Ik. Mijn. Ik. Mijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:57 schreef Lisa_Danker het volgende:
Ik zal me eerst voorstellen. Mijn naam is Lisa Danker en ik studeer Nederlands recht en Nederlands op de Universiteit van Amsterdam. Ik geef al jaren huiswerkbegeleiding en ook kijk ik vaak sollicitatiebrieven, verslagen etc. na. Mijn kwaliteiten liggen in het nakijken en verbeteren van teksten en hier wil ik jou ook graag bij helpen.
Wat je in zin drie zegt, had je op zin twee even moeten toepassen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:57 schreef Lisa_Danker het volgende:
Heb je iemand nodig die jouw tekst nakijkt en verbetert? Niet alleen qua spelfouten en zinsbouw, maar ook schrijf ik, waar nodig, bij de correcties een uitleg, zodat je kunt leren van de gemaakte fouten. Ook kijk ik na of de tekst lekker loopt.
Ik zal me eerst voorstellen. Mijn naam is Lisa Danker en ik studeer Nederlands recht en Nederlands op de Universiteit van Amsterdam. Ik geef al jaren huiswerkbegeleiding en ook kijk ik vaak sollicitatiebrieven, verslagen etc. na. Mijn kwaliteiten liggen in het nakijken en verbeteren van teksten en hier wil ik jou ook graag bij helpen.
Voor vragen kun je altijd contact met me opnemen.
Met vriendelijke groet,
Lisa Danker
Als je je eerst wilde voorstellen dan begon je daar niet pas in de tweede alinea mee.quote:Ik zal me eerst voorstellen.
Tuurlijk. Zij moet toch nog oefenen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
En, lieve Lisa, doe je dit helemaal gratis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 11-01-2012 21:02:40 ]______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Het is sowieso raar. Ze schrijft waar nodig een uitleg bij de correcties. Maar hoe weet ze nou of het nodig is of dat ik de correcties snap en het gewoon een kleine vergissing was?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat je in zin drie zegt, had je op zin twee even moeten toepassen.
Het is biref!quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:31 schreef Zooootje het volgende:
NO way dat ik m'n sollicitatiebrief of iets dergelijks aan jou toe zou vertrouwen. Het begint al lekker met de opbouw van je stukje en je topic titel...... Heb je je taaltoets wel gehaald of doen ze daar niet aan op de uva?
Ik mis reactie van Lisa, maar verder?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:31 schreef GizartFRL het volgende:
Ben ik de enige die posts in dit topic mist?
Wel dapper, zo in weer en wind.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:57 schreef Lisa_Danker het volgende:
[..]ik studeer Nederlands recht en Nederlands op de Universiteit van Amsterdam.[..]
Ja, maar die waren niet relevant.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:31 schreef GizartFRL het volgende:
Ben ik de enige die posts in dit topic mist?
Dat is grappig, in een zin met maar liefst vier komma's beweren dat je goed bent in zinsbouw.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:57 schreef Lisa_Danker het volgende:
Niet alleen qua spelfouten en zinsbouw, maar ook schrijf ik, waar nodig, bij de correcties een uitleg, zodat je kunt leren van de gemaakte fouten.
Dat doet hij niet.quote:Ook kijk ik na of de tekst lekker loopt.
Je hebt me nog nooit ontmoet, je richt je niet eens specifiek op mij, maar op heel FOK!. En nu wil je me al helpen? Dat is opvallend zeg. Zou dan toch de kern van deze tekst missen, dat je er geld voor wilt?quote:Mijn kwaliteiten liggen in het nakijken en verbeteren van teksten en hier wil ik jou ook graag bij helpen.
Het is sjanant.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:35 schreef Copycat het volgende:
Als hier je kwaliteiten liggen, hou ik mijn hart vast voor de zaken waar je wat minder vaardig in bent.
Chanant is hier op zijn plek.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:49 schreef nikky het volgende:
https://apps.ib-groep.nl/MCROHO/pages/zoeken.jsf
21PK is de brincode van de UvA. Geen Nederlands recht te vinden. Daarnaast kan ik ook niet op de website van de Uva zelf Nederlands recht vinden.
In Nijmegen, Utrecht, Maastricht en Groningen kun je wel Nederlands recht studeren.
Het riekt hier.
Nou Lisa, als je nog eens wilt trollen.... doe in ieder geval even research. Nu val je nogal door de mand (deed je sowieso al met die taalfouten)quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:49 schreef nikky het volgende:
21PK is de brincode van de UvA. Geen Nederlands recht te vinden. Daarnaast kan ik ook niet op de website van de Uva zelf Nederlands recht vinden.
In Nijmegen, Utrecht, Maastricht en Groningen kun je wel Nederlands recht studeren.
Het riekt hier.
Daar is ze vast goed inquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:00 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.linkedin.com/s(...)9&domainCountryName=
ze doet ook aan vastgoed!
Het was ook te sjanant om waar te zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:49 schreef nikky het volgende:
Het riekt hier.
Jij had je post van tevoren even moeten laten nakijken door Lisa!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |