80u taakstrafquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:01 schreef _GdR_ het volgende:
Artiest: Mo$heb
Nummer: bam bam
Beste stukje:
"bij Wilders de redelijke vrees kon ontstaan dat hij het leven zou kunnen verliezen dan wel dat hij ernstig zou worden mishandeld".
heb alleen het 'beste' stukje verkeerd gequote.quote:
Dit gaat echt nergens overquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef woozi het volgende:
Menens, mijn regen, bedondert doofstomme oortrommels op donderdag, verdomme ik rumble,
heb honger, de som is: ik bomber en bomber weer, bombardeer, maak maar een ommetje.
Geen consumptiebonnetjes, reserveinfuus in me bek, als Ali B spuugt als ie rapt.
mee eens, maar ik moet zeggen dat het wel fucking vet klinktquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:22 schreef starla het volgende:
[..]
Dit gaat echt nergens over![]()
Wel vaker zo met Hip Hop.
50 pennies!quote:
dit soort debiele onzin vind jij goed?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef woozi het volgende:
Jaja, u leest het goed.
Ik gok er zo op dat er tussen de FOK!ers hier wel een deel hiphop liefhebbers zitten.
Nou vraag ik me af, naar wie luisteren jullie graag?
en de hoofdvraag natuurlijk: wat is van deze artiest volgens jou zn beste (stukje) tekst?
zet voor de makkelijkheid ff youtube filmpje erbij!
ik trap af:
Artiest: Zwart Licht
Nummer: Backup staat klaar
Beste Stukje:
FS 't regent!
Menens, mijn regen, bedondert doofstomme oortrommels op donderdag, verdomme ik rumble,
heb honger, de som is: ik bomber en bomber weer, bombardeer, maak maar een ommetje.
Geen consumptiebonnetjes, reserveinfuus in me bek, als Ali B spuugt als ie rapt.
nu jullie!
Dat soort mensen moeten zich meer in hiphop verdiepen. 'Hiphop' tegenwoordig is veelal geen hiphop meer..quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
dit soort debiele onzin vind jij goed?
die teksten zijn niet eens half onzin, maar gewoon 90-100% onzin.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten zich meer in hiphop verdiepen. 'Hiphop' tegenwoordig is veelal geen hiphop meer..
wat is dat nou weer voor opmerking.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
dit soort debiele onzin vind jij goed?
mag best, vroeg me alleen af waarom, omdat die teksten 0 inhoud hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:49 schreef woozi het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor opmerking.
Ja ditsoort debiele onzin vind ik goed ja.
mag dat niet dan ofzo ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |