Ja maar, met mijn godpowers en shit. Kom de lelijkheid niet ten goede denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waarom niet? Tering, we hebben nu een gigantische metro voor drie mensen en een paardenlul.
Alsjeblieft mensen, kom naar het oosten.
Is goedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Nog steeds mijn tip. Daar bouwen we in bergen omdat we te grote mongolen zijn om iets moois te maken.
Nee man, andere kant op. Neem de metro vanaf de kathedraal en vanaf Huib's kas nog een keertje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja maar, met mijn godpowers en shit. Kom de lelijkheid niet ten goede denk ik.
Waar zitten jullie dan, Tuigdorp?
Met meerdere mensen, en dan iets van een kampje opbouwenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Begin je toch opnieuw
[..]
Nee man, andere kant op. Neem de metro vanaf de kathedraal en vanaf Huib's kas nog een keertje.
Tuigdorp is westquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja maar, met mijn godpowers en shit. Kom de lelijkheid niet ten goede denk ik.
Waar zitten jullie dan, Tuigdorp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de bedoeling dat alle metrootjes hier uitkomen. Als je een lijntje hebt of naar het Legit Centraal Station wilt, geef dat dan even door. Je mag trouwens heus wel diamant, ijzer en rails doneren als je dat leuk vind.
[ Bericht 3% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 14-01-2012 12:48:19 ]
OF je leest wat ik zeg. Met deze post krijg je je rechten iig niet snel meer terug.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:50 schreef Euribob het volgende:
Pfff. Heb ik gemeld dat ik creativerechten heb. Kom er een DNB naar me toe: Je maakt misbruik van je bug want je vliegt in survival. Ik hoop niet dat ik daar iemand teveel voordeel mee heb gedaan.![]()
Anyway, we waren tot de conclusie gekomen dat ik Jezus was, nu heb ik de ''GAST'' rang, gedowngraded by DNB in person. Conclusie: DNB = Judas.
Maar voortaan alles voor mezelf houden lijkt me toch beter, gezeik alleen maar gekregen omdat ik vond dat deze bug gemeld moest worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door TJV op 14-01-2012 16:43:45 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
ik komquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waarom niet? Tering, we hebben nu een gigantische metro voor drie mensen en een paardenlul.
Alsjeblieft mensen, kom naar het oosten.
nopequote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mensen, in je minecraft map zit naast minecraft.jar ook minecraft_1.0.0.jar.
Haal minecraft.jar weg, hernoem minecraft_1.0.0.jar naar minecraft.jar en je bent klaar.
Je hoeft niks ervoor te downloaden om de downgraden.
Gewoon minecraft.jar erin plakken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:14 schreef Sitethief het volgende:
Ik krijg het domme ding niet gedowngrade
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:03 schreef dnbrainwash het volgende:
Downgrade jar
http://www.mediafire.com/?uwdbow3wwa7rbw5
dan heb je wss je .version bestand en alles er ook uit geknikkert?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:18 schreef Sitethief het volgende:
Klote, hij vraagt niet eens of ik niet wil update, hij update gewoon....
Alleen ik hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Meerdere mensen kregen creative rechten in survival als ze dood gingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |