SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
FOKking meeting 20 Januari[Radio 49] Meet op 20 januari
MEETING! 28 Januari
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!
Damnquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:34 schreef meowingtons het volgende:
Die voorwaarden slaan in ieder geval nergens opDaarom heb ik er nooit aan gedaan, terwijl ik weet dat sommigen voor "4 euro" een overnachting in een 4-sterren hotel gekregen hebben...
Jammer dat door die voorwaarden de uiteindelijke kosten al weer over de 100 euro liggen
Ja, want je moet naast de servicekosten en vaak ook nog reserveringskosten verplicht alle maaltijden in ieder geval betalen voor in het hotel... Sowieso al niet leuk, maar ze moeten ergens het geld vandaan halen... En er zijn meestal maar beperkte data dat je kanquote:
dat is toch niet zo moeilijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
Heb laatst wel 'onbeperkt' BBQen via die veiling gekocht, nu nog mensen zoeken die meewillen
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
Heb laatst wel 'onbeperkt' BBQen via die veiling gekocht, nu nog mensen zoeken die meewillen
Is ook niet moeilijk, moeilijker is om mensen te vinden die niet meewillen dus weet nog niet wie ik moet vragenquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is toch niet zo moeilijk
Hoeveel mensen mogen er mee dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is ook niet moeilijk, moeilijker is om mensen te vinden die niet meewillen dus weet nog niet wie ik moet vragen
3, heb er nog 2 nodig want Wander gaat sowieso mee. Even aankijken wie kan wil en mag.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoeveel mensen mogen er mee dan?
Ja... Zo werkt het wel jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:37 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja, want je moet naast de servicekosten en vaak ook nog reserveringskosten verplicht alle maaltijden in ieder geval betalen voor in het hotel... Sowieso al niet leuk, maar ze moeten ergens het geld vandaan halen... En er zijn meestal maar beperkte data dat je kan
Geniaal idee wel, op sommige kamers maken ze zo gewoon meer winst dan normaal
Want iedereen wil naar de 90's party!quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
30 euroDoor dezelfde als net
en hij staat er al weer op
Ik zeg Wander, Mono en Intronic!quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
In Friesland?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat een vies weer![]()
Ja het regent en waait en nu ben ik natquote:
Geeft niets, droogt wel weer op. (Om met Herman Finkers te spreken).quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja het regent en waait en nu ben ik nat
Handdoek pakken en de verwarming hoger zetten. Ben je zo droog.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ben alleen thuis nu
Neem een biertjequote:Op donderdag 12 januari 2012 12:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik moet eigenlijk wat gaan eten heb niks gehad vanaf 6 uur morgens
quote:
Ga een frietje eten!quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik moet eigenlijk wat gaan eten heb niks gehad vanaf 6 uur morgens
Werk zequote:Op donderdag 12 januari 2012 12:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga een frietje eten!
Ik ga weer beginnen. Pauze is voorbij!
Na de eerste post haak ik al afquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Royco!!
Ken je dit topic al? Beste hiphop lines?
Knap hoor, kan je daarna weer gewoon eten?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
Zo 900 gram erafNog precies 9 te gaan
Ja eerst afbouwen met de shakes en dan opbouwen met normaal etenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Knap hoor, kan je daarna weer gewoon eten?
Lees ff door, er staan echt wel goede teksten tussen. Helaas ook veel Nederlandse teksten. Maar jij kent ook vast wel een paar mooiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |