Nee, alleen in de nieuwe MacBooks met mini-Displayport en dan niet eens alle modellen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:22 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Geluid kan niet via datzelfde kabeltje? Ook niet via een programmatje ofzo? Bedankt voor de info
Hoe regel ik het geluid dan? (DIGIbeetquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee, alleen in de nieuwe MacBooks met mini-Displayport en dan niet eens alle modellen.
gewoon vette speakers kopen jonguhquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:28 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Hoe regel ik het geluid dan? (DIGIbeet)
Dat hangt een beetje van de tv af. Een tulp-ingang is er bijna altijd wel, dus dan zoiets:quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:28 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Hoe regel ik het geluid dan? (DIGIbeet)
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... een gratis ipod nano 6th gen als omruiling voor mijn ipod nano 1st gen.
/samequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maar ik kan dan weer geen gezichten of namen onthouden.
ja!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:41 schreef febster het volgende:
Vraagje; ik wil mijn Macbook een keer een frisse update geven (van 10.6.8 naar 10.7) en eigenlijk helemaal opnieuw beginnen. Ben ik dan ook al mijn apps voor de iPhone&iPad kwijt als ik hem sync, of staan die in de iCloud/gekoppeld aan mijn Apple ID?
Je kunt ze altijd opnieuw downloaden maar dat is gedoe. Ik zet altijd gewoon mijn iTunes-map terug.quote:
Iphoto is geen online HDD vervanger hoor. Gewoon bronfoto's niet verwijderenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:38 schreef KaMo het volgende:
Wie heeft er hier verstand van iPhoto?
Kan die iemand mij vertellen hoe je fotos importeerd vanaf je computer. Ik heb nog mapjes met oude fotos en fotos die ik van internet heb gedownload. Ik wil die graag in iPhoto hebben, en dat lukt ook wel. Maar zodra ik de bronfotos verwijder, zijn ze ook in iPhoto kwijt. Kan ik de files ook echt in de iPhotolibary krijgen?
pm mij maar ff ik heb er 1 orgineel en gebruik hem amper.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand hier nog zo'n wit dockje over voor de iPhone 4 die ik mag overnemen?
Ik wil dat eigenlijk wel maar op Marktplaats staan volgens mij alleen nep dingen en ik heb geen zin om 30 euro te lappen voor een nieuwe echte.
Koop dan gewoon zelf een neppe.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand hier nog zo'n wit dockje over voor de iPhone 4 die ik mag overnemen?
Ik wil dat eigenlijk wel maar op Marktplaats staan volgens mij alleen nep dingen en ik heb geen zin om 30 euro te lappen voor een nieuwe echte.
Ja, maar zo beheer ik het fijner vanuit mijn software ipv mapjesquote:Op zondag 15 januari 2012 13:00 schreef Estolan het volgende:
[..]
Iphoto is geen online HDD vervanger hoor. Gewoon bronfoto's niet verwijderen
Ah, dat stond uit, weet niet waarom. Bedankt!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
iPhoto - Preferences - Advanced - Copy items to the iPhoto library aanvinken.
De standaardinstelling is trouwens aan, dus dat zal je zelf wel al eens veranderd hebben.
En Estolan: weet je überhaupt wat iPhoto is
Scuzyquote:Op zondag 15 januari 2012 13:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
iPhoto - Preferences - Advanced - Copy items to the iPhoto library aanvinken.
De standaardinstelling is trouwens aan, dus dat zal je zelf wel al eens veranderd hebben.
En Estolan: weet je überhaupt wat iPhoto is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |