Krijg alleen een zwart scherm, ook bij flash. Heb net flash nog geupdate, dus daar kan het niet aan liggen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:54 schreef jcdragon het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1233100
Doet het gewoon, alleen te kijken met flash. Dus op afspelen in Flash drukken
UG-problemen met WIDM, komt elk jaar weer terug... na de reclame krijg ik hier ook een melding dat de video niet kan worden gevonden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:03 schreef GlenSpey het volgende:
Wat een grafsite is dat uitzendinggemist geworden. De advertentie speelt wel af maar het programma zelf nietwat een bullshit ook dat dat alleen in flash kan
Het zou wel iets voor de mol zijn en het past bij de twee over rookgordijnen. Met een theorie komen die in eerste instantie plausibel lijkt, denk je als kijker minder snel dat diegene de mol is. Het is een rookgordijn om aandacht van zich/haarzelf af te leiden. En dat het uiteindelijk dan niet klopt, kun je altijd nog zeggen dat je dacht dat de ander in juni jarig was.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Of juist wel?
Via wieisdemol.net
[..]
In de aflevering zegt Marit dat Tim in Juni (6e maand) is geboren, maar dat is helemaal niet zo.. hij is geboren in Juli.
Ik doel op de filmpjes tussen door in de uitzending. Je weet wel, kandidaat vertelt achteraf over de opdracht.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik ben zelf een nieuwe molkijker. Staan die biechtfilmpjes op de site van de avro?
Oh dat bedoel je. Ik dacht dat er nog ergens iets extra's te vinden was.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doel op de filmpjes tussen door in de uitzending. Je weet wel, kandidaat vertelt achteraf over de opdracht.
Ik weet niet of ik deze vergezocht vind of wel plausibel...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Op twitter las ik dit: 4x2=8 en 6x3=18. De achtste letter is een H en de 18e een M. Dus HM= Hadeich Minisch
Heb het wel in de special gezetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:26 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik deze vergezocht vind of wel plausibel...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef GotC het volgende:
Zou het niet kunnen zijn dat elke tweet voor de aflevering slaat op 1 deelnemer..en de deelnemer die niet overduidelijk in de tweets wordt aangewezen de Mol is?
Tweet 1: Liesbeth
Tweet 2: Maarten
Heb 'm opgepikt, bedanktquote:
Je moet eens weten...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:52 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Je hebt weer heel wat af te lezen qua hints in dit topic en ook in al die andere haha.
Ik zit op Frits of Anne Mariequote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Zitten er hier niet een paar in een Liesbeth tunnel?
Leuk bedacht, maar dat klopt niet helemaalquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Op twitter las ik dit: 4x2=8 en 6x3=18. De achtste letter is een H en de 18e een M. Dus HM= Hadeich Minisch
Ja je hebt gelijk. Had beter mijn bronnen moeten controleren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar dat klopt niet helemaal.
De 18e letter van het alfabet is namelijk de R, de M is de 13e letter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |