SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Is het al vrijdag?
http://www.ishetalvrijdag.nl/Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Die GVR hier!quote:
Tenacious D is allang niet leuk meer.quote:
ook leuk jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:39 schreef Frankii het volgende:
[..]
Tenacious D is allang niet leuk meer.
Flight of the Conchords
De tering, wat een gruwelijk lekker nummer. Het is nog sensueler dan Gunther en Spankyquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:39 schreef Frankii het volgende:
[..]
Tenacious D is allang niet leuk meer.
Flight of the Conchords
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:08 schreef SummerBreeze het volgende:
SD![]()
![]()
Wat flik je me nou, zonder mij een nieuwe familie beginnen? Ben je SC nu al zat?
Oeh das wel handig. Altijd oppas voor SC aanwezigquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Wie zegt dat jij niet in die familie zit? Het wordt één grote commune
IK WIL WEL OPPASSENquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:19 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oeh das wel handig. Altijd oppas voor SC aanwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:33 schreef SummerBreeze het volgende:
nadat je kennis bent komen maken ga ik je daar aan houden. Kunnen SD en ik weer eens een dagje met zijn tweetjes op padIk neem toch niet op want ik heb kindje dan al lang al ontvoerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel .... nee das goed!
Cool, dat is nog eens makkelijk een bekentenis oppas regelenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik neem toch niet op want ik heb kindje dan al lang al ontvoerd
Ik bedoel .... nee das goed!
NAAAAAKTquote:Op donderdag 12 januari 2012 06:49 schreef GameBabe het volgende:
Nerveusch, eerste dag als promovendus naar de uni. Wat moet je nou aan op een eerste werkdag, moet je er netjes of leuk, of juist niet al te leuk uitzien. Moet je jezelf aanwezig en pro actief opstellen of juist een beetje terughoudend en bescheiden, lastig, maar het komt vast goed :p
eensch!quote:
duidelijkquote:
Het stimuleert in ieder geval wat anders. Mits knappe vrouwquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:40 schreef SocialDisorder het volgende:
sowieso moeten er meer blote vrouwen voor de klas, stimuleert de kennis-economie
daarom zeg ik ook vrouw, niet trolquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het stimuleert in ieder geval wat anders. Mits knappe vrouw
Iets tussen netjes en leuk in. Niet te netjes want dan komt het geforceerd over. Niet te leuk want dat moeten je vrouwelijke collega's je gelijk al niet! En niet te saai want dan denkt iedereen dat je stoffig bent.quote:Op donderdag 12 januari 2012 06:49 schreef GameBabe het volgende:
Nerveusch, eerste dag als promovendus naar de uni. Wat moet je nou aan op een eerste werkdag, moet je er netjes of leuk, of juist niet al te leuk uitzien. Moet je jezelf aanwezig en pro actief opstellen of juist een beetje terughoudend en bescheiden, lastig, maar het komt vast goed :p
Hookerbootsquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Iets tussen netjes en leuk in. Niet te netjes want dan komt het geforceerd over. Niet te leuk want dat moeten je vrouwelijke collega's je gelijk al niet! En niet te saai want dan denkt iedereen dat je stoffig bent.
Ergo: Leuk jurkje met mooie laarzen of hakken eronder en niet teveel accessoires.
dit ja, dat is zo schijt irritantquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Iets tussen netjes en leuk in. Niet te netjes want dan komt het geforceerd over. Niet te leuk want dat moeten je vrouwelijke collega's je gelijk al niet! En niet te saai want dan denkt iedereen dat je stoffig bent.
Ergo: Leuk jurkje met mooie laarzen of hakken eronder en niet teveel accessoires.
Ja of ze zijn instant boos omdat zij zich allemaal volgevreten hebben tot maat weet ik hoeveel en jij wel in maat 36 past.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit ja, dat is zo schijt irritantje zegt verdomme alleen maar hoi en die stomme mokkels kijken je gelijk aan alsof je hun vent afpakt ofzo
IN DE IT WERKENquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:05 schreef SocialDisorder het volgende:
vrouwelijke collega's hebben sowieso vrijwel altijd direct een hekel aan elkaar, je kan beter zorgen dat de mannen het met je kunnen vinden.
Hence: hookerboots
Vooral erbij zeggen dat je nooit sport doet het hem helemaal, die fout heb ik ooit eens gemaaktquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja of ze zijn instant boos omdat zij zich allemaal volgevreten hebben tot maat weet ik hoeveel en jij wel in maat 36 past.
Ja of een stuk taart afslaan terwijl al die dikkerts er wel eentje nemen, dat is ook altijd een goede.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IN DE IT WERKEN![]()
![]()
![]()
[..]
Vooral erbij zeggen dat je nooit sport doet het hem helemaal, die fout heb ik ooit eens gemaakt![]()
Datquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja of een stuk taart afslaan terwijl al die dikkerts er wel eentje nemen, dat is ook altijd een goede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:11 schreef SocialDisorder het volgende:
lotje en shar zijn gemenerds.wij zijn gewoon de strijders tegen de evil bitches!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie er een game in![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:11 schreef SocialDisorder het volgende:
lotje en shar zijn gemenerds.Shar gaat een stuk verder dan gamenerd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Een soort Scott Pilgrim maar dan anders.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wij zijn gewoon de strijders tegen de evil bitches!
Ik zie er een game in
Hij zegt gemenerd en jij ziet gelijk gamenerdquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Shar gaat een stuk verder dan gamenerd..
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:13 schreef SocialDisorder het volgende:
owh wat in de winkel altijd werkte om vrouwen op de kast te krijgen: vragen of ze zich verslapen hebben, omdat ze eruit zien alsof ze net uit bed gekomen zijn.
Gevolg: een tantrum van hier tot tokio, en dan gewoon weg lopen om koffie te gaan drinken
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Shar gaat een stuk verder dan gamenerd..
Pff.. Haha, goedemorguh Poit!quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij zegt gemenerd en jij ziet gelijk gamenerd
EN HOEZO!
zou ik ook zijn. jij doet Call of Duty IRLquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn gelukkig altijd lief tegen mij
Ik doe meer aan Call a Bootyquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zou ik ook zijn. jij doet Call of Duty IRL
Das waarquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
"Bunny"hoppen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
explain!quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff.. Haha, goedemorguh Poit!
Nog niet echt wakker.
* Poit waggelt naar de koffiemachine..
Oh, en Shar.. You go WAAAAY beyond being a gamenerd..
- Jouw enthousiasme na je (epic) Tetris score was... enthousiast.quote:
it's not a hobby, it's a way of lifequote:Op donderdag 12 januari 2012 09:45 schreef Poit het volgende:
[..]
- Jouw enthousiasme na je (epic) Tetris score was... enthousiast.
- Je vergeet eerder je meds dan je DS mee te nemen als je weg gaat.
You don't play videogames. You breathe them!!
It's not a way of life, it is life.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
it's not a hobby, it's a way of life
It's not life, it's better!quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:47 schreef Kn0x het volgende:
[..]
It's not a way of life, it is life.
It's not better than life, it's AWESOME!quote:
It's not awesome, it's over 9000!quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:50 schreef Kn0x het volgende:
[..]
It's not better than life, it's AWESOME!
It's not over 9000.. IMMA FIRING MAH LASORquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:51 schreef Reintji het volgende:
[..]
It's not awesome, it's over 9000!
It's not firing yah lasor. That's a fail.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:53 schreef Poit het volgende:
[..]
It's not over 9000.. IMMA FIRING MAH LASOR
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:54 schreef Kn0x het volgende:
[..]
It's not firing yah lasor. That's a fail.
Agree, point takenquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:45 schreef Poit het volgende:
[..]
- Jouw enthousiasme na je (epic) Tetris score was... enthousiast.
- Je vergeet eerder je meds dan je DS mee te nemen als je weg gaat.
You don't play videogames. You breathe them!!
Verder ben je nog steeds een droomvrouw hoor!quote:
krabburger met poffertjesquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Verder ben je nog steeds een droomvrouw hoor!
Ik wil ook meegamenquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
en dat gewoon in 3D straks
samen met SB
terwijl Shar op SC past
magquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
Ik doe het ook.. Gewoon thuis.. Alleen.. Op een veel te grote bankquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
en dat gewoon in 3D straks
samen met SB
terwijl Shar op SC past
kom je toch gezellig bij ons zittenquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik doe het ook.. Gewoon thuis.. Alleen.. Op een veel te grote bank
OOOOKAAAAAAYquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
kom je toch gezellig bij ons zitten
zodra je SB d'r decolleté ziet ben je toch weer direct in een soort catatonische shocktoestandquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zodra je SB d'r decolleté ziet ben je toch weer direct in een soort catatonische shocktoestand
quote:
Ah het is weer zo verquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:36 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)eds-te-wijzigen.html
![]()
Kan ik m'n WA status tenminste verantwoorden
Ja, is ook zo..quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik begin 9gag een beetje een irritante site te vinden, er zijn zoveel plaatjes terug te vinden van mensen die zichzelf ZO enorm awesome vinden en dat gaan delen met de rest van de 9gag'ers die zichzelf ook ZO enorm tof vinden, word er een beetje moe van...!
Dat is nog steeds..quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:29 schreef SocialDisorder het volgende:
sowieso is het internet overschat, Spankers. Ik verlang terug naar de tijd dat multiplayer betekende dat je op één bank met één scherm en één console met twee controllers aan het klooien was....
Have you pressed Start?quote:
Neh, Options -> Display Options -> 3D -> Stereoscopic -> Onquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Have you pressed Start?
-of-
Press Start to continue!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Neh, Options -> Display Options -> 3D -> Stereoscopic -> On
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond Motorstorm 3D echt heel erg kut trouwens...
Ik blijf veel liever 2D gamen. Net zoals dat ik veel liever films gewoon in 2D wil zien.
Welke, apocalypse of rift?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik blijf veel liever 2D gamen. Net zoals dat ik veel liever films gewoon in 2D wil zien.
Dit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:13 schreef Rossdale het volgende:
Lol, vind ik met Motorstorm ook wel, best donker..quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:32 schreef SocialDisorder het volgende:
owh en Ass Creed in 3D is awesome.
zolang je in het daglicht blijft
EN DE GODDAMN BATMAN!quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, vind ik met Motorstorm ook wel, best donker..
Gelukkig is er Sonic
en dan tegen mij beginnen over Tomb Raiderquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moet de nieuwe batman ook nog spelen
Plaatje doet het nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dag gamers, ff een vraagje; ik kan de Helghast Edition van Killzone 3 kopen voor maar 44,95. Ik heb hem gezien toen ik een spel voor de DSi van mijn neefje ging kopen, en hij zit nog nieuw in het plastic. Zal ik dit doen? Heb killzone 2 ook gespeelt, en was eigenlijk al van plan om 3 ook ooit nog is te gaan halen. Hier een plaatje van de Helghast Edition:
[ afbeelding ]
killzone 3quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dag gamers, ff een vraagje; ik kan de Helghast Edition van Killzone 3 kopen voor maar 44,95. Ik heb hem gezien toen ik een spel voor de DSi van mijn neefje ging kopen, en hij zit nog nieuw in het plastic. Zal ik dit doen? Heb killzone 2 ook gespeelt, en was eigenlijk al van plan om 3 ook ooit nog is te gaan halen. Hier een plaatje van de Helghast Edition:
[ afbeelding ]
Tja, je kan KZ3 gewone editie voor 22 euro krijgen dus je moet zelf maar ff afwegen of je geld uit wilt geven voor de helghast editie...quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij doet het plaatje het wel, maar ik zal ff kijken of ik hem nog kan veranderen. Heeft iemand hier nog ervaring met de multiplayer dan? Ben ik wel benieuwd naar, want ik weet dat het qua singleplayer wel goed zit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet
En http://www.budgetgaming.n(...)ast+edition_PS3.html zegt vanaf 98 euro nieuw, dus ik denk dat je wel een antwoord hebt
Leg uit?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Als je geld uit gaat geven, zou ik investeren in een boek.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Leg uit?
edit: afbeelding ff gefixt!
Dat dus.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Qua singleplayer zit je wel goed behalve dat je er in anderhalve dag doorheen ragtquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bij mij doet het plaatje het wel, maar ik zal ff kijken of ik hem nog kan veranderen. Heeft iemand hier nog ervaring met de multiplayer dan? Ben ik wel benieuwd naar, want ik weet dat het qua singleplayer wel goed zit.
[..]
Leg uit?
edit: afbeelding ff gefixt!
Ah dus om 1 foutje ga je mij aanraden een boek te kopen in plaats van een game? Grammar Nazi.quote:
Ik speel meestal maar een uur/anderhalf uur, en niet eens elke dag, dus denk dat ik er wel eventjes zoet mee ben hahaquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Qua singleplayer zit je wel goed behalve dat je er in anderhalve dag doorheen ragt
Doe ook maar een telraampje erbij danquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ah dus om 1 foutje ga je mij aanraden een boek te kopen in plaats van een game? Grammar Nazi.
ZEG niet zo tegen mijn net-nieuwe-eerlijk-gejatte-familie-vent!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ah dus om 1 foutje ga je mij aanraden een boek te kopen in plaats van een game? Grammar Nazi.
Jij wijst maar op 1 fout?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Doe ook maar een telraampje erbij dan
I didn't start the grammar warquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEG niet zo tegen mijn net-nieuwe-eerlijk-gejatte-familie-vent!
Maakt niet uit, sta natuurlijk altijd achter ventjequote:Op donderdag 12 januari 2012 13:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
I didn't start the grammar war
is maar goed dat je het zegt, niemand die het zietquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maakt niet uit, sta natuurlijk altijd achter ventje
Alleen maar goed, kunnen ze ook niet zien dat ik ondertussen stiekem aan t gamen benquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
is maar goed dat je het zegt, niemand die het ziet
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Alleen maar goed, kunnen ze ook niet zien dat ik ondertussen stiekem aan t gamen ben
Mortal Kombat komt mijn kant op
Niet zien maar wel horen!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Alleen maar goed, kunnen ze ook niet zien dat ik ondertussen stiekem aan t gamen ben
Welke van de 42314515 versies van MK?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IS 3D OUWE GEK!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]die moet ik ooit nog eens kopen
Negerquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welke van de 42314515 versies van MK?
9quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welke van de 42314515 versies van MK?
I KNOW!quote:
Alleen de achtergrond btw..quote:
Dat kostie nieuw joh gekkie!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
30 euro bij gamemania used games
dankjewelquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:03 schreef Poit het volgende:
http://www.zavvi.com/game(...)kombat/10207055.html
17,95 NIEUW!!
U weetquote:
SB lief aankijken!quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:09 schreef SocialDisorder het volgende:
Mag best als verjaarscadeautje gegeven worden
neger aubquote:
quote:
We hebben toch ook gezegd welke t isquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nee maar er zijn toch genoeg versies van MK, dus daarom vroeg ik welke
We nog welquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
We hebben toch ook gezegd welke t is
Shar en ik jonguh!quote:
gedaan.quote:
Maarrrrrr Duuude!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
gedaan.
neem jij hem nu voor me mee als verjaarscadeau?
dit!quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Shar en ik jonguh!
2 zielen 1 gedachte!
juh!quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Maarrrrrr Duuude!!
Was je gisteren niet jarig?
Geen uitnodiging gehad voor je feestje, geen cadeautjequote:
mijn leven is het hele jaar door een dikke party en je weet dat je uitgenodigd bentquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen uitnodiging gehad voor je feestje, geen cadeautje![]()
Maar gefeliciteerd ouwe dibbes!!
thx beeb!quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SERIEUS!
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd![]()
Dat deelt ze dan weer niet met mequote:
zullen wij dan maar gaan zuipen?quote:
Goed planquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zullen wij dan maar gaan zuipen?
maar dit keer trek jij de jurk aanquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Goed plan![]()
* Poit zet "bodies" nog een keer aan.
aan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
maar dit keer trek jij de jurk aan
Flink bier drinken, koorts moet je verzuipen!quote:
Net als kittens!quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Flink bier drinken, koorts moet je verzuipen!
quote:
Maar nu kan je wel je veters strikken!quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mijn les van 1,5 uur liep 1 uur en een kwartier uit, dat is geloof ik een nieuw record.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar nu kan je wel je veters strikken!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar nu kan je wel je veters strikken!
quote:
quote:
Ik niet!quote:
Hmm, dat is wel naar ja..quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik niet!
Ik weet nu dat ik voor mijn afstudeerscriptie de effecten van cimt bij kinderen met cerebral palsy moet koppelen aan de effecten van cimt bij de volwassen hemiplegie patient. En dat is een andere insteek dan ik in eerste instantie had, en dus moet ik een stuk overnieuw doen.
Broeder Tain!quote:
Wat is dat voor goddelijke sexy jongeman achter die pizzadozen!!quote:
wie heeft de shoarma pizza besteld ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat is dat voor goddelijke sexy jongeman achter die pizzadozen!!
Schuldigquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wie heeft de shoarma pizza besteld ?
Beetje druk met werk en reizen... En ik kan niet meer FOK!ken op het werkquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Broeder Tain!
Waar was u al die tijd?
Ik had een zwart pantalonnetje aan (waar ik wel een goede kont in heb) met een zwart shirt en een rood jasje. Dat voldeed wel aan niet te netjes, niet te saai en niet te leukquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb ook wel trek, doe me die kerel can de foto maarquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb ook wel trek, doe me die kerel can de foto maar
kijk jij hebt er verstand vanquote:
Mogguh! Idd klein pardy weekend voor de boeg!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen, bijna weekend gelukkig!
Ikke niet, ik ga zaterdagmiddag shoppen en voor de rest ga ik het bed, de bank en het bad afwisselen en niets doen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
Mogguh! Idd klein pardy weekend voor de boeg!
In willekeurige volgorde?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
voor de rest ga ik het bed, de bank en het bad afwisselen en niets doen!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen, bijna weekend gelukkig!
Zo, jij was snel op je werk. Heb je een straalmotor onder de auto geplakt ofzo?quote:
Geen verkeer ==> lekker doorknallen, met 100 door de polder en 50 over de rotondesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zo, jij was snel op je werk. Heb je een straalmotor onder de auto geplakt ofzo?
Iedereen een goede morgen trouwens. Ik ga eens proberen om hier weer wat vaker mee te komen lullen (als jullie dat goed/niet erg vinden). Nu SC steeds makkelijker in haar eigen bedje op haar eigen kamer slaapt heb ik daar als het goed is weer wat tijd voor.
dit is exact mijn weekend!!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ikke niet, ik ga zaterdagmiddag shoppen en voor de rest ga ik het bed, de bank en het bad afwisselen en niets doen!
Oeh, had SC leuk gevondenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geen verkeer ==> lekker doorknallen, met 100 door de polder en 50 over de rotondes
PWAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Iedereen een goede morgen trouwens. Ik ga eens proberen om hier weer wat vaker mee te komen lullen (als jullie dat goed/niet erg vinden). Nu SC steeds makkelijker in haar eigen bedje op haar eigen kamer slaapt heb ik daar als het goed is weer wat tijd voor.
Boy do we!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Wait whut... jij was dronken en stuurt mij niet eens een dronkemans berichtjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Voor iedereen die op whatsapp tegen mij aan het praten was, ik heb ook geen idee wat ik zei
ik ben weer redelijk nuchter
Ik werd geroepen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Nu nog SC op de GAM SC krijgen en het feest is compleet
Leukleukleuk!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Lieve kleine SC, vergeet niet dat je ook met behulp van je bips bepaalde geluiden kan maken die kunnen helpen bij het communiceren! Om hier meer over te weten te komen moet je even langs Ome Poit gaan, die kan je er van alles over leren!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:47 schreef Klein_SCtje het volgende:
Dat is nog eens een warm welkom. Wel makkelijk trouwens dat typen, nu kan ik pappa en mamma misschien duidelijk maken wat ik wil. Is een stuk prettiger voor mijn keel dan dat stomme huilen.
is ook makkelijker te negeren, hè?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:47 schreef Klein_SCtje het volgende:
Dat is nog eens een warm welkom. Wel makkelijk trouwens dat typen, nu kan ik pappa en mamma misschien duidelijk maken wat ik wil. Is een stuk prettiger voor mijn keel dan dat stomme huilen.
Je kon er waarschijnlijk toch geen wijs uit worden, ik iig nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:17 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wait whut... jij was dronken en stuurt mij niet eens een dronkemans berichtje
Goed nagedacht, meissiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef Klein_SCtje het volgende:
Ja maar pappa, zo zien mamma en jij overdag allebei wat er aan de hand is. Ik bedoel, jij zit altijd hier, en mamma roep ik dan wel gewoon met huilen... Dan weet ik zeker dat er iemand doet wat ik wil
Kom maar bij Ome Poit inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Lieve kleine SC, vergeet niet dat je ook met behulp van je bips bepaalde geluiden kan maken die kunnen helpen bij het communiceren! Om hier meer over te weten te komen moet je even langs Ome Poit gaan, die kan je er van alles over leren!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:
SSX gepre-ordered
[ afbeelding ]
So what... Berichtjes van Sharquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kon er waarschijnlijk toch geen wijs uit worden, ik iig niet
schaamteloze zelf-promotiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Spank en Poit reageren op mijn column![]()
VOEL DE LIEFDE!
hmm die zag ik net ook alquote:
Ga jij met die kat knuffelen terwijl ik met Tom knuffelquote:
Natuurlijk link naar filmpje, doe maar per DMquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:15 schreef SummerBreeze het volgende:
Hier alleen brood.
Met roomboter.
En pindakaas.
En extra pure vlokken.
![]()
En ik zit hier met een kleine SC die het leuker vindt om met een knuffelkonijn naar de camera van de babyfoon te zwaaien dan om te slapen terwijl ze aan een stuk door ligt te gapen. Link naar filmpje kan opgevraagd worden
DM is onderweg. En let ajb niet op mijn stem. Ik ben brak en verkouden (en heb gewoon een hele rare stemquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Natuurlijk link naar filmpje, doe maar per DM
Jij bent echt zo'n ongelofelijke vent in een vrouwelijk lichaam jijquote:
Waarom denk je dat ik op de meet weg ging zonder iedereen te zoenen, ik had over mijn pizza ook een heel bakje knoflooksaus gepleurd en wou jullie de ellende besparenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n ongelofelijke vent in een vrouwelijk lichaam jij
Erm... vrouwen maken een probleem van knoflooklucht. Ik heb een man daar nog nooit over horen klagen hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op de meet weg ging zonder iedereen te zoenen, ik had over mijn pizza ook een heel bakje knoflooksaus gepleurd en wou jullie de ellende besparen
goed om te weten!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Erm... vrouwen maken een probleem van knoflooklucht. Ik heb een man daar nog nooit over horen klagen hoor
Niet allemaal. Als iemand zich tegenover mij verontschuldigd voor een knoflooklucht uit zijn/haar mond roep ik alleen maar dat hij/zijn dan waarschijnlijk erg lekker gegeten heeftquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Erm... vrouwen maken een probleem van knoflooklucht. Ik heb een man daar nog nooit over horen klagen hoor
ik mis je stemquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:22 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
DM is onderweg. En let ajb niet op mijn stem. Ik ben brak en verkouden (en heb gewoon een hele rare stem)
Te lang geen rockband met jullie gespeeld...quote:
debiel dat er geen zwangerschaps-drumstellen zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik heb het zelf ook al een hele tijd niet meer gedaan.Mijn buik zat een paar maanden lang in de weg bij het drummen
![]()
Ik zie een markt ontstaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
debiel dat er geen zwangerschaps-drumstellen zijn
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom ben ik zo'n kliko? Hele doner kebab op en nog honger hebben
Jamaar normaal krijg ik 1 broodje niet eens op, ik heb het laatste jaar opeens altijd veel hongerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hele döner kebab is voor mij een voorafje
OMG JE BENT ZWANGER!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar normaal krijg ik 1 broodje niet eens op, ik heb het laatste jaar opeens altijd veel honger
Heb ook al 2 broodjes en een stroopwafel op vandaag!
quote:
lolololol you crazy!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga zo mijn werkweek eens afronden en opnieuw beginnen aan Lost Odyssey denk ik
Heb toen 6 uur gespeeld maar ben toen gestopt bij die 1e toren ofzo. Heb wel weer eens zin in een JRPG
arigato misterrobato!quote:
Jij mag mij altijd zoenenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op de meet weg ging zonder iedereen te zoenen, ik had over mijn pizza ook een heel bakje knoflooksaus gepleurd en wou jullie de ellende besparen
Lintwormpje te pakken?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar normaal krijg ik 1 broodje niet eens op, ik heb het laatste jaar opeens altijd veel honger
Heb ook al 2 broodjes en een stroopwafel op vandaag!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef Fallen het volgende:
Iemand de film Scanner Darkly gezien? SD?
Rotoscoping FTWquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef Fallen het volgende:
Iemand de film Scanner Darkly gezien? SD?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]SD = Scanner Darkly natuurlijk... hoe kon het ook anders?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okay, okay... ik ga al kijken..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Rotoscoping FTW
Meesterlijke (en uiterst vage) film. KIEJANU RIEVES speelt daar ook in
(de film heet overigens 'a scanner darkly')
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Rotoscoping FTW
Meesterlijke (en uiterst vage) film. KIEJANU RIEVES speelt daar ook in
(de film heet overigens 'a scanner darkly')
Geweldige film, zeker de moeite waard. Wel nuchter kijken, tis geen makkelijke film.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
SD = Scanner Darkly natuurlijk... hoe kon het ook anders?!
JRPG'squote:
Okay. Meestal krijg ik dit soort films wel mee, maar blijkbaar is deze volledig aan mijn aandacht ontsnapt. Van het weekend wel even kijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geweldige film, zeker de moeite waard. Wel nuchter kijken, tis geen makkelijke film.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JRPG's
Als ik kinderen met grote zwaarden wil zien spelen ga ik wel naar SD toe!
Mja, boeken. Vervelende is dat ik een redelijke backlog heb als het gaat om boeken (erger dan games) en nooit heel ver kom aangezien ik laat in de avond lees als ik doodop in bed lig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Fallen, het boek is trouwens ook flink de moeite waard, is net iets filosofischer dan de film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |