Devil May Cry 3 / Demon Souls / dat soort titels zijn nog ouderwetse zelfmartelingquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Deze klopt gewoon té erg
Wh- hoe bedoel je vast?quote:Op zondag 15 januari 2012 10:45 schreef DeeCruise het volgende:
Gvd, 4e build bezig met thieves quest, zit ik vast in een cave... Enige overgebleven optie is om oude save te laden.. <zucht>
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:08 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Wh- hoe bedoel je vast?
Kan je niet je waypoint volgen?
Al die master spells zijn koning maar ik ben archer/one handed en heb de perks ook hard nodig voor andere dingen als lockpicking en sneak.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:12 schreef BoerBert het volgende:
Die Master Destruction spellsDie moet ik hebben.
AL AF BROEDERquote:Op zondag 15 januari 2012 11:59 schreef Kakpizza het volgende:
Ben nu bezig met College of Winterhold
TUURLIJK MANquote:Op zondag 15 januari 2012 14:59 schreef Toilutpaper het volgende:
als je de main quest eindigt kun je daarna nog wel verder, toch? dan eindigt de game toch niet?
Ja, een Elder Dragon midden in de College net nadat ikquote:Op zondag 15 januari 2012 06:03 schreef NorthernStar het volgende:
Er zijn mensen die na tig uren spelen nog nooit M'aiq zijn tegengekomen. Wat heb jij nog nooit meegemaakt?
Wat ik nog niet heb gehad:
- een drakenaanval in een van de ommuurde steden of the college of winterhold
- een mammoet of ander dier wat uit de lucht dood neervalt
- de finishing move waarbij je op de draak klimt en hem een zwaard in zn hoofd zet
Wel meegemaakt:
- een mammoet die toen hij dood ging door de grond viel waarna alleen zijn pootjes nog boven de grond uitstaken (was erg komisch)
- de Khajiit Traders die niet meer in sync met hun tentjes waren. Als zij bijvoorbeeld naar Riften gingen stonden de tentjes leeg in Windhelm en zaten zij op de kale grond bij Riften.
- midden in een gevecht onderbroken worden door een vluchteling of koerier die een praatje met je begint terwijl jij ondertussen wordt afgeslacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
zonet die finishing move met een draak...quote:Op zondag 15 januari 2012 06:03 schreef NorthernStar het volgende:
Er zijn mensen die na tig uren spelen nog nooit M'aiq zijn tegengekomen. Wat heb jij nog nooit meegemaakt?
Wat ik nog niet heb gehad:
- een drakenaanval in een van de ommuurde steden of the college of winterhold
- een mammoet of ander dier wat uit de lucht dood neervalt
- de finishing move waarbij je op de draak klimt en hem een zwaard in zn hoofd zet
Wel meegemaakt:
- een mammoet die toen hij dood ging door de grond viel waarna alleen zijn pootjes nog boven de grond uitstaken (was erg komisch)
- de Khajiit Traders die niet meer in sync met hun tentjes waren. Als zij bijvoorbeeld naar Riften gingen stonden de tentjes leeg in Windhelm en zaten zij op de kale grond bij Riften.
- midden in een gevecht onderbroken worden door een vluchteling of koerier die een praatje met je begint terwijl jij ondertussen wordt afgeslacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
Ik wil een mod waarbij ik een soort kasteel maak en dan dat ik als ik met iemand praat er een aanval komt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Deze klopt gewoon té erg
Nou ik had al eerder verteld dat ik naa 180 uur spelen mijn eerste 2 slaughter fish tegen kwam. Vervolgens hoor ik hier dat iedereen ze overal tegenkomt oa bij dat eerste dorpje, kort rondwandelen daar leverde echter niets op... maakt me ook niet uit.. mijn spells werken niet in het water dus ze zijn toch maar lastig.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:55 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
zonet die finishing move met een draak...
De master destruction spell is niet erg handig, het opladen is te lang; dualcast thunderbolt spammen werkt beter.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:38 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Al die master spells zijn koning maar ik ben archer/one handed en heb de perks ook hard nodig voor andere dingen als lockpicking en sneak.
Load autosave?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]![]()
Heb er 230 uur inzitten, dus ik ben er wel bekend mee hoor. Nee, ik heb de stomme fout gemaakt om met een low-level character de thieves guild quest te doorlopen. Nu zit ik in een one way cave vol met bandits (in mijn eentje) waar ik langs gesneaked ben met invisibility potions (anders maak ik ze nooit op) in de verwachting dat er weer een nooduitgang zou zijn bij de "boss". Nu blijkt het een one-way grot te zijn en ze one-shotten me allemaal de tering in..
Hahah had ik ookquote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tullius: I'm raising you to Praefect. Take this blade blablabla...
*Orcish Shield received
Deadric bow denk ikquote:
Tijdens de verdediging van Whiterun?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:03 schreef BoerBert het volgende:
Ik net die Imperials quest doen, loop ik voor m'n huisje in Whiterun langs, ligt daar ineens een dode Lydia
Ik kwam van Dragonsreach af, moest nog eerst de poort door naar buitenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Tijdens de verdediging van Whiterun?
Als ze door de poort zijn ben je toch al af of zo?
Trouwens, ik gebruik bijna nooit followers.
Met een speciale naam? Anders is het gewoon een Elven of Dwarven Bowquote:Op zondag 15 januari 2012 16:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Had ik een of andere goud gevleugelde superboog gevonden onder een waterval, duikt er een sabre cat in mn nek. Niet op de kaart gekeken waar ik was..
jaquote:Op zondag 15 januari 2012 17:16 schreef Toilutpaper het volgende:
zijn er nog draken na de dood van alduin?
ojaa, sorry....quote:Op zondag 15 januari 2012 18:05 schreef Bakakame het volgende:
Spoilers toilut, kun je t in een spoilertag zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:08 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
ojaa, sorry....Ja, maar ik vind het toch leuker om zelf alles mee te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je 't nu alsnog in spoilertags zetten, ook in je vorige posts?
komt goed, was't even vergetenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het toch leuker om zelf alles mee te maken
Kun je 't nu alsnog in spoilertags zetten, ook in je vorige posts?
je moet eerst met de makkelijke dingen beginnen.. beetje dieren killen met je magie enzovoort...quote:Op zondag 15 januari 2012 18:42 schreef delano.888 het volgende:
Dit spel is af en toe echt te moeilijk. Ik heb nu 20 uur gespeeld ofzo en ben level 7speel volledig mage btw (high elf)
Maar vandaag bijvoorbeeld, kom ik bij een vuurtoren aan waar iemand vermoord is, en moet ik de kelder in om uit te zoeken wat er is gebeurt.
Ik had sven bij me, tot op zijn tanden in de armor en weapons, en heb elke keer zon conjure fire nogwat gedaan. Maar nog ging ik echt 10x dood. Uiteindelijk ging zelfs sven dood. Ik was er toen echt helemaal klaar mee, ben met die quest gestopt (ben er dus niet achter WAT er precies aan de hand was) en heb mijn moeilijkheidsgraad verlaagd, stond standaard op 3 van de 5, nu 2 van de 5 (weet de woorden niet)
Maar dan nog, dit spel zou af en toe wat minder onmogelijk moeten zijn. Of word dit echt beter als ik verder ben?
Ik wil echt mage spelen, anders doe ik wel fallout, de magie is wat skyrim uniek maakt.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als dit je eerste Elder Scrolls-game is kun je het beste een warrior maken, hoogste survivability enzo
Arme meisje zal het wel besterven van de kou zegquote:Op zondag 15 januari 2012 19:23 schreef delano.888 het volgende:
Skyrim IRL:
[ afbeelding ]
http://9gag.com/gag/1812982
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef Skillstorm het volgende:
Wtf?..Ach, ik kan Blood on Ice niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
Heb hem vandaag gehaald.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol, wat is die Gauldur Chain makkelijk op het einde als je goed bent in stealth en archery![]()
Zijn Elder Dragons een stap voor Ancient?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben intussen lvl 38, maar een elder dragon is me nog een maatje te groot met zijn vuur.
Ik kon met mijn boogje nauwelijks schade doen bij 'em.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:59 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Zijn Elder Dragons een stap voor Ancient?
Ik vermoord ze en ze kunnen niet eens een aanval doen, omdat impact ze stunned... liggen nu 3 dode Elder Dragons in Winterhold
Ward spell!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kon met mijn boogje nauwelijks schade doen bij 'em.En zijn vuur maakte me gelijk half dood.
Ja ik ook, had tot dat moment een +44 health necklace om, maar aangezien Gauldur ook +30 stam en magicka geeft wilde ik wel 14 health opofferen... ookal gebruik ik nooit manaquote:
Elemental protectionquote:
Mja, heel soms dan... ik heb enorm veel healpots bij altijdquote:
je bent kutquote:Op zondag 15 januari 2012 22:24 schreef Nezhi het volgende:
Net mijn zesde assassin vermoord.![]()
Zou niet weten waardoor ze komen x)
Die gebruik ik nooit.quote:
Deze 2 heb ik ook, als je de locatie weet, kun je me die dan zeggen? ik kan ze maar niet vinden (zonder hulp van wiki)quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel een aardige questchain, had wel ff een "neeee"-momentje.
Doe de quest en kom er achterquote:
SPOILER: Frostflow Lighthouse questOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Die quest heb ik nog niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe de quest en kom er achter
Het is de lighthouse ten oosten van Dawnstar
Zie m'n spoilerquote:Op zondag 15 januari 2012 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die quest heb ik nog niet.
Ben nu in Riften, en moet eerst richting Solitude om een aantal quest daar af te ronden.
Moet vast nog wel eens daar in de buurt zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zie m'n spoiler
Die quest krijg je pas als je binnen bent geweest en het dagboek bij de dooie hebt gelezen
Aaah nu ben ik die ook aan het doenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zie m'n spoiler
Die quest krijg je pas als je binnen bent geweest en het dagboek bij de dooie hebt gelezen
Zoals het hoort. Magic is voor mietjes.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik ook, had tot dat moment een +44 health necklace om, maar aangezien Gauldur ook +30 stam en magicka geeft wilde ik wel 14 health opofferen... ookal gebruik ik nooit mana
Cast hem op de vrouw misschien.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:03 schreef Pindakaaspot het volgende:
Ik heb sinds kort ook Skyrim en wilde naar die magic school in Winterhold. Ik praat met de vrouw op de brug en dan moet ik een spreuk op haar doen. Dus ik koop die spreuk voor 30 gold. Dan doe ik hem alleen gebeurt er dan niks. Weet iemand wat ik moet doen?
Ik ben naar m'n huis gelopen voor de Novice Hood die ik tijdens de tutorial had opgeraapt.. Als je die niet meer hebt, moet je ff iets anders zoeken met +Magica..quote:Op maandag 16 januari 2012 11:03 schreef Pindakaaspot het volgende:
Ik heb sinds kort ook Skyrim en wilde naar die magic school in Winterhold. Ik praat met de vrouw op de brug en dan moet ik een spreuk op haar doen. Dus ik koop die spreuk voor 30 gold. Dan doe ik hem alleen gebeurt er dan niks. Weet iemand wat ik moet doen?
Bedankt, zat de hele tijd die spells op die vrouw te castenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:52 schreef Jeff89 het volgende:
Ohja, en je moet die spell casten op dat plateau op de grond naast die vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |