Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlhallo dus dit noemen ze nou twitter
7+quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat voor cijfers haal jij?
eindbaas.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
7+gewoon alles in een keer halen ouwe
waarmee?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:30 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Zal haar wel raken uiteraard.
Komt puur door HBOquote:
Zeker waar, waar zit je op school dan? Rotterdam?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt puur door HBOdat niveau is zo laag en treurig
weinig doen, hoorcolleges skippen en je hebt bijna de hele week vrij elke keer
Ben jij mijn langverloren tweelingbroer?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt puur door HBOdat niveau is zo laag en treurig
weinig doen, hoorcolleges skippen en je hebt bijna de hele week vrij elke keer
Ik zou haar met mijn plasser betasten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Een honkbalknuppel.
Gefotoshopte hoer dat het is
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lindgren, al je messages bekeken?
Ik ook(misschien)quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou haar met mijn plasser betasten.
Heb trouwens mijn goudjes verkocht, kan ik mijn bronze mee uitbreidenquote:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/109922999quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Reemi heeft een video geupload, wat voor zieke goal zal het zijn ?
Goeie speler voor dat geldquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Jesper16031994 het volgende:
Mata voor 3.800 binnengehaald. Leek me wel een aardige deal.
Je bent over 2 maanden jarig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Jesper16031994 het volgende:
Mata voor 3.800 binnengehaald. Leek me wel een aardige deal.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb trouwens mijn goudjes verkocht, kan ik mijn bronze mee uitbreiden
Leek mij ook wel, wat is de normale prijs van een Cavani? Heb hem al een paar x voor 7.000 BIN voorbij zien komen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Goeie speler voor dat geld
Ik rape jouw betere team met m'n bronzenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]nu kan ik je niet meer p0wnen met m'n betere teams.
Zweetnaad ftwquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus, nu tegen een gast die zo sweaty is dat hij waarschijnlijk van z'n stoel glijdt. Agbonlahor en Doumbia voorin.
langzame verdedigers?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij maakt net de 2-1, met Doumbia. Agbonlahor LB+Y op Doumbia.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tip: City-Liverpool nu op BBC 1!
zorgen dat ie er niet langs komt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Valt wel mee maar als Doumbia er eenmaal langs is, is het gedaan.
Intense rage is intensequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
En sweaty afgemaakt. 2-2.Ik kan deze gast wel opvreten, wat een ontzettende stereotype klootzak.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik rape jouw betere team met m'n bronzen
hee tof. Thanks.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tip: City-Liverpool nu op BBC 1!
zo'n josti is het toch hequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:06 schreef detennismaster het volgende:
Wat is die Balotelli een idioot!
Je moet ook niet willen scoren met de ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:12 schreef S0nic het volgende:
Gadverdamme man, weer zo'n scripted match.![]()
![]()
Speelde met een man meer maar de ik mocht blijkbaar niet scoren
twitter:MarioLadotelli twitterde op woensdag 11-01-2012 om 21:28:39bullshit. Mancini doesnt understand. Nasri is an amateur compared to me. I earn more money than him and now I am off home to have a curry. reageer retweet
Is dat hem echt?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:33 schreef Fuszy het volgende:
twitter:MarioLadotelli twitterde op woensdag 11-01-2012 om 21:28:39bullshit. Mancini doesnt understand. Nasri is an amateur compared to me. I earn more money than him and now I am off home to have a curry. reageer retweet
zeg het nou maar gewoonquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, heb een leuke teamnaam voor m'n 2e account
Als je hem wilt weten moet je even zoeken op Rafinha (RB, bundesliga, brasil) en dan start price 1500 en BIN 2000. Op Xbox natuurlijk, daar zal je m'n gewone teamnaam ook vinden )
Gewoon altijd een raar bedrag als BIN instellen. 444K ofzo. Dan zoeken op minimaal en maximaal 444K en je hebt hem zo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan m'n eigen kaartjes weer eens niet vinden om terug te traden naar andere account.
En dan verwachten dat iemand hem koopt?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, heb een leuke teamnaam voor m'n 2e account
Als je hem wilt weten moet je even zoeken op Rafinha (RB, bundesliga, brasil) en dan start price 1500 en BIN 2000. Op Xbox natuurlijk, daar zal je m'n gewone teamnaam ook vinden )
Niets bijzonders, prijs van hem dropt als een gek.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:05 schreef Jesper16031994 het volgende:
3200 voor een Lavezzi goede deal of niet?
Klopt, ik dacht er even iets te gemakkelijk over en had ze op slecht 9k gezet. Nu moet ik uurtje wachten, maarja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon altijd een raar bedrag als BIN instellen. 444K ofzo. Dan zoeken op minimaal en maximaal 444K en je hebt hem zo.
Ik woon in Friesland en zit daar ook op schoolquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Zeker waar, waar zit je op school dan? Rotterdam?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ben jij mijn langverloren tweelingbroer?
ja, dit seizoen welquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:14 schreef zerokil het volgende:
Eerste keer dat Benzema IF is?
Edit: ja toch?
Heb je nou een trade offer gestuurd?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:11 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de nieuwsgierigen onder ons.
Kan wel, werkt bij mij ook. (Puffin downloaden, de snelheid is niet super maar het werkt)quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb al 9k!
Alleen klote dat de webapp niet op iPhone kan
Hé iemand ziet het.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb je nou een trade offer gestuurd?
Hoe doe je dat dan? Ik krijg te zien: Your device is not supportedquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kan wel, werkt bij mij ook.
Btw, is er nou duidelijkheid wanneer de middenvelders en aanvallers in packs zitten?
Maar het is leuker als je die andere teamnaam ernaast hebt. FC Knudde & Tikkie terug, Jaap paste er helaasch niet meer achterquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:11 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de nieuwsgierigen onder ons.
Haha, dacht al dat die van iemand hier zou zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb je nou een trade offer gestuurd?
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:24 schreef zerokil het volgende:
Puffin Downloaden.
Verwacht niet te veel maar het werkt goed genoeg.
geen enkele telefoon. En al helemaal niet op de iPhonequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:24 schreef laucas het volgende:
Op welke telefoon kun je een beetje fatsoenlijk WebAppen? Moet nog een nieuwe hebben namelijk.
Had laatst zo'n nieuwe HTC Sensation in de handen, maar beetje spelers zoeken was best ruk op dat ding. Ligt misschien aan het feit dat de flash applicatie veel kracht vraagt?
Brons overwint alles. Handicap = win. Pace = win. EA = faal.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
Cheillini 5K Lucio 5Kvoor belachelijk weinig een belachelijk bazen team maken
iPhone is de beste telefoon op de marktquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen enkele telefoon. En al helemaal niet op de iPhone
Klopt, maar die heeft hij niet, dus is Android geweldig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iPhone is de beste telefoon op de markt
geen Flash=geen webapp. Ik zeg helemaal niks over de kwaliteit ervan vrind.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iPhone is de beste telefoon op de markt
Zo een webappapp (quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Een vriend van me zegt trouwens dat ie een webappapp gaat makenhij krijgt tien euro van me als het lukt.
Flashquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen Flash=geen webapp. Ik zeg helemaal niks over de kwaliteit ervan vrind.
Iemand postte hier laatst al een link naar een wrapper in javascript voor de webapp. Pas dat toe in een app en klaar is kees. Je moet alleen wel weten wat je doetquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Een vriend van me zegt trouwens dat ie een webappapp gaat makenhij krijgt tien euro van me als het lukt.
misschien wel, maar nu is dat nog niet de standaard. En hij maakt het vast voor iOS, hij heeft zelf immers een iPhone, en het is makkelijker.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Flash
Html5 is het nieuwe flash
Zit ie ook op FOK! toevallig?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien wel, maar nu is dat nog niet de standaard. En hij maakt het vast voor iOS, hij heeft zelf immers een iPhone, en het is makkelijker.
Nee, daar is hij te genius voorquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit ie ook op FOK! toevallig?
quote:
Bewust geen Bilyaletdinov? Die gast is goooooooeeeed.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
Team van 10k
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#eqPL3WHebcwcl
ja, en hij heet fifut.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit ie ook op FOK! toevallig?
Geen Kolodinquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bewust geen Bilyaletdinov? Die gast is goooooooeeeed.
One, two, three, four i declare a trollwarquote:
zo heet ie echt hoor...quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
One, two, three, four i declare a trollwar
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bewust geen Bilyaletdinov? Die gast is goooooooeeeed.
Ik ken al die spelers niet.quote:
KaKaquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:45 schreef Anthony9219 het volgende:
Glen Johnson in 41212 1300 met 78 contracten
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ah, handicap werkt niet goed tegen zilver.Jammer, dit ga ik dik verliezen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik maak zilveren Koreanen in met bronzen.
Lol, hij gaat mental. Drie keer rood.Vier keer.
2-6 gewonnen. 90% pass accuracy, 0 fouls. Tegenstander 8 fouls, vier keer rood, twee keer geel.
Kwam in 3e minuut op achterstand door sweaty bal op Lúcio. Daarna was het eenrichtingsverkeer. Bizar gewoon.
Het is wel waar, de handicap was niet echt te merken tegen hem, mijn spelers waren niet opeens bizar goed. Alleen bakte hij er geen zak van. Hij probeerde alleen maar Lucio te lanceren en sloeg het middenveld gewoon over.quote:
In H2H vind ik hem 30x beter dan Messi.. 5* weak foot ook, jammer dat je hem geen ST kan maken in FUT.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:26 schreef Toefjes het volgende:
Als het TOTY gedoe voorbij is mn elftal afmaken. Tot zover gekocht: IF Marcelo, Pepe, Mascherano en IF Falcao.
Op het verlanglijstje staan nog Messi, Sanchez, IF Ramos en IF Benzema. En verder zie ik het wel.
Iemand ervaringen met David Villa?
Op de plek van CAM zou hij wel functioneren als LM met chem 7? Dat zijn de meest lastige in te vullen plekken met een BBVA Team..quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In H2H vind ik hem 30x beter dan Messi.. 5* weak foot ook, jammer dat je hem geen ST kan maken in FUT.
Zekers, speel 4-2-3-1. Maar ben IF Falcao geil. Die gast kopt echt alles erin en heeft een monsterlijk schot. Aguero wel een goede voor de back-up, wie weet kan hij Falcao wel uit de basis spelenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Aguero vind ik moeilijkste spits om af te stoppen, kun je die niet met Messi combineren?
Mwah, nee daar vind ik hem niet geschikt voor.. 4-3-2-1 is zijn formatie in FUT.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de plek van CAM zou hij wel functioneren als LM met chem 7? Dat zijn de meest lastige in te vullen plekken met een BBVA Team..
Aguero CF maken en dan IF Falcao als ST. Lijkt me heerlijk. Je rent met Aguero alles kapot en als je iets voorzet kopt Falcao ze er altijd in. Hmm, klopt alleen niet qua chemistry.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zekers, speel 4-2-3-1. Maar ben IF Falcao geil. Die gast kopt echt alles erin en heeft een monsterlijk schot. Aguero wel een goede voor de back-up, wie weet kan hij Falcao wel uit de basis spelen
Geen chemistry. Toefjes speelt 4-2-3-1, Falcao heeft een link nodig naar de CF.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Aguero CF maken en dan IF Falcao als ST. Lijkt me heerlijk. Je rent met Aguero alles kapot en als je iets voorzet kopt Falcao ze er altijd in.
Maar wel slechte chemistry....quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Aguero CF maken en dan IF Falcao als ST. Lijkt me heerlijk. Je rent met Aguero alles kapot en als je iets voorzet kopt Falcao ze er altijd in. Hmm, klopt alleen niet qua chemistry.
Dank voor de info dutchquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Aguero CF maken en dan IF Falcao als ST. Lijkt me heerlijk. Je rent met Aguero alles kapot en als je iets voorzet kopt Falcao ze er altijd in. Hmm, klopt alleen niet qua chemistry.
Ik heb hem in mijn Joegoslaven team met Pjanic (voor chemistry) naast hem en Jovetic achter hem, dat gaat dus IF Jovetic worden. Fijn trio, zelfs Pjanic (al hoop ik dat er van hem ook nog een IF komt).quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Maar wel slechte chemistry....
Edin Dzeko is ook wel erg fijn, maar niemand gebruikt hem bijna
Thiago Silva voor 650 coins gisternacht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:40 schreef Toefjes het volgende:
Volgens ultimatedb is er een pique TOTY voor 7.400 uitgegaan
Hij is ook mijn favoriete speler. Voorhoede nu:quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
De tering wat is Ronaldinho toch een baas. Makkelijk goals maken, heerlijke techniek en een schot
Zonet een streep van 20 meter in de kruising. Commentaar van Evert:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONALDINHOOOOOOOOOOOecht epic. Maar hij is een van mijn favoriete spelers. Fuck 63 pace, techniek, sterk aan de bal, schot
als CF achter Sobis echt heldig gewoon.
Ik vind hem echt ongelofelijk goed nu ik langer met hem speel. Zo makkelijk iemand voorbij en erg sterk en een geweldig schot. Ik zit nu even filmpjes van hem te kijken maar echt ongelofelijk wat hij allemaal kan/kon.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is ook mijn favoriete speler. Voorhoede nu:
----------------Pato----------------
Neymar-Ronaldinho-Robinho
Tikt echt heerlijk weg, allemaal skillmoves en ronaldinho kan verdomd goed koppen.
Was ongeveer 3 jaar lang beste voetballer ter wereld he... vorige fifa had ik hem ook al SIF.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind hem echt ongelofelijk goed nu ik langer met hem speel. Zo makkelijk iemand voorbij en erg sterk en een geweldig schot. Ik zit nu even filmpjes van hem te kijken maar echt ongelofelijk wat hij allemaal kan/kon.
Ronaldinho is te traag als CF vind ik. 4231 draait bij mij echt volledig om de CF. Die moet snel zijn 85+, goed schot80+ en goede dribbel 80+. Zet er dan Eduardo neer?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is ook mijn favoriete speler. Voorhoede nu:
----------------Pato----------------
Neymar-Ronaldinho-Robinho
Tikt echt heerlijk weg, allemaal skillmoves en ronaldinho kan verdomd goed koppen.
Als Suarez je niet bevalt dan ben je gewoon slecht.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:19 schreef StijnDa het volgende:
Handig die prijsdrop voor IF T. Silva. Als IF Suarez niet bevalt kan ik altijd gaan voor Aguero en dan IF T.Silva halen
Wallysonquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ronaldinho is te traag als CF vind ik. 4231 draait bij mij echt volledig om de CF. Die moet snel zijn 85+, goed schot80+ en goede dribbel 80+. Zet er dan Eduardo neer?
Ah misschien is hij gewoon geen 300k waardquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als Suarez je niet bevalt dan ben je gewoon slecht.
Als ik zoveel coins had zou ik Rooney, IF RvP of SIF BA uitproberenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah misschien is hij gewoon geen 300k waard
Ook leuk jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als ik zoveel coins had zou ik Rooney, IF RvP of SIF BA uitproberen
Ga eens naar Ultimatedb en vergelijk IF Suarez met Rooney bij Player Comparison. Ondanks Rooney's 90 zie je gewoon dat Suarez' stats beter zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als ik zoveel coins had zou ik Rooney, IF RvP of SIF BA uitproberen
Die is er 100%. Ik speel met m'n bronzen gewoon gouden teams van de mat. EA heeft 't gewoon weer voor elkaar. En als ik dan met goud speel tegen een vergelijkbaar team zijn de spelers opeens stroef.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga denk gewoon maar weer echt een chill budget team spelen. Hoe beter mijn spelers zijn hoe slechter ik speel. Op dat soort momenten ben ik er van overtuigd dat er een soort handicap is of dat je gewoon keihard in je reet wordt geneukt door 'momentum'...
Die is er 100% niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die is er 100%. Ik speel met m'n bronzen gewoon gouden teams van de mat. EA heeft 't gewoon weer voor elkaar. En als ik dan met goud speel tegen een vergelijkbaar team zijn de spelers opeens stroef.
In dat geval ben ik gewoon fucking goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In dat geval ben ik gewoon fucking goed.Ik merk er nooit iets van als ik met silvers tegen goud speel. Met goud tegen goud is veel makkelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik merk er ook niks van. Ik vind die handicap maar bullshit!quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik merk er nooit iets van als ik met silvers tegen goud speel. Met goud tegen goud is veel makkelijker
Ik weet het niet.. mijn mislukte Russische competitieteam met allemaal topspelers draaide voor geen meter, daarvoor had ik een veel slechter team met slechte chemistry en dat draaide vele beter.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik merk er ook niks van. Ik vind die handicap maar bullshit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon m niet vinden, wel dit:quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:42 schreef StijnDa het volgende:
Is er trouwens een link naar het TOTW om de stats te bekijken?
Ja dat is goedquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:50 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ik kon m niet vinden, wel dit:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/165/1327160.page#12517410
Destro is een "gewone" 74 IF geworden, niet zo overpowered. Ik blijf lekker bij IF Bueno als ST in mijn Serie A 4-2-3-1, ook al is hij geen Serie (wel link met landgenoot CF).quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:50 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ik kon m niet vinden, wel dit:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/165/1327160.page#12517410
En code waardoor het verschil tussen spelers kleiner wordt. Brons tegen goud, ik zou opgeveegd moeten worden maar niets is minder waar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:48 schreef GuRBuH het volgende:
Ik weet niet of je het handicap moet noemen, maar er zit 100% code in deze game die op bepaalde moment 1 van de spelers de overhand geeft...
Dat ook. Anders zouden veel spelers afhaken als ze nooit kunnen winnen met hun middelmatige beginteam...quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En code waardoor het verschil tussen spelers kleiner wordt. Brons tegen goud, ik zou opgeveegd moeten worden maar niets is minder waar.
Ik heb het ook wel eens andersom gehad. Speelde laatst tegen een russisch pace team en het scoren lukte gewoon echt niet. Passes kwamen perfect aan en m'n spelers liepen ook goed maar voor het doel ging het elke keer fout. Mijn tegenstander had 5x op doel geschoten en 4x gescoord en ik stond tot na 15 schoten nog op 1 doelpunt. Maar in de laatste 20 minuten ging opeens alles wel goed. Toen scoorde ik nog 5x voor de 90e minuut. Mijn tegenstander was echt zo bizar slecht, ik kon het ook echt niet geloven dat ik na 70 minuten nog met 4-1 achter strond.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Klopt, klopt, klopt. Je merkt het wel vrij snel. Ik weet alleen niet precies hoe het zit met ombuigen van momentum. Ik heb één keer gehad dat ik momentum mee had, scoorde, daarna een doelpunt tegen kreeg en alles mislukte. Daarna scoorde ik omdat hij me tackelde in de zestien. Opeens begon alles weer te lopen. Best bizar.
Iddquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:36 schreef DutchSL het volgende:
Godverpino wat haat ik mensen die met een blauwe bal spelen, al helemaal in een stadion met vette schaduw over de helft van het veld. Ik ben veel beter dan die eikel, val de hele wedstrijd aan en maak vijf doelpunten, maar omdat hij een paar keer profiteert van het feit dat ik de bal gewoon NIET kan zien wint hij met 6-5![]()
Dezelfde reden dat mensen geloven in god. God(en) werd(en) verzonnen door mensen die dingen niet konden verklaren met hun kennis, dus gingen ze het zoeken buiten dat.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:10 schreef zerokil het volgende:
Die handicap is er ook, kijk maar is op het ea forum genoeg info over die handicap..
God is, net als de kerstman, verzonnen om geld mee te verdienen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat mensen geloven in god. God(en) werd(en) verzonnen door mensen die dingen niet konden verklaren met hun kennis, dus gingen ze het zoeken buiten dat.
Verzonnen om steun aan te hebben en dingen te verklaren denk ik tochquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
God is, net als de kerstman, verzonnen om geld mee te verdienen.
Ja want het is echt raar dat wij denken dat EA (een bestaand iets, geen wazige god) haar spel iets heeft meegegeven om het enigzins in balans te houden om de playerbase zo groot mogelijk te houden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat mensen geloven in god. God(en) werd(en) verzonnen door mensen die dingen niet konden verklaren met hun kennis, dus gingen ze het zoeken buiten dat.
Ja persoonlijk lijkt het mij onwaarschijnlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja want het is echt raar dat wij denken dat EA (een bestaand iets, geen wazige god) haar spel iets heeft meegegeven om het enigzins in balans te houden om de playerbase zo groot mogelijk te houden.
Ja 99 passing is wel echt ziek. Iemand zei vanmiddag nog dat de stats van Xavi weer ruk waren... Ik zat echt zo achter m'n computer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:34 schreef StijnDa het volgende:
TOTY Xavi 99 passing, TOTY Iniesta 97 passing. LolIniesta ook 99 dribbling.
Laten we het omkeren. Jij gelooft blindelings, zonder bewijs dat er geen handicap/whatever is... Net zoals die christenen...quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja persoonlijk lijkt het mij onwaarschijnlijk
Hahaquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Laten we het omkeren. Jij gelooft blindelings, zonder bewijs dat er geen handicap/whatever is... Net zoals die christenen...
Zo had ik er nog niet over gedachtquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Laten we het omkeren. Jij gelooft blindelings, zonder bewijs dat er geen handicap/whatever is... Net zoals die christenen...
Klopt tenzij iemand die het script heeft gezien hier een uitspraak over wil doen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Het ergste is, niemand kan hier gelijk krijgen....
Leuk teamquote:Wat vinden jullie hier van?
4222
Ibra - (S)IF Neymar
Robinho - IF Thiago Neves
IF Boateng - IF Marchisio
Taiwo - Chiellini - Silva - Maicon
Stekelenburg
Ja, ik heb t gezien. Handicap!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet over gedacht![]()
Ik merk geen verschil en ga er daarom vanuit dat er geen handicap is. Er is ook een mogelijkheid dat er wel een handicap is maar dat ik hem niet merk.
Jullie merken wel verschil en gaan er daarom vanuit dat er wel een handicap is (ruwweg). Er is ook een mogelijkheid dat er geen handicap is maar dat jullie wel iets merken. Dit is bijv. te verklaren door psychologische verschillen.
edit;Toch klopt je vergelijking niet helemaal.
[..]
Klopt tenzij iemand die het script heeft gezien hier een uitspraak over wil doen.
[..]
Leuk team
Ik ben wel een beetje klaar met 433. 4222 bevalt me prima met m'n 2e teampje. De stats van IF Neves zijn niet verkeerd en de NIF Neymar doet het erg goed in mijn B team. Jammer dat ik Lavezzi niet in dit team kan plaatsen maar ik kan hem nog met winst verkopen.quote:
Lijkt me ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met 433. 4222 bevalt me prima met m'n 2e teampje. De stats van IF Neves zijn niet verkeerd en de NIF Neymar doet het erg goed in mijn B team. Jammer dat ik Lavezzi niet in dit team kan plaatsen maar ik kan hem nog met winst verkopen.
Pique vorige week voor 35k gekocht en nu voor 45k verkocht. Ramos voor 13k verkocht en voor 15k verkocht. Jullie hebben het de hele tijd over crisis maar ik merk er niets van
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 12-01-2012 om 01:00:27Which team do you think will sign Carlos Tevez? reageer retweet
twitter:Luca_Tobi twitterde op donderdag 12-01-2012 om 01:52:21@EASPORTSFIFA I know that if EA could decide for Tevez he would go to either PSG or FC Anzhi Makhachkala. Money money money!!! reageer retweet
Je kan toch gewoon je stick omhoog duwen en de bal pakken?quote:Op donderdag 12 januari 2012 03:12 schreef Tim86 het volgende:
Mensen die pingels hoog in het dak schieten omdat de keeper er sowieso niet bij kan
Ja, je kan je stick omhoog duwen, maar als de bal dan een milimeter naast de keeper komt in een andere richting pakt hij hem niet meer, dus dat is een gigantische gok. Het is gewoon een achterlijke fout van EA dat je 99 van de 100 keer scoort op die manier.quote:Op donderdag 12 januari 2012 04:04 schreef n0ir het volgende:
Weet eens een finale verloren, van een team met een rating van 79 en 70 chemistry. Met penalty's nog wel
. Telkens als ik voor kwam scoorde hij kort daarna een tegendoelpunt tot het uiteindelijk 3-3 stond. En bij de penalty's zat mijn keeper 2 keer in de goede hoek en gingen ze er alsnog in
.
Handicap of momentum of hoe je het wil noemen bestaat!!
Had in de halve finale wel ontzettend onterecht gewonnen dus het werkt wel twee kanten op.
[..]
Je kan toch gewoon je stick omhoog duwen en de bal pakken?
Als je gebruik maakt van alle drie de richtingen (links, midden, rechts) heb je sowieso meer kans dat je penalty erin gaat dan wanneer je alleen maar links en rechts schiet.
Onderkant lat gaat er altijd in, waar je ook richt, maar alleen door het midden is het makkelijk om te doen. IRL pakt een keeper hem vaker wel dan niet, daarom is het zo verneukt,.quote:Op donderdag 12 januari 2012 04:12 schreef n0ir het volgende:
Dus hoog en een millimeter naast het midden gaat er altijd in?
Moussa Sissoko op het middenveld is een must. Als vleugelverdedigers zijn Fanni en Aly Sissokho goedkoop en goed (Evra/Sagna/Clichy natuurlijk iets duurder).quote:Op donderdag 12 januari 2012 07:59 schreef Tim86 het volgende:
Ribery-Benzema-Ben Arfa
Menez-m'nogiets-cabaye
Tremoulinas-cb - cb n konko
Lloris
Suggesties voor cb?
Dat is toch gewoon slim? Ik probeer ook wel eens andere varianten en soms werkt het. Ik deed een keer 2x in een wedstrijd een lage voorzet naar de eerste paal en toen scoorden Forbes en Osborne ondanks hun lage shootingquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:05 schreef Tim86 het volgende:
Net tegen een of andere kneus die allemaal debiele corners had ingestudeerd waarmee je precies misbruik van maken van falende verdedigers..zo fucking triest..1 variant met spelers in de doelmond en eentje rand 16 die altijd vrij kan krullen voordat de verdedigers er zijn en eentje met een omhaalvariant bij de eerste paal die je ook niet kon verdedigen. Hij selecteerde ook expres een andere cornernemer en nam hem dan direct zodat je nooit zelf al met je verdediger kon bewegen.
Zulke mensen![]()
![]()
![]()
Wel 3-1 gewonnen gelukkig, maar zo'n kutwedstrijd
Wat is slim...ik vind het gewoon een vorm van cheaten..net als die boosted IF's op de bank. Gewoon profiteren van een fout in het spel. Af en toe iets geks proberen is prima, maar hij heeft gewoon uren zitten zwoegen in de arena om de spelers exact zo neer te zetten dat het LETTERLIJK onmogelijk is om te verdedigen. Ik had het geluk dat hij 5 van zijn 6 corners zelf mistte (1 omhaal op de paal, 1 erin en 4 keer die curled shot die net naast ging of werd gepakt door Mignolet). Dat is gewoon triest. Dan ben je ook niet leuk een spelletje aan het spelen, maar gewoon hersenloos op dezelfde knopjes aan het duwen als een robot..leukquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon slim? Ik probeer ook wel eens andere varianten en soms werkt het. Ik deed een keer 2x in een wedstrijd een lage voorzet naar de eerste paal en toen scoorden Forbes en Osborne ondanks hun lage shooting
Thanksquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moussa Sissoko op het middenveld is een must. Als vleugelverdedigers zijn Fanni en Aly Sissokho goedkoop en goed (Evra/Sagna/Clichy natuurlijk iets duurder).
CB kunnen Sakho en IF Koscielny of IF Yanga-MBiwa, of goedkoper gewoon Mexes, of als je meer pace wilt de silver Mangala. Of als je ook een niet-Fransman er bij wilt hebben, M'Bia van Marseille.
Dat is inderdaad wel wat anders. Maar sowieso kun je sommige dingen bijna niet verdedigen, zoals die voorzetten die er door iemand met 60 heading worden ingekopt als je CBs 80 of meer heading hebben. En zelf heb ik dat bijna nooit omdat mijn voorzetten bijna nooit goed zijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Af en toe iets geks proberen is prima, maar hij heeft gewoon uren zitten zwoegen in de arena om de spelers exact zo neer te zetten dat het LETTERLIJK onmogelijk is om te verdedigen.
Ja, dat is ook niet leuk..die mensen die non-stop crossen of alleen maar lofted through balls gebruiken bespelen de odds gewoon. Het is alsof ze bij EA hebben gedacht: 1 op de 5 through balls of crosses komt aan IRL, dus laten we in het spel letterlijk zorgen dat zelfs de grootste kneus er met 1 op de 5 succesvol isquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel wat anders. Maar sowieso kun je sommige dingen bijna niet verdedigen, zoals die voorzetten die er door iemand met 60 heading worden ingekopt als je CBs 80 of meer heading hebben. En zelf heb ik dat bijna nooit omdat mijn voorzetten bijna nooit goed zijn
Geen IF Benzema?quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:41 schreef Tim86 het volgende:
Ja, op dit moment neig ik naar dit als geheel:
4-3-2-1
Ribery - Henry/Benzema - IF Ben Arfa
Menez - Moussa Sissoko - IF Cabaye
IF Tremoulinas - Sakho - IF Yanga-M'Biwa - Konko
Lloris
Lijkt me een perfecte ploeg voor mijn speelstijl..mix van kracht en finesse en van creativiteit en snelheid. Bank waar ik aan denk: Mangala, Kaboul, Abidal, M'Vila, Gourcuff en nog een winger en de afvaller van Henry/Benzema
Ik ben geen ochtendmens, maar dat is wellicht ook te zien aan mijn postgedrag normaliter (L)quote:
De crisis komt hard aan broquote:
Je had toch nog een miljoen aan coins, of is alles aan packs verdampt?quote:
Ik heb veel geïnvesteerd in Elm en Wernbloom. Heb er tijdens de crisis flink wat gekocht voor 20 tot 30K onder de normale prijs..verwacht dat het wel weer goed aantrekt over een maandje. Ook aardig wat Guidetti's en Vlaar's nogquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je had toch nog een miljoen aan coins, of is alles aan packs verdampt?
Mijn random hybrid heeft heel veel nationaliteiten: http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hPCPwvU2bcwnHquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:54 schreef MeneerBob het volgende:
Harde hybrid tijd, Zo veel mogelijk nationaliteiten in één team, het liefste ook nog minstens 4 verschillende competities er in.
Mooi teamquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn random hybrid heeft heel veel nationaliteiten: http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hPCPwvU2bcwnH
Ik wil dus iedereen met 9 chem, en gold, zodat ze nog iets meer kunnen dan óf rennen óf schieten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het speelt ook niet echt geweldig dus het kan aan de chemistry liggen. Maar het is wel vrij origineel met een aantal van mijn favoriete spelers zoals Serero en Vela. Ik heb het wel geprobeerd met Wynne op RB maar dat was niet echt een succes. Maar hij kan wel heel ver ingooien
Daarvoor hoeven ze geen gold te zijn hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:21 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik wil dus iedereen met 9 chem, en gold, zodat ze nog iets meer kunnen dan óf rennen óf schieten.
Nog mooie silver pareltjes die ik er in moet verwerken dan? Die ook enigszins betaalbaar zijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarvoor hoeven ze geen gold te zijn hoor
Sowieso heb ik het idee dat als je 1 of 2 silvers in je ploeg hebt ze gewoon mee worden gehandicapt naar het niveau van je gouden..bij mijn Belgen (backs allebei silver) en Eredivisie (CM Fer) zijn het gewoon bazen en merk je er niets van..of ze nou tegenover C-Ron of tegenover een mede-silver staan
Hangt van je team af? Noem eens ietsquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:27 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Nog mooie silver pareltjes die ik er in moet verwerken dan? Die ook enigszins betaalbaar zijn
Ik ga voor een 433.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt van je team af? Noem eens iets
Ik ben geen kenner van silver BBVA eigenlijk, maar zou het maar bij gold houden. Waarom Evra op RB? Is dat een foutje?quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:35 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik ga voor een 433.
GK: -
LB: -
CB: -
CB: -
RB: Evra
CM: vdVaart
CM: -
CM: -
LW: Affelay
ST: Higuain
RW: Jesus Navas
Vleugelspelers werken vaak wel tegen 41212. 4231 durf ik niet te zeggen. Speel er eigenlijk bjina nooit tegen op de een of andere manier.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:04 schreef BDIL het volgende:
Weten jullie welke opstellingen prima werken tegen 41212 en 4231 aangezien met die CDM's ik gewoon niet kan doorkomen met mijn team. Altijd 6 man achterin en meestal 3 of 2 aanvallers van mij...
4-2-3-1 is echt kut om tegen te spelen ja..dan zit het echt muurvast op het deel tussen de 16 van de tegenstander en de middenlijn..heb daar ook vaak moeite mee. Zulke teams probeer ik meestal maar gewoon uit de tent te lokken zodat er wat ruimte ontstaat. Probeer vooral de CDM de bal te laten krijgen die niet kan opbouwen...als hij dan met de bal gaat lopen ontstaat er ruimte voor de counter.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:04 schreef BDIL het volgende:
Weten jullie welke opstellingen prima werken tegen 41212 en 4231 aangezien met die CDM's ik gewoon niet kan doorkomen met mijn team. Altijd 6 man achterin en meestal 3 of 2 aanvallers van mij...
Nee.. Je hebt wrss wel wat meer geluk tijdens happy hour maar ik heb gister in 18 packs +- alleen Torres gehad...quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:31 schreef el-blanchito het volgende:
Eerste 2 toetsen achter de rug, zo weer ff leren en dan weer lekker UT
Wel kut dat juist het TOTY uitkomt in m'n proewerkweek. Zijn die grote packs het kopen waard eigenlijk?
Je NAT-Type staat dan of op strict of moderate vandaar dat je weinig thuis speelt... Thuis heeft het sws zin om met een goeie stadion te spelen; moraal +8quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik speel trouwens 9 van de 10 keer uit. Heeft het dan nog nut om een stadion te kopen?
Scholes komt sowieso niet in Ultimate Team..de rest zal wel begin februari worden als de transfermarkt dicht is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:22 schreef Dos37 het volgende:
Wanneer komt een nieuwe update met Scholes en Henry?
Joost mag 't weten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:22 schreef Dos37 het volgende:
Wanneer komt een nieuwe update met Scholes en Henry?
Tja niet iedereen is een fulltime fifa koning, ik kan het wel gebruikenquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:45 schreef Tim86 het volgende:
Moraalboosts van stadions gaan toch maar tot de 100..daar heb je alleen iets aan als je slechte moraal hebt.
ik ook niet hoor, maar ik neem toch gewoon een stadion dat ik leuk vind, zoals Aloha Park of Estadio de los artesquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja niet iedereen is een fulltime fifa koning, ik kan het wel gebruiken
waar zie je dat staanquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:49 schreef vandermar het volgende:
Heerlijk, uitslapen en niet naar schooldinsdag middag pas weer naar school voor assesment
P.S.
Dude, het is vind
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, maar ik neem toch gewoon een stadion dat ik leuk vindt, zoals Aloha Park of Estadio de los artes
Hart is de beste keeper uit het spel imo..denk dat je net pech hebt gehad..iedereen maakt weleens fouten. Ik zou hem behouden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:56 schreef OurLadyPeace het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een keeper voor dit team? Ik speelde eerst niet zoveel online en Hart beviel wel. Maar nu ik online speel, maakt hij vrij vaak stomme fouten dus tijd voor vervanging... Heb Koscielny ook nog, dus zat aan Lloris te denken, maar dan verlies ik denk ik vrij veel aan chemistry?
Mijn hart slaat op holquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hart is de beste keeper uit het spel imo..denk dat je net pech hebt gehad..iedereen maakt weleens fouten. Ik zou hem behouden.
Een vrouwelijke futter trouwens?
Hart is wel een goede keeper hoor, maar je verdedigers hebben slechte chemistry zeg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:56 schreef OurLadyPeace het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een keeper voor dit team? Ik speelde eerst niet zoveel online en Hart beviel wel. Maar nu ik online speel, maakt hij vrij vaak stomme fouten dus tijd voor vervanging... Heb Koscielny ook nog, dus zat aan Lloris te denken, maar dan verlies ik denk ik vrij veel aan chemistry?
Chiellini heb je al. Barzaglia ernaast Cole LB en stekelenburg op goal.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:56 schreef OurLadyPeace het volgende:
Hey, this isn't where I parked my carquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |