Wel eens een oude, ranzige toiletpot vervangen die vast aan het vuil zit? Nou, één keer gedaan (van de vorige bewoners), nu in geen jaaaaaaaaren meer.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef Vonkenboer het volgende:
En ik verwacht voor de prijs van ¤ 119,- ook geen kwaliteitspot die jaaaaaaaaren mee gaat, dat hoeft van mij ook niet.
Mannen die de bril omlaag moeten doen van hun vriendin/vrouw.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef junkiexp het volgende:
Dus als je ben wezen plassen geef je de deksel en zet en hij is ready voor je vriendin.
Moet niet, maar ik ben gewoon elegantquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:18 schreef Daeron het volgende:
[..]
Mannen die de bril omlaag moeten doen van hun vriendin/vrouw.
Dat ze het zich lekker uitzoekt, ik moet hem steeds omhoog doen als zij geweest is, mag zij hem lekker steeds omlaag doen als ik geweest ben.
Zo werkt het straks in huize Vonk ook hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:18 schreef Daeron het volgende:
[..]
Dat ze het zich lekker uitzoekt, ik moet hem steeds omhoog doen als zij geweest is, mag zij hem lekker steeds omlaag doen als ik geweest ben.
Mooie discussiesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:18 schreef Daeron het volgende:
[..]
Waarom is dat dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:20 schreef blomke het volgende:
Met het papiereinde in een punt van 80 graden gevouwen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:26 schreef blomke het volgende:
Dat staat netjes afgewerkt t.o.v. een rafelig afgescheurde papierrand.
Dat dus consequent volhouden na ieder gebruik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |