Hè? Je wilt dus een regeling waarbij je er vanuit gaat dat mannen daardoor niet meer bruidjes importeren, maar dat doe je zo omslachtig dat het type burger dat er mogelijkerwijs toch voor kiest, uiteindelijk de meest verliesgevende categorie is en daarmee enkel kansarmer wordt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Net alsof iemand zijn carrière gaat opgeven voor een vrouw. Als hij een carrière heeft kan hij die elders gewoon voortzetten
Nee hoor. Je negeerde wat ik zei. Dat mensen ook zonder universitaire opleiding alsnog prima toevoegingen kunnen zijn voor een samenleving.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Persoonlijk of niet, punt blijft gewoon staan
Op het moment dat julia gaat scheiden( altijd nadat de permanente verblijfsvergunning of pas binnen is) dan welquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Deel jij jouw welvaart met een importbruid als zij samenwoont met een belastingbetalende kostwinnaar? Het maakt mij werkelijk niets uit of ik moet betalen voor Truus of Julitã, ik vind het allebei suf.
Laat maar.. DAM denkt dat je als watermanagementdeskundige ook prima aan de slag kunt in Somalië, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hè? Je wilt dus een regeling waarbij je er vanuit gaat dat mannen daardoor niet meer bruidjes importeren, maar dat doe je zo omslachtig dat het type burger dat er mogelijkerwijs toch voor kiest, uiteindelijk de meest verliesgevende categorie is en daarmee enkel kansarmer wordt.
Ik zou het knap vinden als een advocaat in het Nederlands recht dat in Marokko voort kan zetten.
Onzin, gooi de uitkeringen gewoon omlaag van mensen die niets bijdragen, het maakt mij niet uit of die hier gekomen zijn doordat ze trouwen of uit andere geluksoverwegingen. En dan nog; voer dan een opleidingseis in waarbij Julia minimaal HBO of hoger gestudeerd moet hebben in haar land en een goede kennis van het Engels (en hopelijk het Nederlands) heeft opgedaan, dan breng je de man van Julia niet naar Bogota om vervolgens na een scheiding met twee huishoudens opgescheept te zitten die allebei niets bijdragen en niets kunnen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Op het moment dat julia gaat scheiden( altijd nadat de permanente verblijfsvergunning of pas binnen is) dan wel
Truus is in Nederland geboren en is er opgegroeid, Julia niet. Truus is dus het probleem van Nederland en Julia niet
Ik heb geen klagenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:57 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat komt door mensen die dat graag zo houden, zoals jij.
Natuurlijk niet. Met een flinke portie egoisme en kortzichtigheid is de wereld nou eenmaal een heerlijk plekje.quote:
Met een hbo in het thuisland maar zonder kennis van het Nederlands kom je in de meeste gevallen niet aan de bak.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:01 schreef GSbrder het volgende:
Onzin, gooi de uitkeringen gewoon omlaag van mensen die niets bijdragen, het maakt mij niet uit of die hier gekomen zijn doordat ze trouwen of uit andere geluksoverwegingen. En dan nog; voer dan een opleidingseis in waarbij Julia minimaal HBO of hoger gestudeerd moet hebben in haar land en een goede kennis van het Engels (en hopelijk het Nederlands) heeft opgedaan, dan breng je de man van Julia niet naar Bogota om vervolgens na een scheiding met twee huishoudens opgescheept te zitten die allebei niets bijdragen en niets kunnen.
Men mag best vanuit egoistisch oogpunt naar de wereld kijken, maar val anderen dan niet lastig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Met een flinke portie egoisme en kortzichtigheid is de wereld nou eenmaal een heerlijk plekje.
En dat gaan ze oefenen in het Rif-gebergte?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met een hbo in het thuisland maar zonder kennis van het Nederlands kom je in de meeste gevallen niet aan de bak.
Gewoon als eis stellen dat je redelijk Nederlands moet kunnen, je hebt 2 jaar de tijd om aan die eis te voldoen
Voor die Nederlandse advocaat zijn er meer landen dan Marokkoquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hè? Je wilt dus een regeling waarbij je er vanuit gaat dat mannen daardoor niet meer bruidjes importeren, maar dat doe je zo omslachtig dat het type burger dat er mogelijkerwijs toch voor kiest, uiteindelijk de meest verliesgevende categorie is en daarmee enkel kansarmer wordt.
Ik zou het knap vinden als een advocaat in het Nederlands recht dat in Marokko voort kan zetten.
Zou me werkelijk aan mijn reet roesten waar ze dat doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat gaan ze oefenen in het Rif-gebergte?
Als je ideeën aandraagt moet je ook kijken naar eventuele consequenties. Je kunt niet zomaar ballonnetjes oplaten en dan snel wegrennen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou me werkelijk aan mijn reet roesten waar ze dat doen
Het is ook niet jouw probleem waar ze samenwonen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bullshit, is niet mijn probleem hoe of waar zehet leren
Met die houding ga je nooit goeie oplossingen bedenken in elk geval.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bullshit, is niet mijn probleem hoe of waar zehet leren
Diegene die de eisen stelt is niet verantwoordelijk voor hoe diegene die aan de eisen moet voldoen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Met die houding ga je nooit goeie oplossingen bedenken in elk geval.
Als jij eisen stelt moet je met argumenten komen waarom iemand moet voldoen aan de eisen, waarom zij gezien de situatie redelijk te noemen zijn en waarom deze eisen de gevolgen zullen hebben die wenselijk zijn voor het groter geheel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Diegene die de eisen stelt is niet verantwoordelijk voor hoe diegene die aan de eisen moet voldoen.
Dat is dan ook het wezenlijke verschil tussen jou en mij. Jij kijkt alleen naar je eigen kleine wereldje en ik kijk iets verder.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Diegene die de eisen stelt is niet verantwoordelijk voor hoe diegene die aan de eisen moet voldoen.
Mijn wereld is inderdaad maar kleinquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is dan ook het wezenlijke verschil tussen jou en mij. Jij kijkt alleen naar je eigen kleine wereldje en ik kijk iets verder.
Ze zijn niet verplicht om aan de eisen te voldoenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij eisen stelt moet je met argumenten komen waarom iemand moet voldoen aan de eisen, waarom zij gezien de situatie redelijk te noemen zijn en waarom deze eisen de gevolgen zullen hebben die wenselijk zijn voor het groter geheel.
Niets, het was al treurig genoeg om het te moeten concluderen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mijn wereld is inderdaad maar klein
En wat levert je dat nu op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |