abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin donderdag 12 januari 2012 @ 16:56:11 #1
35723 crew  GGMM
pi_106727801

Hoi, welkom in het VBL-subforum! Zoals in de Index beschreven staat; hier vind je voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. Van strafschop tot schwalbe en van de Nederlandse Eredivisie tot de Peruaanse competitie; het kan allemaal in dit forum worden besproken!

Allereerst geldt de algemene FOK! FAQ & Policy. Daar dien je je in het algemeen aan te houden, maar VBL heeft ook wat aandachtpunten die specifiek voor VBL gelden.

We gaan normaal met elkaar om.

VBL is een druk subforum met veel users en iedereen support wel een bepaalde club. Dat kan af en toe wel eens botsen. Met rivaliteit is helemaal niks mis, maar we gaan wel gewoon met respect met elkaar om. Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt. Tuurlijk spelen emoties mee tijdens bijvoorbeeld live wedstrijden en daar houden wij natuurlijk rekening mee.

Valse tussenstanden.

Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het levert een ban op van 48 uur.

Help, ik zoek een topic!

Veel topics van bijvoorbeeld clubs, competities, spelers en trainers zijn geplaatst in het handige-linkjes-topic. Kijk eerst eens daar en gebruik de zoektips die in de OP staan om jouw gezochte topic te vinden.

Nieuwstopics openen en centrale topics.

De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.

Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.

Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.

Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerder manieren te bereiken.

swtb_new_pm.png Happel (PM)
swtb_new_pm.png Morpheus2002 (PM)
swtb_new_pm.png Jojoortje (PM)
swtb_new_pm.png GGMM (PM)

Verder is er een centrale VBL-mods PM Inbox die te bereiken is door een PM te sturen naar VblMods.

Valt je iets op dat niet in VBL thuis hoort, maak dan gebruik van de topicreport (mod.gif, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_106727834
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:56 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee hoor, maar je gaf zelf aan dat jullie liepen te zuigen.
Gewoon normaal discussiėren in een clubtopic kan altijd, doet een kapiteintje zelf bijvoorbeeld ook.
Nee. Ook normaal reageren is meestal niet gewenst. Als je mening afwijkt van de concurrent wordt het niet serieus genomen en krijg je getroll. Zo is het gewoon.
★★★
  Forum Admin donderdag 12 januari 2012 @ 16:58:03 #3
35723 crew  GGMM
pi_106727859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:57 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nee. Ook normaal reageren is meestal niet gewenst. Als je mening afwijkt van de concurrent wordt het niet serieus genomen en krijg je getroll. Zo is het gewoon.
Mocht dat gebeuren dan maak je een TR of je meldt het hier.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_106728124
quote:

[..]

10-0 plempen waar er niet eens een discussie over de betreffende wedstrijd was en Ajax-liedjes in diverse posts uitwerken is gewoon puur getroll. Punt. :{w

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 17:06:04 ]
pi_106728504
quote:

[..]

Vrees dat het tijdstip van reageren ook wel van invloed is op het niveau van de reacties.
Ik persoonlijk vind het getroll over en weer nog wel meevallen. En krijg je echt meestal geen normale reacties op normale posts?
BFF met GGMM
pi_106728702
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:05 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

10-0 plempen waar er niet eens een discussie over de betreffende wedstrijd was en Ajax-liedjes in diverse posts uitwerken is gewoon puur getroll. Punt. :{w
Dat heb ik ook toegegeven toch? :{

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:16 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vrees dat het tijdstip van reageren ook wel van invloed is op het niveau van de reacties.
Ik persoonlijk vind het getroll over en weer nog wel meevallen. En krijg je echt meestal geen normale reacties op normale posts?
Ik ben niet de enige ;) gebeurt over en weer, tussen Ajacieden, Feyenoorders en PSV'ers.
Je probeert een normale discussie op te zetten en je krijgt als reactie: Kijk maar lekker naar Ajax, daar gaat het lekker, troll.

Leuk.
★★★
pi_106728810
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dat heb ik ook toegegeven toch? :{

[..]

Ik ben niet de enige ;) gebeurt over en weer, tussen Ajacieden, Feyenoorders en PSV'ers.
Je probeert een normale discussie op te zetten en je krijgt als reactie: Kijk maar lekker naar Ajax, daar gaat het lekker, troll.

Leuk.
Dat is niet waar. Het verschil zit hem in het feit dat ik (en anderen meestal ook) gewoon een normale discussie proberen aan te gaan. Jullie waren gisteravond daarentegen opzichtig richting een bepaalde kant aan het gaan qua reacties. Dat voegt niks toe en wanneer je vervolgens nog eens met onzinnig getroll begint kun je idd maar beter naar je eigen topicje gaan ja.
pi_106728836
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Het verschil zit hem in het feit dat ik (en anderen meestal ook) gewoon een normale discussie proberen aan te gaan. Jullie waren gisteravond daarentegen opzichtig richting een bepaalde kant aan het gaan qua reacties. Dat voegt niks toe en wanneer je vervolgens nog eens met onzinnig getroll begint kun je idd maar beter naar je eigen topicje gaan ja.
Gast, ik heb het niet over gister. Ik heb toegegeven dat we aan het trollen waren, leer lezen.
★★★
pi_106728908
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:58 schreef GGMM het volgende:

[..]

Mocht dat gebeuren dan maak je een TR of je meldt het hier.
^O^
★★★
pi_106728944
Er zijn over en weer gewoon te lange tenen...
BFF met GGMM
pi_106736482
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:30 schreef DonRaja het volgende:
Er zijn over en weer gewoon te lange tenen...
Dat ook.
Noot noot.
pi_106747446
Mag het woordje 'awards' hier uit de TT? Ik verwar het topic steeds met het awardtopic (en met mij ook (vele) anderen :@).

O ja, mijn editknopje werkt niet onder opera en ik heb geen adblocker, zie ook verder wel gewoon ads. Iemand enig idee?
  Forum Admin vrijdag 13 januari 2012 @ 00:18:54 #13
35723 crew  GGMM
pi_106747488
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:17 schreef Helpmefok het volgende:
Mag het woordje 'awards' hier uit de TT? Ik verwar het topic steeds met het awardtopic (en met mij ook (vele) anderen :@).

O ja, mijn editknopje werkt niet onder opera en ik heb geen adblocker, zie ook verder wel gewoon ads. Iemand enig idee?
Nope, geen idee. Gebruik zelf ook Opera, nergens last van. Open anders hier ff een topic: FOK!features, Bugs & Development
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_106747559
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nope, geen idee. Gebruik zelf ook Opera, nergens last van. Open anders hier ff een topic: FOK!features, Bugs & Development
Jeetje dat was een snelle topictitel update _O_. Hij doet het alweer, CCleaner did the trick. Wel vaag, maar bedankt voor de hulplijn. ;).
pi_106748633
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jeetje dat was een snelle topictitel update _O_. Hij doet het alweer, CCleaner did the trick. Wel vaag, maar bedankt voor de hulplijn. ;).
Je hebt er nog 2 over; bellen en publiek vragen. wees er zuinig mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door ajacied4lf op 13-01-2012 01:02:40 ]
★★★
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:40:57 #16
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_106759499
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  Forum Admin vrijdag 13 januari 2012 @ 16:21:59 #18
35723 crew  GGMM
pi_106765457
quote:
quote:
Beide gesloten.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_106923431
Doe er eens iets aan idd.
pi_106923540
Done.
Noot noot.
pi_106972176
Het constante gezeik om streams in het Real - Barca topic wordt een beetje irritant :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 januari 2012 @ 23:59:44 #23
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_106974478
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
Het constante gezeik om streams in het Real - Barca topic wordt een beetje irritant :')
Heb er iemand op aangesproken, we houden het scherper in de gaten :Y Graag TR als je het ziet.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_106974693
Misschien iemand die iets wil doen aan het constante gezuig en getroll van De_Kromme in het Feyenoordtopic?

Zie:

quote:
9s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn havenslaven elite trouwens?
quote:
9s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

De internethoolies van '88, die helaas nooit in het stadion zijn te vinden, met uitzondering van Caland.

Meneer mag gewoon zijn muil houden als hij niet weet waar hij over lult.

Ga nu trouwens lekker HIMYM kijken dus kan niet meer reageren op zijn gezeik hier dus bespaar je de moeite jongen :6

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2012 00:05:35 ]
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:08:12 #25
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_106974859
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:04 schreef Helpmefok het volgende:
Misschien iemand die iets wil doen aan het constante gezuig en getroll van De_Kromme in het Feyenoordtopic?

Zie:

[..]

[..]

Meneer mag gewoon zijn muil houden als hij niet weet waar hij over lult.

Ga nu trouwens lekker HIMYM kijken dus kan niet meer reageren op zijn gezeik hier dus bespaar je de moeite jongen :6
Ga er gewoon niet op in joh, dan stopt het vanzelf.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')