abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106920624
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:27 schreef Selestha het volgende:

[..]
Ik neem aan, dat het dus geregeld is..
Altijd een paar dagen voor je weg bent ze er even aan herinneren, ik ben twee keer in het buitenland gebeld, waar ik uithing :+
pi_106920707
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:33 schreef Mirgeam het volgende:

[..]

Altijd een paar dagen voor je weg bent ze er even aan herinneren, ik ben twee keer in het buitenland gebeld, waar ik uithing :+
Ja dat soort dingen vermoedde ik ook al, was idd van plan om het steeds even van te voren te zeggen. Daarom heb ik het ook allemaal per email verstuurd; ondanks dat de TC vond dat ik het ook zo wel persoonlijk aan hem door kon geven, want dan heb ik extra ''bewijs'' dat het eerder is verzocht.
pi_106920753
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:33 schreef V__L_N het volgende:
Okee, duidelijk. Dan ga ik de postbode plus morgen gewoon even bellen met een aantal vrije dagen. Begin maart een weekje voor studie. In april ene dagje voor een trouwerij + juni trouwerij (dat zal toch wel gehonoreerd worden?) En dan vast voor september 3 weken (ja, want ik wil graag naar Letland en dat doe je niet voor een weekje).

In november werkte ik er nog niet dus verlof lijst heb ik niet gezien. Maar ben sinds 2 weken door me proeftijd heen en durf dus wel iets vooruit te denken (zelfs al valt september na me bepaalde tijd contract).
De postbode plus? Moet je die nog bellen daarvoor dan? Mijn TC zei dat het genoeg was dat ik het aan hem heb gevraagd?

Verwarrend ;)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:40:51 #154
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_106920873
Ik heb me TC pas 1x een minuutje gezien en hand geschud. Verder alles altijd met postbode plus geregeld. Dus vind dat de logische keuze.

Overigens heb ik die ook maar 2x kort gezien en 2x aan de telefoon gehad. En dat in 6 weken... Ik weet ook echt de helft van de tijd niet wat ik waarmee heen moet, of wat ik ergens mee doe. Mijn voorganger die me inwerkte ook niet, dus dat scheelt iets.

Bij postnl nemen ze de zin, ik houd niet van bazen, wel heel letterlijk ;)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_106920950
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:40 schreef V__L_N het volgende:
Ik heb me TC pas 1x een minuutje gezien en hand geschud. Verder alles altijd met postbode plus geregeld. Dus vind dat de logische keuze.

Overigens heb ik die ook maar 2x kort gezien en 2x aan de telefoon gehad. En dat in 6 weken... Ik weet ook echt de helft van de tijd niet wat ik waarmee heen moet, of wat ik ergens mee doe. Mijn voorganger die me inwerkte ook niet, dus dat scheelt iets.

Bij postnl nemen ze de zin, ik houd niet van bazen, wel heel letterlijk ;)
Oh zo, ja ik heb juist alles wat ik te vragen had de afgelopen tijd aan de TC gevraagd. Ik heb juist nog nooit de postbode plus gebeld, ik zou het nummer zelfs moeten opzoeken :D
pi_106921091
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:33 schreef Mirgeam het volgende:

[..]

mooi he:) ook een keer gehad 12jr terug even verkeerd ingeboekt.
lekker in Phattaya,belt er een van de tpg toendertijd,gekke mensen
pi_106921948
Ik ken zowel mijn TC als mijn PB+ amper. :P. Kwam er pas 2 weken geleden achter wie die PB+ nou is. :')
pi_106922058
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:36 schreef Selestha het volgende:

[..]

De postbode plus? Moet je die nog bellen daarvoor dan? Mijn TC zei dat het genoeg was dat ik het aan hem heb gevraagd?

Verwarrend ;)
Als ik vrij vraag moet dat zowel melden aan mijn tc als pb+
Tc gaat over het voorbereiden en de pb+ over uitvoering.
Aangezien ik allebei doe, moet ik het twee keer melden :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106922652
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:03 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

In eerste instantie zeg je dat postbezorgen je erg ingewikkeld lijkt als je alleen Engels spreekt en vervolgens geef je toe dat je dan nog steeds een adres en nummer kunt lezen. Meer is er niet nodig toch?
Precies, want ook voor een buitenlander is het verschil tussen Wassenaarseweg en Verlengde Wassenaarseweg gesneden koek. En dat je vragen van klanten niet kunt beantwoorden omdat je ze niet kunt verstaan (en het oranje zakboekje of kennisgevingen niet kunt lezen) is alleen maar tijdwinst. ;)
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:51:46 #160
342418 VKV
Plausibel
pi_106923687
Bij ons lopen zowel PB+ als TC regelmatig over de werkvloer en staat hun deur altijd open voor vragen. Tevens bezoeken ze beide de depots van de postbezorgers zodat ook zij hun contactmomenten hebben. Wat dat betreft is het bij ons wel makkelijk dingen te regelen :)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 januari 2012 @ 20:00:52 #161
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_106924136
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Precies, want ook voor een buitenlander is het verschil tussen Wassenaarseweg en Verlengde Wassenaarseweg gesneden koek. En dat je vragen van klanten niet kunt beantwoorden omdat je ze niet kunt verstaan (en het oranje zakboekje of kennisgevingen niet kunt lezen) is alleen maar tijdwinst. ;)
mja, enige kennis van wie er wonen is ook wel handig, want zo kun je foutjes in dat soort straten nog wat herstellen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_106930290
Ik weet niet wie het was die dat zei, van dat er andere mensen post voor bepaalde gemeente gaat bezorgen, maar ik heb het artikel erbij gevonden.
Aangezien ik op vakantie ben geweest, heb ik geen tijd gehad om het erop te zetten.

http://www.bndestem.nl/re(...)-Geertruidenberg.ece
pi_106933032
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef gridjuh het volgende:
Ik weet niet wie het was die dat zei, van dat er andere mensen post voor bepaalde gemeente gaat bezorgen, maar ik heb het artikel erbij gevonden.
Aangezien ik op vakantie ben geweest, heb ik geen tijd gehad om het erop te zetten.

http://www.bndestem.nl/re(...)-Geertruidenberg.ece
je weet dat je bedrijf naar de klote is als mensen blij zijn dat de bezorging wordt overgenomen door de sociale werkplaats _O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_106934012
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:44 schreef sbientje het volgende:

[..]

je weet dat je bedrijf naar de klote is als mensen blij zijn dat de bezorging wordt overgenomen door de sociale werkplaats _O-
en zeker de GO! want die gaan qua cashflow ook niet top :')
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_106934167
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:44 schreef sbientje het volgende:

[..]

Dat is hier niets nieuws. Veel post van de gemeente, maar ook van de schouwburg (en van de woningbouwvereniging) wordt hier door de sociale werkplaats bezorgd (Business Post). Daar ben ik niet echt blij mee, want ze lopen soms met voor honderden euro's aan theaterkaartjes. En het is natuurlijk ook oneerlijke concurrentie. Die mensen krijgen 20 brieven, en daar mogen ze de hele dag over doen om het te bezorgen. En dan krijgen ze nog een Piaggio Ape of een soort electrisch golfkarretje om lekker mee door de straten te tuffen! Dat is geen probleem, want er zit toch vette subsidie op. Dus worden wij als commercieel bedrijf met overheidssteun beconcurreerd! En als het erg glad is of er ligt sneeuw dan hoeven ze niet te lopen, en bieden ze de post vervolgens bij ons aan! :(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_106934323
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:

En als het erg glad is of er ligt sneeuw dan hoeven ze niet te lopen, en bieden ze de post vervolgens bij ons aan! :(
Dat klinkt een beetje als Sandd bij ons in de regio, maar dan dat ze te weinig mensen hebben om de post te bezorgen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106942266
weet iemand of de digitale loonstrookjes er al zijn? niet dat ik er nu wat aan heb, want ik kan toch niet kijken, maar ben gewoon benieuwd :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 18 januari 2012 @ 11:33:18 #168
202348 Susi
Temple of Love
pi_106943794
Wanneer zullen we loon krijgen ? Vrijdag, zaterdag of volgende week pas ?
pi_106944814
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2012 11:33 schreef Susi het volgende:
Wanneer zullen we loon krijgen ? Vrijdag, zaterdag of volgende week pas ?
vrijdag nog niet denk ik..
pi_106945691
Kan best hoor vrijdag, gebeurt vaker.
Vooral in december en januari denken ze er nog wel eens na dat mensen wat krap zitten.

Maar goed, zo begaan is het bedrijf misschien niet meer, digitale loonstrookjes zijn er nog niet iig.
pi_106946143
Geen digitale loonstrook nog.

Ik ben inmiddels uit dienst. Maar krijg als het goed is deze maand mijn 90 verlofuren uitbetaald! *O* w/
  woensdag 18 januari 2012 @ 23:08:09 #172
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_106971569
Vandaag een subco verrot gescholden :')
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 18 januari 2012 @ 23:11:05 #173
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_106971747
wat had ie gedaan of juist niet gedaan?
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 18 januari 2012 @ 23:16:52 #174
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_106972075
quote:
11s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
wat had ie gedaan of juist niet gedaan?
Hij weigerde terug te gaan naar brievenbussen waar hij niet was geweest.
Daarna mijn TC gebelt, en met tegenzin ging hij toch maar ff die twee bussen lichten om het verder naar Nieuwegein te brengen _O-
Die zak is al een uitvreter, vaak "gemist", "te vroeg" of "te laat" op zijn scan uitdraai. Moet maar eens afgelopen zijn.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_106972942
Morgen Donald Ducks waar stiften bijzitten. Ben benieuwd :P

En sommige mensen... :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')