Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 1% gewijzigd door vandermar op 11-01-2012 17:42:10 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Maar het is al woensdag 5 uur, ze mogen dan wel snel komen met de opstellingquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:07 schreef DutchSL het volgende:
Yes, toch een TOTW.. alle klaagtopics op het forum en de gasten die de EA-twitterdude lastig gingen vallen hebben geholpen.
Ikke! Ik gaf je vorige keer die tip....quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:06 schreef StijnDa het volgende:
Wil iemand een IF Suarez? Ik heb er 2
In de week dat IF Lavezzi kwam kwamen ze ook pas een half uur van tevoren met de opstelling, Lavezzi was LW terwijl die ST of CF had moeten zijn en het was te laat om het nog te corrigerenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar het is al woensdag 5 uur, ze mogen dan wel snel komen met de opstelling
Oh ja klopt! In dat geval krijg je 10k korting! Hij staat er nu op voor 308.000, voor 298.000 is hij voor jou!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ikke! Ik gaf je vorige keer die tip....
Zoveel kost mijn hele team niet eensquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh ja klopt! In dat geval krijg je 10k korting! Hij staat er nu op voor 308.000, voor 298.000 is hij voor jou!
Vandaar de kortingquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zoveel kost mijn hele team niet eensIk dacht dat we matties waren.
Zwart balkje/sterretje over de tepels plakken en het mag, lijkt me.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:13 schreef vandermar het volgende:
Jezus ik heb allemaal vet mooie foto's voor de OP maar allemaal met blote tieten
Wil degene die hier moeite mee heeft zijn hand opsteken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:13 schreef vandermar het volgende:
Jezus ik heb allemaal vet mooie foto's voor de OP maar allemaal met blote tieten
Ik wilt geen ban snaptequote:Op woensdag 11 januari 2012 17:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wil degene die hier moeite mee heeft zijn hand opsteken?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:14 schreef Rijst het volgende:
Laten we het zo doen. We gaan erom spelen. best of 3. Als ik win krijg ik IF Suarez. Als jij wint krijg jij mijn beste speler.
Waarom heb je 2x IF Suarez?quote:
Een gekocht als CF en toen kwam er nog een goedkopere langs die ook ST was ipv CF. Heb ik die ook gekochtquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom heb je 2x IF Suarez?
Hoeveel coins heb je nu en wat voor team ga je bouwen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een gekocht als CF en toen kwam er nog een goedkopere langs die ook ST was ipv CF. Heb ik die ook gekocht
IF Suarez Torresquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb je nu en wat voor team ga je bouwen?
Ik zou zeggen Aguero > Gerrard. Of heb je Gerrard met een reden?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Suarez Torres
---_Gerrard
Bale SIFRamires SIFMarchisio IF Maggio
D. Luiz T. Silva Chiellini
-----Buffon ofzo.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Aguero > Gerrard. Of heb je Gerrard met een reden?
Aguero ipv Gerrard zou maar 7 chemistry hebben, bovendien heeft Gerrard een geniale pass. Ik heb gewoon graag een paar van die spelers in mijn team. Dan maar wat minder pace.quote:
twitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 11-01-2012 om 17:48:25Who said FA Cup didn't count for TOTW??? reageer retweet
Zuchtquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:49 schreef GuRBuH het volgende:
ToTW word weer 99% engelse leagues:twitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 11-01-2012 om 17:48:25Who said FA Cup didn't count for TOTW??? reageer retweet
Spaans en Engels, meer niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:49 schreef GuRBuH het volgende:
ToTW word weer 99% engelse leagues:twitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 11-01-2012 om 17:48:25Who said FA Cup didn't count for TOTW??? reageer retweet
Zou eigenlijk belachelijk zijn. 1 goal als spits in de FA Cup tegen een Championship club. Als dat al een IF waard isquote:
Ik heb er al gekocht voor TOTY aanvallersquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan ga ik gelijk microsoft points kopen.
Tegen onze Crook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |