Bel jij?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Is normaal hoor, ik zou wel een dokter raadplegen mocht je doodgaan :S
Lekka!quote:
0.5liter, dus 2.5L grolsch kanonquote:
Misschien was hij wel vast aan het indrinken? Neem aan dat je nog niet met je vrienden afspreekt om half negen als je gaat stappen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef Adames het volgende:
Je vond het fijn om in je eentje goed zat te worden op een donderdagavond, in plaats van lekker met van vrienden uit te gaan?
Beter komt er een algeheel grolsch is smerige bocht topic. Die troep is niet te zuipen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:08 schreef RickoKun het volgende:
alweer dit kk topickomt er nu een wekelijks grolsch kanon bier topique van TS?
Willem is echt een koning.quote:
Dat probeerde ik hem eerder al uit te leggen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:21 schreef Terecht het volgende:
TS is student van het leven zeker? Met je kanonbier,. Dat is wat zwervers drinken als het bedelen ze die dag goed afgaat.
Word, word!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter komt er een algeheel grolsch is smerige bocht topic. Die troep is niet te zuipen.
Deze man.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter komt er een algeheel grolsch is smerige bocht topic. Die troep is niet te zuipen.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
En de eerste Heinekenloverboy is in het topic aanwezigquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
kk falertquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:11 schreef haan33 het volgende:
Ik zit nu met een stevige kater op school, en mijn maag moest driemaal geleegd worden.
2.5liter grolsch kanon is 5.8 liter heinekenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee maar jij faalt wel als je van 5 kannon 3x moet kotsen
Ik zou dat in een ander subforum doen of gewoon nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:22 schreef haan33 het volgende:
Zaterdag bij het indrinken open ik weer een Kanon-topic
Ik wil jou dat wel eens zien doen zonder kotsen, wannabe.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Idd, net zo'n wijf die alles twittertquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:08 schreef RickoKun het volgende:
alweer dit kk topickomt er nu een wekelijks grolsch kanon bier topique van TS?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:22 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Ik wil jou dat wel eens zien doen zonder kotsen, wannabe.
Heb er nu al zin inquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:22 schreef haan33 het volgende:
Zaterdag bij het indrinken open ik weer een Kanon-topic
Dude in kanon zit iets van 11,5% en het zijn halve liters! Dat is hetzelfde als 11 halve liters normaal bier drinken dat vervolgens weer neer komt op 22 normale glazen bier. Tja dan kun je een keer nekken als je dat binnen 2 uur naar binnen jankt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oke wat nou als we er allemaal in meegaan dat 2,5 liter kanon fucking veel is en je fucking baas bent als je dat kan hebben? Dan nog snap ik niet waarom je dat gaat drinken als je weet dat je het niet kan hebben. Zeker niet als je vervolgens in je eentje voor de pc gaat zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
2.5liter grolsch kanon is 5.8 liter heineken___!
Maar hij kan dan toch een topic openen op fok en indruk maken op zolderautistenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke wat nou als we er allemaal in meegaan dat 2,5 liter kanon fucking veel is en je fucking baas bent als je dat kan hebben? Dan nog snap ik niet waarom je dat gaat drinken als je weet dat je het niet kan hebben. Zeker niet als je vervolgens in je eentje voor de pc gaat zitten.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:48 schreef sinepedraap het volgende:
Sowieso drinken leuk/lekker vindenWe doen het allemaal omdat we geen keus hebben
Hoor hem, die troep krijg je kneiterharde pijn in de kop van. Maar het is beter te drinken dat dat Twentse slootwater.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En de eerste Heinekenloverboy is in het topic aanwezig
meid, 22 glazen bierquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dude in kanon zit iets van 11,5% en het zijn halve liters! Dat is hetzelfde als 11 halve liters normaal bier drinken dat vervolgens weer neer komt op 22 normale glazen bier. Tja dan kun je een keer nekken als je dat binnen 2 uur naar binnen jankt.
Of 28 glazen wat jullie in het westen drinken. In 2 uur. Doe het dan mietje. Wil jou wel eens niet zien kotsen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
meid, 22 glazen biergewoon van tevoren lekker veel bruine boterhammen met pindakaas eten en water blijven drinken.
En los van dat ben je gewoon een Mongol dat je jezelf ziek zuipt achter je pc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |