wij hadden op de studentenvereniging op een gegeven moment ook 4 meiden met jouw naam. ik ken er denk ik 7 in totaal ofzo...quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
97 met mijn naam, en 220 met de 'normale' spelling (met ie, in plaats van y).
Das nog heel veel!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
LoL @ baby in OP! Volgens mij zou een baby van Vikkert er wel zo uit kunnen zien
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 11 januari 2012 20:46 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, idd!
Je zult altijd verschillen zien tussen verschillende meetsites/apps, dus gewoon eentje nemen en daarvan uitgaan en niet meer vergelijken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:56 schreef Amsel het volgende:
M'n GPS zegt dat ik 4,3 km gerend heb, maar als ik het uitteken op mapmyrun is het 4,8. Wat moet ik nou geloven?
Is dat gebaseerd op de GI of is er iets met yoghurt waar ik niet van op de hoogte ben?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef ZetaOS het volgende:
Yoghurt is een slecht product dat je insuline spiegel laat pieken.
Neem eens Magere kwark.
Sluimerend aanwezig, maar heb een lekker glaasje rode wijn genomen bij 't studeren en zit lekker relaxed te lezen/leren nu!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik koop dan weer een nieuwe auto binnen 3jaar
Hoe is het met je hoofdpijn Mo? En vrijdag hardlopen is heerlijk want dan wordt het mooi renweer.
Nog een specifieke reden? Volgens mij slaap je altijd wel genoeg per nacht, niet?quote:Ben zo vreselijk moe![]()
volle melk is ook geen volle melk maar magere verrijkt met vet (room?), zo zorgen ze ervoor dat het vetpercentage in ieder pak melk hetzelfde isquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat gebaseerd op de GI of is er iets met yoghurt waar ik niet van op de hoogte ben?
Ik neem liever volle kwark eigenlijk, maar ben er net achter dat het geen kwark is van volle melk, maar magere en verrijkt met room (en dat vind ik dan weer stom).
echt volle melk komt rechtstreeks van de koe, andere melk is afgeroomde melk met een percentage van de room weer teruggestopt. op zich niet heel onnatuurlijk, volle melk zal wel het gemiddelde percentage room van verse melk bevatten of daaromtrent?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
volle melk is ook geen volle melk maar magere verrijkt met vet (room?), zo zorgen ze ervoor dat het vetpercentage in ieder pak melk hetzelfde is
Volle melk is 3%, halfvolle 1,5% en verse melk afhankelijk van het seizoen rond de 4. Maar in mijn volle kwark blijkt 10% vet te zitten en geen 3,5.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echt volle melk komt rechtstreeks van de koe, andere melk is afgeroomde melk met een percentage van de room weer teruggestopt. op zich niet heel onnatuurlijk, volle melk zal wel het gemiddelde percentage room van verse melk bevatten of daaromtrent?
ja dat bedoel ik! dat de volle melk uit de supermarkt niet 'echt' volle melk isquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echt volle melk komt rechtstreeks van de koe, andere melk is afgeroomde melk met een percentage van de room weer teruggestopt. op zich niet heel onnatuurlijk, volle melk zal wel het gemiddelde percentage room van verse melk bevatten of daaromtrent?
dat denk ik ja!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Volle melk is 3%, halfvolle 1,5% en verse melk afhankelijk van het seizoen rond de 4. Maar in mijn volle kwark blijkt 10% vet te zitten en geen 3,5.
Hm.. misschien wel omdat er minder water in kwark zit.
Stop.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:39 schreef creepycookie het volgende:
Lol. En Alien! 2 x zelfs. Wtf?
Oh wacht, Alieeen natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:41 schreef loveli het volgende:
Melk van de boer, dag laten staan en slagroom eraf scheppen/vinger erdoor halen
Ja sorry, ik moest mijn ongeloof even delenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stop.
Stop hier.
Heus, als je die lijsten doorleest verlies je alle geloof in de toekomst van de mensheid. Ik wist vorig jaar al niet of ik steeds moest lachen of huilen...zo van: dit kunnen ouders niet serieus menen....toch?
En het ergste is nog dat je niet 1, 2 of misschien 3 idiote whahahaha-namen kan vinden, maar dat er zo af en toe maar een normale naam tussen staatquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:42 schreef creepycookie het volgende:
Ja sorry, ik moest mijn ongeloof even delen![]()
Gelukkig zijn die idiote namen dan ook nog vrij zeldzaam en de normale namen nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat je niet 1, 2 of misschien 3 idiote whahahaha-namen kan vinden, maar dat er zo af en toe maar een normale naam tussen staat
Dat verklaart al die namen wel.quote:
Positivoquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gelukkig zijn die idiote namen dan ook nog vrij zeldzaam en de normale namen nietAl stond ik wel te kijken van sommige verzinsels ja
Juvenilio? Echt woaaar.
I LOL'd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die idiote namen dan ook nog vrij zeldzaam en de normale namen nietAl stond ik wel te kijken van sommige verzinsels ja
Juvenilio? Echt woaaar.
Ik ga gewoon voor mega-origineel en noem mijn dochter Guadelupequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
PositivoEn ja, klopt, meestal is er maar 1 kind met een bizar gespelde naam. Arm kind, maar godzijdank maar 1
Ook niet neequote:
En terecht, het is namelijk VERSCHRIKKELIJK en HEEL ERG om alleen te zijn. Dat kan echt niet hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:08 schreef Mini. het volgende:
Wat is Facebook toch triest... Ik zet mijn status op "single" en meteen krijg ik reclames voor datingsites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |