Zoveel fastfoodketens daar niet normaalquote:
Mensa is een soort van school voor hoogbeschaafde mensenquote:
Die amerikanen moeten die kilootjes ergens vandaag halen hequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:32 schreef Baszh het volgende:
[..]
Zoveel fastfoodketens daar niet normaal
quote:
quote:
quote:
en hongarije is de laatstequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:16 schreef plagvreugd het volgende:
Italië, kroatie, tsjechië, hongarije?
quote:
Kratos...quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:06 schreef Greenpeas het volgende:
[ afbeelding ]
Naam van dit personage?
Stand # 2564:quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:31 schreef plagvreugd het volgende:
die laatste ken ik van massive attack
Ik heb net een tijdje geleden de hele Thunderbirds serie op DVD gekochtquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Zo Nico, zoveel wist ik er niet meer van.
Wilde eerst de hele naam vragen, maar dacht dat dat te moeilijk zou zijn. Dan maar een eervolle vermelding voor Nico.quote:
Marken, hoe kom ik nou bij Nagele.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:02 schreef plagvreugd het volgende:
Nagele? Wie had het over Nagele? :S
Stand # 2564:quote:
quote:
Goed idee, nn folksquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:35 schreef lubje25 het volgende:
De uitdrukking: voorliggen = 'niet in staat om iets te doen'.[/b]
Stand # 2564:quote:
Enorm interessant, dingen te lezen over dat meer. Wel een heel droevig verhaal.quote:
was een tijd stil, had het antwoord gecontroleerd en de nieuwe stand gepost. Overbodig want je bent heel niet weg.quote:
A1 en A28quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:04 schreef plagvreugd het volgende:
Welke twee snelwegen kruisen elkaar bij knooppunt Hoevelaken, bij Amersfoort?
Sorry zit op mobiel, dat knipt en plakt zo kut.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
was een tijd stil, had het antwoord gecontroleerd en de nieuwe stand gepost. Overbodig want je bent heel niet weg.
Yepquote:
Yep.quote:
Groente en fruit,quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:18 schreef ß het volgende:
Uit welke onderdelen bestaat de schijf van vijf?
vetten en olie voor de compleetheid.quote:
Heel vroeger was dat de Alarmschijf. Weet niet of dat nog zo is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:30 schreef plagvreugd het volgende:
Hoe heet de wekelijkse hit tip op de radio, eerst bij radio veronica, daarna radio 3/3FM en momenteel bij 538?
Dat zocht ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:31 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Heel vroeger was dat de Alarmschijf. Weet niet of dat nog zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |