wij hadden op de studentenvereniging op een gegeven moment ook 4 meiden met jouw naam. ik ken er denk ik 7 in totaal ofzo...quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
97 met mijn naam, en 220 met de 'normale' spelling (met ie, in plaats van y).
Das nog heel veel!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
LoL @ baby in OP! Volgens mij zou een baby van Vikkert er wel zo uit kunnen zien
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 11 januari 2012 20:46 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, idd!
Je zult altijd verschillen zien tussen verschillende meetsites/apps, dus gewoon eentje nemen en daarvan uitgaan en niet meer vergelijken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:56 schreef Amsel het volgende:
M'n GPS zegt dat ik 4,3 km gerend heb, maar als ik het uitteken op mapmyrun is het 4,8. Wat moet ik nou geloven?
Is dat gebaseerd op de GI of is er iets met yoghurt waar ik niet van op de hoogte ben?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef ZetaOS het volgende:
Yoghurt is een slecht product dat je insuline spiegel laat pieken.
Neem eens Magere kwark.
Sluimerend aanwezig, maar heb een lekker glaasje rode wijn genomen bij 't studeren en zit lekker relaxed te lezen/leren nu!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik koop dan weer een nieuwe auto binnen 3jaar
Hoe is het met je hoofdpijn Mo? En vrijdag hardlopen is heerlijk want dan wordt het mooi renweer.
Nog een specifieke reden? Volgens mij slaap je altijd wel genoeg per nacht, niet?quote:Ben zo vreselijk moe![]()
volle melk is ook geen volle melk maar magere verrijkt met vet (room?), zo zorgen ze ervoor dat het vetpercentage in ieder pak melk hetzelfde isquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat gebaseerd op de GI of is er iets met yoghurt waar ik niet van op de hoogte ben?
Ik neem liever volle kwark eigenlijk, maar ben er net achter dat het geen kwark is van volle melk, maar magere en verrijkt met room (en dat vind ik dan weer stom).
echt volle melk komt rechtstreeks van de koe, andere melk is afgeroomde melk met een percentage van de room weer teruggestopt. op zich niet heel onnatuurlijk, volle melk zal wel het gemiddelde percentage room van verse melk bevatten of daaromtrent?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
volle melk is ook geen volle melk maar magere verrijkt met vet (room?), zo zorgen ze ervoor dat het vetpercentage in ieder pak melk hetzelfde is
Volle melk is 3%, halfvolle 1,5% en verse melk afhankelijk van het seizoen rond de 4. Maar in mijn volle kwark blijkt 10% vet te zitten en geen 3,5.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echt volle melk komt rechtstreeks van de koe, andere melk is afgeroomde melk met een percentage van de room weer teruggestopt. op zich niet heel onnatuurlijk, volle melk zal wel het gemiddelde percentage room van verse melk bevatten of daaromtrent?
ja dat bedoel ik! dat de volle melk uit de supermarkt niet 'echt' volle melk isquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echt volle melk komt rechtstreeks van de koe, andere melk is afgeroomde melk met een percentage van de room weer teruggestopt. op zich niet heel onnatuurlijk, volle melk zal wel het gemiddelde percentage room van verse melk bevatten of daaromtrent?
dat denk ik ja!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Volle melk is 3%, halfvolle 1,5% en verse melk afhankelijk van het seizoen rond de 4. Maar in mijn volle kwark blijkt 10% vet te zitten en geen 3,5.
Hm.. misschien wel omdat er minder water in kwark zit.
Stop.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:39 schreef creepycookie het volgende:
Lol. En Alien! 2 x zelfs. Wtf?
Oh wacht, Alieeen natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:41 schreef loveli het volgende:
Melk van de boer, dag laten staan en slagroom eraf scheppen/vinger erdoor halen
Ja sorry, ik moest mijn ongeloof even delenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stop.
Stop hier.
Heus, als je die lijsten doorleest verlies je alle geloof in de toekomst van de mensheid. Ik wist vorig jaar al niet of ik steeds moest lachen of huilen...zo van: dit kunnen ouders niet serieus menen....toch?
En het ergste is nog dat je niet 1, 2 of misschien 3 idiote whahahaha-namen kan vinden, maar dat er zo af en toe maar een normale naam tussen staatquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:42 schreef creepycookie het volgende:
Ja sorry, ik moest mijn ongeloof even delen![]()
Gelukkig zijn die idiote namen dan ook nog vrij zeldzaam en de normale namen nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat je niet 1, 2 of misschien 3 idiote whahahaha-namen kan vinden, maar dat er zo af en toe maar een normale naam tussen staat
Dat verklaart al die namen wel.quote:
Positivoquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gelukkig zijn die idiote namen dan ook nog vrij zeldzaam en de normale namen nietAl stond ik wel te kijken van sommige verzinsels ja
Juvenilio? Echt woaaar.
I LOL'd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die idiote namen dan ook nog vrij zeldzaam en de normale namen nietAl stond ik wel te kijken van sommige verzinsels ja
Juvenilio? Echt woaaar.
Ik ga gewoon voor mega-origineel en noem mijn dochter Guadelupequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
PositivoEn ja, klopt, meestal is er maar 1 kind met een bizar gespelde naam. Arm kind, maar godzijdank maar 1
Ook niet neequote:
En terecht, het is namelijk VERSCHRIKKELIJK en HEEL ERG om alleen te zijn. Dat kan echt niet hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:08 schreef Mini. het volgende:
Wat is Facebook toch triest... Ik zet mijn status op "single" en meteen krijg ik reclames voor datingsites.
http://www.facebook.com/groups/165338206838932/quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:21 schreef loveli het volgende:
Is er niet toevallig een facobookpagina voor allenige mensen?
Nu snap ik de opmerking 'Eindelijk een normale naam' van de gemeente-ambtenaar tegen m'n zwager bij aangifte van dochter F e m k e een stuk beterquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat je niet 1, 2 of misschien 3 idiote whahahaha-namen kan vinden, maar dat er zo af en toe maar een normale naam tussen staat
Ooh, is dat het! Wat fijn van Facebook!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En terecht, het is namelijk VERSCHRIKKELIJK en HEEL ERG om alleen te zijn. Dat kan echt niet hoor.
Überhaupt, dat er nog mensen zijn die een relatie beëindigen voordat ze een andere relatie hebben. ONBEGRIJPELIJK.
En dat weet Facebook en daarom helpen ze je.
Da's een historische naam. D'r pa zat in de scheepvaart/handel en 'verloor' ergens een schip ofzoquote:
Ik heb geen buitengewone interesse voor de geschiedenis in t algemeen en de scheepvaart int bijzonder. Ik dacht dat de Tesselschadestraat in de heester- en kruidenbuurt lagquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:37 schreef loveli het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tesselschade
Kwak, had van jou verwacht dat je dat zou weten
Het was gewoon een verpakte hoor, die warme die weersta ik al 2 jaar met zeer veel moeite, ik geniet van de geur...quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:39 schreef Perruche het volgende:
Oeh sjaapje wafelsik heb er gisteren 1 gehad. Als ik in Belgie ben kan ik de verleiding niet weerstaan! Heerlijk. Ik heb ook 2 pakken chocolade meegenomen van Dolfin. Ik zou moddervet zijn als ik daar zou wonen...
Literatuurquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb geen buitengewone interesse voor de geschiedenis in t algemeen en de scheepvaart int bijzonder. Ik dacht dat de Tesselschadestraat in de heester- en kruidenbuurt lag
Oh dat is wel jammerquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:40 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Het was gewoon een verpakte hoor, die warme die weersta ik al 2 jaar met zeer veel moeite, ik geniet van de geur...
Waarom schiet je zo in de verdediging? Ik zie gewoon een boel foute diëten voorbij komen en wilde jullie daar op wijzen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
oh wat fijn dat je dat even komt zeggen! dat hadden we nog niet zelf bedacht!
is t besmettelijk ofzo? in dieet loopt er ook eentje en dit is al de tweede vandaag hier toch?
Goed advies is van harte welkom, post maar een lijstje als voorbeeld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom schiet je zo in de verdediging? Ik zie gewoon een boel foute diëten voorbij komen en wilde jullie daar op wijzen.
Als jullie het zelf hadden bedacht, waarom blijven jullie die slechte eetpatronen in stand houden dan?
omdat mensen geen schapen zijn die allemaal in t gelid springen als één iemand tegen ze zegt hoe t eigenlijk zou moeten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom schiet je zo in de verdediging? Ik zie gewoon een boel foute diëten voorbij komen en wilde jullie daar op wijzen.
Als jullie het zelf hadden bedacht, waarom blijven jullie die slechte eetpatronen in stand houden dan?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:07 schreef Levolution het volgende:
Ik heb deze reeks eens bekeken en ik kan maar één conclusie trekken: dames, jullie eten niet alleen te weinig, maar ook veel te veel suiker.
Ik kan geen lijstje als voorbeeld posten, omdat (cliché-alert) elk lichaam anders is. Wil je toch een 'algemeen' voorbeeld van een voedingsschema, dan is dit makkelijk te googlen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goed advies is van harte welkom, post maar een lijstje als voorbeeld.
ja, dit weten we. zie de OP. nee, het lukt niet bij iedereen en altijd. net als dat jij best een handleiding kunt lezen voor een naaimachine maar dan nog steeds geen jurkje met overslag en zakken en ritssluiting kunt naaien...quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kan geen lijstje als voorbeeld posten, omdat (cliché-alert), elk lichaam anders is. Wil je toch een 'algemeen' voorbeeld van een voedingsschema, dan is dit makkelijk te Googlen.
De algemene tips die ik kan geven zijn kortweg: eet meer calorieën, zoveel als je lichaam nodig heeft en dan net iets minder om af te kunnen vallen als dit je doel is (beter is om dit negatieve verschil met sporten te maken). Verder moet de verhouding tussen vet/koolhydraten/eiwitten beter. Ik zie vooral veel simpele koolhydraten (suikers), ik zie veel verzadigde vetten (kazen, varkensvlees etc.) terwijl ik weinig onverzadigde vetten (noten, vis, olijfolie) zie. Ik zie ook heel weinig eiwitten.
Dus te weinig calorieën (het slechte hiervan staat al netjes in de OP) en de verkeerde voedingsstoffen zijn de twee dingen die me echt opvallen. Ik zie koekjes, chocola etc. Weg ermee.
Ik weet dat de meeste van jullie dit wel zullen weten. Maar het uit zich gewoon niet in de schema's die in deze reeks voorbij komen. Probeer een betere balans te vinden tussen typen voedingsstoffen (en dat is moeilijk, ik heb ook nog geen perfect voedingsschema, daar ben je elke dag weer mee bezig).
Natuurlijk is het optimaliseren van een dieet moeilijk, maar je kan het ook overdreven slecht doen. Bijvoorbeeld dit:quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, dit weten we. zie de OP. nee, het lukt niet bij iedereen en altijd. net als dat jij best een handleiding kunt lezen voor een naaimachine maar dan nog steeds geen jurkje met overslag en zakken en ritssluiting kunt naaien...
Serieus? Je hoeft geen rocket scientist te zijn om te beseffen dat dit te weinig calorieën zijn, maar wat doen die chocoladevla en cola daar in hemelsnaam?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hai!
Daglijstje
O: 3 knackebrod met pindakaas
T: automatencappuccino
L: tomatensoep, salade, 2 knackebrod met kaas, karnemelk, appel
T: appel, koffie met melk, 2 knackebrod Pindakaas
D: nasi, schaaltje choladevla, cola
je gaat er niet dood van dus roekeloos valt wel mee. ik vind dat er ook nog wel wat te leven over moet blijven. mensen eten niet allemaal als een perfecte machine, maar soms ook omdat ze iets lekker vinden. hoe dan te eten en de schade te beperken is waar velen hier ook mee bezig zijn, niet zozeer met afvallen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Natuurlijk is het optimaliseren van een dieet moeilijk, maar je kan het ook overdreven slecht doen. Bijvoorbeeld dit:
[..]
Serieus? Je hoeft geen rocket scientist te zijn om te beseffen dat dit te weinig calorieën zijn, maar wat doen die chocoladevla en cola daar in hemelsnaam?
Dit heeft niks te maken met 'proberen maar het lukt niet'. Dit is gewoon roekeloos.
Je hebt wel gelijk hoor, maar we zijn niet met een strikt dieet bezig en in het dagelijks leven eet je nou eenmaal wel eens chocoladevla, het is niet dat je in dit topic post en dan vervolgens nooit meer vla mag eten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Natuurlijk is het optimaliseren van een dieet moeilijk, maar je kan het ook overdreven slecht doen. Bijvoorbeeld dit:
[..]
Serieus? Je hoeft geen rocket scientist te zijn om te beseffen dat dit te weinig calorieën zijn, maar wat doen die chocoladevla en cola daar in hemelsnaam?
Dit heeft niks te maken met 'proberen maar het lukt niet'. Dit is gewoon roekeloos.
Dat stond het alquote:
ben dol op broccoli... Chocoladevla, cola, eierkoeken vinnik vies. En ontbijtkoek eet ik als ik er zin in heb, met een plakje 48+ kaasquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef kwakz0r het volgende:
DISCLAIMER: door te posten in slank verklaar je voortaan altijd broccoli te eten, en nooit meer chocoladevla of cola. en ontbijtkoek en eierkoeken. op straffe van...eh...
Laat staan ontbijtkoekquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef kwakz0r het volgende:
DISCLAIMER: door te posten in slank verklaar je voortaan altijd broccoli te eten, en nooit meer chocoladevla of cola. en ontbijtkoek en eierkoeken. op straffe van...eh...
In feite ga je er wel dood aan. Maar dat is vergezocht. Je zegt dat er iets te leven over moet blijven, maar dat is mijn punt juist. Te weinig eten is juist niet prettig. Hoe kun je nou de dag doorkomen met zo weinig calorieën? Het is toch juist leuker om veel meer te eten?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je gaat er niet dood van dus roekeloos valt wel mee. ik vind dat er ook nog wel wat te leven over moet blijven. mensen eten niet allemaal als een perfecte machine, maar soms ook omdat ze iets lekker vinden. hoe dan te eten en de schade te beperken is waar velen hier ook mee bezig zijn, niet zozeer met afvallen.
en dat t te weinig is daar wordt net iets van gezegd, maar dan op een beetje een andere toon.
Maar zoals ik al zei, als je ook van je eten wil kunnen genieten (daarom eet je af en toe een vla, toch?) dan moet je vooral meer eten. Zo weinig eten is juist geen pretje. Gezond eten is juist lekker. Ik probeer wél een strikt dieet te volgen (let op: probeer), dit betekent niet dat dit een hel is. Het is juist heerlijk: ik eet geweldige, smaakvolle gerechten en veel meer dan hier gegeten wordt. Hoe kan dat nou een straf zijn?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:29 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor, maar we zijn niet met een strikt dieet bezig en in het dagelijks leven eet je nou eenmaal wel eens chocoladevla, het is niet dat je in dit topic post en dan vervolgens nooit meer vla mag eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |