Ik doel op de filmpjes tussen door in de uitzending. Je weet wel, kandidaat vertelt achteraf over de opdracht.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik ben zelf een nieuwe molkijker. Staan die biechtfilmpjes op de site van de avro?
Oh dat bedoel je. Ik dacht dat er nog ergens iets extra's te vinden was.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doel op de filmpjes tussen door in de uitzending. Je weet wel, kandidaat vertelt achteraf over de opdracht.
Ik weet niet of ik deze vergezocht vind of wel plausibel...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Op twitter las ik dit: 4x2=8 en 6x3=18. De achtste letter is een H en de 18e een M. Dus HM= Hadeich Minisch
Heb het wel in de special gezetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:26 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik deze vergezocht vind of wel plausibel...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef GotC het volgende:
Zou het niet kunnen zijn dat elke tweet voor de aflevering slaat op 1 deelnemer..en de deelnemer die niet overduidelijk in de tweets wordt aangewezen de Mol is?
Tweet 1: Liesbeth
Tweet 2: Maarten
Heb 'm opgepikt, bedanktquote:
Je moet eens weten...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:52 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Je hebt weer heel wat af te lezen qua hints in dit topic en ook in al die andere haha.
Ik zit op Frits of Anne Mariequote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Zitten er hier niet een paar in een Liesbeth tunnel?
Leuk bedacht, maar dat klopt niet helemaalquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Op twitter las ik dit: 4x2=8 en 6x3=18. De achtste letter is een H en de 18e een M. Dus HM= Hadeich Minisch
Ja je hebt gelijk. Had beter mijn bronnen moeten controleren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar dat klopt niet helemaal.
De 18e letter van het alfabet is namelijk de R, de M is de 13e letter.
h00t h00t!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Er staat hootletter in de special.
En waarom kwam die theorie niet met Marit naar voren?quote:
Aangepastquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Afleveringtitels
Net zoals vorig jaar heeft ook dit jaar iedere aflevering een eigen titel. Op dit moment is er nog geen hint in te vinden, maar wie weet is er later een bepaalde logica uit te halen.
1) De eerste twee uur
2) In de Min
Opvallend is dat bij aflevering twee het woord 'min' met een hootletter is geschreven. Dit kan hinten naar Hadewych MIN-is en maakt de MIN-theorie van DaMart hieronder nog geloofwaardiger.
Als dit zo is dan is Hadewych ook daadwerkelijk de mol. Het heeft geen zin om als niet-mol te mollen als het de anderen niet opvalt. (van uitgaande dat de anderen haar huisnummer niet kennen)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:41 schreef gohan16 het volgende:
Hadewych heeft sowieso lopen mollen, tenzij ze is verhuisd in het afgelopen half jaar. Ze woont op nummer 7 en niet op 21. Liesbeth woont wel op 31 en Frits heeft 2 diploma's, dus 33 klopte wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |