Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 1% gewijzigd door vandermar op 11-01-2012 17:42:10 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Maar het is al woensdag 5 uur, ze mogen dan wel snel komen met de opstellingquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:07 schreef DutchSL het volgende:
Yes, toch een TOTW.. alle klaagtopics op het forum en de gasten die de EA-twitterdude lastig gingen vallen hebben geholpen.
Ikke! Ik gaf je vorige keer die tip....quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:06 schreef StijnDa het volgende:
Wil iemand een IF Suarez? Ik heb er 2
In de week dat IF Lavezzi kwam kwamen ze ook pas een half uur van tevoren met de opstelling, Lavezzi was LW terwijl die ST of CF had moeten zijn en het was te laat om het nog te corrigerenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar het is al woensdag 5 uur, ze mogen dan wel snel komen met de opstelling
Oh ja klopt! In dat geval krijg je 10k korting! Hij staat er nu op voor 308.000, voor 298.000 is hij voor jou!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ikke! Ik gaf je vorige keer die tip....
Zoveel kost mijn hele team niet eensquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh ja klopt! In dat geval krijg je 10k korting! Hij staat er nu op voor 308.000, voor 298.000 is hij voor jou!
Vandaar de kortingquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zoveel kost mijn hele team niet eensIk dacht dat we matties waren.
Zwart balkje/sterretje over de tepels plakken en het mag, lijkt me.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:13 schreef vandermar het volgende:
Jezus ik heb allemaal vet mooie foto's voor de OP maar allemaal met blote tieten
Wil degene die hier moeite mee heeft zijn hand opsteken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:13 schreef vandermar het volgende:
Jezus ik heb allemaal vet mooie foto's voor de OP maar allemaal met blote tieten
Ik wilt geen ban snaptequote:Op woensdag 11 januari 2012 17:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wil degene die hier moeite mee heeft zijn hand opsteken?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:14 schreef Rijst het volgende:
Laten we het zo doen. We gaan erom spelen. best of 3. Als ik win krijg ik IF Suarez. Als jij wint krijg jij mijn beste speler.
Waarom heb je 2x IF Suarez?quote:
Een gekocht als CF en toen kwam er nog een goedkopere langs die ook ST was ipv CF. Heb ik die ook gekochtquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom heb je 2x IF Suarez?
Hoeveel coins heb je nu en wat voor team ga je bouwen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een gekocht als CF en toen kwam er nog een goedkopere langs die ook ST was ipv CF. Heb ik die ook gekocht
IF Suarez Torresquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb je nu en wat voor team ga je bouwen?
Ik zou zeggen Aguero > Gerrard. Of heb je Gerrard met een reden?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Suarez Torres
---_Gerrard
Bale SIFRamires SIFMarchisio IF Maggio
D. Luiz T. Silva Chiellini
-----Buffon ofzo.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Aguero > Gerrard. Of heb je Gerrard met een reden?
Aguero ipv Gerrard zou maar 7 chemistry hebben, bovendien heeft Gerrard een geniale pass. Ik heb gewoon graag een paar van die spelers in mijn team. Dan maar wat minder pace.quote:
twitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 11-01-2012 om 17:48:25Who said FA Cup didn't count for TOTW??? reageer retweet
Zuchtquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:49 schreef GuRBuH het volgende:
ToTW word weer 99% engelse leagues:twitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 11-01-2012 om 17:48:25Who said FA Cup didn't count for TOTW??? reageer retweet
Spaans en Engels, meer niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:49 schreef GuRBuH het volgende:
ToTW word weer 99% engelse leagues:twitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 11-01-2012 om 17:48:25Who said FA Cup didn't count for TOTW??? reageer retweet
Zou eigenlijk belachelijk zijn. 1 goal als spits in de FA Cup tegen een Championship club. Als dat al een IF waard isquote:
Ik heb er al gekocht voor TOTY aanvallersquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan ga ik gelijk microsoft points kopen.
Tegen onze Crook?quote:
geen flauw idee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:02 schreef Jesper16031994 het volgende:
Net halve finale gespeeld en gewonnen met 0-5 in "the best of the best" toernooi. Wat een schoten kan je maken met spelers Hamsik en Hernandes. Twee wonderschone goals, iemand een idee of je herhalingen kan uploaden naar EA?
quote:
Ben geen pacehoer :p het is alleen vrij irritant als een speler niet vooruit te branden is. Maar ik koop hem maar gewoonquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:01 schreef vandermar het volgende:
Ik heb RvP en hij is een beest. Zijn prijs dubbel en dwars waard. Als je alleen op Pace speelt kan je beter Agbonlahor nemen
79 pace is nou ook weer niet zo langzaam hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ben geen pacehoer :p het is alleen vrij irritant als een speler niet vooruit te branden is. Maar ik koop hem maar gewoon
Sowieso EAquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
En bedankt kutserver. Dikke deal misgelopen met vage error.
Op console nog wel, niet eens in de buggy webapp. Console is trouwens ook kut met die secondenteller die gaat van:quote:
Daardoor echt zoveel koopjes misgelopenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op console nog wel, niet eens in de buggy webapp. Console is trouwens ook kut met die secondenteller die gaat van:
15 -- 13 - 12 -- 13 -- 11 -- laden -- 6 -- 8 -- laden -- afgelopen.
Koop hem. En hij wordt de beste speler in je team.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ben geen pacehoer :p het is alleen vrij irritant als een speler niet vooruit te branden is. Maar ik koop hem maar gewoon
Net als je denkt dat het niet triester kan..FA Cup is toevallig ook het enige bekertoernooi ter wereld dat mee mag tellen zeker?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:49 schreef GuRBuH het volgende:
Ik vond van Persie niks. Niet omdat ik een pacehoer ben (correctie, meestal ben ik dat gewoon wel), want de beste spits tot nu toe was voor mij IF Falcaoquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Koop hem. En hij is de beste speler in je team.
Ik ookquote:
Mag ik tegen je neefje? Heb ff afleiding nodig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef vandermar het volgende:
Mijn neefje is met zijn 7e wedstrijd bezig. 6 losses en staat nu alweer achter
Is primaquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mag ik tegen je neefje? Heb ff afleiding nodig.
Als je nog illusies had over de bedoelingen van EA, kun je die nu wel naar het rijk der fabelen verbannen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het niet triester kan..FA Cup is toevallig ook het enige bekertoernooi ter wereld dat mee mag tellen zeker?
misschien toch Bastatwitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 11-01-2012 om 18:17:06Then we will release a smaller TOTW, with 11 players, featuring FA Cup, Spain and Italy. reageer retweet
Ik vind het maar fucked up. Wil mn team gaan maken, maar de markt crasht op deze manier alleen maar verder en verder. Geen zin om 20 a 25% van mn coins te verliezen door de crash. Het wordt maar uitgemolken en uitgemolkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je nog illusies had over de bedoelingen van EA, kun je die nu wel naar het rijk der fabelen verbannen.
Ik vind het ook vervelend om nog steeds te moeten wachten....quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het maar fucked up. Wil mn team gaan maken, maar de markt crasht op deze manier alleen maar verder en verder. Geen zin om 20 a 25% van mn coins te verliezen door de crash. Het wordt maar uitgemolken en uitgemolken
Hhahahahaha EA naait de markt weer OG hahahahquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Net nu iedereen weer IF Silva's begon te kopen omdat hij niet in de TOTY zat
Post maar hier als die klaar isquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is prima
Hij is in de 25e minuut dus even wachten
twitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 11-01-2012 om 18:25:37GK - Sheffield Wednesday's Nicky "Dream" Weaver reageer retweet
twitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 11-01-2012 om 18:26:14CB - Levante's Ballesteros reageer retweet
twitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 11-01-2012 om 18:27:16CB - Milan's Thiago "No TOTY for me?" Silva (89-rated!!!!) reageer retweet
twitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 11-01-2012 om 18:27:40CB - Atletico Madrid's Dominguez reageer retweet
twitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 11-01-2012 om 18:28:53RM - Blackpool Matt "Wilson" Phillips, who held on for one more hat trick reageer retweet
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:30 schreef Confetti het volgende:
Gvd, Thiago Silva![]()
Snel op de markt gegooid voor 390k.
Komende dagen zullen de groten ook verder in prijs dalen (categorie Robben etc). Tot en met vrijdagavond meer Messi kaartjes op de markt, wat wel erg nice isquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hhahahahaha EA naait de markt weer OG hahahah
ja maar jij bent armquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd die crash wel fijn, kan nu goede spelers kopen door alleen toernooitjes te spelen/winnen.
Enorme paniek nuquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:30 schreef Confetti het volgende:
Gvd, Thiago Silva![]()
Snel op de markt gegooid voor 390k.
Ben benieuwd waar het 'dieptepunt' ligt. Moet Robben nog hebben namelijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komende dagen zullen de groten ook verder in prijs dalen (categorie Robben etc). Tot en met vrijdagavond meer Messi kaartjes op de markt, wat wel erg nice is
Als CAMquote:
Ik zit te dubben wie beter zou zijn .. Wilde IF Ramos komen, maar als IF Silva ongeveer even duur wordt..quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:32 schreef DutchSL het volgende:
SIF Thiago Silvagelukkig heb ik een IF Ramos gekocht en geen IF Thiago Silva.
Je bent ook gewoon een ezel dat je je neefje nog laat spelenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef vandermar het volgende:
Mijn neefje is met zijn 7e wedstrijd bezig. 6 losses en staat nu alweer achter
Nah, ik laat hem gewoon lekker fifa doen vind hij leuk en ik maar huiswerk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:37 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een ezel dat je je neefje nog laat spelen
WTF heb je met die mongooltje Basta ?!quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:37 schreef GuRBuH het volgende:
Wat een smerige naaistreek weer van EA om wel FA Cup games te tellen. En dan 3 verdedigers en geen Basta. Als er ook geen Guerra komt dan is duidelijk hoe ze bij EA op UK fappen,,,
die mongooltje?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
WTF heb je met die mongooltje Basta ?!
Guerra komt echt niet, ze doen alleen 11 spelers van FA Cup + BBVA + Serie A.. .en dan is het halve team nog FA Cup ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:37 schreef GuRBuH het volgende:
Wat een smerige naaistreek weer van EA om wel FA Cup games te tellen. En dan 3 verdedigers en geen Basta. Als er ook geen Guerra komt dan is duidelijk hoe ze bij EA op UK fappen,,,
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
WTF heb je met die mongooltje Basta ?!
Om welke basta gaat het? Een RB van Servische komaf?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:37 schreef GuRBuH het volgende:
Jup.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:41 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Om welke basta gaat het? Een RB van Servische komaf?
lolquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:42 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand Quincy Owusu-Abeyie kopen voor 15k?
fuck, ik dacht dat ie gefixed werd op 25kquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
lolik ben hem al voor 10K tegen gekomen.
SCAAAAAAAAAAAAAM
Nee joh, hoezo? Week lang in pakjes, 83 rated die gaat echt geen ton kosten. Jovetic ook niet. Benzema ook geen tonquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:44 schreef Reemi het volgende:
Ben Arfa gaat heel duur worden vrees ik
Nee heb de gewone wel. Ik wilde alleen een IF, maar ja EAquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:43 schreef Jesper16031994 het volgende:
Ik kreeg die laatst uit een pakket, had je die nodig gehad? Heb hem weggedaan:(
Wel 5* skillsquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, hoezo? Week lang in pakjes, 83 rated die gaat echt geen ton kosten. Jovetic ook niet. Benzema ook geen ton
Oké oké. Het is maar een zilver kaart met een pace van 79 geloof ik. Zo ongelooflijk goed dus ook weer niet?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee heb de gewone wel. Ik wilde alleen een IF, maar ja EA
Wacht dan tot de TOTY strikers er in zittenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou nog snel maar een pakje gehaald, natuurlijk geen TOTY verdediger. Heb toch redelijk wat pakjes gehaald maar het beste wat erin zat was Nani...
Blijf denk gewoon doorgaan met pakjes, die TOTY middenvelders zijn leuk maar SIF Silva maakt het een stuk interessanter om weer wat pakjes te halen.
Als dat zo isquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:46 schreef vandermar het volgende:
Dunno, ik denk 20K volgende week woensdag.
Hoe oud is je neefje?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
4-0 staat het voor Rijst tegen mijn neefje
Wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:46 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Oké oké. Het is maar een zilver kaart met een pace van 79 geloof ik. Zo ongelooflijk goed dus ook weer niet?
Ja daar heb je wel een goed punt... Dan haal ik nu nog 1 pakje en ga ik daarna pas weer bij TOTY strikers pakjes halenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wacht dan tot de TOTY strikers er in zittenTOTW is er dan ook nog.
Er komen wel erg veel op de markt hé ivm TOTY en iedereen koopt gigantisch veel pakjes. 30K hooguit, meer niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:49 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk dat Ben Arfa volgende week woendag nog steeds ruim boven de 50K is eigenlijk..hij is echt mega populair
9quote:
Kan niet, ik moet poepenquote:
Failquote:
Njah, ben een beetje opgefokt omdat mensen die niet met Engelse teams spelen elke week weer met een honkbalknuppel in de aars worden gebonktquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent aant ragen als een malle op twitter
jij kakt in 5 minuten incl. wipes?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:00 schreef vandermar het volgende:
Zo, dat was snelik heb de VI al uit dus geen reden om er een half uur te zitten
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er komen wel erg veel op de markt hé ivm TOTY en iedereen koopt gigantisch veel pakjes. 30K hooguit, meer niet.
Ja man, race kakquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij kakt in 5 minuten incl. wipes?
smartphonesquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man, race kaknee maar ik had de VI al uit dus geen behoefte om langer te zitten
twitter:Luca_Tobi twitterde op woensdag 11-01-2012 om 18:58:42@TheRealGraoully Special gesture to the FA cup while we had a full English TOTW last week... I'm ashamed to be a part of FUT right now. reageer retweet
Hoeft niet, ze kunnen ook de droprate verlagen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er komen wel erg veel op de markt hé ivm TOTY en iedereen koopt gigantisch veel pakjes. 30K hooguit, meer niet.
Ja lol, die is in de zomer gejatquote:
Jawelquote:
Holy shitquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:05 schreef laucas het volgende:
H. Ben Arfa
86 pace
82 shot
74 pass
88 drib
53 def
76 head
Pretty nicequote:Op woensdag 11 januari 2012 19:05 schreef laucas het volgende:
H. Ben Arfa
86 pace
82 shot
74 pass
88 drib
53 def
76 head
Bellamy heeft vergelijkbare stats de IF hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Holy shitDie wordt echt wel duurder dan 20k hoor VDM
Luca Tobiquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Zou hij hierop reageren?twitter:Luca_Tobi twitterde op woensdag 11-01-2012 om 18:58:42@TheRealGraoully Special gesture to the FA cup while we had a full English TOTW last week... I'm ashamed to be a part of FUT right now. reageer retweet
Bellamy is ook een flapdrol eerste klas + is overal op het veld te vinden behalve op de vleugel, alsof je speelt met 2 aanvallers en een groot gat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bellamy heeft vergelijkbare stats de IF hoor
5*quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bellamy heeft vergelijkbare stats de IF hoor
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Bellamy is ook een flapdrol eerste klas + is overal op het veld te vinden behalve op de vleugel, alsof je speelt met 2 aanvallers en een groot gat.
Meesten gebruiken toch geen skills, alleen pacequote:
Het is te hopen dat je gelijk hebt, zou een koopje zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meesten gebruiken toch geen skills, alleen pace
Alonso blijft dus even traag, dan had ik de IF net zo goed kunnen houden want andere stats waren al goed zat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:09 schreef Tobi-wan het volgende:
XAVI 97
67 pace
85 shot
99 pass
90 drib
68 def
53 head
INIESTA 96
80 pace
75 shot
95 pass
95 drib
65 def
55 head
XABI ALONSO 91
63 pace
85 shot
93 pass
85 drib
90 def
80 head
Ik zou het niet doen..quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef Rijst het volgende:
Hmm zal ik RvP verkopen en de 50k pack kopen en hopen op een TOTY...
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef Rijst het volgende:
Hmm zal ik RvP verkopen en de 50k pack kopen en hopen op een TOTY...
toen was jij hier nog helemaal nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
*Flashback, iets met Torres, Lindgren en 200 BIN*
Heeft ie me verteld gister op MSNquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
toen was jij hier nog helemaal niet
Dani Alves had je een uur eerder moeten hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:23 schreef Tim86 het volgende:
Heb zelf 3 packs van 50K gekocht en kom er nog met winst uit ook. Aguero en Dani Alves zaten erin en verder nog aardig wat redelijke spelers van een paar K>
Dat bedenk ik me nu pasquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dani Alves had je een uur eerder moeten hebben
Dit is voor mij pas de eerste keer dat ik iets fatsoenlijks heb hoor..vorig jaar had ik wel veel geluk..nu totaal nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:25 schreef GuRBuH het volgende:
Waarom heeft iedereen altijd goede shit in die packsBeste wat ik gehad heb in 100+ gold packs (11 + 12) is Hulk
FUUUUUquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:26 schreef Reemi het volgende:
Iemand die een gokje waagt?twitter:Ik begin er niet meer aan.
Uiteraard..quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat bedenk ik me nu pas
naja cardweight van IF's is anders toch?
Alle pakjes tellen voor HH. Maar er is een 50k pack uit nu ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoeveel kost zo een happy hour pakje?
Xbox uit zetten en via de webapp verder gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef DutchSL het volgende:
Ok, 1e happy hour pack a 50k en ik krijg.
Busquets, Cassano, Nilmar, Llorente, Sow, Johnson, Tiote, Shariqi en duplicates Vidal en Otamendi. Door die duplicates kan ik ook niet verder kopen, want trade pile is vol
Ik heb een PS3 en ik zit op de webapp, maar ook daar kun je geen pakjes kopen met items die je nog niet hebt opgeruimd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Xbox uit zetten en via de webapp verder gaan.
Als je spits een single link heeft en goede formatie en positie heeft hij 9 chem jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:33 schreef Fuszy het volgende:
in 4-4-1-1 heeft de striker alleen maar een link met de CF? Dus als ik een van persie CF zet, dan zou Aguero of Tevez wel in de spits kunnen en dan nog minimaal 7 chemistry krijgen of zelfs 9?
Dank jequote:Op woensdag 11 januari 2012 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je spits een single link heeft en goede formatie en positie heeft hij 9 chem ja
Was voor mijn neefjequote:
Oke npquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was voor mijn neefjemaar die is naar huis en ik heb geen zin om niet voor coins te spelen
Nee..quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
Het zou pas briljant zijn als EA alle TOTY-spelers voor de grap in bronze 400-packs verstopt.
Ja..quote:
dat is die gozer met dat gekke hoofd toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mijn Koreaanse bronze in Best of the Best toernooi. 1e ronde, 9-0.Kang Soo Il is een fucking held.
Probeer Kim Young Hoo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mijn Koreaanse bronze in Best of the Best toernooi. 1e ronde, 9-0.Kang Soo Il is een fucking held.
Quirino en Joao Paoloquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is die gozer met dat gekke hoofd toch?heb ik ook. En Quirino
maar dat is geen Koreaan.
Zometeen spelen voor 3k? best of 3.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
Tegen de grootste teringlijer ooit gespeeld. SWEATY SWEATY SWEATY, niet normaal. 3-1 verlies. Attributes op al zijn spelers
3 sterren teambeoordeling jaquote:
Neequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zometeen spelen voor 3k? best of 3.
The offer still stands.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neeben aan het ragen dus speel echt gigantisch slecht.
Even ander keertjequote:
Nee man, ik zou hem voor 80K kopenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, ik zou hem voor 80K kopen
Kap nou eens met dat bedelen manquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:00 schreef Fuszy het volgende:
Iemand twee IF Guidetti's kopen voor een van persie en een Torres of tevez?
quote:
wat denk je zelf?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het het waard om een PSN kaart van 25 te halen en leeg te kopen aan pakjes?
Ik weet niet of de kans op rijk worden groot is uit pakjesquote:
Nee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet niet of de kans op rijk worden groot is uit pakjes
Goed gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb een gouden toernooi gewonnen!M'n eerste in FIFA 12. Ik speel nooit toernooien eigenlijk, dus deze is bijzonder. Speelde tegen FC Zweetneger ( Zo heb ik 'm genoemd
), met Doumbia, Walcott en consorten. Alleen maar hoge steekballen, maar door 4 goals van Neymar toch gewonnen met 4-3.
Ik heb ook echt schurft aan die penalty's waarbij echt niets gebeurdquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Yes, weer een dubieuze penalty tegen.
En gestopt.
Gewoon doen, spel is alweer halverwege. Gewoon lekker ballen met die knurft als je 'm tof vindt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ook echt schurft aan die penalty's waarbij echt niets gebeurd
Potver, ik heb echt de neiging om 30K voor Ben Arfa neer te tikken maar zo zonde want hij is woensdag veel goedkoper
hij is toch best een stuk beter gewordenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:20 schreef psychedelicate het volgende:
Iniesta > IF Iniesta > TOTY Iniesta:
Acceleration 82→86→86
Agility 83→89→93
Balance 86→92→96
Jumping 54→56→56
Reactions 91→95→95
SprintSpeed 75→78→78
Strength 59→61→61
Aggression 58→60→60
Positioning 89→89→89
TactAware 65→68→
Vision 93→93→93
BallControl 94→99→99
Crossing 85→91→93
Curve 80→86→98
Dribbling 91→98→99
Finishing 74→80→91
FKAcc 65→70→80
HeadingAcc 54→56→56
LongPass 90→97→99
LongShot 77→83→94
Marking 56→56→59
Penalties 65→70→80
ShortPass 95→99→99
ShotPower 65→70→80
SlideTackle 56→56→56
StandingTackle 57→79→59
Volleys 74→80→91
Heb ik ook pas ook tegen gespeeldquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb een gouden toernooi gewonnen!M'n eerste in FIFA 12. Ik speel nooit toernooien eigenlijk, dus deze is bijzonder. Speelde tegen FC Zweetneger ( Zo heb ik 'm genoemd
), met Doumbia, Walcott en consorten. Alleen maar hoge steekballen, maar door 4 goals van Neymar toch gewonnen met 4-3.
Ik kreeg nooit messages, positief danwel negatiefquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
De helft van de FIFA community is een klootzak, de andere helft gewoon tof.
Ik krijg nooit normale berichtjes.Een greep uit mijn laatste berichten:
"Some silky skills there lad, gg"
"tu madre me la come payaso" (vrij vertaald: Ik eet je moeder, klootzak)
"Nice tricks"
"lucky faggot"
"well played bro gg"
luie donderquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef vandermar het volgende:
Fuck it, ik skip morgen mijn enige collegelekker uitslapen
Wat voor cijfers haal jij?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef vandermar het volgende:
Uiteindelijk verdien je er dus coins mee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
EA kicked mij alleen wanneer ik win. Door mijn neefje die alles verloren heeft is mijn DNF dus gestegen tot 0,94
Student!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef vandermar het volgende:
Alsof dit je cijfers bepaalt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat voor cijfers haal jij?
Lees je PSN messages eensquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsof dit je cijfers bepaalt.Ik ga ook niet naar school als ik 1 college heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |