Zo rollen wij jaquote:
Doeiquote:
Ze is jaloers op je knappe gezichtjequote:Op donderdag 12 januari 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
Ik word steeds aangestaard door een lelijke vrouw met een neuspiercing. Waarom is dat.
Ze kijkt steeds heel boosquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze is jaloers op je knappe gezichtje
ik zou boos terugkijkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze kijkt steeds heel boos. Dat is toch stom
.
Hihi.
Heb nog maar een keer gelezen en er staan wel pareltjes tussen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lees ff door, er staan echt wel goede teksten tussen. Helaas ook veel Nederlandse teksten. Maar jij kent ook vast wel een paar mooie
Hij heeft je zafira in elkaar gereden?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
Jofu is er al 10 minuten maar hij moest even een botsing maken
Rare entree om op de koffie te komen
Nee gelukkig niet zegquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij heeft je zafira in elkaar gereden?
Ja maar hij heeft mijn auto nie geraakt dus boeiendquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet all risk verzekerd? Want dan was het niet erg geweest
Wat heeft ie gedaan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft mijn auto nie geraakt dus boeiend
de vraag is of zijn auto nog wil starten
gebotstquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan?
Waartegen?quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:14 schreef Karzai het volgende:
Goeie truuk van Jofu, nu mag LL komende week nog een kindje verzorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |