Oké!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:27 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
pm mij maar ff ik heb er 1 orgineel en gebruik hem amper.
Waarom maak je een back-up van de back-up?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:50 schreef KneusTeun het volgende:
Ben je een een back up aan het maken met time machine, is opeens je externe HDD dood![]()
Nu maandag snel 2 schijven halen om ook van de back-up een back-up te maken.
Nou blijkbaar omdat het nodig is! Ik had al een back-up, nu wou ik er weer 1 maken, 2 maand later.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom maak je een back-up van de back-up?
Bij mij werkt het gewoon? Standaar instellingen Word 2011quote:Op zondag 15 januari 2012 16:23 schreef problematiQue het volgende:
Man, man, man wat is Mac voor Word toch een irritant programma af en toe - werkelijk het enige aan m'n iMac waar ik me vaak aan irriteer. Waar ik nu tegenaanloop, hoe kun je een zogeheten 'multi level list' maken? In Windows maak je dan gewoon een lijst met bulletpoints, en als er eentje wilt laten inspringen, dan druk je op Tab en dan springt de bulletpoint ook in (die wordt dan in de standaardinstellingen niet vol zwart maar een zwarte cirkel). Op Mac gebeurt er met die bulletpoint weinig en springt alleen de tekst een Tab opzij. Hoe op te lossen?
En ik durf te zeggen dat hij sneller opstart dan veel Macjes en Windows-bakken van tegenwoordig.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:16 schreef LompeHork het volgende:
tof! Tijdje terug dat ik dat heb gezien
Mijn Atari ST ook. Er valt echter ook niet zo heel veel te laden.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
En ik durf te zeggen dat hij sneller opstart dan veel Macjes en Windows-bakken van tegenwoordig.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
En ik durf te zeggen dat hij sneller opstart dan veel Macjes en Windows-bakken van tegenwoordig.
Dit dusquote:Op zondag 15 januari 2012 20:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn Atari ST ook. Er valt echter ook niet zo heel veel te laden.
HDMI naar tv en optical naar versterker gaat prima. Je moet wel de juiste instellingen hebben op je versterker.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:13 schreef Norrage het volgende:
Pff ik blijf bezig met mijn problemen:
Ik heb nu dus een Apple TV. echt superding en goede koop. Dank mensen voor het mij overhalen in de Apple topics hier...
Maar ik wil het geluid van de Apple TV via mijn versterker laten gaan!! Ik kan het wel via wat omwegen laten gaan (zie dit topic waar ik ook al vragen heb gesteld (ja ik ben ten einde raad, ik word helemaal gek Samsung TV zendt geen geluid naar versterker )...
Momenteel gaat het geluid van mij Apple TV via mijn TV. Nu dacht ik dus het TV geluid door te sluizen naar de versterker, maar dat gaat dus niet echt goed.
Nu is het de bedoeling dat ik met een optische kabel ook het geluid direct van de Apple TV naar de versterker kan sturen. Maar dat doet hij dus niet..Als ik mijn versterker goed begrijp "ziet" hij geen signaal. Het geluid blijft maar via de TV komen maar dat wil ik niet. Ik wil het beeld via de TV en het geluid via de versterker! Hoe krijg ik dit voor elkaar? (de huidige setup is HDMI (audio én video, moet ik misschien een video only kabel hebben?) naar TV en optical naar versterker)
Help!
Ik heb daar echt alle mogelijke instellingen geprobeerd. Maar je denkt dat het niet een setting kan zijn in de Apple TV die niet klopt of dat de Apple TV niet én een audio signaal kan verzenden met de HDMI én tegelijkertijd een audio signaal via de optische kabel?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:30 schreef TimCook het volgende:
[..]
HDMI naar tv en optical naar versterker gaat prima. Je moet wel de juiste instellingen hebben op je versterker.
Ik moest m'n versterker op het juiste kanaal zetten.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb daar echt alle mogelijke instellingen geprobeerd. Maar je denkt dat het niet een setting kan zijn in de Apple TV die niet klopt of dat de Apple TV niet én een audio signaal kan verzenden met de HDMI én tegelijkertijd een audio signaal via de optische kabel?
Dan ga ik maar wat doorprutsen (ben echt al 6 uur bezig met dit voor elkaar te krijgen en research te doen naar hoe mijn versterker werktquote:Op zondag 15 januari 2012 23:41 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik moest m'n versterker op het juiste kanaal zetten.
Thats it.
Welk iOS versie heeft de AppleTV? (En welke versterker?)quote:Op zondag 15 januari 2012 23:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan ga ik maar wat doorprutsen (ben echt al 6 uur bezig met dit voor elkaar te krijgen en research te doen naar hoe mijn versterker werkt), maar ik krijg het nog niet voor elkaar
Ik ga nu maar slapen. Probeer ik morgen wel.
Hij is meteen geupdate naar de allernieuwste, als het goed is. En ik heb een Harman Kardon AVR 4500, wat oud maar wel goed en hij zou het toch moeten kunnenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:40 schreef Junkie het volgende:
[..]
Welk iOS versie heeft de AppleTV? (En welke versterker?)
Het schijnt een bug te zijn, de HDMI schijnt actief te moeten zijn om optisch geluid uit testuren.
http://www.ipadforums.net(...)-optical-output.html
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1062425
https://discussions.apple.com/message/16735572#16735572
https://discussions.apple.com/message/16726170#16726170
https://discussions.apple.com/message/16724675#16724675
https://discussions.apple.com/message/16715617#16715617
De versterker is momenteel op geen enkele manier aan de TV gekoppeld. De Apple TV zelf (de TV zelf boeit me eigenlijk niet, ik wil vooral muziek via de versterker) probeer ik dus met een optische kabel aan de versterker te koppelen, maar dat gaat dus niet. De versterker geeft (als ik deze goed interpreteer) een error dat ie geen signaal ontvangt van de optische input.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:44 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb die van mij via hdmi naar mijn AVR, en die weer met hdmi naar de tv. En dat gaat prima, geluid gewoon via de versterker. Ik heb wel in mijn AVR een instelling aangezet dat hij in principe geen geluid doorstuurt naar de tv, misschien moet je het eens in die hoek zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |