Van m'n ouders krijg ik die schoenen die ik je al heb laten zien, verder nog wat kleding en het is de bedoeling dat later nog een laptop volgt, maar daar heb ik nu geen tijd voor om dat te regelen dus dat zien we later wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klinkt goed allemaal. Wat vraag je voor je verjaardag?
knakers nog an teolquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is zo bedroevend slecht dat het best wel eens de kraker van dit jaar zou kunnen worden.
De kater bewijst dat deze uitspraak wel eens zou kunnen kloppen.quote:Op zondag 15 januari 2012 05:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben nog nooit zo zat gewwweest den. Ik
Nog mooie verhalenquote:Op zondag 15 januari 2012 05:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben nog nooit zo zat gewwweest den. Ik
ik dronk gisteren een glaasje wijn en stiet hem toen om! xd was zooo dronken!quote:Op zondag 15 januari 2012 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Moet je wellicht aan de mensen waren die nog wel een werkend geheugen hebben?
Hehe.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ging ook wel lekker vannacht ja.
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan wanneer nodig je RR en KS in je container?
Helemaal niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben morgon jarig oh my. De -tig forever in.
Wat een ellende, wat een ellende.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben morgon jarig oh my. De -tig forever in.
Zeg het eens.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat helemaal niet Dastan?
Weet je wat ook ellende is RR?
OH NEE MEID DAT MEEN JE NIET BEL DE POLITIE DE AMBULANCE DE BRANDWEER PANIEK CHAOS APOCALYPS DIT GAAT DE VER DIT KUN JE NIET MENEN WAT EEN DRAMA WAT EEN TOTALE ELLENDE ONVERSTELBAARquote:Op maandag 16 januari 2012 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
17 Das, 17.
Nouu RR mn vinger jeukt en dat is naar.
Dan word je 20, nietwaar? Een magische leeftijd.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
17 Das, 17.
Nouu RR mn vinger jeukt en dat is naar.
Welterustenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga wel slapen hoor jeetje RR.
Nou magischer kan het niet worden Das! DE stagebeoordeling waar ik al maanden tegenop kijk, op mn verjaardag en heg gaat me echt zo breken.
Nee, dan ben je gewoon helemaal niets meer waard.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:17 schreef Kutstudent het volgende:
Tot je honderd wordt. Dan ben je geen -tig meer.
Daarom veel roken.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:24 schreef Dastan het volgende:
Wie wil er nou honderd worden? Zeventig, hoogstens. Dan is het wel mooi geweest.
Dat hangt er toch in grote mate van af hoe het lichamelijk en geestelijk met je gesteld is.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:24 schreef Dastan het volgende:
Wie wil er nou honderd worden? Zeventig, hoogstens. Dan is het wel mooi geweest.
Drie minuten?quote:
Mag toch wel zelf weten hoe leeg ik m'n portemonnee wil?quote:
Familie is overgewaardeerd.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat hangt er toch in grote mate van af hoe het lichamelijk en geestelijk met je gesteld is.
En of je natuurlijk een beetje goed hebt liggen te fokken, als je helemaal alleen bent is er natuurlijk ook geen fuck aan. Je moet wel wat familie hebben.
Scheelt wel veel geld, kende weer bier voor kopen. Beter idee.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hij is daadwerkelijk gestopt, die lafaard.
quote:Op maandag 16 januari 2012 00:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mag toch wel zelf weten hoe leeg ik m'n portemonnee wil?
Bier zonder sigaretten is nog geen tiende van het genot.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Scheelt wel veel geld, kende weer bier voor kopen. Beter idee.
Oneens.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bier zonder sigaretten is nog geen tiende van het genot.
Klopt. Ik blijf ook graag in die onwetendheid. Ignorance is bliss, jwz.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat weet jij niet omdat je niet hebt gerookt.
Oneens.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bier zonder sigaretten is nog geen tiende van het genot.
Dat heb ik kortgeleden nog gehoord ja. In welke context ook alweer?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt. Ik blijf ook graag in die onwetendheid. Ignorance is bliss, jwz.
Geen idee?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heb ik kortgeleden nog gehoord ja. In welke context ook alweer?
Dat vond ik ook al daarvoor. Alleen als ik dronken ben kan ik nooit van de peuken afblijven.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat schattig, je bent echt gestopt.
Okidoki!quote:Op maandag 16 januari 2012 00:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al daarvoor. Alleen als ik dronken ben kan ik nooit van de peuken afblijven.
Dat heb ik nou met vrouwen.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al daarvoor. Alleen als ik dronken ben kan ik nooit van de peuken afblijven.
Okidoki. Klonk een beetje alsof je me niet bepaald serieus neemt.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, hoe verkeerder kan het zijn?
Jawel, ik neem iedereen serieus. Al ga het over een god, een ufo of een bijnadoodervaring.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Okidoki. Klonk een beetje alsof je me niet bepaald serieus neemt.
Day after de rotdag hehehe.quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit gaat een topdag worden, ik voel het aan alles.
Ik zag plaatje daar inderdaad en besloot dat ik hem binnenkort maar eens voor de 10e keer ga kijkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:00 schreef ThaTim het volgende:
Ah, Jan had Cannonball plaatje van de Facebookpagina gehaald!
Dat niet doenquote:
Ze is ondertussen al 16.quote:
Met je "quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee laat maar zitten joh, t hoeft niet zo nodiiig.
qed klinkerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:57 schreef JanPiraat het volgende:
plaatje van een natte hond om de rust terug te brengen in dit topic
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goede verhalen en sterke teksten hier.
De gouden combinatie weer, Gijpie en Boskamp.quote:
Mick Jagger en Brian Wilson.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:00 schreef ThaTim het volgende:
WELKE 2 BEATLES ZIJN NIET LIEVELINGSBEATLE MAAR OOK NIET STOMSTE BEATLE
Haten op Mick Jaggerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mick Jagger en Brian Wilson.
Altijd jij.quote:
Hmm ja dat ga je niet zo interessant vinden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd jij.
Maar vertel.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:34 schreef ThaTim het volgende:
Gewoon snelle man op R_R zetten, R_R is immers nog trager dan 'n stilstaande zandzak.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:44 schreef ThaTim het volgende:
Mijn lange stelten kwamen zaten overal tussen, geen duel verloor ik! Alleen met bal was ik wat minder.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:54 schreef Kutstudent het volgende:
Bij mij bij het schoolpleinvoetballen ging iedereen altijd aan de kant als ik de bal had want ik wilde nog wel eens doen alsof het rugby was.
Ja. Ze heeft een mooie stem dat wel, maar laat Skinny Love met rust gewoon allemaal, stomme hipsters.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mwah, niet slechter dan die van Birdy. Mooie stem heeft ze in ieder geval wel. Neemt niet weg dat het nog steeds kut is vergeleken met Bon Iver.
Eigenlijk zijn wij de hipsters omdat wij Bon Iver kennen en haten op Birdy.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Ze heeft een mooie stem dat wel, maar laat Skinny Love met rust gewoon allemaal, stomme hipsters.
Wij kenden Bon Iver voordat Birdy bestond.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn wij de hipsters omdat wij Bon Iver kennen en haten op Birdy.
Zo hipster dat het pijn doet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij kenden Bon Iver voordat Birdy bestond.
Vrouwen kunnen sowieso beter in de keuken blijven..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je kan ook gewoon in de keuken blijven, dan kan je de tosti prima in de gaten houden.
In principe zou dat wel een boel schelen ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen sowieso beter in de keuken blijven..
Niemand.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie moet het huishouden dan doen?
Oké, gefeliciteerd. Hier meer hipster genot voor je.quote:
Allemaal kut.quote:
Leuk grapje, moest lachen.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leuk grapje, moest lachen.
Ga je z'n kutalbum als voorbeeld nemenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel het dieptepunt, jat ie gewoon een van de meest kekke deuntjes ooit.
The Alan Parsons Project
Zoiets.quote:
The Alan Parsons Project > Kanye Westquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:58 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ga je z'n kutalbum als voorbeeld nemen
Tevens is Alan Parsons Project best kut.
Enige leuke aan de Alan Parsons Project is:
Nice er komt bijna een einde aanquote:Doing the thumbs up-smile, UNO™, Salvador Dalí, FrontierVille, Met uwen teen stoten tegen een tafel, en dan DOODGAAN van de pijn!, Freud, ♥, I have joined so many groups they start to tell my life story, Kan deze baby uil meer fans krijgen dan Geert Wilders?, I love people who text back instantly, I LOVE this song so... I'm going to listen to it 100 TIMES IN A ROW., I love the kid who always gets the teacher off subject
, Logan Lerman, PetVille, Nederland Bekent Kleur, FishVille, Happy Aquarium, I hate Lady GaGa, I Dont care How Comfortable Crocs Are, You Look Like A Dumbass., FML, Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking dawn, Orisinal : Morning Sunshine, I hate it when I'm eating something crunchy and I can't hear the Tv anymore, I panic when someone says to me 'I need to talk to you'., I need a life., HURRY UP AND PASS OUT THE TEST BEFORE I FORGET EVERYTHING!, If Walt Disney watched the Disney channel right now, he would cry., I HATE BEING BORED, Random laughter when remembering something, I hate waking up during a good dream and it won't come back!, I Hate Mosquitos, I Hate "Battery Low", I HATE WAKING UP FOR SCHOOL!!!!!!!!!!!!!!!, I love staying up late!, I Hate One Word Text Messages!, LOL(laugh out loud), I hate it when cute guys have perfect hair... And then... They cut it., the worst thing ever is seeing your mum cry! <3., Ik hou van slapen maar ik haat het om te gaan slapen., I bet everybody reading this right now has not finished homework, Who cares if this song is old? i like it!, I need more sleep!, I Hate Haters, Make a "don't like" button on facebook!!, I Don't Drink or Smoke, Converse, The Twilight Saga, Ik? Lui? ENERGIE BESPAREN BEGINT MET JEZELF.., Saving a file as "dyjjyggffj'', because I'm too lazy to write a proper name, "What if Google didn't exist?" "Man we would all be screwed", I love your accent, it's awesome! Say more words!!!, ruitjeshemden zijn sexy!, Dislike Button, Hoe vettiger, hoe prettiger, I really hate slow computers, Om Nom Nom, I need a vacation!!!, Random, When. I. Read. Stuff. Like. This. The. Voice. In. My. Head. Takes. Pauses., Making Life Decisions in the Shower, I forgot your name, so i'm waiting for somebody to say it., Traag Internet is HATELIJK!, D'OH!, HAHA!, Vapiano, Hawaiian Roller Coaster Ride by Disney on Disney's Lilo And Stitch, 9GAG, Iets zeggen en dan pas beseffen hoe fout het eigenlijk wel klonk, Hi, Spotify
Wtf zit daar voor troep tussen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nice er komt bijna een einde aan
Ja weet ik veel, ik was vroeger jonger he.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf zit daar voor troep tussen.
Echt?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik was vroeger jonger he.
JA.quote:
Ocherm.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA.
En sommige dingen willen daar niet weggaan, terwijl ik ze al ge'vind ik niet meer leuk' heb.
Sowieso terechte like.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/pages/I-hate-Lady-GaGa/92342815630
Terechte like dat toch
Daarop haten.quote:
Er zat waarschijnlijk gewoon iemand naast die ze weggeknipt hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarop haten.Weet je hoe chill het is als je gewoon op elk moment om niks lol kan hebben.
Volgens mij is die vent in het echt ook moeilijk chill om mee te stonen.
Haat ik daar op? DOE NORMAAL GEK! Hij is echt super.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarop haten.Weet je hoe chill het is als je gewoon op elk moment om niks lol kan hebben.
Volgens mij is die vent in het echt ook moeilijk chill om mee te stonen.
Ik deed niks verkeerd hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:34 schreef Dastan het volgende:
Iedereen bitcht hier zijn nare ervaringen van de dag op elkander af en is in het echte leven beleefd en netjes. [ afbeelding ]
klootzak hoe verzin je zoiets belachelijks ?! raarghgghquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:34 schreef Dastan het volgende:
Iedereen bitcht hier zijn nare ervaringen van de dag op elkander af en is in het echte leven beleefd en netjes. [ afbeelding ]
Wanneer pilzen met R_R?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:34 schreef Dastan het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan wanneer nodig je RR en KS in je container?
quote:
Dat gaat wel een spektakel worden ja, ik drink iedereen onder de tafel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom kijken dan hoor.Samen met leeell.
Pfewh. Ha. Ha.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat gaat wel een spektakel worden ja, ik drink iedereen onder de tafel.
Ik maak foto's voor in het topic en op facebook.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat gaat wel een spektakel worden ja, ik drink iedereen onder de tafel.
Prima.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik maak foto's voor in het topic en op facebook.
Sowieso KS niet. Is onmogelijk gewoon.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben bang dat Dastan jullie allemaal verslaat.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben bang dat Dastan jullie allemaal verslaat.
Inderdaad, want hoe ouder hoe slechter je tegen drank kan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso KS niet. Is onmogelijk gewoon.
O wahahihauoehoahohgioahiohgaiohsoghaioghauorhgdoahgodquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En hoe corpulenter je bent hoe beter je tegen drank kan, toch? Dus Dastan wint het.
Hihihi.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:45 schreef Ezell het volgende:
Wtf, ik las de hele tijd KZ in plaats van KS. Ik vond het al zo raar...
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
O wahahihauoehoahohgioahiohgaiohsoghaioghauorhgdoahgod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |