hahahahah die is echt geniaalquote:
Die kip was er al...quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
hahahahah die is echt geniaalDie kip doet het em gewoon
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
@Hajee: Krijg je het ook voor elkaar met de KFC?
Ik heb teveel m'n best gedaan dus 't is niet echt geweldigquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hoofd van die KFC man veranderen in kramer.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een pareltjes worden er ook gepost
quote:
Hij heeft weer eens de verkeerde baan gekozenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:26 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, gezien op TV, fantastisch!
Ik kreeg 450 euro van Sven kramer dat is echt fantastischquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:26 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, gezien op TV, fantastisch!
Hehhequote:
thanksquote:
Ja, maar het wordt ook steeds moeilijker om nog iets te verzinnen dat nog niet gedaan is...quote:
Klopt helaas....quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt ook steeds moeilijker om nog iets te verzinnen dat nog niet gedaan is...
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dirigent zonder stokje...
[ afbeelding ]
Briljantquote:
Oh godquote:
Mocht de schaatscarrière van Sven onverhoopt doodbloeden, dan kan hij vast wel iets leuks op tv doenquote:
wtfquote:
Die is toch zo ongeveer al geweest?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:18 schreef DAARHEID het volgende:
Wie heeft er creativiteit en verveelt zich vandaag?![]()
[ afbeelding ]
Oeps sorry, ben er een maandje tussenuit geweest en had deze in mijn inhaalhaast over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die is toch zo ongeveer al geweest?
Ik verveel me niet, maar vooruit:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:18 schreef DAARHEID het volgende:
Wie heeft er creativiteit en verveelt zich vandaag?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:42 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik verveel me niet, maar vooruit:
[ afbeelding ]
Best Picturequote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:42 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een gouden Sven Academy Awardquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:42 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heerlijk subtielquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:42 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |