Meer mensen hadden er last van, je kan gewoon weer loggen zodra je downgrade.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:29 schreef Euribob het volgende:
Het lag waarschijnlijk gewoon aan de netherportal die ik tegenkwam, had ik niet naar binnen moeten gaan dus.
Wat moet je doen met je jar om hem versie1.0 te laten vervangen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:32 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Meer mensen hadden er last van, je kan gewoon weer loggen zodra je downgrade.
Beter als dat allemaal mensen ineens creative krijgen in survival.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:42 schreef maurisioo het volgende:
Jammer dat hij weer gedowngrade moet worden
Da's waarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:04 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Beter als dat allemaal mensen ineens creative krijgen in survival.
Misschien is het een goed plan dat men gewoon geen Dev/Beta software gaat gebruiken voor een serverquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:42 schreef maurisioo het volgende:
Jammer dat hij weer gedowngrade moet worden
Klopt, daarom zou ik zelf al helemaal geen bukkit gebruiken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Misschien is het een goed plan dat men gewoon geen Dev/Beta software gaat gebruiken voor een server
Ik zie het nog eens gebeuren dat de hele wereld bugged raakt op deze manier. Snap goed dat de admins de nieuwste versie willen draaien, dat wil iedereen graag, maar het blijft een risico.
it's not a bug, it's a feature!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Meerdere mensen kregen creative rechten in survival als ze dood gingen.
gelukkig heb ik hem zelf geuploadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:38 schreef Berend. het volgende:
Pas een beetje op met jar's downloaden van het internet schatjes. Kan zo een password forwarder inzitten
(Minecraft.jar's)
Misschien heb je er wel hele kwade bedoelingen mee. Ik ken jou niet in het echt dusquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:53 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
gelukkig heb ik hem zelf geupload
Ik had het ook over die van Tommiequote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:53 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
gelukkig heb ik hem zelf geupload
Volgens mij was ik dat niet, maar iemand anders. Links vond ik toen iig ook mooier, dus kan best zijn dat ik dat ook gepost heb en dat ik me het niet meer kan herinneren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:06 schreef Jump het volgende:
Tijdje geleden had ik deze geplaatst hier met de vraag als je voor links of rechts zou kiezen (maurisioo koos links dacht ik?):
[ afbeelding ]
Wel, momenteel is het dit nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of via Quake perspectief:
[ afbeelding ]
De torches moeten nog vervangen worden, maar zit te twijfelen tussen vier lava kolommen of glowstone.
Even opgezocht en het was TJV.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:13 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Volgens mij was ik dat niet, maar iemand anders. Links vond ik toen iig ook mooier, dus kan best zijn dat ik dat ook gepost heb en dat ik me het niet meer kan herinneren.![]()
Maar ziet er mooi uit
jaquote:
Ah okequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Even opgezocht en het was TJV.
Nu nog wat aankleding voorzien. Ik had eerst een grote boom staan in het midden ipv de glowstone.
Wie?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Even opgezocht en het was TJV.
Nu nog wat aankleding voorzien. Ik had eerst een grote boom staan in het midden ipv de glowstone.
Maurisioo jij bent een te lief klein jongetje om te trollen...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:51 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Zo, luistert er toch nog eindelijk eens iemand naar TJV. Had ik niet verwacht.
Het spijt mequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:52 schreef TJV het volgende:
[..]
Maurisioo jij bent een te lief klein jongetje om te trollen...
Je hebt geen admin commands enzulks?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:03 schreef maurisioo het volgende:
Ben ik weer fijn bezig met een zombiemap, gaat het sneeuwen en ligt de hele map onder.
Gebruik geen Bukkit of wat voor troep dan ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je hebt geen admin commands enzulks?
>.<quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef Snorrenbaard het volgende:
Haha bobber al zijn mods kwijt voor niks
En een enderportal gevondenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:13 schreef Jump het volgende:
Ik graaf een blokje aarde weg, val in een diep gat in het water. Midden in een strongholdEnkel kut dat er nog een ravijn doorloopt.
Qft. Net geupdate. Open het forum.quote:
Incompetente software...quote:
Bukkit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:58 schreef Flodder450 het volgende:
is het trouwens een fout van bukkit of gebeurt dit ook met de vanilla serversoftware
Same herequote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:57 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Qft. Net geupdate. Open het forum.![]()
Wacht wel tot 1.1. Moet toch nog skyrim bf3 en sr3 uitspelen.
Spel kon het niet hebben dat ik doodging en sloeg op tilt, terecht wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is het de schuld van de gebruiker
best chill nummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |