen ofzo
Voetballers willen hogerop, trainers ook. Koeman ziet Feyenoord niet als eindstation uiteraard.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik gun Feyenoord en Koeman elkaar van harte, maar dat wil niet zeggen dat ik geen realistische inschatting kan maken. Voor Ronald Koeman is Feyenoord een tussenstation.
Ben ik het mee eens. Echter weet geen van ons wat er in het hoofd van Koeman precies omgaat, dus is het bij voorbaat al een min of meer loze discussie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Voetballers willen hogerop, trainers ook. Koeman ziet Feyenoord niet als eindstation uiteraard.
Dat wil niet zeggen dat hij niet heel veel zin heeft om als trainer van Feyenoord medeverantwoordelijk te zijn voor de wederopstandig van deze prachtclub en dit nog een jaar verder uit te bouwen. Dat IS aan je carrièrre werken.
Hij heeft een uitstekende technische staf en technisch directeur om zich heen, er zit rek in deze selectie, hij gaat volgend jaar flink meer verdienen... de vooruitzichten op meer succes zijn prima momenteel bij Feyenoord en dat weet Koeman maar al te goed.
Wat een kut-argument Merkie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef Merkie het volgende:
Er hoeven niet elke dag 3 topics doorheen te gaan.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe meer hoe beter. Zit ik heel de dag hard te blokken, van 4 tot 7 een tentamen. Fucking 13 kantjes volgeschreven, zoveel kramp in m'n hand dat ik m'n vriendin nog amper kon klaarvingeren net en dan kom ik hier afgekarnd en wel lekker achter m'n laptoppie en dan...gebeurt er niks.![]()
Bedoel je deze baas soms?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We kunnen het gaan hebben over de Blauwe Stokstaart?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedoel je deze baas soms?
[ afbeelding ]
Klopt. Vind zo'n trainingskamp ook niet echt een plek om een contract te sluiten nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:39 schreef TC03 het volgende:
Koeman en Feyenoord komen er echt wel uit, maar Koeman gaf al aan dat hij het niet fijn vond om tijdens het trainingskamp zich te focussen op zijn toekomst. Dat zal ook wel meegespeeld hebben. Waarschijnlijk moeten er gewoon nog enkele details besproken worden, en dat doet hij liever in alle rust in Rotterdam. Natuurlijk zullen die details gaan over clausules en bedragen die meer richting zijn voordeel gebogen moeten worden dan het nu is, maar het lijkt me dat dat gewoon wel goedkomt.
Maar dat is gewoon mijn inschatting.Dat zowel Van Geel als Koeman nog steeds positief zijn dat ze er uitkomen moet toch voldoende zeggen.
Nogmaals, dat is verleden tijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:47 schreef Nober het volgende:
2 seizoenen geleden stond Feijenoord op de 4de plek met 34 punten na 17 speelronde's, waar is die coach gebleven?
Maar wel beter dan het huidige seizoen, de coach aanbidden is dus wat overdreven.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is verleden tijd.
Vergelijk ook even de spelersgroep danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:47 schreef Nober het volgende:
2 seizoenen geleden stond Feijenoord op de 4de plek met 34 punten na 17 speelronde's, waar is die coach gebleven?
Die was minder dan nu?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:57 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Vergelijk ook even de spelersgroep dan
En dan toch 3 punten meer dan dit seizoen behalen....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:27 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Nee, maar het functioneerde minder
Wat is er met jou man, je post al dagen alleen maar wartaal. Get a grip.quote:
quote:Janmaat: 'Afwachten wat de toekomst brengt'
sc Heerenveen-verdediger Daryl Janmaat wil zich alleen op zijn huidige werkgever richten. De 22-jarige rechtsachter heeft een aflopend contract en werd al in gelinkt aan Ajax, Feyenoord en Vitesse. Janmaat kijkt met een goed gevoel terug op de eerste seizoenshelft.
“De eerste seizoenshelft was goed voor mij. Voor mijn gevoel ben ik verder gegroeid”, vertelde de verdediger, die zestien competitieduels speelde, op de website van sc Heerenveen. Over de geruchten wilde hij het niet hebben. “Ik volg dat allemaal niet, want er wordt zoveel onzin geschreven. Mijn focus ligt nu op Heerenveen. Ik sta hier nog onder contract en doe mijn uiterste best.”
“Het is nu mijn vierde seizoen voor Heerenveen en ik heb hier heel veel meegemaakt”, vervolgde de oud-speler van Ado Den Haag zijn verhaal. “Ups en downs, maar ik heb het altijd goed naar mijn zin gehad. Heerenveen is een club die alles goed voor elkaar heeft. Het is weer rustig en we gaan de goede kant op. Wat mezelf betreft moeten we maar afwachten wat de toekomst brengt. De voetballerij is heel speciaal, dat weet iedereen.”
Voor Janmaat breekt een belangrijke periode aan. “Je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Eerst lekker hard trainen en voetballen en dan zien we wel weer. Ik weet dat ik in een bevoorrechte positie ben dat ik kan doen wat ik graag wil: professioneel voetballen.
quote:Van Haaren heeft spijt van afslaan aanbieding Feyenoord
Ricky van Haaren heeft spijt dat hij niet akkoord ging met een eerder gedaan voorstel van Feyenoord om zijn aflopende contract te verlengen. Martin van Geel opende in december de onderhandelingen met de momenteel geblesseerde speler, maar Van Haaren en zijn zaakwaarnemer konden zich niet vinden in de aanbieding van de technisch manager en deden een tegenvoorstel, dat Van Geel op zijn beurt weer wegwuifde.
De middenvelder hoopte zich in de tweede seizoenhelft nog te kunnen bewijzen, waardoor het contract toch nog mogelijk verlengd zou worden. Van Haaren scheurde op het trainingskamp in Marbella echter zijn enkelbanden, waardoor hij nu zo'n 6 weken uit de roulatie is. Na zijn herstel is vaste basisklant Karim El Ahmadi alweer terug van de Afrika Cup.
De 20-jarige voetballer heeft nu spijt dat hij, geadviseerd door zijn zaakwaarnemer, resoluut 'nee' zei tegen de aanbieding die gedaan was door Feyenoord, zo meldt Jan Dirk Stouten in de regionale voetbaltalkshow FC Rijnmond.
quote:'Doelstelling vijfde plaats en héél misschien meer'
http://nos.nl/video/330583-koeman-feyenoord-willen-verder.html
Totaal niet met elkaar te vergelijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:47 schreef Nober het volgende:
Als we, naast het goede spel van dit seizoen, ook het geluk van dat seizoen zouden hebben... Dan waren we dit seizoen begin maart al kampioen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:47 schreef Nober het volgende:
Gek He.quote:Van Haaren heeft spijt van afslaan aanbieding Feyenoord
Ricky van Haaren heeft spijt dat hij niet akkoord ging met een eerder gedaan voorstel van Feyenoord om zijn aflopende contract te verlengen. Martin van Geel opende in december de onderhandelingen met de momenteel geblesseerde speler, maar Van Haaren en zijn zaakwaarnemer konden zich niet vinden in de aanbieding van de technisch manager en deden een tegenvoorstel, dat Van Geel op zijn beurt weer wegwuifde.
Ah, we gaan gelijk mensen die niet verlengen uitschelden. Zwak hoor. Hij heeft een fout gemaakt en moet nu op de blaren zitten. Wellicht heeft hij het geluk dat Bakkal weggaat en dat hij toch weer een aanbod krijgt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gek He.. Rot nou maar op ondankbare talentloze hond.
Van Haaren kan toch gewoon een minder goed contractvoorstel doen dat dichter bij de prijs van Feijenoord ligt?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, we gaan gelijk mensen die niet verlengen uitschelden. Zwak hoor. Hij heeft een fout gemaakt en moet nu op de blaren zitten. Wellicht heeft hij het geluk dat Bakkal weggaat en dat hij toch weer een aanbod krijgt.
Maar laten we nou niet spelers nu al gaan uitschelden en uitfluiten.
Ja, hij heeft gegokt en verloren. Daarvoor zit hij nu op de blaren. Maar om die jongen nu al een hond te gaan noemen... Of uitfluiten...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van Haaren kan toch gewoon een minder goed contractvoorstel doen dat dichter bij de prijs van Feijenoord ligt?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:48 schreef Tomasso het volgende:
Mijn God, wat een paupertopics zijn dit geworden zeg. De lawine van rectaal gespuide darmbewegingen en opkomend maagzuur van Helpmefok die werkelijk niets met Feyenoord te maken hebben, en de mate waarin hij continuerend belicht hoezeer hij gemeenschap heeft met een vrouw, doet mij haast het tegenovergestelde vermoeden. Daarnaast een overstroom aan afbeeldingen van blauwe meerkatten en ik ben de draad dan volledig kwijt. Dan is er nog de heersende opinie van een bepaalde groep die zich geneigd voelen om continue Happel en/of Caland terecht te wijzen over het Feyenoorder zijn, maakt het voor mij echt totaal niet leuk meer op z'n tijd.
Het wordt tijd dat het voetbal weer begint...
Stokstaart, Paul, Happel, Caland en jou kan ik denk het wel het meest waarderen hier.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, hij heeft gegokt en verloren. Daarvoor zit hij nu op de blaren. Maar om die jongen nu al een hond te gaan noemen... Of uitfluiten...
Er viel in de winter ook niet meer te beleven dan dat groene kutkonijn en dit soort kansloze trolls dus echt veel viel er verder niet te postenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:30 schreef psvcoach het volgende:
Bakkal gaat na dit seizoen naar het buitenland , jammer voor feyenoord.
quote:Koeman: "Vijfde plek is maximaal haalbare"
Feyenoord maakte in december indruk door zowel PSV als FC Twente op een nederlaag te trakteren. Trainer Ronald Koeman waakt echter voor een teveel aan opportunisme.
Feyenoord hervat de Eredivisie volgende week met een bezoek aan VVV-Venlo. "Dat is toch weer spannend", zegt Koeman in het Algemeen Dagblad. "En na VVV komt Ajax naar De Kuip."
De trainer tempert de verwachtingen. "Ik weet niet of het nu reëel is om de duels van ons met PSV en FC Twente nu als uitgangspunt te nemen. Die wedstrijden hebben de lat hoog gelegd. Alles moet dan bij ons kloppen. Met deze selectie ga ik uit van maximaal de vijfde plek."
Sorry Mikey, maar QFT.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is er met jou man, je post al dagen alleen maar wartaal. Get a grip.
Van dit soort gekunstelde, georchestreerde reacties gaan m'n haren echt recht overeind staan.quote:Janmaat: 'Afwachten wat de toekomst brengt'
sc Heerenveen-verdediger Daryl Janmaat wil zich alleen op zijn huidige werkgever richten. De 22-jarige rechtsachter heeft een aflopend contract en werd al in gelinkt aan Ajax, Feyenoord en Vitesse. Janmaat kijkt met een goed gevoel terug op de eerste seizoenshelft.
“De eerste seizoenshelft was goed voor mij. Voor mijn gevoel ben ik verder gegroeid”, vertelde de verdediger, die zestien competitieduels speelde, op de website van sc Heerenveen. Over de geruchten wilde hij het niet hebben. “Ik volg dat allemaal niet, want er wordt zoveel onzin geschreven. Mijn focus ligt nu op Heerenveen. Ik sta hier nog onder contract en doe mijn uiterste best.”
“Het is nu mijn vierde seizoen voor Heerenveen en ik heb hier heel veel meegemaakt”, vervolgde de oud-speler van Ado Den Haag zijn verhaal. “Ups en downs, maar ik heb het altijd goed naar mijn zin gehad. Heerenveen is een club die alles goed voor elkaar heeft. Het is weer rustig en we gaan de goede kant op. Wat mezelf betreft moeten we maar afwachten wat de toekomst brengt. De voetballerij is heel speciaal, dat weet iedereen.”
Voor Janmaat breekt een belangrijke periode aan. “Je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Eerst lekker hard trainen en voetballen en dan zien we wel weer. Ik weet dat ik in een bevoorrechte positie ben dat ik kan doen wat ik graag wil: professioneel voetballen.
Net fer en Wijnaldum.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van dit soort gekunstelde, georchestreerde reacties gaan m'n haren echt recht overeind staan.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Stokstaart, Paul, Happel, Caland en jou kan ik denk het wel het meest waarderen hier.
Thanks man.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:20 schreef inZanity het volgende:
Mwoah prima doelstelling. Maar met deze ploeg kun je zomaar hoger eindigen. Kan alle kanten opgaan bovenin. 5e plek zou al een prima prestatie zijn, maar je kunt met een beetje geluk ook zomaar 2e worden.
Hier is trouwens de wedstrijd van vanmiddag te zien, voor wie het nog niet wist:
http://www.livestream.com/marbellafootballcenter
Mijn god zeg.quote:Koeman: "Vijfde plek is maximaal haalbare"
Feyenoord maakte in december indruk door zowel PSV als FC Twente op een nederlaag te trakteren. Trainer Ronald Koeman waakt echter voor een teveel aan opportunisme.
Feyenoord hervat de Eredivisie volgende week met een bezoek aan VVV-Venlo. "Dat is toch weer spannend", zegt Koeman in het Algemeen Dagblad. "En na VVV komt Ajax naar De Kuip."
De trainer tempert de verwachtingen. "Ik weet niet of het nu reëel is om de duels van ons met PSV en FC Twente nu als uitgangspunt te nemen. Die wedstrijden hebben de lat hoog gelegd. Alles moet dan bij ons kloppen. Met deze selectie ga ik uit van maximaal de vijfde plek."
Zelfde gevoel heb ik ook. Daar wordt gewoon het meeste betaald en als ik het zo hoor heeft die jongen ook geen uitgesproken voorkeur.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:02 schreef inZanity het volgende:
Janmaat gaat gewoon naar Ajax hoor, let maar op.
Ook mooi dat wij hier in Nederland de wedstrijd ook kunnen volgen.quote:
Geen commentaar, nee. Wel het onderling coachenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook mooi dat wij hier in Nederland de wedstrijd ook kunnen volgen.Er zit alleen geen geluid bij vrees ik?
quote:
Mwoah ik betwijfel het. Z'n zoontje heet niet voor niets Jari..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
Zelfde gevoel heb ik ook. Daar wordt gewoon het meeste betaald en als ik het zo hoor heeft die jongen ook geen uitgesproken voorkeur.
jawel, en hoorde net ook al een aantal supporters zingen, zal wel happel zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook mooi dat wij hier in Nederland de wedstrijd ook kunnen volgen.Er zit alleen geen geluid bij vrees ik?
Jij hebt duidelijk de wedstrijd IJsselmeervogels - Feyenoord niet beluisterd op Radio Spakenburreg.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de wedstrijd IJsselmeervogels - Feyenoord niet beluisterd op Radio Spakenburreg.
Was genieten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |