Jaaaaa, ik maak me er ook veel minder druk om, maar toen, ohhhhhhhhh grrrrrrquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja. Toen kwamen echt mijn klauwen naar buiten hoor.
Maar nu ben ik kalm ende sereen.
Kumbaya enzulks.
Ik heb geloof ik nog iets gezegd in de trant van "my mother eats people like you for breakfast"quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik maak me er ook veel minder druk om, maar toen, ohhhhhhhhh grrrrrr![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:55 schreef Barbaaf het volgende:
Ik loop ook al een tijdje rond met het idee een dierentuin te bezoeken, een meet lijkt me wel leuk.
Eigenlijk zocht ik dit topic op om te melden dat ik een gehakkelde aurelia heb 'gevangen'. (lees: van een winderige buitenmuur geplukt en in de bijkeuken gezet). Ik dacht eerst dat haar vleugels gehavend waren maar dat blijkt te horen bij deze soort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
afb. http://www.vlindernet.nl/
Had ik haar toch bijna uit haar lijden verlost, gelukkig zag ik net op tijd dat die vleugels wel erg symmetrisch gehavend waren. 't Viel me ook op dat er maar twee paar poten zichtbaar zijn. Misschien blijft ze bij me overwinteren, anders weet ze morgen de weg naar buiten wel te vinden. Ben haar alweer kwijt, heeft vast een donker hoekje opgezocht (en daar heb ik er nogal wat van).
Nou, dat ging echt wel heel ver hoor, toen, wat die er allemaal uitgooide. En dat in een topic waar we best gewend waren ons kwetsbaar op te stellen naar elkaar. Dendert er even iemand doorheen met al haar "levenservaring"... man o manquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:04 schreef Pheno het volgende:
vrouwen en die eeuwige jaloezie en haat
Hoezo, trut? Sommige mensen vragen er ook omquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog iets gezegd in de trant van "my mother eats people like you for breakfast"
En toen kreeg ik een hele lelijke opmerking terug
Wat ben ik ook een trut soms
Daarna zijn we erin gekomen volgens mij....en toen had Senes nog zo'n opmerking dat er eindelijk es leven in de brouwerij was daarquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat ik al de eerste Asielactie mede-organiseerde toen ik dus nog heul niet in de SC zat toenIk dacht echt dat dat andersom was.
Nou ik had ook wel een toontje lager mogen zingenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat ging echt wel heel ver hoor, toen, wat die er allemaal uitgooide. En dat in een topic waar we best gewend waren ons kwetsbaar op te stellen naar elkaar. Dendert er even iemand doorheen met al haar "levenservaring"... man o man
[..]
Hoezo, trut? Sommige mensen vragen er ook omMaar eerlijk is eerlijk, ze is absoluut ten goede veranderd en geeft haar fouten van destijds toe, daar heb ik wel respect voor
Toen was ik nog toejuichertquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:02 schreef Ingetje79 het volgende:
In Huize Ingetje heeft de hele dag een mega-opruiming plaatsgevonden, dus spulletjes genoeg!![]()
Heeft 3xZiggy nog plek in de auto trouwens?![]()
Wat doen "mensen" hun beestjes soms toch om walgelijke redenen weg!![]()
Ik zal de actie iig van harte steunen...geweldig initiatief!![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:29 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
We zijn terug en we hebben zóóóóóóóveel leuke en lieve poezels gezien
En we hebben er 1 gereserveerdEen oude dame van 16 (!!) jaar
Ze heet Tiggy en het is een klein lapje (of schildpadje, ik weet het verschil nooit
)
Dat was in het asiel in Krimpen, daar waren we als eerst. Ze hadden ook hele lieve jonge katten enzo, maar ik wilde dus ook de andere 2 asiels af eerst. Dus ook in Rotterdam en Spijkenisse geweest en die zitten ook bomvol met lieve poezels! Daar kon je alleen niet reserveren, dus we hebben het bij Tiggy gehouden (voor vandaag)
Zometeen (brakke) foto's!
Oh en ik heb Bowie gezien, dus die leeft gewoon nog!
Ik weet verder niks van de huispoes, ook niet in welk asiel dat was.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:57 schreef Re het volgende:
ik was mee en ja ik was het er gelijk mee eens, zo'n klein murmeltje
, ik schatte haar op een jaartje of 4
...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Verloren van Eliesje.Zelfs mijn eindsprint mocht niet helpen.
Ja, die las ik ook weer iddquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef Harajuku. het volgende:
Oh god ja, de rel over Morretje in OUD
Damn! De helft gemist!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef Muis006 het volgende:
TLC
"Ik ga met de kinderen met de veerboot"
En die moeder kijkt alsof ze een hartaanval krijgt
Vorige week mocht een jongetje van 11 zijn eigen eten niet snijden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:29 schreef Muis006 het volgende:
Die dochter van 20 mag niet met het OV
Oh myquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vorige week mocht een jongetje van 11 zijn eigen eten niet snijden.
En daar heb je IRL dan weer totaal geen last vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |