Voor de duidelijkheid: Ik heb het natuurlijk over je denkwereld. Niet over hoeveel mensen of landen je kent.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zal het zijn, zal het mijn vrienden, familie, kennissen en zakelijke contacten laten weten
Jij bent wel verplicht redelijke eisen te stellen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze zijn niet verplicht om aan de eisen te voldoen
Gelukkig komt het van een fok hooligan die schuilt achter zijn fok loginnaam en niet van iemand die mij kent.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Ik heb het natuurlijk over je denkwereld. Niet over hoeveel mensen of landen je kent.
Troost je, er zijn genoeg mensen met een kleine denkwereld, je hebt geen terminale ziekte ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelukkig komt het van een fok hooligan die schuilt achter zijn fok loginnaam en niet van iemand die mij kent.
Maar van mij mag het, jou aannames zeggen gelukkig meer over jou dan over mij
Je hebt er ook in het verleden al genoeg aan gedaan om mij dit beeld van jou te bezorgen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelukkig komt het van een fok hooligan die schuilt achter zijn fok loginnaam en niet van iemand die mij kent.
Maar van mij mag het, jou aannames zeggen gelukkig meer over jou dan over mij
Mensen die in Nederland bij hun kersverse echtgenoot willen komen wonen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
nu we de infantiele persoonlijke reacties hebben gehad
Wie zou er daadwerkelijk 'gepakt' worden door deze regeling?
Als ze geen EU nationaliteit konden ze dat ook al niet vrijquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mensen die in Nederland bij hun kersverse echtgenoot willen komen wonen?
U vertrekt?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Met mensen als TS ben ik blij dat ik vertrek
Dat was als expat, nu emigreer ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zou je 5 jaar geleden ook al doen
Oh kijk aan, leuk man, waar ga je heen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |