Bel jij?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Is normaal hoor, ik zou wel een dokter raadplegen mocht je doodgaan :S
Lekka!quote:
0.5liter, dus 2.5L grolsch kanonquote:
Misschien was hij wel vast aan het indrinken? Neem aan dat je nog niet met je vrienden afspreekt om half negen als je gaat stappen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef Adames het volgende:
Je vond het fijn om in je eentje goed zat te worden op een donderdagavond, in plaats van lekker met van vrienden uit te gaan?
Beter komt er een algeheel grolsch is smerige bocht topic. Die troep is niet te zuipen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:08 schreef RickoKun het volgende:
alweer dit kk topickomt er nu een wekelijks grolsch kanon bier topique van TS?
Willem is echt een koning.quote:
Dat probeerde ik hem eerder al uit te leggen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:21 schreef Terecht het volgende:
TS is student van het leven zeker? Met je kanonbier,. Dat is wat zwervers drinken als het bedelen ze die dag goed afgaat.
Word, word!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter komt er een algeheel grolsch is smerige bocht topic. Die troep is niet te zuipen.
Deze man.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter komt er een algeheel grolsch is smerige bocht topic. Die troep is niet te zuipen.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
En de eerste Heinekenloverboy is in het topic aanwezigquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
kk falertquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:11 schreef haan33 het volgende:
Ik zit nu met een stevige kater op school, en mijn maag moest driemaal geleegd worden.
2.5liter grolsch kanon is 5.8 liter heinekenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee maar jij faalt wel als je van 5 kannon 3x moet kotsen
Ik zou dat in een ander subforum doen of gewoon nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:22 schreef haan33 het volgende:
Zaterdag bij het indrinken open ik weer een Kanon-topic
Ik wil jou dat wel eens zien doen zonder kotsen, wannabe.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee maar jij faalt wel als je van 5 kannon 3x moet kotsen
Idd, net zo'n wijf die alles twittertquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:08 schreef RickoKun het volgende:
alweer dit kk topickomt er nu een wekelijks grolsch kanon bier topique van TS?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:22 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Ik wil jou dat wel eens zien doen zonder kotsen, wannabe.
Heb er nu al zin inquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:22 schreef haan33 het volgende:
Zaterdag bij het indrinken open ik weer een Kanon-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |