FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Aanmaning Tickets4u
Alllysssawoensdag 11 januari 2012 @ 19:00
Ik kreeg vandaag een aanmaning binnen van Tickets4u. Ik zou 2 tickets voor Mysteryland hebben besteld. Het rare is, dat het gaat over 2 tickets van Mysteryland in 2008, inmiddels al 4 jaar geleden.
Het gaat om een bedrag van ¤265,- en of ik dat binnen 7 dagen kan betalen anders wordt er een incassobureau ingeschakeld.

Echter, ik heb niks besteld via de website van Tickets4u, en ben al helemaal niet naar Mysteryland geweest.
Wat raden jullie aan om hier wat aan te doen? Ik ben van plan morgen aangifte te doen, al weet ik niet of dat helpt.

Ik hoor 't graag!
Gr. Patrick
Fukushimawoensdag 11 januari 2012 @ 19:03
volgens mij hoef je dat niet meer te betalen, de verjaringstermijn is 2 jaar
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2401
Maanviswoensdag 11 januari 2012 @ 19:09
klinkt als identiteitsdiefstal om zodoende tickets te bestellen.
Kapt-Ruigbaardwoensdag 11 januari 2012 @ 19:10
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:03 schreef Fukushima het volgende:
volgens mij hoef je dat niet meer te betalen, de verjaringstermijn is 2 jaar
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2401
Dit
Alllysssawoensdag 11 januari 2012 @ 19:18
Oke harstikke bedankt!! Goh gelukkig want het blijft hoop geld.

Gr. Patrick
Kapt-Ruigbaardwoensdag 11 januari 2012 @ 19:23
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef Alllysssa het volgende:
Oke harstikke bedankt!! Goh gelukkig want het blijft hoop geld.

Gr. Patrick
Maar ik zou wel even een briefje terug sturen, waar je zegt nooit wat besteld te hebben.
TallManwoensdag 11 januari 2012 @ 19:24
Dan hebben ze nog altijd bewijs te leveren dat jij die tickets hebt besteld en dat hun vordering terecht is.

Briefje terugsturen dat je nooit hebt besteld en dat de vordering onterecht is en dat je verwacht dat de zaak is afgedaan als ze niet met bewijs op de proppen komen.
Alllysssawoensdag 11 januari 2012 @ 19:26
Oke, ik zal morgen een brief opstellen, aangetekend opsturen en kopie bewaren. Heeft aangifte zin?

Gr. Patrick
r_onewoensdag 11 januari 2012 @ 19:27
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:26 schreef Alllysssa het volgende:
Oke, ik zal morgen een brief opstellen, aangetekend opsturen en kopie bewaren. Heeft aangifte zin?

Gr. Patrick
Aangifte waarvan?

En bespaar je de kosten van aangetekend verzenden, nergens voor nodig in dit geval.
Greenfolkwoensdag 11 januari 2012 @ 19:28
Aangetekend? Nog kosten maken aan die onzin ook joh.

Zou een mailtje niet voldoende zijn anno 2012?
Stokkie_woensdag 11 januari 2012 @ 19:29
Mailtje zou genoeg moeten zijn ja, reageren ze daar niet op kan je altijd nog een aangetekende brief sturen.
r_onewoensdag 11 januari 2012 @ 19:30
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef Stokkie_ het volgende:
Mailtje zou genoeg moeten zijn ja, reageren ze daar niet op kan je altijd nog een aangetekende brief sturen.
Waarom zou je dat (in tweede instantie ook nog een aangetekende brief sturen) doen? :?
Alllysssawoensdag 11 januari 2012 @ 19:30
Dat is ook zo ja. Bedankt!

Gr. Patrick
DJKosterwoensdag 11 januari 2012 @ 20:28
Briefje/mailtje sturen, misschien hebben ze zich vergist in persoon/adres.

Heb je nog niet eerder een brief of aanmaning voor dit bedrag gehad, dan is het zeker verjaard.
Alllysssawoensdag 11 januari 2012 @ 20:36
Oke, ik heb een mailtje gestuurd naar incasso@tickets4u.nl & info@tickets4u.nl.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Gr. Patrick
Kapt-Ruigbaardwoensdag 11 januari 2012 @ 20:46
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:36 schreef Alllysssa het volgende:
Oke, ik heb een mailtje gestuurd naar incasso@tickets4u.nl & info@tickets4u.nl.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Gr. Patrick
Zal het mailtje ff openen.
Momentje.
Kapt-Ruigbaardwoensdag 11 januari 2012 @ 20:57
Nee sorry, hier kan ik niks mee.
Alllysssawoensdag 11 januari 2012 @ 21:09
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee sorry, hier kan ik niks mee.
:-D
BounceITdonderdag 12 januari 2012 @ 08:31
Ik heb precies hetzelfde, 10 januari heb ik een drietal aanmaningen gehad voor tickets van XQ Holland in 2009.

Al contact gehad met Tickets4U en ik kreeg dit terug"

quote:
Ik kan hier zien dat u wel degelijk van deze orders af weet.
Ik snap best dat u een poging wilt wagen om hieronder uit te kunnen komen maar wij kunnen bewijzen dat u wel degelijk meer weet hiervan.
Maar als u bij uw huidige verhaal wilt blijven vind ik dat prima hoor en laten wij dit verder onderzoeken.
Het onderzoek zal aantonen waar de order werkelijk vandaan kwam destijds.
De hoofdbewoner op dat adres zullen wij dan aansprakelijk stellen voor de door ons gelede schade kosten en achterstallige rente.
Kosten van dit onderzoek bedraagt ¤ 55,- .
U mag het zeggen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet, H.Geveke.
Afdeling incasso.
Ik heb zojuist al contact opgenomen met Juridisch Loket en zei melden dat als Tickets4U nooit de tickets heeft geleverd dat de overeenkomst moet worden ontbonden vanwege hun wanprestatie omdat er nooit tickets geleverd zijn.

Hopelijk kan je hier iets mee
Kapt-Ruigbaarddonderdag 12 januari 2012 @ 08:40
quote:
6s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:31 schreef BounceIT het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, 10 januari heb ik een drietal aanmaningen gehad voor tickets van XQ Holland in 2009.

Al contact gehad met Tickets4U en ik kreeg dit terug"

[..]

Ik heb zojuist al contact opgenomen met Juridisch Loket en zei melden dat als Tickets4U nooit de tickets heeft geleverd dat de overeenkomst moet worden ontbonden vanwege hun wanprestatie omdat er nooit tickets geleverd zijn.

Hopelijk kan je hier iets mee
Wat een amateuristische bedoening :')
Gewoon mensen bang maken in de hoop dat ze betalen.
TallMandonderdag 12 januari 2012 @ 08:52
Dus ze gaan nog 55 euro extra vragen om hun bewijs te laten zien?

En dan ook nog een hoofdbewoner van een adres aansprakelijk stellen ipv. degene die besteld heeft?
Basp1donderdag 12 januari 2012 @ 09:02
quote:
Ik kan hier zien dat u wel degelijk van deze orders af weet.
Ik snap best dat u een poging wilt wagen om hieronder uit te kunnen komen maar wij kunnen bewijzen dat u wel degelijk meer weet hiervan.
Wat een faal stukje tekst.

Kom dan meteen met bewijzen ipv zo vaag te doen dat ze het kunnen zien.

Ik kan ook op deze manier bewijzen maken dat ik van tickets4u nog 1.000.000 euro krijg vanwege geleverde kaartjes aan hun. :')
Greenfolkdonderdag 12 januari 2012 @ 09:03
Jeej wat een e-mail zeg. Hier klopt natuurlijk helemaal niks van.

Als ik een beetje google op ticket4you kom ik ook veel vreemde verhalen tegen. Oplichters!
Diepvriezdonderdag 12 januari 2012 @ 09:07
Jeey !! *O* *O*
Ik ga alvast de popcorn in de magnetron doen.

Weer een leuk topique :Y
BounceITdonderdag 12 januari 2012 @ 09:33
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:52 schreef TallMan het volgende:
Dus ze gaan nog 55 euro extra vragen om hun bewijs te laten zien?

En dan ook nog een hoofdbewoner van een adres aansprakelijk stellen ipv. degene die besteld heeft?
Dat zal terugleiden naar mij omdat ik na een bevestinging die ineens in mijn mailbox verschijn in 2009 heb ingelogd om te kijken wat het nu was. Maar dat wil niet zeggen dat dit bewijs is dat ik besteld heb.

Maar ik wacht af waar Tickets4U nu mee gaat komen, aangezien ik niet de enige ben met dit probleem
Bananenmandonderdag 12 januari 2012 @ 09:37
Hilarisch, dat mailtje van die gast van Tickets4U _O- Ik zou hem veel succes wensen.

Waarom krijg ik nooit van dat soort mailtjes, al was het alleen maar om een keer "see you in court" te kunnen terug sturen ;(
Maanvisdonderdag 12 januari 2012 @ 09:38
Goed bedrijf ^O^
http://tickets4uoplichter(...)ZIJN+OPLICHTERS.html
dreamzkdonderdag 12 januari 2012 @ 09:45
Dit lijkt erg veel op oplichting en bangmakerij. Die eerste brief dat je moet betalen kan je naast je laten leggen, ze kunnen niet van het ene op andere moment met een deurwaarder naast je deur staan. Die andere mail dat je 55,- moet betalen voor onderzoekskosten is pure bangmakerij dat je geld bespaard als je die kaartjes maar direct betaald. Ik zou zeggen, stuur ze een mail (heb je al gedaan) en wacht dan maar af. In dit soort gevallen ligt de bewijslast aan hun kant en moeten zij met bewijs komen dat je de kaartjes daadwerkelijk hebt gekocht. Je hoeft je dus nergens zorgen over te maken ;)
dreamzkdonderdag 12 januari 2012 @ 09:46
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:37 schreef Bananenman het volgende:
Hilarisch, dat mailtje van die gast van Tickets4U _O- Ik zou hem veel succes wensen.

Waarom krijg ik nooit van dat soort mailtjes, al was het alleen maar om een keer "see you in court" te kunnen terug sturen ;(
Wil ik ook eens mee maken :P
Prof_Hoaxdonderdag 12 januari 2012 @ 10:16
*pakt popcorn*

Go! :D
nikkydonderdag 12 januari 2012 @ 10:30
quote:
99s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
*pakt popcorn*

Go! :D
Tha_Duckdonderdag 12 januari 2012 @ 10:46
quote:
6s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:31 schreef BounceIT het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, 10 januari heb ik een drietal aanmaningen gehad voor tickets van XQ Holland in 2009.

Al contact gehad met Tickets4U en ik kreeg dit terug"

[..]

Ik heb zojuist al contact opgenomen met Juridisch Loket en zei melden dat als Tickets4U nooit de tickets heeft geleverd dat de overeenkomst moet worden ontbonden vanwege hun wanprestatie omdat er nooit tickets geleverd zijn.

Hopelijk kan je hier iets mee
Die mail die je krijgt is fantastisch :')

Ik zou terugsturen:
Succes met het onderzoek. Ik zie u graag voor de rechter waar u uw bewijzen mag tonen.
Met vriendelijke groet,
Ik.
eleusisdonderdag 12 januari 2012 @ 10:54
Wat een kut paupers van dat Tickets4U.

Stuur ze 1 mail en laat ze verder lekker in de stront zakken als ze tof komen doen.
pl4kkiedonderdag 12 januari 2012 @ 11:03
Sowieso, tickets kopen via een doorverkoop website :')
Berkerydonderdag 12 januari 2012 @ 11:15
Nog een leuke mailwisseling met tickets4u gevonden. Ze beweren dus dat ze het ip adres aan een woonadres kunnen koppelen, maar daarvoor moeten ze NAW gegevens vorderen bij de provider, en dat mag (bij mijn weten) alleen een opsporingsambtenaar, niet incasso Arie.

Ter leering ende vermaeck:
quote:
Tav. H. Geveke,

Wat een onbeschofte mail krijgen wij als antwoord van u! Wij sturen u vriendelijk een mail omdat u dat ons vroeg in het telefoongesprek. Wij hebben nog nooit gecorrespondeerd met u en proberen helemaal nergens onderuit te komen.

Wij hebben nog nooit een order bij u geplaatst en hebben nooit iets ontvangen, laat staan dat wij uberhaupt ooit bij een concert zijn geweest.

En woonadres en IP adres ? waar hebt u het over? wij hebben geen eens internet op het woonadres! en nooit gehad ook. U heeft de aanmaning ook verstuurd naar ons zakenadres en NIET prive.

U zou op zijn minst een net en goed gefundeerd antwoord hebben kunnen geven en dan ook in ieder geval de order en orderbevestiging van iets wat wij besteld hebben bij het antwoord kunnen voegen.

Nogmaals wij hebben niets bij u besteld of ontvangen en vreemd genoeg denkt u 4 jaar later van wel. Het zou volgens u gaan om in begin 2007 door u aan ons geleverde kaarten voor een concert.

Hoogachtend,
XXX

P.s. Nog 1 klein detail uit uw mail, waar baseerd u geachte "heer" W. op terwijl wij elkaar nog nooit gesproken hebben? Wij hebben u maar eens gegoogled......en begrijpen het waarom.

Radar, Kassa

----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: Tickets4U
Aan: XXX
Verzonden: dinsdag 1 maart 2011 15:58
Onderwerp: RE: aanmaning

Geachte heer W,

Uw poging om onder deze factuur uit te komen is totaal zinloos daar we al eerder met u hebben gecorrespondeerd hebben hierover.

En zoals u weet hebben wij toen via het ip adres dat door onze data base geregistreerd is ten tijde van plaatsing van de order, een onafhankelijk onderzoek laten doen.

Daaruit is overduidelijk gebleken dat het ip adres bij uw woonadres behoort.

Daarmee hebben wij voldoende bewijs in handen deze zaak tot een dagvaarding te laten komen.

Ook kunnen we aantonen dat u destijds per mail heeft aangegeven van geen order te weten.

Dat mailtje kwam vanaf dezelfde pc als waar de order vanaf kwam.

Alle bewijzen hebben we gebundeld in uw dossier en liggen klaar voor onze gerechtsdeurwaarder.

Dit is dus uw allerlaatste kans het zonder verhogingen met ons op te lossen.

Er zal ook zeker geen uitstel meer komen tot betaling.

Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, H.Geveke.

Afdeling incasso.

Van: XXX
Verzonden: dinsdag 1 maart 2011 15:12
Aan: info@tickets4u.nl
Onderwerp: aanmaning

Nav ons telefonisch onderhoud.

In de bijlage mailen wij u de brief die wij van u ontvingen. Wij kennen uw bedrijf niet en zijn nog nooit bij een concert geweest. Dit moet een misverstand zijn.

Wij begrijpen niet waarom wij een mail moeten sturen, terwijl we u toch al aan de telefoon hadden en u onze gegevens had kunnen noteren? Niet erg vriendelijk en service gericht lijkt ons.

Hoogachtend,

XXX
Lastpostdonderdag 12 januari 2012 @ 11:17
Je hebt helemaal geen probleem, gewoon de ignore knop gebruiken.
Basp1donderdag 12 januari 2012 @ 11:25
Wat eigenlijk het meest trieste hieraan is, is dat onze overheid regels omtrent de doorverkoop van kaartjes en maximale winsten die erop gemaakt mogen worden gemaakt heeft, maar nog steeds niet in staat in hun eigen bedachte regels goed na te gaan leven en zodoende zulke charletans achter slot en grendel te krijgen.
CoExistdonderdag 12 januari 2012 @ 11:30
quote:
Holy shit...
MNRdonderdag 12 januari 2012 @ 11:37
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:15 schreef Berkery het volgende:
Nog een leuke mailwisseling met tickets4u gevonden. Ze beweren dus dat ze het ip adres aan een woonadres kunnen koppelen, maar daarvoor moeten ze NAW gegevens vorderen bij de provider, en dat mag (bij mijn weten) alleen een opsporingsambtenaar, niet incasso Arie.

Ter leering ende vermaeck:

[..]

^O^
Heerlijk dit soort materiaal.
pl4kkiedonderdag 12 januari 2012 @ 11:54
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:30 schreef CoExist het volgende:

[..]

Holy shit...
Elk zogenaamd ticket verkoopbureau zijn oplichters. Ze kopen de originele tickets voor aankoop prijs is en verkopen het duurder via hun eigen website. Zeker gewilde kaarten voor concerten die snel uitverkocht zijn.

Trieste mensen.
CoExistdonderdag 12 januari 2012 @ 12:03
Ik bezoek regelmatig concerten en heb gelukkig nog nooit besteld bij zulke websites! Ik ben veelal lid van betaalde of gratis fanclubs van mijn favo artiesten waardoor je vaak een pre-sale krijgt.

Maar dat het zo erg was gesteld met die malafide ticket bureaus daar had ik geen idee van.
Memento-Moridonderdag 12 januari 2012 @ 15:03
wat ik niet snap, sinds wanneer worden tickets uberhaupt geleverd VOOR ze betaald zijn? Raar verhaal van tickets4u
CherryLipsdonderdag 12 januari 2012 @ 15:09
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
wat ik niet snap, sinds wanneer worden tickets uberhaupt geleverd VOOR ze betaald zijn? Raar verhaal van tickets4u
Ik lees op andere websites dat je 75% van de prijs moet dokken als jed e kaartjes hebt geannuleerd of als je zelfs al het bestelproces hebt afgebroken :') :')
Golden_Pauperdonderdag 12 januari 2012 @ 15:11
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik lees op andere websites dat je 75% van de prijs moet dokken als jed e kaartjes hebt geannuleerd of als je zelfs al het bestelproces hebt afgebroken :') :')
lol, ben nu voor de grap halve bestellingen aan t doen, kijken of ze me ook gaan backtracen.
Memento-Moridonderdag 12 januari 2012 @ 15:11
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik lees op andere websites dat je 75% van de prijs moet dokken als jed e kaartjes hebt geannuleerd of als je zelfs al het bestelproces hebt afgebroken :') :')
sowieso dit soort ticketsites :') :r dan mis ik mn concert maar hoor, maar het is echt bull dat ze leveren zonder betaling, dat gebeurt echt nergens met kaartjes
CherryLipsdonderdag 12 januari 2012 @ 15:17
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

sowieso dit soort ticketsites :') :r dan mis ik mn concert maar hoor, maar het is echt bull dat ze leveren zonder betaling, dat gebeurt echt nergens met kaartjes
Dan kun je ze beter van een onafhankelijke partij op Marktplaats kopen.
Memento-Moridonderdag 12 januari 2012 @ 15:18
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dan kun je ze beter van een onafhankelijke partij op Marktplaats kopen.
true hoewel dat ook altijd n gok blijft
Basp1donderdag 12 januari 2012 @ 15:21
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:11 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

lol, ben nu voor de grap halve bestellingen aan t doen, kijken of ze me ook gaan backtracen.
Lekker je kunt 99 lowlandstickets bestellen a 285, voor een totaal bestelbedrag van 28.500, wanneer nu genoeg mensen dit doen ben ik benieuwd hoe ze hiermee om zullen gaan. :D
CherryLipsdonderdag 12 januari 2012 @ 15:26
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Lekker je kunt 99 lowlandstickets bestellen a 285, voor een totaal bestelbedrag van 28.500, wanneer nu genoeg mensen dit doen ben ik benieuwd hoe ze hiermee om zullen gaan. :D
En dan is het weer in een halfuur uitverkocht en hebben ze niet genoeg kaarten O+
Tha_Duckdonderdag 12 januari 2012 @ 15:27
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Lekker je kunt 99 lowlandstickets bestellen a 285, voor een totaal bestelbedrag van 28.500, wanneer nu genoeg mensen dit doen ben ik benieuwd hoe ze hiermee om zullen gaan. :D
Lekker dan, wordt je nog genaaid ook. 99 halen, 100 betalen actie?
Basp1donderdag 12 januari 2012 @ 15:33
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En dan is het weer in een halfuur uitverkocht en hebben ze niet genoeg kaarten O+
Dan annuleren ze eenzijdig je order maar omgekeerd dat mag je nooit doen bij hun. :')
Berkerydonderdag 12 januari 2012 @ 15:33
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:11 schreef Golden_Pauper het volgende:

lol, ben nu voor de grap halve bestellingen aan t doen, kijken of ze me ook gaan backtracen.
^O^
Dat moet je eigenlijk doen op een plek met gratis Wi-Fi. Dan kan de heer Geveke een leuke incasso mail op gaan stellen:

quote:
Geachte heer McDonalds,

Wij kunnen bewijzen dat u 99 kaarten voor Lowlands heeft gekocht, want de bestelling is geplaatst vanaf het ip adres dat bij uw woonadres hoort.
BlueMagedonderdag 12 januari 2012 @ 15:37
Leuke topics altijd weer dit. :D
Kapt-Ruigbaarddonderdag 12 januari 2012 @ 15:38
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:33 schreef Berkery het volgende:

[..]

^O^
Dat moet je eigenlijk doen op een plek met gratis Wi-Fi. Dan kan de heer Geveke een leuke incasso mail op gaan stellen:

[..]

Of gewoon via zijn internet verbinden.

Kan hij mooi mailtjes naar zichzelf sturen :7
Son-Gokudonderdag 12 januari 2012 @ 16:05
Topic boodmarked, ben erg benieuwd wat ze verder gaan proberen :D
Fogeldonderdag 12 januari 2012 @ 17:20
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Of gewoon via zijn internet verbinden.

Kan hij mooi mailtjes naar zichzelf sturen :7
Dat zou een geniale zet zijn!
BounceITvrijdag 13 januari 2012 @ 11:22
Hier weer een stuk leesvoer mensen

quote:
Geachte heer XXXXX,

Wat er allemaal op het internet staat, staat verder los van uw zaak.
U denkt zich daar alleen achter te kunne verschuilen misschien maar dat gaat niet werken want wij hebben uw zaak nu onder de aandacht en zullen dit tot het bittere eind en hoogste rechter met u gaan uitvechten.
Op dinsdag 29 september 2009 heeft u onze website bezocht en kwam u op de pagina van X-qlusive.
Daar heeft u eerst het aantal te bestellen producten gewijzigd van 0 naar 1 en vervolgens op het knopje “bestellen” geklikt.
Daarna kwam u in uw winkelwagentje waar u op het knopje “bestelling afronden” heeft geklikt.
U kwam hierdoor op de volgende pagina waar er aan u werd gevraagd of u een bestaande klant bij ons was of dat u een nieuwe klant bij ons was.
U heeft aangegeven dat u een nieuwe klant bij ons was en daarmee kwam u in stap 1 van 5 van ons bestelproces.
In stap 1 wordt er aan u gevraagd of uw email adres wilt invullen.
Hierna klikt u op het knopje “volgende”.
U ontvangt nu in uw mailbox een code ter controle van uw mailadres.
Deze code vult u in op onze website en vervolgens klikt u op “volgende” zodat u in stap 2 komt van ons bestelproces.
In stap 2 dient u het volgende in te vullen:
Geslacht, geboorte datum, bedrijf, voornaam, tussenvoegsel, achternaam, postcode, huisnummer, toevoeging, land, postadres, telefoonnummer, mobiele nummer, land en hoe u ons gevonden heeft.
Vervolgens klikt u weer op “volgende” zodat u in stap 3 komt.
In stap 3 dient u aan te geven hoe u de kaarten wenst te ontvangen.
Komt u ze afhalen of wilt u ze per post of via E-mail ontvangen?
Vervolgens klikt u weer op “volgende” u komt nu in stap 4 van het bestelproces.
Hier geeft u aan hoe u wenst te betalen.
U klikt hierna weer op “volgende” waarna u in de laatste stap van het bestelproces komt.
Hier kunt u zelf nog een opmerking aan uw order toevoegen.
Vervolgens dient u akkoord aan te vinken voor de algemene voorwaarden (deze kunt u hier ook eerst nalezen)
En vervolgens dient u op het knopje “order bevestigen” te klikken.
Zodra u dat heeft gedaan is uw bestelling definitief bevestigd aan ons en ontvangt u dan ook meteen een order bevestiging per mail.
Dit gebeurt geheel geautomatiseerd en wordt zorgvuldig opgeslagen in onze database.
Heeft u niet het hele bestelproces doorlopen, of in ieder geval niet op het laatste knopje “order bevestigen” geklikt?
Dan heeft u ook geen order geplaatst en zullen wij ook niets in beeld krijgen.
Alleen als u het bestelproces wel volledig heeft afgerond krijgen wij uw gegevens hier in beeld.
En daar worden van onze kant geen fouten in gemaakt daar dat dit simpelweg niet mogelijk is.
Vervolgens heeft u dit proces nogmaals herhaald.
Hierbij krijgt u tot 3 maal aan toe heel duidelijk in beeld dat u al een bestelling heeft lopen bij ons en dat als u verder gaat dit extra kosten met zich mee brengt.
Ondanks dat heeft u ook deze 2e order volledig afgerond en bent u zelfs nog een 3e order gaan plaatsen op onze website.
Maar misschien kunt u een rechter er straks van overtuigen dat er duistere krachten in het spel zijn of kaboutertjes die met uw gegevens en met uw E-mail adres deze orders hebben geplaatst.

Nadat u besteld heeft is het aan u hoe u de order betaald en of u dat meteen doet of dat u dat later voldoet.
Nadat u betaald heeft worden uw kaarten dan per aangetekende post of garantiepost naar u verstuurd.
Niet betalen wil dus niet zeggen dat u ook niet besteld heeft.
Als u besteld heeft bent u verplicht tijdig te annuleren of anders te betalen.
Dit omdat de kaarten speciaal voor u worden vastgehouden.

Uw laatste 2 E-mails kunnen we niet openen en dus ook niet beantwoorden helaas.

Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, H.Geveke.
Afdeling incasso.
-----------------------------------

Van: XXXXXXX [mailto:XXXXX
Verzonden: woensdag 11 januari 2012 20:55
Aan: 'Tickets4U'
Onderwerp: RE: Aanmaning Klantnummer XXXXXXX

Geachte H. Geveke,

Ik heb eerder deze avond met een collega van u gesprokken en die vertelde me nog even het een en ander na te zoeken naar de mogelijke oorzaak.
Dit zal ik morgen dan ook doen en daarna contact opnemen met jullie firma.

Echter ben ik niet de enige die dit probleem heeft, heb zojuist diverse fora nagelezen die gedateerd zijn eind 2011, begin 2012.
Allemaal klagen ze over aanmaningen over door hun niet geplaatste bestellingen of niet ontvangen tickets etc. etc..

Hierbij wil ik u melden dat ik inmiddels mijn advocaten al heb ingelicht en dat er morgen aangifte zal worden gedaan tegen uw firma.
Tevens hebben de facturen ook hun verjaringstermijn van 2 jaar al overschreden, dus wettelijk hoef ik niet eens meer te betalen.
BounceITvrijdag 13 januari 2012 @ 11:23
Dit heb ik trouwens weer terug gestuurd

quote:
Weer ontvang ik een zeer onprofessioneel mailtje vanuit jullie kant.
Zoals in 2009 ook al eerder gemeld er is met mijn gegevens besteld en mogelijk ingebroken op mijn mailbox die ik toen der tijd al nauwelijks gebruikte.
Dus dan kom je er al snel bij uit dat een ander persoon dit heeft moeten doen onder mijn gegevens.

Dat ik meerdere verhalen vind betreffende dezelfde voorvallen heeft inderdaad niets te doen met mijn zaak, maar het past allemaal wel in hetzelfde straatje.
Dit vind ik hooguit opmerkelijk omdat eerdere reactie die ik lees jullie beschreven “duistere krachten of kaboutertjes” erin voorkomen.
Deze opmerkingen bewijst maar weer hoe onprofessioneel Tickets4U is.

Inmiddels staat er vanuit mijn kant al een IT Advocaten team klaar om dit uit te zoeken, zij hebben in het verleden al vaker zaken afgehandeld tegen jullie.
Daarbij is het inloggen op jullie site nog steeds geen bewijs dat ik (XXXXXX) de bestelling heb geplaatst.

Ik vind het ook zeer laf dat een Incasso afdeling niet telefonisch bereikbaar is voor eventuele vragen en of opmerkingen, dit omdat jullie bang zijn om uitgescholden te worden of dergelijke.
Ook dit bewijst weer hoe onprofessioneel Tickets4U bezig is, want een ieder bedrijf wat een Incasso afdeling heeft is telefonisch bereikbaar. Jullie verschuilen je alleen maar achter een toetsenbord.

Daarbij nog iets als ik voor mezelf tickets zou bestellen, waarom zou ik dan in godsnaam 3 verschillende orders plaatsen voor 1 entree ticket.

Maar mijn advocaten hebben ook al diverse wedboeken erbij gepakt en jullie voorwaarden doorgenomen en juridisch gezien hebben jullie een slechte zaak.
Ze stelde mij voor om de eventuele annuleringskosten te betalen en dit ben ik eventueel bereid om vanuit mijn kant te doen.
Maar als jullie na ruim 2,5 jaar pas met de aanmaningen komen omdat jullie renten willen vangen zijn jullie wel heel slecht bezig.
CherryLipsvrijdag 13 januari 2012 @ 11:27
Hun 'klantenservice' heeft niet echt een opleiding gevolgd he?
trancethrustvrijdag 13 januari 2012 @ 11:27
Internetmafia :')
ItsMeMBvrijdag 13 januari 2012 @ 11:31
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:23 schreef BounceIT het volgende:
Dit heb ik trouwens weer terug gestuurd

[..]

wedboeken?
Lienekienvrijdag 13 januari 2012 @ 11:33
Ik ben trouwens ook niet zo kapot van de toon die BounceIT aanslaat in zijn mails. Beter blijf je zelf beleefd, formeel en feitelijk, in plaats van je net zo te verlagen als de andere partij.
Kapt-Ruigbaardvrijdag 13 januari 2012 @ 11:41
Stop er maar mee BounceIT
Je faalt nogal hard. :')
_Flash_vrijdag 13 januari 2012 @ 11:42
Waarom zouden je advocaten er "wedboeken" bijpakken? Ik lees niks over een kansspel ofzo.
Patje1987vrijdag 13 januari 2012 @ 11:46
_O-
Kapt-Ruigbaardvrijdag 13 januari 2012 @ 11:48
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:42 schreef _Flash_ het volgende:
Waarom zouden je advocaten er "wedboeken" bijpakken? Ik lees niks over een kansspel ofzo.
Speltip 23... speel alleen bluf als u ook verstand van zaken hebt.
HeertjeBvrijdag 13 januari 2012 @ 11:51
wedboeken :D
CutCakevrijdag 13 januari 2012 @ 11:54
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben trouwens ook niet zo kapot van de toon die BounceIT aanslaat in zijn mails. Beter blijf je zelf beleefd, formeel en feitelijk, in plaats van je net zo te verlagen als de andere partij.
Dit

De tegenpartij keer op keer onprofessioneel noemen en dan met zulke mails aankomen |:(
bug_me_not2vrijdag 13 januari 2012 @ 11:54
quote:
Stop er maar mee BounceIT
Je faalt nogal hard. :')
Dit dus. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.

In de OP stellen dat je nooit iets hebt besteld maar dan vervolgens wel bereid zijn de annuleringskosten te betalen, terwijl je zelf ook stelt dat de hele vordering al verjaard is...
Mushivrijdag 13 januari 2012 @ 12:01
Gewoon verder negeren ofzo :)
Lienekienvrijdag 13 januari 2012 @ 12:01
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:54 schreef bug_me_not2 het volgende:

[..]

Dit dus. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.

In de OP stellen dat je nooit iets hebt besteld maar dan vervolgens wel bereid zijn de annuleringskosten te betalen, terwijl je zelf ook stelt dat de hele vordering al verjaard is...
BounceIT is niet de TS.
eightvrijdag 13 januari 2012 @ 12:12
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:23 schreef BounceIT het volgende:
Dit heb ik trouwens weer terug gestuurd

[..]

Jouw reactie is eigenlijk nog triester dan die van hun. Wat op zich al een hele prestatie is.. :{
stevenmac26vrijdag 13 januari 2012 @ 12:14
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:22 schreef BounceIT het volgende:
Hier weer een stuk leesvoer mensen

[..]

Laatste 2 emails kunnen wij niet openen en dus niet lezen :')
Goh wat toevallig :')
Knutknuttssonvrijdag 13 januari 2012 @ 12:19
BounceIT, laat je toch niet intimideren man. Voorstellen om de annuleringskosten te betalen is toch wat ze willen! Hebben ze weer op slinkse wijze geld van iemand afhandig gemaakt..
_The_General_vrijdag 13 januari 2012 @ 12:23
Damn, gewoon negeren die hap of de zaak even aan Kassa mailen!
BounceITvrijdag 13 januari 2012 @ 12:43
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben trouwens ook niet zo kapot van de toon die BounceIT aanslaat in zijn mails. Beter blijf je zelf beleefd, formeel en feitelijk, in plaats van je net zo te verlagen als de andere partij.
Dit is gewoon mijn manier van tegengas geven

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:42 schreef _Flash_ het volgende:
Waarom zouden je advocaten er "wedboeken" bijpakken? Ik lees niks over een kansspel ofzo.
Om te kijken of Tickets4U in dit geval rechtvaardig bezig is

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Speltip 23... speel alleen bluf als u ook verstand van zaken hebt.
Mijn neef is advocaat dus ik weet wel degelijk waar ik over praat, ik ligt hem ook niet voor niets in

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:54 schreef bug_me_not2 het volgende:

[..]

Dit dus. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.

In de OP stellen dat je nooit iets hebt besteld maar dan vervolgens wel bereid zijn de annuleringskosten te betalen, terwijl je zelf ook stelt dat de hele vordering al verjaard is...
Ben gewoon benieuwd waar ze dan mee aankomen
Kapt-Ruigbaardvrijdag 13 januari 2012 @ 12:46
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:43 schreef BounceIT het volgende:

Mijn neef is advocaat dus ik weet wel degelijk waar ik over praat, ik ligt hem ook niet voor niets in

:')
nikkyvrijdag 13 januari 2012 @ 12:48
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:43 schreef BounceIT het volgende:

Om te kijken of Tickets4U in dit geval rechtvaardig bezig is

Denk dan eerder dat een advocaat in een Wedtboek gaat kijken.
Kapt-Ruigbaardvrijdag 13 januari 2012 @ 12:50
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:48 schreef nikky het volgende:

[..]

Denk dat eerder dat een advocaat in een Wedtboek gaat kijken.
Niet zomaar een advocaat he! Maar wel een heel IT advocaten team!
Basp1vrijdag 13 januari 2012 @ 12:52
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Niet zomaar een advocaat he! Maar wel een heel IT advocaten team!
Zou het van de oude IT in amsterdam zijn, als een stel village people verklede advocaten. :D
Kapt-Ruigbaardvrijdag 13 januari 2012 @ 12:54
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zou het van de oude IT in amsterdam zijn, als een stel village people verklede advocaten. :D
_O-
BounceITvrijdag 13 januari 2012 @ 12:55
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:48 schreef nikky het volgende:

[..]

Denk dan eerder dat een advocaat in een Wedtboek gaat kijken.
Ooit gehoord van dyslectie

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Niet zomaar een advocaat he! Maar wel een heel IT advocaten team!
Die bestaan standaard uit 2 man ;-)

Maar goed jullie weten het toch zo goed, dus jullie hebben gelijk jongens! (Y)
Kapt-Ruigbaardvrijdag 13 januari 2012 @ 12:56
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef BounceIT het volgende:

[..]

Ooit gehoord van dyslectie

Dyslexie
En dat heeft niks met dyslexie te maken
kikoooooovrijdag 13 januari 2012 @ 12:57
Waarom zou je sowieso reageren? :')
BounceITvrijdag 13 januari 2012 @ 12:57
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dyslexie
En dat heeft niks met dyslexie te maken
En jij weet daar natuurlijk alles van he...
CutCakevrijdag 13 januari 2012 @ 12:58
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:43 schreef BounceIT het volgende:
Mijn neef is advocaat dus ik weet wel degelijk waar ik over praat, ik ligt hem ook niet voor niets in
Beste meneer Ajax, ik verwacht een contract van u ,ik ben het neefje van Pelé dus voetballen kan ik wel...
nikkyvrijdag 13 januari 2012 @ 12:58
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef BounceIT het volgende:

[..]

Ooit gehoord van dyslectie

Jazeker heb ik hiervan gehoord. Sterker nog, ik heb het zelf ook :{


:')
Maanvisvrijdag 13 januari 2012 @ 12:59
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dyslexie
En dat heeft niks met dyslexie te maken
Als je d-t fouten maakt heeft dat idd niets met dyslexie te maken, dat is gewoon een leerachterstand of een gebrekkig geheugen. De regels zijn immers super duidelijk.
Kapt-Ruigbaardvrijdag 13 januari 2012 @ 13:00
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:57 schreef BounceIT het volgende:

[..]

En jij weet daar natuurlijk alles van he...
Nee klopd, vandaar dat ik het zelf ook hep. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Kapt-Ruigbaard op 13-01-2012 13:00:53 (Typfoutje) ]
BounceITvrijdag 13 januari 2012 @ 13:00
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef CutCake het volgende:

[..]

Beste meneer Ajax, ik verwacht een contract van u ,ik ben het neefje van Pelé dus voetballen kan ik wel...
Stel betweters hier |:(
BounceITvrijdag 13 januari 2012 @ 13:03
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als je d-t fouten maakt heeft dat idd niets met dyslexie te maken, dat is gewoon een leerachterstand of een gebrekkig geheugen. De regels zijn immers super duidelijk.
Hoeft niet, vandaar dat ze het jaren geleden hebben vast gesteld.
Dus niet te snel een oordeel klaar hebben.

Maar BACK ON TOPIC MENSEN!!
over_hedgevrijdag 13 januari 2012 @ 13:03
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als je d-t fouten maakt heeft dat idd niets met dyslexie te maken, dat is gewoon een leerachterstand of een gebrekkig geheugen. De regels zijn immers super duidelijk.
Dat kan er wel degelijk mee te maken hebben. Enige is dat tegenwoordig iedereen die niet goed in Nederlands is meteen zegt dat hij/zij er last van heeft.
BounceITvrijdag 13 januari 2012 @ 13:04
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat kan er wel degelijk mee te maken hebben. Enige is dat tegenwoordig iedereen die niet goed in Nederlands is meteen zegt dat hij/zij er last van heeft.
Iemand die het wel snapt

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat kan er wel degelijk mee te maken hebben. Enige is dat tegenwoordig iedereen die niet goed in Nederlands is meteen zegt dat hij/zij er last van heeft.
En ik ben erop getest en ik heb het
Maanvisvrijdag 13 januari 2012 @ 13:06
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat kan er wel degelijk mee te maken hebben. Enige is dat tegenwoordig iedereen die niet goed in Nederlands is meteen zegt dat hij/zij er last van heeft.
Wat gebeurt er dan met zo iemand? Kan ie niet meer zien of een woord op een letter eindigt van het kofschip/fokschaap?
over_hedgevrijdag 13 januari 2012 @ 13:06
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:04 schreef BounceIT het volgende:

[..]

Iemand die het wel snapt

[..]

En ik ben erop getest en ik heb het
Ik geloof je best dat je het hebt hoor.
Maanvisvrijdag 13 januari 2012 @ 13:07
Ik kan zelf overigens ook niet lezen maar ik heb geen stoornis om het op af te schuiven ;(.
over_hedgevrijdag 13 januari 2012 @ 13:08
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan met zo iemand? Kan ie niet meer zien of een woord op een letter eindigt van het kofschip/fokschaap?
Weet ik veel? Ik heb het. En doe d/t ook nog vaak genoeg fout. Zelfde is dat als ik een zin typ ik er in mijn hoofd overtuigd van ben dat ik heel de zin getypt hebt. En als ik het dan na lees blijk ik gewoon hele woorden te missen. Snap ik dan zelf ook niet. Maar kan je gewoon weinig aandoen. Enige wat je er aan kan doen is alles goed na lezen, en als je het niet weet even op google ofzo kijken. Maar is niet uit te leggen als je nergens last van hebt. Maarja dit is eigenlijk weer een hele anderen discussie. :P
Bigsvrijdag 13 januari 2012 @ 13:09
quote:
Goeiedag zeg.. :N
r_onevrijdag 13 januari 2012 @ 13:14
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan met zo iemand? Kan ie niet meer zien of een woord op een letter eindigt van het kofschip/fokschaap?
't kofschip/fokschaap heeft dan ook helemaal niets met de juiste spelling van het woord 'wetboek' te maken :')
Maanvisvrijdag 13 januari 2012 @ 13:15
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:14 schreef r_one het volgende:

[..]

't kofschip/fokschaap heeft weinig niets met de juiste spelling van het woord wetboek te maken :')
Klopt, ik kan niet lezen.
Kapt-Ruigbaardvrijdag 13 januari 2012 @ 13:30
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Klopt, ik kan niet lezen.
Heb je dyslexie ofzo?
BlueMagevrijdag 13 januari 2012 @ 13:31
Even de messen wetten voor dit topic. :')
Schnitzelsvrijdag 13 januari 2012 @ 14:57
Ik voorzie een bericht dat hij nu de rekening krijgt voor de annuleringskosten die hij wel wil betalen over kaartjes die hij nooit heeft gekregen.
RBWOvrijdag 13 januari 2012 @ 15:53
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:57 schreef De-Hamster het volgende:
Ik voorzie een bericht dat hij nu de rekening krijgt voor de annuleringskosten die hij wel wil betalen over kaartjes die hij nooit heeft gekregen.
Dat dacht ik ook. Slimmerik :').
Inlognaamvrijdag 13 januari 2012 @ 16:32
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:23 schreef BounceIT het volgende:
Dit heb ik trouwens weer terug gestuurd

[..]

Het niveau matcht prima met tickets4u. Even onprofessioneel, even indrukwekkend!
Samen moeten jullie er wel uitkomen.
Doodlopervrijdag 13 januari 2012 @ 16:41
Backfiretopics; ze blijven goed.
Audreyootvrijdag 13 januari 2012 @ 17:11
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:14 schreef r_one het volgende:

[..]

't kofschip/fokschaap heeft dan ook helemaal niets met de juiste spelling van het woord 'wetboek' te maken :')
Dat idd.

En deze site maakt het mensen met dyslexie ook niet makkelijker met hun 2 fonts en teksten die niet in buttons passen door elkaar zetten :')



Anyway; ontopic :)
TweakersOnlyvrijdag 13 januari 2012 @ 17:13
Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen. Laatst is er echter een interessante uitspraak geweest in een rechtzaak die hier van belang is.

Een man plaatst via een internetshop een bestelling, maar besluit vervolgens niet te betalen. De man gaat er daarbij vanuit dat de bestelling automatisch geannuleerd wordt.
De shop houdt de man echter aan de bestelling en betaling en sleept de man voor de rechter.

De rechter oordeelt echter in het voordeel van de man. Via de wet koop op afstand heb je 7 werkdagen de tijd om zonder opgave van redenen af te zien van een aankoop. Door niet te betalen maakt de man gebruik van dat recht en is de koop ongedaan gemaakt. Conclusie: man hoeft niet te betalen.
ElisaBvrijdag 13 januari 2012 @ 18:02
Ik hoop dat ze mij ook gaan aanmanen *O*
CherryLipsdinsdag 17 januari 2012 @ 13:47
En? Nog nieuws?
trancethrustdinsdag 17 januari 2012 @ 15:13
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:02 schreef ElisaB het volgende:
Ik hoop dat ze mij ook gaan aanmanen *O*
like
kikoooooodinsdag 17 januari 2012 @ 16:08
Gewoon storneren bij de bank
x-tremeddinsdag 17 januari 2012 @ 16:21
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:08 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon storneren bij de bank
storneren.jpg
FFdinsdag 17 januari 2012 @ 16:53
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:11 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dat idd.

En deze site maakt het mensen met dyslexie ook niet makkelijker met hun 2 fonts en teksten die niet in buttons passen door elkaar zetten :')


En niet resizebare pagina en een scrollbalk die niet werkt.. dat moet haast wel nep zijn.

Anyway; ontopic :)
Keshetdinsdag 17 januari 2012 @ 16:54
Interessant topic! Ben benieuwd naar de afloop.

BounceIT, ik zou het de volgende keer wel over de wetboeken van je advocaten hebben en niet over de wedboeken. :@
Skvdinsdag 17 januari 2012 @ 17:01
Echt hilarisch dit. :D
Self-Cateringdinsdag 17 januari 2012 @ 17:04
Wie heeft er een BTW-nummer en zoekt even de eigenaren/aandeelhouders op?
r_onedinsdag 17 januari 2012 @ 18:45
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:04 schreef Self-Catering het volgende:
Wie heeft er een BTW-nummer en zoekt even de eigenaren/aandeelhouders op?
Want je hebt een BTW-nummer nodig omdat :?
Self-Cateringdinsdag 17 januari 2012 @ 18:50
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:45 schreef r_one het volgende:

[..]

Want je hebt een BTW-nummer nodig omdat :?
Ik bedoelde daarmee dat je de KVK gegevens van tickets4u kan inzien
r_onedinsdag 17 januari 2012 @ 18:53
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:50 schreef Self-Catering het volgende:

[..]

Ik bedoelde daarmee dat je de KVK gegevens van tickets4u kan inzien
Daar hoef je helemaal geen BTW-nummer voor te hebben.
Stokkie_dinsdag 17 januari 2012 @ 19:05
Je kan gewoon zoeken op bedrijfsnaam:
https://www.kvk.nl/handel(...)1@?BUTT=342170840000

De info is echter niet gratis en ik zou ook niet weten waarom je deze wilt hebben.
x-tremeddinsdag 17 januari 2012 @ 19:13
ff bellen met 0900-1234567
Self-Cateringdinsdag 17 januari 2012 @ 21:33
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:05 schreef Stokkie_ het volgende:
Je kan gewoon zoeken op bedrijfsnaam:
https://www.kvk.nl/handel(...)1@?BUTT=342170840000

De info is echter niet gratis en ik zou ook niet weten waarom je deze wilt hebben.
Teringggg :'( :'( :'( voor KVK houders is het wel gratis.
Snoepje5dinsdag 17 januari 2012 @ 21:54
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef Self-Catering het volgende:

[..]

Teringggg :'( :'( :'( voor KVK houders is het wel gratis.
Nee hoor. Ik heb een kvk nr en moet er netzogoed zoals ieder ander voor deze gegevens betalen.
kalinhosdinsdag 17 januari 2012 @ 22:08
Eigenlijk hoop je dat zulke mensen gewoon een keer de verkeerde tegenkomen. Dat mag overigens zelfs Alberto Stegeman zijn, maar gewoon dat alle gedupeerden even hun verhaal + geld terug komen halen. Walgelijke mensen.

Heb zelf ooit overigens via een vergelijkbare site, Seatwave, besteld. dit moest wel daar het een buitenlandse voetbalwedstrijd betrof. Seatwave krijgt over t algemeen wel vrij goede recensies
CherryLipsdinsdag 17 januari 2012 @ 22:13
Kun je Alberto er niet gewoon op afsturen dan? :P
LilDutchPrincessdinsdag 17 januari 2012 @ 22:22
Sjezus, die mailtjes klinken alsof dit "bedrijf" vanaf de zolderkamer van een of ander vmbo pubertje gerund wordt. Ik zou er niet eens meer op reageren.
kalinhosdinsdag 17 januari 2012 @ 22:26
ik vraag me wel altijd af in hoeverre zo'n bedrijf in haar recht staat. Het internet ís nou eenmaal nog een vrij grijs gebied qua wetgeving. Ook is t aardig bekend dat incassobureaus het niet zo heel interessant vinden waarom ze bij iemand langs moeten gaan. Betalen=betalen vaak voor deze bureaus.
Sanderssonwoensdag 18 januari 2012 @ 00:32
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:26 schreef kalinhos het volgende:
ik vraag me wel altijd af in hoeverre zo'n bedrijf in haar recht staat. Het internet ís nou eenmaal nog een vrij grijs gebied qua wetgeving. Ook is t aardig bekend dat incassobureaus het niet zo heel interessant vinden waarom ze bij iemand langs moeten gaan. Betalen=betalen vaak voor deze bureaus.
Tja in normale gevallen kan een bedrijf best in zijn recht staan. Bestel jij iets op Bol en betaal je vervolgens niet, dan zou je best een probleem kunnen krijgen na verloop van tijd.

Hier worden echter alleen maar stellingen geponeerd en 0,0 met bewijs aangetoond. Daarbij komt zoiets via de mail ook super onprofessioneel over. Het helpt daarbij overigens niet als je zelf een idiote reactie terugstuurt. Reageer niet of reageer met als boodschap dat je niets besteld hebt en dat indien zij hier bewijzen voor stellen te hebben je graag de rechtsgang tegemoet ziet.

Verder geen tijd aan verspillen. Oplichtertjes imo

Daarbij is het hier ook geen incassobureau, maar de `incassoafdeling. Deze zouden dus inhoudelijk wel van de vordering af moeten weten.
leolinedancewoensdag 18 januari 2012 @ 01:04
tvp
Skvwoensdag 18 januari 2012 @ 07:45
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:05 schreef Stokkie_ het volgende:
Je kan gewoon zoeken op bedrijfsnaam:
https://www.kvk.nl/handel(...)1@?BUTT=342170840000

De info is echter niet gratis en ik zou ook niet weten waarom je deze wilt hebben.
Valt me nog mee dat het geen vof of zzp is..
livelinkwoensdag 18 januari 2012 @ 08:16
Als je iets bij Bol. com bestelt, dan krijg je het ook. En natuurlijk moet je dan ook betalen.
Verschil met deze zaak is dat de bestelling is afgebroken voordat er betaald is en je dus ook geen kaartjes krijgt. Maar ze sturen je wel alsnog de rekening.

Ik denk dat deze post het meest van toepassing is op deze situatie.

quote:
Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen. Laatst is er echter een interessante uitspraak geweest in een rechtzaak die hier van belang is.

Een man plaatst via een internetshop een bestelling, maar besluit vervolgens niet te betalen. De man gaat er daarbij vanuit dat de bestelling automatisch geannuleerd wordt.
De shop houdt de man echter aan de bestelling en betaling en sleept de man voor de rechter.

De rechter oordeelt echter in het voordeel van de man. Via de wet koop op afstand heb je 7 werkdagen de tijd om zonder opgave van redenen af te zien van een aankoop. Door niet te betalen maakt de man gebruik van dat recht en is de koop ongedaan gemaakt. Conclusie: man hoeft niet te betalen.
laareswoensdag 18 januari 2012 @ 08:22
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 08:16 schreef livelink het volgende:
Als je iets bij Bol. com bestelt, dan krijg je het ook. En natuurlijk moet je dan ook betalen.
Verschil met deze zaak is dat de bestelling is afgebroken voordat er betaald is en je dus ook geen kaartjes krijgt. Maar ze sturen je wel alsnog de rekening.

Ik denk dat deze post het meest van toepassing is op deze situatie.

[..]

Ik denk het niet, in die post oordeelt de rechter in het voordeel van de man ivm de wet koop op afstand. Deze wet geldt niet voor concertkaartjes.

Neemt niet weg dat dat hele tickets4u natuurlijk een grote grap is :')
leolinedancewoensdag 18 januari 2012 @ 08:35
Ze worden er wel makkelijk rijk van :{

Oplichters :{
opgebaardewoensdag 18 januari 2012 @ 08:36
Die site bestaat na al die klachten de afgelopen jaren nog steeds. Hoe kan dat?
leolinedancewoensdag 18 januari 2012 @ 08:40
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 08:36 schreef opgebaarde het volgende:
Die site bestaat na al die klachten de afgelopen jaren nog steeds. Hoe kan dat?
Dat vraag ik mij ook af.
McManuwoensdag 18 januari 2012 @ 14:08
TICKETS4U B.V.
Waal 1
1509 HB ZAANDAM
NederlandThe Netherlands

Tel 06-13779xxx
Web www.tickets4u.nl
KvK 34217084 0000 Amsterdam
RSIN 818097061

Vestnr 000020560389

Stuur een PM en dan stuur ik het nummer door. Heb ook een naam van de eigenaar.
Misschien kun je hem rechtstreeks mailen.
mcintoshwoensdag 18 januari 2012 @ 14:23
Ze hebben ook facebook... https://www.facebook.com/pages/Tickets4U/242686625765379
TigerXtrmwoensdag 18 januari 2012 @ 14:29
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:13 schreef TweakersOnly het volgende:
Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen. Laatst is er echter een interessante uitspraak geweest in een rechtzaak die hier van belang is.

Een man plaatst via een internetshop een bestelling, maar besluit vervolgens niet te betalen. De man gaat er daarbij vanuit dat de bestelling automatisch geannuleerd wordt.
De shop houdt de man echter aan de bestelling en betaling en sleept de man voor de rechter.

De rechter oordeelt echter in het voordeel van de man. Via de wet koop op afstand heb je 7 werkdagen de tijd om zonder opgave van redenen af te zien van een aankoop. Door niet te betalen maakt de man gebruik van dat recht en is de koop ongedaan gemaakt. Conclusie: man hoeft niet te betalen.
Dus als ik iets bestel en ik ontvang het en ik weiger te betalen is het gratis? Wat handig! :')
opgebaardewoensdag 18 januari 2012 @ 14:31
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:29 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dus als ik iets bestel en ik ontvang het en ik weiger te betalen is het gratis? Wat handig! :')
:Y
_VoiD_woensdag 18 januari 2012 @ 14:56
quote:
15s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef opgebaarde het volgende:
:Y
Wat een BS. Als je afziet van de koop door niet te betalen ben je altijd nog verplicht om het geleverde product terug te sturen. Ik zie in dat stukje van TweakersOnly ook nergens dat er daadwerkelijk een product is ontvangen.
Den_Haagwoensdag 18 januari 2012 @ 15:12
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat een faal stukje tekst.

Kom dan meteen met bewijzen ipv zo vaag te doen dat ze het kunnen zien.

Ik kan ook op deze manier bewijzen maken dat ik van tickets4u nog 1.000.000 euro krijg vanwege geleverde kaartjes aan hun. :')
doen *O*
ClapClapYourHandswoensdag 18 januari 2012 @ 15:24
Kunnen we Google niet mailen om die tyfus site van Tickets4u een paar linkjes omlaag te trappen?
Lijkt mij een stuk effectiever
leolinedancewoensdag 18 januari 2012 @ 16:00
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kunnen we Google niet mailen om die tyfus site van Tickets4u een paar linkjes omlaag te trappen?
Lijkt mij een stuk effectiever
Do it!
leolinedancewoensdag 18 januari 2012 @ 16:00
Of DDOSje.
xaban06woensdag 18 januari 2012 @ 16:02
Tvp
kalinhoswoensdag 18 januari 2012 @ 18:53
De voorwaarden zijn ook geschreven door iemand die dyslectisch is vermoed ik :P Af en toe staan er zinnen in waar niet doorheen te komen is gewoon.