abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:58:03 #76
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_106689640
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Net alsof iemand zijn carrière gaat opgeven voor een vrouw. Als hij een carrière heeft kan hij die elders gewoon voortzetten
Hè? Je wilt dus een regeling waarbij je er vanuit gaat dat mannen daardoor niet meer bruidjes importeren, maar dat doe je zo omslachtig dat het type burger dat er mogelijkerwijs toch voor kiest, uiteindelijk de meest verliesgevende categorie is en daarmee enkel kansarmer wordt.

Ik zou het knap vinden als een advocaat in het Nederlands recht dat in Marokko voort kan zetten.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:58:42 #77
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106689663
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Persoonlijk of niet, punt blijft gewoon staan
Nee hoor. Je negeerde wat ik zei. Dat mensen ook zonder universitaire opleiding alsnog prima toevoegingen kunnen zijn voor een samenleving.

En dat persoonlijke was echt onzin. Als je serieus genomen wilt worden moet je je echt eens minder trollerig gaan gedragen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_106689683
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:56 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Deel jij jouw welvaart met een importbruid als zij samenwoont met een belastingbetalende kostwinnaar? Het maakt mij werkelijk niets uit of ik moet betalen voor Truus of Julitã, ik vind het allebei suf.
Op het moment dat julia gaat scheiden( altijd nadat de permanente verblijfsvergunning of pas binnen is) dan wel

Truus is in Nederland geboren en is er opgegroeid, Julia niet. Truus is dus het probleem van Nederland en Julia niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:59:29 #79
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_106689698
Laat ik het zo verwoorden; we kunnen het leven niet eerlijk maken, want er zijn nu eenmaal verschillen, maar symboolwetjes die geen welvaartverhogend effect hebben, maar puur als plagerijtjes beschouwd kunnen worden, hebben daar helemaal niets te zoeken.
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:59:30 #80
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106689702
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:58 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hè? Je wilt dus een regeling waarbij je er vanuit gaat dat mannen daardoor niet meer bruidjes importeren, maar dat doe je zo omslachtig dat het type burger dat er mogelijkerwijs toch voor kiest, uiteindelijk de meest verliesgevende categorie is en daarmee enkel kansarmer wordt.

Ik zou het knap vinden als een advocaat in het Nederlands recht dat in Marokko voort kan zetten.
Laat maar.. DAM denkt dat je als watermanagementdeskundige ook prima aan de slag kunt in Somalië, om maar een voorbeeld te noemen.
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:01:22 #81
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_106689779
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Op het moment dat julia gaat scheiden( altijd nadat de permanente verblijfsvergunning of pas binnen is) dan wel

Truus is in Nederland geboren en is er opgegroeid, Julia niet. Truus is dus het probleem van Nederland en Julia niet
Onzin, gooi de uitkeringen gewoon omlaag van mensen die niets bijdragen, het maakt mij niet uit of die hier gekomen zijn doordat ze trouwen of uit andere geluksoverwegingen. En dan nog; voer dan een opleidingseis in waarbij Julia minimaal HBO of hoger gestudeerd moet hebben in haar land en een goede kennis van het Engels (en hopelijk het Nederlands) heeft opgedaan, dan breng je de man van Julia niet naar Bogota om vervolgens na een scheiding met twee huishoudens opgescheept te zitten die allebei niets bijdragen en niets kunnen.
pi_106689797
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:57 schreef Strani het volgende:

[..]

En dat komt door mensen die dat graag zo houden, zoals jij.
Ik heb geen klagen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:02:58 #83
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106689854
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik heb geen klagen
Natuurlijk niet. Met een flinke portie egoisme en kortzichtigheid is de wereld nou eenmaal een heerlijk plekje.
pi_106689899
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:01 schreef GSbrder het volgende:

Onzin, gooi de uitkeringen gewoon omlaag van mensen die niets bijdragen, het maakt mij niet uit of die hier gekomen zijn doordat ze trouwen of uit andere geluksoverwegingen. En dan nog; voer dan een opleidingseis in waarbij Julia minimaal HBO of hoger gestudeerd moet hebben in haar land en een goede kennis van het Engels (en hopelijk het Nederlands) heeft opgedaan, dan breng je de man van Julia niet naar Bogota om vervolgens na een scheiding met twee huishoudens opgescheept te zitten die allebei niets bijdragen en niets kunnen.
Met een hbo in het thuisland maar zonder kennis van het Nederlands kom je in de meeste gevallen niet aan de bak.

Gewoon als eis stellen dat je redelijk Nederlands moet kunnen, je hebt 2 jaar de tijd om aan die eis te voldoen
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:04:57 #85
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_106689933
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Met een flinke portie egoisme en kortzichtigheid is de wereld nou eenmaal een heerlijk plekje.
Men mag best vanuit egoistisch oogpunt naar de wereld kijken, maar val anderen dan niet lastig.
Zodra zij jou lastigvallen en ze je aantoonbaar geld kosten, kan je daarop bezuinigen, maar niet voordat Mo en Julia iets verkeerds doen ze al beboeten door een samenwoningseis in te voeren.

Anders zie ik dezelfde samenwoonregel bij autochtone koppels, waardoor partners van kostwinnaars nooit meer aanspraak kunnen maken op uitkeringen. Hadden ze maar voor hun carriere in plaats van de vaat en de was moeten kiezen.
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:05:14 #86
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_106689947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met een hbo in het thuisland maar zonder kennis van het Nederlands kom je in de meeste gevallen niet aan de bak.

Gewoon als eis stellen dat je redelijk Nederlands moet kunnen, je hebt 2 jaar de tijd om aan die eis te voldoen
En dat gaan ze oefenen in het Rif-gebergte?
pi_106689960
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:58 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Voor die Nederlandse advocaat zijn er meer landen dan Marokko
pi_106689977
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:05 schreef GSbrder het volgende:

[..]

En dat gaan ze oefenen in het Rif-gebergte?
Zou me werkelijk aan mijn reet roesten waar ze dat doen
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:06:57 #89
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106690018
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zou me werkelijk aan mijn reet roesten waar ze dat doen
Als je ideeën aandraagt moet je ook kijken naar eventuele consequenties. Je kunt niet zomaar ballonnetjes oplaten en dan snel wegrennen.
pi_106690059
Bullshit, is niet mijn probleem hoe of waar zehet leren
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:08:19 #91
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_106690073
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is ook niet jouw probleem waar ze samenwonen.
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:08:54 #92
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106690093
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met die houding ga je nooit goeie oplossingen bedenken in elk geval.
pi_106690168
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:08 schreef Strani het volgende:

[..]

Met die houding ga je nooit goeie oplossingen bedenken in elk geval.
Diegene die de eisen stelt is niet verantwoordelijk voor hoe diegene die aan de eisen moet voldoen.
pi_106690206
Moest zijn

Diegene die de eisen stelt is niet voor diegene die aan de eisen moet voldoen
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:11:22 #95
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_106690210
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Diegene die de eisen stelt is niet verantwoordelijk voor hoe diegene die aan de eisen moet voldoen.
Als jij eisen stelt moet je met argumenten komen waarom iemand moet voldoen aan de eisen, waarom zij gezien de situatie redelijk te noemen zijn en waarom deze eisen de gevolgen zullen hebben die wenselijk zijn voor het groter geheel.
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:11:29 #96
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106690216
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat is dan ook het wezenlijke verschil tussen jou en mij. Jij kijkt alleen naar je eigen kleine wereldje en ik kijk iets verder.
pi_106690259
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:11 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat is dan ook het wezenlijke verschil tussen jou en mij. Jij kijkt alleen naar je eigen kleine wereldje en ik kijk iets verder.
Mijn wereld is inderdaad maar klein :')

En wat levert je dat nu op?
pi_106690279
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:11 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Als jij eisen stelt moet je met argumenten komen waarom iemand moet voldoen aan de eisen, waarom zij gezien de situatie redelijk te noemen zijn en waarom deze eisen de gevolgen zullen hebben die wenselijk zijn voor het groter geheel.
Ze zijn niet verplicht om aan de eisen te voldoen
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:13:06 #99
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106690285
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Mijn wereld is inderdaad maar klein :')

En wat levert je dat nu op?
Niets, het was al treurig genoeg om het te moeten concluderen.
pi_106690367
Dat zal het zijn, zal het mijn vrienden, familie, kennissen en zakelijke contacten laten weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')