Van m'n ouders krijg ik die schoenen die ik je al heb laten zien, verder nog wat kleding en het is de bedoeling dat later nog een laptop volgt, maar daar heb ik nu geen tijd voor om dat te regelen dus dat zien we later wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klinkt goed allemaal. Wat vraag je voor je verjaardag?
knakers nog an teolquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is zo bedroevend slecht dat het best wel eens de kraker van dit jaar zou kunnen worden.
De kater bewijst dat deze uitspraak wel eens zou kunnen kloppen.quote:Op zondag 15 januari 2012 05:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben nog nooit zo zat gewwweest den. Ik
Nog mooie verhalenquote:Op zondag 15 januari 2012 05:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben nog nooit zo zat gewwweest den. Ik
ik dronk gisteren een glaasje wijn en stiet hem toen om! xd was zooo dronken!quote:Op zondag 15 januari 2012 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Moet je wellicht aan de mensen waren die nog wel een werkend geheugen hebben?
Hehe.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ging ook wel lekker vannacht ja.
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan wanneer nodig je RR en KS in je container?
Helemaal niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben morgon jarig oh my. De -tig forever in.
Wat een ellende, wat een ellende.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben morgon jarig oh my. De -tig forever in.
Zeg het eens.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat helemaal niet Dastan?
Weet je wat ook ellende is RR?
OH NEE MEID DAT MEEN JE NIET BEL DE POLITIE DE AMBULANCE DE BRANDWEER PANIEK CHAOS APOCALYPS DIT GAAT DE VER DIT KUN JE NIET MENEN WAT EEN DRAMA WAT EEN TOTALE ELLENDE ONVERSTELBAARquote:Op maandag 16 januari 2012 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
17 Das, 17.
Nouu RR mn vinger jeukt en dat is naar.
Dan word je 20, nietwaar? Een magische leeftijd.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
17 Das, 17.
Nouu RR mn vinger jeukt en dat is naar.
Welterustenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga wel slapen hoor jeetje RR.
Nou magischer kan het niet worden Das! DE stagebeoordeling waar ik al maanden tegenop kijk, op mn verjaardag en heg gaat me echt zo breken.
Nee, dan ben je gewoon helemaal niets meer waard.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:17 schreef Kutstudent het volgende:
Tot je honderd wordt. Dan ben je geen -tig meer.
Daarom veel roken.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:24 schreef Dastan het volgende:
Wie wil er nou honderd worden? Zeventig, hoogstens. Dan is het wel mooi geweest.
Dat hangt er toch in grote mate van af hoe het lichamelijk en geestelijk met je gesteld is.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:24 schreef Dastan het volgende:
Wie wil er nou honderd worden? Zeventig, hoogstens. Dan is het wel mooi geweest.
Drie minuten?quote:
Mag toch wel zelf weten hoe leeg ik m'n portemonnee wil?quote:
Familie is overgewaardeerd.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat hangt er toch in grote mate van af hoe het lichamelijk en geestelijk met je gesteld is.
En of je natuurlijk een beetje goed hebt liggen te fokken, als je helemaal alleen bent is er natuurlijk ook geen fuck aan. Je moet wel wat familie hebben.
Scheelt wel veel geld, kende weer bier voor kopen. Beter idee.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hij is daadwerkelijk gestopt, die lafaard.
quote:Op maandag 16 januari 2012 00:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mag toch wel zelf weten hoe leeg ik m'n portemonnee wil?
Bier zonder sigaretten is nog geen tiende van het genot.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Scheelt wel veel geld, kende weer bier voor kopen. Beter idee.
Oneens.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bier zonder sigaretten is nog geen tiende van het genot.
Klopt. Ik blijf ook graag in die onwetendheid. Ignorance is bliss, jwz.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat weet jij niet omdat je niet hebt gerookt.
Oneens.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bier zonder sigaretten is nog geen tiende van het genot.
Dat heb ik kortgeleden nog gehoord ja. In welke context ook alweer?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt. Ik blijf ook graag in die onwetendheid. Ignorance is bliss, jwz.
Geen idee?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heb ik kortgeleden nog gehoord ja. In welke context ook alweer?
Dat vond ik ook al daarvoor. Alleen als ik dronken ben kan ik nooit van de peuken afblijven.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat schattig, je bent echt gestopt.
Okidoki!quote:Op maandag 16 januari 2012 00:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al daarvoor. Alleen als ik dronken ben kan ik nooit van de peuken afblijven.
Dat heb ik nou met vrouwen.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al daarvoor. Alleen als ik dronken ben kan ik nooit van de peuken afblijven.
Okidoki. Klonk een beetje alsof je me niet bepaald serieus neemt.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, hoe verkeerder kan het zijn?
Jawel, ik neem iedereen serieus. Al ga het over een god, een ufo of een bijnadoodervaring.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Okidoki. Klonk een beetje alsof je me niet bepaald serieus neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |