abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106867785
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
Dat weet ik. Niet dat ik later dit jaar mee zal gaan naar het autobedrijf, maar ik weet dat er bij ons bij het sorteren enkele adressen zijn waar extra aandacht naar uit moet gaan. Bijvoorbeeld omdat ze bijna hetzelfde adres hebben, maar niet met elkaar overweg kunnen :P
wij hebben in de autoroutes een bedrijf dat voor de helft verhuurd is. 1 adres dus, maar 2 bussen (die ook nog echt 30 meter uit elkaar hangen). Die man van de ene helft heeft mijn collega's al een aantal keer verbaal bedreigd, dus nu doet helemaal niemand meer moeite. Alles voor dat bedrijf gaat in 1 bus..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_106868432
quote:
2s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:59 schreef Peterselieman het volgende:
bij looproutes en dergelijke kun je onderweg prima je post controleren, maar bij autoroutes gaat dat lastiger, omdat het tijdrovend is.
Ah ik vond dat altijd andersom. In zo'n autobak kon je het sneller doornemen dan lopend om alle obstakels heen, de bundel te controleren.

[ Bericht 0% gewijzigd door carboni op 16-01-2012 13:57:58 ]
pi_106883509
quote:
13s.gif Op maandag 16 januari 2012 10:13 schreef Deezertje het volgende:

Vraag me wel trouwens wel af wat er gebeurt als ze je VBG willen sluiten maar er niet voldoende postbezorgers voor alle wijken zijn... dan mogen ze de oude postbodes toch niet overcompleet verklaren? (Denk dat met de CVL's straks het één puinhoop wordt qua planning omdat de meeste postbezorgers hier het maar 1,5 maand 'uithouden'.)
Ik weet natuurlijk niet hoe het op andere VBG's is, maar ik denk dat ze bij ons straks eerder te veel dan te weinig postbezorgers hebben door die piek/daldagen. Want op de daldagen zijn er simpelweg een stuk minder mensen nodig. Op de piekdagen komt er niet heel veel tijd bij, mensen die nu vooral op woensdagen en vrijdagen werkten zullen dan dus ook op andere dagen moeten gaan werken om aan hun uren te komen, dus wijken die er dan bijkomen doordat postbodes ze niet meer mogen doen zijn daarmee meteen weer bezet.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 januari 2012 @ 20:19:13 #104
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_106883924
hier idem ja. Hierdoor ben ik als zaterdagwerker bij het bezorgen al bijna overbodig zo lijkt het.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_106884444
Hier gaat dat ook gebeuren, denk ik.
Ze zoeken hier nu nog 25 postbezorgers, maar ik denk dat ze straks teveel hebben op de daldagen. mijn tc belt me deze of volgende week toevallig hier over op (vaste loop of vaste uren), dus ik ben benieuwd.

:') Ik moet vanaf morgen naar een nieuw depot, maar zie het zo voor me dat ik naar het oude rijd.
pi_106886678
Ik krijg bijna wekelijks een 'wordt postbezorger-flyer' door de brievenbus..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106888001
quote:
15s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg bijna wekelijks een 'wordt postbezorger-flyer' door de brievenbus..
Dan zou ik die spelfout even melden.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_106888178
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:21 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Oeps :@
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 16 januari 2012 @ 21:38:02 #109
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_106888971
Ik voorzie een ongekend drama dat door PostNL veroorzaakt zal worden, en een massale
overstap naar de nog matigere concurrenten... ;(
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_106889803
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:21 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Welke spelfout? Het is goed Nederlands, want er worden meerdere mensen aangesproken. Het is wel een tikkeltje ouderwets. (Vergelijk bijvoorbeeld "Komt allen tesamen").
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_106889871
Komt allen tezamen, jubelend van vreugde bij postnl.
pi_106891573
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Welke spelfout? Het is goed Nederlands, want er worden meerdere mensen aangesproken. Het is wel een tikkeltje ouderwets. (Vergelijk bijvoorbeeld "Komt allen tesamen").
klopt het is een samentrekking.
pi_106892204
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Achter de gebiedende wijs komt geen t meer en dus is het fout. Komt allen tezamen is een uitdrukking en daarom geen goede vergelijking :s)
pi_106892224
Wordt? Word?
pi_106896060
quote:
7s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:31 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Achter de gebiedende wijs komt geen t meer en dus is het fout. Komt allen tezamen is een uitdrukking en daarom geen goede vergelijking :s)
Sinds wanneer is dat? Als je in gebiedende wijs een groep aanspreekt mag er in principe een t achter hoewel het wel een beetje ouderwets is. "Komt allen tesamen" is geen uitdrukking, maar een kerstliedje, wat weliswaar ook ouderwets is, maar grammaticaal volkomen correct.

Net als "Weest paraat".
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_106901460
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 23:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Sinds wanneer is dat? Als je in gebiedende wijs een groep aanspreekt mag er in principe een t achter hoewel het wel een beetje ouderwets is. "Komt allen tesamen" is geen uitdrukking, maar een kerstliedje, wat weliswaar ook ouderwets is, maar grammaticaal volkomen correct.

Net als "Weest paraat".
Het zal al een aardige tijd zijn, want ik weet niet beter :)
Komt allen tezamen is inderdaad geen uitdrukking maar een vaste combinatie.

linkje en linkje
pi_106902490
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 08:50 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Het zal al een aardige tijd zijn, want ik weet niet beter :)
Komt allen tezamen is inderdaad geen uitdrukking maar een vaste combinatie.

linkje en linkje
Interessant. Dat verhaal van Taaladvies draagt als datum 1997, dus ik vermoed dat het rond die tijd veranderd is. Ging toen niet ook de nieuwe spelling in?

Ik heb op school nog de spelling geleerd van 1947, en vlak voor het eindexamen werd de spelling veranderd (toen werd het ineens pannenkoek ipv pannekoek), maar mochten we nog in de oude spelling examen doen. Beide artikelen waarnaar jij verwijst geven ook aan dat de gebiedende wijs meervoud plus t verouderd is. ;(
pi_106903129
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 09:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Interessant. Dat verhaal van Taaladvies draagt als datum 1997, dus ik vermoed dat het rond die tijd veranderd is. Ging toen niet ook de nieuwe spelling in?

Ik heb op school nog de spelling geleerd van 1947, en vlak voor het eindexamen werd de spelling veranderd (toen werd het ineens pannenkoek ipv pannekoek), maar mochten we nog in de oude spelling examen doen. Beide artikelen waarnaar jij verwijst geven ook aan dat de gebiedende wijs meervoud plus t verouderd is. ;(
'96 volgens wiki.
Vrijwel al mijn grammaticale kennis dateert van na dat jaar dus voor mij is het niet anders geweest. :)
pi_106903362
Ik maakte vaak expres taalfouten op bijzondere afschrijfpost e.d. Zo van "filiaal opgeheft", in de hoop dat een ander de betreffende brief ooit ziet en :') denkt... :')
pi_106913514
Bwuh, wat een dag.. Ben 3 uur bezig geweest, wat een vervelende kleine krengen van Veronica zaten er tussen de HaH zeg. Blij dat ik weer thuis ben.
pi_106914113
Over het algemeen bleven ze toch wel goed tussen de overige reclame zitten, bij mij althans. En het is nog altijd beter dan die acties die Veronica eerst hield: de Veronicagids als alternatieve HaH als men nog geen lid is.

Vond het best een lekker dagje eigenlijk, weinig post en hoewel 5x HaH was het wel lekker dun en toch goed te lopen. Had ook maar één wijk dus weer op tijd klaar.
pi_106914118
Ik vond de HAH best hanteerbaar.

Vanmorgen nog staan klooien bij het depot. Ik had een code gehad waarmee ik erin kon, maar niet hoe en wat. Uiteindelijk kwam ik er achter, maar heeft me 15 min gekost :'). Vorige depot had geen slot of codes.
pi_106914651
Het kan ook zijn dat het me zo zwaar viel omdat ik aan het afkicken ben van mijn caffeïneverslaving :D
pi_106915228
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:01 schreef Selestha het volgende:
Het kan ook zijn dat het me zo zwaar viel omdat ik aan het afkicken ben van mijn caffeïneverslaving :D
Wat doe je jezelf dan ook aan... :N

c_/
pi_106916065
Soms schaam ik me wel om post te bezorgen die compleet kapot is, zoals tvgidsen. :(.

En Veronicagidsen als je nog niet lid bent? Dan is dit veel beter ja. :o
pi_106916131
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:34 schreef Herfstblad het volgende:
Soms schaam ik me wel om post te bezorgen die compleet kapot is, zoals tvgidsen. :(.
Ja dat.
Of Kampioenen met van die uitstekende omslagflapjes.. in combinatie met mijn lompheid is dat geen succes.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:36:08 #127
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_106916136
Wat een dag zeg, ik ben gebroken.
Om 07:30 een brengrit gedaan, en omdat er, heel vreemd, geen andere chauffeurs waren, die hadden andere "verplichtingen" kon ik ALLE steunpunten en depots brengen met zo een kleine kangoo. 10 rolccontainers vol. Ik snap nog steeds niet waar al die chauffeurs waren. Ik heb me letterlijk te tyfus getild. Bij aantal depots moet je ook nog flink wat lopen. En de posttassen waren ook weer ram vol :r

Uiteindelijk wel allemaal gelukt, TC van de postbezorgers vond me een held dat het me toch gelukt was. Die veer kan ik in elk geval in m'n aarsch stoppen :')

Dit was 1 keer, maar nooit weer.
M'n rug ;(
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:38:21 #128
341900 Atmosphere82
pi_106916219
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat een dag zeg, ik ben gebroken.
Om 07:30 een brengrit gedaan, en omdat er, heel vreemd, geen andere chauffeurs waren, die hadden andere "verplichtingen" kon ik ALLE steunpunten en depots brengen met zo een kleine kangoo. 10 rolccontainers vol. Ik snap nog steeds niet waar al die chauffeurs waren. Ik heb me letterlijk te tyfus getild. Bij aantal depots moet je ook nog flink wat lopen. En de posttassen waren ook weer ram vol :r

Uiteindelijk wel allemaal gelukt, TC van de postbezorgers vond me een held dat het me toch gelukt was. Die veer kan ik in elk geval in m'n aarsch stoppen :')

Dit was 1 keer, maar nooit weer.
M'n rug ;(
Ja, op onze vestiging zijn ook altijd zo weinig chauffeurs te vinden af en toe! Vreemd...
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:39:06 #129
110987 ErwinRommel
pi_106916250
Frapante was, nadat ik alles had weggebracht kwamen er opeens in allerijl 3 chauffeurs naar de vestiging. Heb ze bedankt, werk was al gedaan. Wat een bedrijf zeg :D
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:39:56 #130
110987 ErwinRommel
pi_106916284
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:38 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Ja, op onze vestiging zijn ook altijd zo weinig chauffeurs te vinden af en toe! Vreemd...
Ik snap het ook niet. Zal wel gevalletje zijn van miscommunikaasie :')
Normaal, elke dag dus, zijn er 4 chauffeurs, mij incluis, die depots en steunpunten rijden. Waar ze vandaag waren??? :?
pi_106916302
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:39 schreef ErwinRommel het volgende:
miscommunikaasie :')
Das wel iets structureels dan.
pi_106916381
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja dat.
Of Kampioenen met van die uitstekende omslagflapjes.. in combinatie met mijn lompheid is dat geen succes.
Ja, die zijn ook fijn inderdaad.
Ik had een gids waar zowel de voor- als achterkant vanaf lag. :o.

En ik kom altijd alleen de postbode+ tegen bij het depot, zie nooit andere chauffeurs. :P
pi_106916614
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:39 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet. Zal wel gevalletje zijn van miscommunikaasie :')
Normaal, elke dag dus, zijn er 4 chauffeurs, mij incluis, die depots en steunpunten rijden. Waar ze vandaag waren??? :?
en geen 100 boze gezichten die stonden te wachtten op hun post?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:51:58 #134
110987 ErwinRommel
pi_106916742
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:48 schreef tntster het volgende:

[..]

en geen 100 boze gezichten die stonden te wachtten op hun post?
Dat viel me dus mee. Enkel op1 depot stonden ze te wachten, maar na uitl;eg situatie hadden ze medelijden met me _O-
De rest was keurig op tijd weg.
Maar goed, ik ben dan ook poepgoed O-)
pi_106917027
Ik kwam trouwens de postbode van Sandd die een paar dezelfde straten loopt tegen, dat is iemand die geen Nederlands spreekt. Hij moest er op een nauw stukje langs dus ik vroeg of het paste met mijn fiets erbij zegt ie ''I don't speak Nederlands, you speak English?' :')

Nu snap ik dus waarom ik over dat stukje klachten krijg.. Ik krijg verder nooit ergens klachten over, behalve over één huis aan die straat.
pi_106917125
Jup, want iemand die niet Nederlands spreekt maak gelijk veel meer fouten.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 17:02:03 #137
110987 ErwinRommel
pi_106917142
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:58 schreef Selestha het volgende:
Ik kwam trouwens de postbode van Sandd die een paar dezelfde straten loopt tegen, dat is iemand die geen nederlands spreekt. Hij moest er op een nauw stukje langs dus ik vroeg of het paste met mijn fiets erbij zegt ie ''I don't speak Nederlands, you speak English?' :')

Nu snap ik dus waarom ik over dat stukje klachten krijg..
Whahahaha, bij ons loopt er sinds vandaag een Peruaan die sinds vandaag in opleiding is en geen NL spreekt. kan het wel lezen zegt hij. Hij begon tegenover de TC van de postbezorgers al gelijk te reppen of hij dan en dan vakantie kon hebben :D
pi_106917149
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:01 schreef EdNoolk het volgende:
Jup, want iemand die niet Nederlands spreekt maak gelijk veel meer fouten.
Het lijkt me erg ingewikkeld als je alleen Engels spreekt ja. Dan nog kan je wel een adres en nummer lezen natuurlijk, maar het is wel opvallend.
pi_106917193
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:02 schreef Selestha het volgende:

[..]

Het lijkt me erg ingewikkeld als je alleen Engels spreekt ja. Dan nog kan je wel een adres en nummer lezen natuurlijk, maar het is wel opvallend.
In eerste instantie zeg je dat postbezorgen je erg ingewikkeld lijkt als je alleen Engels spreekt en vervolgens geef je toe dat je dan nog steeds een adres en nummer kunt lezen. Meer is er niet nodig toch?
pi_106917343
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:03 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

In eerste instantie zeg je dat postbezorgen je erg ingewikkeld lijkt als je alleen Engels spreekt en vervolgens geef je toe dat je dan nog steeds een adres en nummer kunt lezen. Meer is er niet nodig toch?
Gefeliciteerd. Je hebt de prijs van ronde 1 gewonnen en mag nu door voor de teddybeer.
pi_106918964
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:25 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier in de buurt zijn best veel wijken met een karretje. Ik loop vaker met een kar dan met de fiets :P
Bevalt mij ook beter :Y
Waar haal je zo´n kar btw? Krijg je die van Post NL..?
zelfde als diginoob
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:16:05 #142
341900 Atmosphere82
pi_106919956
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:49 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

Waar haal je zo´n kar btw? Krijg je die van Post NL..?
Ja, die is alleen voor bepaalde wijken bestemd (tenminste op onze vestiging).
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:16:48 #143
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_106919989
Die veronica dingen waren zwaar irritant. Om de haverklap schuiven en vallen. Zaten ook veel dubbele tussen.

Als we het toch over vrij krijgen enzo hebben. Hoe doen jullie dat? Vraag je vrij en boek je dan meteen een vakantie? Of wacht je tot het goedgekeurd is, en hoe lang duurt dat dan?

En wanneer is de kans het kleinst of het grootst om vrij te krijgen?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_106920162
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:48 schreef HetBrabandertje het volgende:
Over het algemeen bleven ze toch wel goed tussen de overige reclame zitten, bij mij althans. En het is nog altijd beter dan die acties die Veronica eerst hield: de Veronicagids als alternatieve HaH als men nog geen lid is.

Vond het best een lekker dagje eigenlijk, weinig post en hoewel 5x HaH was het wel lekker dun en toch goed te lopen. Had ook maar één wijk dus weer op tijd klaar.
Als je nog een paar nodig hebt,zijn ze in de wijk te vinden:)
pokkedingen
pi_106920226
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:16 schreef V__L_N het volgende:
Die veronica dingen waren zwaar irritant. Om de haverklap schuiven en vallen. Zaten ook veel dubbele tussen.

Als we het toch over vrij krijgen enzo hebben. Hoe doen jullie dat? Vraag je vrij en boek je dan meteen een vakantie? Of wacht je tot het goedgekeurd is, en hoe lang duurt dat dan?

als je een beetje flexibel bent (extra inzet) dan hoef je niet dat verlofformulier in te vullen,
dit doe ik al jaren op deze manier,veel vakantie heb ik afgelopen 10jaar niet opgenomen,zeg ik erbij.
pi_106920227
Volgens mij verschilt dat per teamcoach, we hadden eerst een teamcoach die eigenlijk nooit zei dat je verlof was goedgekeurd maar die het altijd hield op "als er zich geen bijzondere dingen voordoen dan .....", daarna hadden we een teamcoach die eigenlijk alle verlofaanvragen goedkeurde waardoor we soms ineens veel te weinig mensen hadden, en tegenwoordig kijken we gewoon hoeveel mensen er verder al verlof hebben op dat moment en kan het meestal wel binnen een paar dagen worden goedgekeurd of afgekeurd.
Heb je aan het eind van vorig jaar niet zo'n verloflijst hoeven in te leveren dan?
pi_106920319
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:

Hij begon tegenover de TC van de postbezorgers al gelijk te reppen of hij dan en dan vakantie kon hebben :D
Heel verstandig, als je het niet gelijk doet heb je grote kans op gedoe, met verlof wat onder voorbehoud wordt goedgekeurd. Nieuwe mensen kunnen zeggen dat ze al geboekt hebben, waardoor het wel goed moet komen. Anders krijg je de TC aan de telefoon met de vraag waar je blijft in je bedachte vakantie.

@V_L_N: afhankelijk van de situatie. Als het verlofschema ingevuld moet worden in november voor het daaropvolgende jaar is het raadzaam te wachten met boeken tot het verlofschema akkoord is (duurt drie/vier weken). Dan kan ook niet meer moeilijk gedaan worden over je vrije dagen. Daarna is het erg afhankelijk van de TC hoe moeilijk/makkelijk het gaat. Ik zou adviseren in ieder geval als eerste vrij te vragen en daarna te boeken. Antwoord weet je normaal gesproken gelijk. Hoewel officieel niet gevraagd mag worden naar de reden van het verlof gebeurt het vaak wel en ik zou je verlofaanvraag dan wel kracht bijzetten door te zeggen dat je al geboekt hebt. Dan is men sneller geneigd de aanvraag goed te keuren. Anders loop je kans dat ze zeggen dat de aanvraag "onder voorbehoud" is goedgekeurd en mag je de dag van te voren bellen of je verlof definitief is goedgekeurd. Dat is met een vakantie toch wat link..
pi_106920399
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:24 schreef HetBrabandertje het volgende:

[..]

Heel verstandig, als je het niet gelijk doet heb je grote kans op gedoe, met verlof wat onder voorbehoud wordt goedgekeurd. Nieuwe mensen kunnen zeggen dat ze al geboekt hebben, waardoor het wel goed moet komen. Anders krijg je de TC aan de telefoon met de vraag waar je blijft in je bedachte vakantie.

@V_L_N: afhankelijk van de situatie. Als het verlofschema ingevuld moet worden in november voor het daaropvolgende jaar is het raadzaam te wachten met boeken tot het verlofschema akkoord is (duurt drie/vier weken). Dan kan ook niet meer moeilijk gedaan worden over je vrije dagen. Daarna is het erg afhankelijk van de TC hoe moeilijk/makkelijk het gaat. Ik zou adviseren in ieder geval als eerste vrij te vragen en daarna te boeken. Antwoord weet je normaal gesproken gelijk. Hoewel officieel niet gevraagd mag worden naar de reden van het verlof gebeurt het vaak wel en ik zou je verlofaanvraag dan wel kracht bijzetten door te zeggen dat je al geboekt hebt. Dan is men sneller geneigd de aanvraag goed te keuren. Anders loop je kans dat ze zeggen dat de aanvraag "onder voorbehoud" is goedgekeurd en mag je de dag van te voren bellen of je verlof definitief is goedgekeurd. Dat is met een vakantie toch wat link..
de losse bezorgers kunnen sinds heden ook 2 weken onbet. verlof krijgen,
daar zullen ze vast niet moeilijk over doen.
heb je toch 6 weken :)
pi_106920409
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:16 schreef V__L_N het volgende:

Dat verschilt nogal, dat is duidelijk uit de bovenstaande reacties.

Ik heb toevallig vandaag mijn vrije dagen aangevraagd omdat ik nu net door mijn proeftijd ben. Mijn TC heeft al mijn vrije dagen die ik vroeg voor mijn opleiding goedgekeurd en ze voor mijn neus in zijn agenda gezet; nu heb ik nog 3 weken aan vakanties naar hem doorgemaild en die zou hij nog even bekijken.

Ik neem aan, dat het dus geregeld is..
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:33:29 #150
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_106920623
Okee, duidelijk. Dan ga ik de postbode plus morgen gewoon even bellen met een aantal vrije dagen. Begin maart een weekje voor studie. In april ene dagje voor een trouwerij + juni trouwerij (dat zal toch wel gehonoreerd worden?) En dan vast voor september 3 weken (ja, want ik wil graag naar Letland en dat doe je niet voor een weekje).

In november werkte ik er nog niet dus verlof lijst heb ik niet gezien. Maar ben sinds 2 weken door me proeftijd heen en durf dus wel iets vooruit te denken (zelfs al valt september na me bepaalde tijd contract).
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')