ok.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Handbak: 7,2 s
DSG: 6,9 s
En dan hebben we het over de GTi V met 200 PK...
Bij de versie met 240 PK, scheelt het zelfs 0,4 seconden in het voordeel van de DSG. (6,7 tegenover 6,3).quote:
In wat voor oude bakken rijd jij automaat dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, maar daar kun je verder weinig aan handmatig bedienen.
Want die 2, 3, 4 enz bij de pook op zo een automaatbak, heeft weinig met de versnellingen te maken.
Ja inderdaad, dat is om de statische elektriciteit af te voerenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:32 schreef strontboer het volgende:
Dat touwtje dat op de grond hangt achter de auto is voor mensen die wagenziek zijn.
Gewoon lezen is moeilijk he...quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
In wat voor oude bakken rijd jij automaat dan?
Op de meeste moderne automaatbakken kun je gewoon schakelen hoor, heb je uberhaupt wel een idee hoe een automaat werkt?
Mijn 166 uit 2001 had zelfs al tiptronic.
niet echt een broodje aap dus, gewoon een feit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die mag meteen in dit topic erbij:
"Maar mijn auto uit 'insert oud jaar' had dat zelfs al."`
Alsof alle fabrikanten en uitvoeringen van auto's exact dezelfde opties hebben...
Yup, dus een auto uit 2011 heeft dat ook...quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:47 schreef powerflux het volgende:
[..]
niet echt een broodje aap dus, gewoon een feit.
*kijkt naar de ene uit '86 met CV en stoelverwarming, en de ander uit '79 met electrisch verstelbare spiegels.
ik schep daar graag mee op
niet eens allemaal, en da's de lolquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup, dus een auto uit 2011 heeft dat ook...
Ja. Dat probeer ik net ook te stellen. Junkiexp deed het voorkomen alsof elke auto vanaf 2001 uitgerust is met tiptronic.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:48 schreef powerflux het volgende:
[..]
niet eens allemaal, en da's de lol
De meesturende koplampen schijnen ineens ook erg in te zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die mag meteen in dit topic erbij:
"Maar mijn auto uit 'insert oud jaar' had dat zelfs al."
Alsof alle fabrikanten en uitvoeringen van auto's exact dezelfde opties hebben...
Ik zie die dingen al jaren niet meer. Hoe wordt dat tegenwoordig gedaan eigenlijk?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is om de statische elektriciteit af te voeren
Ik dacht Citroen DS.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef vosss het volgende:
[..]
De meesturende koplampen schijnen ineens ook erg in te zijn.
Vraagje voor de kenners (en niet valsspelen en googlen): welke auto had dit als eerste?
Dat vangt de bestuurder op zodra hij uitstapt en de deur aanraaktquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zie die dingen al jaren niet meer. Hoe wordt dat tegenwoordig gedaan eigenlijk?
Citroen DS had ze.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef vosss het volgende:
[..]
De meesturende koplampen schijnen ineens ook erg in te zijn.
Vraagje voor de kenners (en niet valsspelen en googlen): welke auto had dit als eerste?
en bij die auto's met zo een sliert was dat niet het geval?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:56 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Dat vangt de bestuurder op zodra hij uitstapt en de deur aanraakt
quote:
Klopt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Citroen DS had ze.
Leuk topic trouwens, deeltje 2
Wat ik begrepen heb uit docu's is dat het volgens veel mensen lastig was om in te schatten of de auto daadwerkelijk op je afreed of aan het 'keren' was.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:05 schreef vosss het volgende:
Die inderdaad. Waarom het daarna 50 jaar lang ofzo geen enkele auto gehad heeft is mij een compleet raadsel. Het is reuzehandig imo
Dat schijnt niet het geval te zijn. Het is geleidend rubber, die statische elektriciteit afvoert, zodat jij als uitstappende bestuurder geen schok(je) krijgt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:06 schreef vosss het volgende:
[..]
en bij die auto's met zo een sliert was dat niet het geval?
citroen DSquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef vosss het volgende:
[..]
De meesturende koplampen schijnen ineens ook erg in te zijn.
Vraagje voor de kenners (en niet valsspelen en googlen): welke auto had dit als eerste?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |