abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106692326
Ik kreeg vandaag een aanmaning binnen van Tickets4u. Ik zou 2 tickets voor Mysteryland hebben besteld. Het rare is, dat het gaat over 2 tickets van Mysteryland in 2008, inmiddels al 4 jaar geleden.
Het gaat om een bedrag van ¤265,- en of ik dat binnen 7 dagen kan betalen anders wordt er een incassobureau ingeschakeld.

Echter, ik heb niks besteld via de website van Tickets4u, en ben al helemaal niet naar Mysteryland geweest.
Wat raden jullie aan om hier wat aan te doen? Ik ben van plan morgen aangifte te doen, al weet ik niet of dat helpt.

Ik hoor 't graag!
Gr. Patrick
pi_106692463
volgens mij hoef je dat niet meer te betalen, de verjaringstermijn is 2 jaar
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2401
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:09:42 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106692757
klinkt als identiteitsdiefstal om zodoende tickets te bestellen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_106692796
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:03 schreef Fukushima het volgende:
volgens mij hoef je dat niet meer te betalen, de verjaringstermijn is 2 jaar
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2401
Dit
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_106693188
Oke harstikke bedankt!! Goh gelukkig want het blijft hoop geld.

Gr. Patrick
pi_106693436
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef Alllysssa het volgende:
Oke harstikke bedankt!! Goh gelukkig want het blijft hoop geld.

Gr. Patrick
Maar ik zou wel even een briefje terug sturen, waar je zegt nooit wat besteld te hebben.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:24:51 #7
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_106693486
Dan hebben ze nog altijd bewijs te leveren dat jij die tickets hebt besteld en dat hun vordering terecht is.

Briefje terugsturen dat je nooit hebt besteld en dat de vordering onterecht is en dat je verwacht dat de zaak is afgedaan als ze niet met bewijs op de proppen komen.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_106693582
Oke, ik zal morgen een brief opstellen, aangetekend opsturen en kopie bewaren. Heeft aangifte zin?

Gr. Patrick
pi_106693650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:26 schreef Alllysssa het volgende:
Oke, ik zal morgen een brief opstellen, aangetekend opsturen en kopie bewaren. Heeft aangifte zin?

Gr. Patrick
Aangifte waarvan?

En bespaar je de kosten van aangetekend verzenden, nergens voor nodig in dit geval.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:28:15 #10
347717 Greenfolk
Keep on walking
pi_106693665
Aangetekend? Nog kosten maken aan die onzin ook joh.

Zou een mailtje niet voldoende zijn anno 2012?
pi_106693719
Mailtje zou genoeg moeten zijn ja, reageren ze daar niet op kan je altijd nog een aangetekende brief sturen.
pi_106693800
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef Stokkie_ het volgende:
Mailtje zou genoeg moeten zijn ja, reageren ze daar niet op kan je altijd nog een aangetekende brief sturen.
Waarom zou je dat (in tweede instantie ook nog een aangetekende brief sturen) doen? :?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_106693802
Dat is ook zo ja. Bedankt!

Gr. Patrick
pi_106696776
Briefje/mailtje sturen, misschien hebben ze zich vergist in persoon/adres.

Heb je nog niet eerder een brief of aanmaning voor dit bedrag gehad, dan is het zeker verjaard.
pi_106697319
Oke, ik heb een mailtje gestuurd naar incasso@tickets4u.nl & info@tickets4u.nl.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Gr. Patrick
pi_106698011
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:36 schreef Alllysssa het volgende:
Oke, ik heb een mailtje gestuurd naar incasso@tickets4u.nl & info@tickets4u.nl.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Gr. Patrick
Zal het mailtje ff openen.
Momentje.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_106698778
Nee sorry, hier kan ik niks mee.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_106699535
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee sorry, hier kan ik niks mee.
:-D
pi_106713482
Ik heb precies hetzelfde, 10 januari heb ik een drietal aanmaningen gehad voor tickets van XQ Holland in 2009.

Al contact gehad met Tickets4U en ik kreeg dit terug"

quote:
Ik kan hier zien dat u wel degelijk van deze orders af weet.
Ik snap best dat u een poging wilt wagen om hieronder uit te kunnen komen maar wij kunnen bewijzen dat u wel degelijk meer weet hiervan.
Maar als u bij uw huidige verhaal wilt blijven vind ik dat prima hoor en laten wij dit verder onderzoeken.
Het onderzoek zal aantonen waar de order werkelijk vandaan kwam destijds.
De hoofdbewoner op dat adres zullen wij dan aansprakelijk stellen voor de door ons gelede schade kosten en achterstallige rente.
Kosten van dit onderzoek bedraagt ¤ 55,- .
U mag het zeggen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geīnformeerd.

Met vriendelijk groet, H.Geveke.
Afdeling incasso.
Ik heb zojuist al contact opgenomen met Juridisch Loket en zei melden dat als Tickets4U nooit de tickets heeft geleverd dat de overeenkomst moet worden ontbonden vanwege hun wanprestatie omdat er nooit tickets geleverd zijn.

Hopelijk kan je hier iets mee
Bounce it!
pi_106713578
quote:
6s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:31 schreef BounceIT het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, 10 januari heb ik een drietal aanmaningen gehad voor tickets van XQ Holland in 2009.

Al contact gehad met Tickets4U en ik kreeg dit terug"

[..]

Ik heb zojuist al contact opgenomen met Juridisch Loket en zei melden dat als Tickets4U nooit de tickets heeft geleverd dat de overeenkomst moet worden ontbonden vanwege hun wanprestatie omdat er nooit tickets geleverd zijn.

Hopelijk kan je hier iets mee
Wat een amateuristische bedoening :')
Gewoon mensen bang maken in de hoop dat ze betalen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 12 januari 2012 @ 08:52:15 #21
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_106713708
Dus ze gaan nog 55 euro extra vragen om hun bewijs te laten zien?

En dan ook nog een hoofdbewoner van een adres aansprakelijk stellen ipv. degene die besteld heeft?
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_106713846
quote:
Ik kan hier zien dat u wel degelijk van deze orders af weet.
Ik snap best dat u een poging wilt wagen om hieronder uit te kunnen komen maar wij kunnen bewijzen dat u wel degelijk meer weet hiervan.
Wat een faal stukje tekst.

Kom dan meteen met bewijzen ipv zo vaag te doen dat ze het kunnen zien.

Ik kan ook op deze manier bewijzen maken dat ik van tickets4u nog 1.000.000 euro krijg vanwege geleverde kaartjes aan hun. :')
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:03:10 #23
347717 Greenfolk
Keep on walking
pi_106713861
Jeej wat een e-mail zeg. Hier klopt natuurlijk helemaal niks van.

Als ik een beetje google op ticket4you kom ik ook veel vreemde verhalen tegen. Oplichters!
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:07:14 #24
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_106713930
Jeey !! *O* *O*
Ik ga alvast de popcorn in de magnetron doen.

Weer een leuk topique :Y
zo goed..?
pi_106714340
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:52 schreef TallMan het volgende:
Dus ze gaan nog 55 euro extra vragen om hun bewijs te laten zien?

En dan ook nog een hoofdbewoner van een adres aansprakelijk stellen ipv. degene die besteld heeft?
Dat zal terugleiden naar mij omdat ik na een bevestinging die ineens in mijn mailbox verschijn in 2009 heb ingelogd om te kijken wat het nu was. Maar dat wil niet zeggen dat dit bewijs is dat ik besteld heb.

Maar ik wacht af waar Tickets4U nu mee gaat komen, aangezien ik niet de enige ben met dit probleem
Bounce it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')