quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:54 schreef Pagan het volgende:
LOL @ TT
Klinkt gezond, vezelrijk enzo.....
Stom, toen Pagan de link plaatste deed hij het wel, nu niet meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:09 schreef Qwea het volgende:
http://www.lomedshop.nl/i(...)=1&keyword=sealtight
doet die het bij jullie wel?
Ohquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik had cake als ontbijt en een berliner bol for lunch vandaag trouwens
Tsss zo een nep bol, ik had een echtequote:Op donderdag 12 januari 2012 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh![]()
De kraam staat hier nog tot het eind van de maand, goeie herinnering om nog ff een bolletje te halen voor die tijd
Ik wil een oliebol en een Berliner en een appelbeignetquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tsss zo een nep bol, ik had een echte
Jezus fuckquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil een oliebol en een Berliner en een appelbeignet
Ja jezus fuck, jij eet er 6 op een dag, 3 is dan nog niks!quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
Hey had je m'n post nog gezien toen straks over je gordijnen? Hangen ze?
Ik at die dag niks anders thoughquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja jezus fuck, jij eet er 6 op een dag, 3 is dan nog niks!
Oh jaaaaaaaquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef oh-oh het volgende:
En mannen met de griep die zijn nog net niet terminaal he
Hang ze zelf op! That will teach himquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ow , nee, natuurlijk hangen ze niet.
Wat dat betreft is ie echt facking lui![]()
Maar goed, meneer heeft de griep deze week.
En mannen met de griep die zijn nog net niet terminaal he
MAAR, ze zijn uit de auto gehaald, daar lagen ze al sinds vorig jaar, en ze liggen nu ieg bij mij thuis.quote:
Ik kan dat heul niet ik ben een meisjequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hang ze zelf op! That will teach him
Ik grap altijd dat ik een klusjesman was geweest als ik als jongen was geboren, ik hou echt van dat soort klusjes. Lekker schroeven en poerenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan dat heul niet ik ben een meisje
Lekker in de tuinquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:21 schreef Pagan het volgende:
Ik wilde vandaag tuinman zijn, alleen is het hier zo klotenweer dat ik vandaag huisman ben.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan echt he-le-maal niks qua klussen, echt, ik moet nog geen spijker in de muur meppen, dan gaat het al mis![]()
Wat dat betreft ben ik echt heel traditioneel, doe mij maar de keuken of de naaitafel
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
Helleu![]()
Gefeliciteerd met je mooie Billyboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |