Heb ik van mijn moeder. Gelukkig niet zo erg als mijn zusje: Die zegt de hele tijd met ene hoog stemmetje "oeh, oeh!" en wipt op haar stoelquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb ik van mijn moeder. Gelukkig niet zo erg als mijn zusje: Die zegt de hele tijd met ene hoog stemmetje "oeh, oeh!" en wipt op haar stoel
Dat doe ik dus ook! Daarom word ik misselijk denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had eerder wel dat ik bij sommige spellen probeerde mee te kijken om hoekjes, terwijl je natuurlijk gewoon op het beeld moet wachten.
Dat doe ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had eerder wel dat ik bij sommige spellen probeerde mee te kijken om hoekjes, terwijl je natuurlijk gewoon op het beeld moet wachten.
Mijn ringtone:quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:27 schreef B.ertha het volgende:
Zal ik in bad gaan of toch maar Portal spelen? Dilemma
Is dat het lied van de aftiteling?quote:
Doe mij ook een Guinness aub.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet slecht.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sorry, zit aan de Smithwicks.
MM, om je vraag te beantwoorden, geen tijd om te vissen, ben er voor werk
Wie nietquote:
stuur maar hierheenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mozes te paard wat koud. de sneeuwstorm is lekker bezig, maar nog geen snowpocalypse
Er zijn slechtere bestemmingen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Binnenkort zit ik er waarschijnlijk een week of 2
dit is echt niet het soort sneeuw dat je wil hoor. het waait ook nog heel haed en je ziet niksquote:
heb ik een aantal maanden terug ook gezien, wel aardige film :Uquote:
die werkt sinds vijf minuten ook weer bij mij, fok heeft zijn automatisering weer eens niet op ordequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit is echt niet het soort sneeuw dat je wil hoor. het waait ook nog heel haed en je ziet niks
ik kan wel weer quoten
Werk en Smithwicks, goede combi...quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sorry, zit aan de Smithwicks.
MM, om je vraag te beantwoorden, geen tijd om te vissen, ben er voor werk
Gibbs doet niet mee hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:11 schreef MaJo het volgende:
ik heb nog nooit WIDM echt gevolgd, altijd alleen maar losse afleveringen gezien. Net gekeken en ik ga het maar eens volgen
Ik heb het nog nooit gezien, nog geen halve afleveringquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:11 schreef MaJo het volgende:
ik heb nog nooit WIDM echt gevolgd, altijd alleen maar losse afleveringen gezien. Net gekeken en ik ga het maar eens volgen
Wie is Gibbsquote:
Wie is de Molquote:
ook hier houden werkdagen wel eens op, maar het bier wordt wel betaald door de baasquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werk en Smithwicks, goede combi...
Gibbs niet weten maar wel wie de mol is?quote:
Van NCIS? Wat heeft dat met wie is de mol te maken?quote:
Ik volg je echt even nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gibbs niet weten maar wel wie de mol is?
Tot het moment van het posten van de foto niks.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van NCIS? Wat heeft dat met wie is de mol te maken?
Inderdaad. Ik dacht dat C4 je verwarde met Etcie.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
Van NCIS? Wat heeft dat met wie is de mol te maken?
Mooi. Saffie doen?quote:
quote:
Dus je opmerking van Gibbs slaat nergens op?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot het moment van het posten van de foto niks.
Wel. Want jij vroeg wie Gibbs was. En ik post een foto.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus je opmerking van Gibbs slaat nergens op?![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |