En het nummerquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:52 schreef lunapuella het volgende:
Misschien slim om de titel van de show ook in de TT te noemen? :p
Uit TT is niet duidelijk dat het om BBT gingquote:
Alleen dit shirt dragen omdat Sheldon hem droegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:02 schreef Mirel het volgende:
Ik draag dit shirt nu al een tijdje: http://www.dealextreme.co(...)rt-gray-size-l-58661 en ik wilde even aan mensen laten zien dat het van BBT is, maar ik kan geen foto vinden van Sheldon die dit draagt. Had een site gevonden die alle shirts van Sheldon omschreef maar deze staat er niet tussen.
Hebben die Chinezen me nu belazerd?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:21 schreef Mirel het volgende:
Nou ja, waarom persé een relatie met BBT. Die theorie bestaat wel langer.
Sheldon heeft dat shirt nooit gedragen, het is enkel het onderwerp (in 2 afleveringen) geweest - waardoor de link met TBBT er wel daadwerkelijk is. Vergelijkbaar met tshirts met Soft Kitty - nooit gedragen in de serie, maar een beetje kijker weet waar 't vandaan komt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:02 schreef Mirel het volgende:
Ik draag dit shirt nu al een tijdje: http://www.dealextreme.co(...)rt-gray-size-l-58661 en ik wilde even aan mensen laten zien dat het van BBT is, maar ik kan geen foto vinden van Sheldon die dit draagt. Had een site gevonden die alle shirts van Sheldon omschreef maar deze staat er niet tussen.
Hebben die Chinezen me nu belazerd?
Ik dacht dat omdat het in de naam van het product staat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]Wil je dat een shirt op de achterkant heeft staan: 'Haha, begrijp je 'em? Omdat het shirt ook wordt gedragen in de Big Bang Theory, je weet.'? Bij zulke shirts gaat het er natuurlijk om dat jij en je medekijkers van het programma het t-shirt kan plaatsen. Ik bedoel, geef toe, je zegt dus zelf al dat je dacht dat het een shirt was gedragen door Sheldon en achteraf pas blijkt dat het niet zo is, dus zelf had je die relatie al gelegd.
Ik zei dat de relatie duidelijk was voor de mensen die the Big Bang Theory kijken. En daar gaat het toch om?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:08 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik dacht dat omdat het in de naam van het product staat.
En bij iets zoals Soft Kitty leg je die link wel, want dat komt uit de show, maar echt niet bij Schrodinger's kat. Schrodinger's kat is niet specifiek voor Big Bang Theory, en de print van dit shirt heeft ook niks wat enkel met Big Bang Theory te maken heeft.
Howard was best grappig deze epi. Ook die 'Oh look, I made Sheldon disappear...' en die 'hangende' toverstok.quote:
Ooooooh zo ja. Zo van "heyyyy leuk shirt, dat over Schrödinger's kat ken ik van BBT". Maar als je die theory van BBT kent dan is dat eigenlijk niet coolquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik zei dat de relatie duidelijk was voor de mensen die the Big Bang Theory kijken.
1 van de reacties eronderd:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Wel een beetje ja. Het How I Met Your Mother-gevoel begint me langzaam te bekruipen (minder erg nog maar ik vrees het ergste).quote:Op zondag 15 januari 2012 12:22 schreef JDx het volgende:
Mehhh, serie is imo aardig aan het doodbloeden...
Dit, ik skip de komende afleveringen want er is zoveel beters. Misschien aan het eind van het seizoen alles in een keer bekijken maar voorlopig is het het niet waard. Die lachband ook de hele tijd bij elke freaking zinquote:Op zondag 15 januari 2012 12:22 schreef JDx het volgende:
Ik vond het vanaf het begin van seizoen 4 al afzwakken inderdaad.. maar seizoen 5 helemaal.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:22 schreef JDx het volgende:
Die locaties zijn het probleem nog niet eens, maar die vrouwen hebben in de serie gewoon een veel te grote rol gekregenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef JDx het volgende:
De eerste 2 seizoenen keek ik er zo naar uit elke week, ontmoetingen op de gang, nerd gepraat, rare vriendjes van Penny, af en toe een andere locatie, maar bijna alles in het appartement.
Nu hebben ze 20 locaties, al die domme wijven erbij...
Ze hadden Amy en Bernadette nooit als vaste castleden moeten nemen. Vooral aan Amy irriteer ik me mateloos en ik vind haar ook totaal niet grappig.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die locaties zijn het probleem nog niet eens, maar die vrouwen hebben in de serie gewoon een veel te grote rol gekregenAfgezien van Penny dan, die heeft eerder een veel kleinere rol (en door de schrijvers een wel heel erg blond-en-sleterig steroptype) gekregen
Verkeerde PI gok ikquote:Op zondag 15 januari 2012 17:40 schreef Snuf. het volgende:
Amy is echt een van de irritantste personages ooit in een serie zeg, alllen door haar zou ik al bijna niet meer BBT kijken
Maar Kripke zie je niet elke aflevering, en blijft daarom leuk. Amy zou ook leuk geweest zijn als ze er maar beperkt in voorkwam, maar helaasquote:Op zondag 15 januari 2012 18:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik vind Bernadette wel leuk. Van mij mag Kwipke wel weg. Krijg altijd zon Elmer Fudd gevoel als ik hem hoor. Eventjes grappig maar dan niet meer.
Wat kan het hun schelen wat een paar nerds op een forum vinden? De kijkcijfers worden ieder seizoen hoger dus ze zullen toch wel iets goed doen. In ieder geval voor het geld, en daar gaat het toch om.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:25 schreef JDx het volgende:
Vraag me altijd of ze dit soort dingen niet oppikken op fora ofzo? Hoor maar weinig mensen die het wel leuk vinden.
Misschien omdat ze toch al zeker waren van een extra seizoen ofzo.
Omdat fora niet tellen. Kijkcijfers wel en die zijn alleen maar beter geworden...quote:Op zondag 15 januari 2012 18:25 schreef JDx het volgende:
Vraag me altijd of ze dit soort dingen niet oppikken op fora ofzo? Hoor maar weinig mensen die het wel leuk vinden.
Misschien omdat ze toch al zeker waren van een extra seizoen ofzo.
Oh ja Lily, die had ik al uit mijn geheugen verbannenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:31 schreef DUK het volgende:
Ik vind Amy best ok (en lang niet zo vervelend als Lily uit HIMYM, maar dat is een ander topic).
Niet vreemd voor een serie dat juist dat als basis nam?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef Marie30 het volgende:
Elke week dezelfde discussie over de vrouwen in de serie en het al dan niet dalende nerdgehalte.
Wel vreemd, een beetje lopen klagen dat een sitcom het patroon van sitcoms volgt.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet vreemd voor een serie dat juist dat als basis nam?
Boobies!quote:Op zondag 15 januari 2012 18:30 schreef MAHL het volgende:
Bernadette mag van mij echt weg... Die irritante rotstem, en het effect wat ze heeft op Howard. Howard was veel leuker toen hij nog gewoon een vreselijk foute wannabe-Casanova was.
Dat gezeur over de vorige seizoenen, ik heb toevallig een tijd geleden het eerste seizoen weer gekeken maar de eerste helft van dat seizoen is gewoon echt slecht, duidelijk zoekende en niet goed gewoon.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:36 schreef sanakthe het volgende:
Meh, het begint allemaal beetje héél awkward te worden. Het niveau van de eerste paar seizoenen kan niet meer bereikt worden, dat is jammer. Ik vind Bernadette en Howard daarentegen juist wel tof, alleen Amy begint mijn strot uit te komen en Sheldon begint langzamerhand irritant te worden.
Neen dat begrijp ik wel. Maar deze discussie is nu al een keer of zesduizend gevoerdquote:Op maandag 16 januari 2012 11:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet vreemd voor een serie dat juist dat als basis nam?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
We begrijpen het, verandering is moeilijkmaar let it go... pulease...
![]()
Typisch een reactie van een fan die niet wil accepteren dat het niveau van de serie met de week daalt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen dat begrijp ik wel. Maar deze discussie is nu al een keer of zesduizend gevoerd, het wordt niet enkel wat afgezaagd maar doet ook afbreuk aan de inhoud van dit topic. Het gaat enkel daar nog maar over... We begrijpen het, verandering is moeilijk
maar let it go... pulease...
tegen diegene die erover door blijven bomen...
Dus ze gaan kinderen nemen terwijl zij er een hekel aan heeft en het eigenlijk niet wil. Lijkt me nou niet echt de ideale oplossing.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:16 schreef Angelof9 het volgende:
Wat is er onrealistisch aan? Hij blijft thuis met de kinderen, die hij wil, en zij gaat werken. Hij wil haar absoluut niet kwijt, dus elke oplossing is een goede voor hem.
Ik vond het ook raar.. ik kreeg het idee (misschien zat ik fout) dat ze kinderen leuk vond.. want ze toonde ook wel moeder skills toen ze de lastige Sheldon op zijn plek zetten toen hij de weg kwijt was.. (ballenbak afleveringquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:41 schreef Angelof9 het volgende:
Maar die hekel van haar was opzich al wat onrealistisch en overdreven. En ik denk dat het meer was dat ze geen huismoeder wil zijn.
Ik vond het wel lief dat ze het zo oplosten.
Ze zei zelfs dat het niet magisch zou veranderen wanneer het 'hun' kinderen zouden zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:41 schreef Angelof9 het volgende:
Maar die hekel van haar was opzich al wat onrealistisch en overdreven. En ik denk dat het meer was dat ze geen huismoeder wil zijn.
Ik vond het wel lief dat ze het zo oplosten.
Nee, vond het heel plausibel gebrachtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:41 schreef Angelof9 het volgende:
Maar die hekel van haar was opzich al wat onrealistisch en overdreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
Ik wil niet downloaden, ik wil hem gewoon via stream kijken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:57 schreef remlof het volgende:
Ik download 'm straks thuis wel.
Ow en ik zit hier op XS4ALL en kan nog gewoon bij The Pirate Bay hoor
Streamen is ook downloaden hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:07 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Ik wil niet downloaden, ik wil hem gewoon via stream kijken.
Pennyquote:
Not sure if trollquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Een van de slechte afleveringen aller tijden van TBBT..mijn hemel wat slecht.
Niet 1x kunnen lachen, jumped the shark.
![]()
Ik twijfelde ook of ik 'm af moest zetten. Matige ep.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
100% serious.
Echt ongelofelijk slecht, snap niet dat hier iedereen positief is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |