Omdat de inhoud van de boodschap die je bezorgt misschien belangrijker is dan die van een folderbezorger hoef je van mij niet meer te verdienen. Van beiden wordt toch verwacht dat ze netjes hun spul bezorgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
De werkzaamheden zelf niet nee, maar de verantwoordelijkheid die je als bezorger met je meedraagt rechtvaardigt mijn inziens wel een wat hoger loon dan minimumloon.
Dat is erg afhankelijk. De routes die ik rij variéren héél erg. de ene keer anderhalf uur voor een klein prutritje. De andere kan goed 5 tot wel 6 uur duren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:53 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe lang duurt een gemiddelde autoroute eigenlijk? Dat vraag ik me wel eens af omdat er bij ons routes zijn die inclusief aan en afvoerroute ruim 4,5 uren duren.
En vergeet ook niet dat het werk fysiek behoorlijk zwaar is (zeker op de piekdagen), en dat er onder alle weersomstandigheden doorgewerkt moet worden, ook als dit gevaar voor lichamelijk letsel met zich mee brengt (bijv. door harde windstoten of ijzel). Dat in aanmerking genomen is EUR 9,11 inderdaad vrij karig. Zeker als je bedenkt dat die EUR 9,11 het absolute maximum is wat je verdient. Hoger kan het niet zijn, lager wel.....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
De werkzaamheden zelf niet nee, maar de verantwoordelijkheid die je als bezorger met je meedraagt rechtvaardigt mijn inziens wel een wat hoger loon dan minimumloon.
hahahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef Peterselieman het volgende:
oh gewoon. Was eens benieuwd, omdat je met die lange routes gewoon echt op tijd de weg op moet wil je niet op de vestiging het licht uit moeten doen.
Op zaterdag zijn er gelukkig geen haal/brengrittenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahaha
Laat ik zo zeggen, voorafgaande aan de autobestelling heb ik ook nog eens een brengrit plus steunpunten rijden. Pas daarna kan je aan de autobestelling beginnen. Met name in de verre uitgestrekte gebieden zoals regio Gorinchem. Daar zijn de routes lang.
Dat klopt. Wel weer steunpuntenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Op zaterdag zijn er gelukkig geen haal/brengritten
En mensen zoals ik doen het voor ¤5,60quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En vergeet ook niet dat het werk fysiek behoorlijk zwaar is (zeker op de piekdagen), en dat er onder alle weersomstandigheden doorgewerkt moet worden, ook als dit gevaar voor lichamelijk letsel met zich mee brengt (bijv. door harde windstoten of ijzel). Dat in aanmerking genomen is EUR 9,11 inderdaad vrij karig. Zeker als je bedenkt dat die EUR 9,11 het absolute maximum is wat je verdient. Hoger kan het niet zijn, lager wel.....
Inderdaad, voor mijn dienst staat bijna 6 uur en als ik haast hem doe ik hem in drie en een halfquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat klopt. Wel weer steunpunten
Maar verder mbt die autobestellingen, er staat een x-aantal uren voor, laten we zeggen 6 uur totaal. Op den duur doe je die rit in 4 uur, incl HaH. Omdat je handigheid krijgt in de beste route. Hoe het gezet is is soms erg onlogisch, na verloop van tijd trek je je eigen plan.
En rijden? Je hebt heerlijk veel vrijheid
I love my job!!
Als er bv 6 uur voor een rit staat, en ik rij hem in 4 uur, schrijf ik er toch 6 uur voor. Want dat staat ervoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Inderdaad, voor mijn dienst staat bijna 6 uur en als ik haast hem doe ik hem in drie en een half
Maar daar heb ik niks aan aangezien hier uren geschreven worden
Nou, met recht. Bij ons hadden zo'n 8 wijken een tijd terug prijs met de postcodeloterij. Krijgen ze nu allemaal een pakje met daarin een doosje chocolaatjes en een gelukswens voor het aankomende jaar. Eén per lot, dus sommigen hadden ruim 400 doosjes voor een wijk, omdat veel mensen meerdere loten hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat een kut dingen van de Postcode Loterij vandaag zeg. Doosjes met koekblikken
Het mag allemaal wat kosten. Op 1 depot waar ik normaal op een vrijdag 7 tassen post heen breng was het vandaag meer dan het dubbele vanwege die k*tkrengen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou, met recht. Bij ons hadden zo'n 8 wijken een tijd terug prijs met de postcodeloterij. Krijgen ze nu allemaal een pakje met daarin een doosje chocolaatjes en een gelukswens voor het aankomende jaar. Eén per lot, dus sommigen hadden ruim 400 doosjes voor een wijk.
Belachelijk, degeen die het heeft aangenomen van 'dat doen we wel even'.
zoveel marge zit er niet op onze routes hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Inderdaad, voor mijn dienst staat bijna 6 uur en als ik haast hem doe ik hem in drie en een half
Maar daar heb ik niks aan aangezien hier uren geschreven worden
Wij zijn vervoerder van buspakjes dus komt dat bij ons terecht. Ik vraag me alleen af of er wel nog wat op verdiend wordt door de post. Hier onlangs ook 3 pallets van die dingen weggewerkt. Kost per wijk gewoon uren extra.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou, met recht. Bij ons hadden zo'n 8 wijken een tijd terug prijs met de postcodeloterij. Krijgen ze nu allemaal een pakje met daarin een doosje chocolaatjes en een gelukswens voor het aankomende jaar. Eén per lot, dus sommigen hadden ruim 400 doosjes voor een wijk, omdat veel mensen meerdere loten hebben.
Belachelijk, degeen die het heeft aangenomen van 'dat doen we wel even'.
Hier ook niet voor invoering van het autobedrijfquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zoveel marge zit er niet op onze routes hoor
Jij zit bij het autobedrijf?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hier ook niet voor invoering van het autobedrijf
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:31 schreef carboni het volgende:
Oh ja en wat ook een giller is.
http://www.metafoormedia.nl/436/instructiefilm-3/
Die jongen met de postbuidel flikkert zo even HAH in een stickeradres
Dat viel me ook al op ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:31 schreef carboni het volgende:
Oh ja en wat ook een giller is.
http://www.metafoormedia.nl/436/instructiefilm-3/
Die jongen met de postbuidel flikkert zo even HAH in een stickeradres
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |