Aha Costa Adeje dusquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef Polyfemos het volgende:
wij zitten volgens mij in hotel melia jardines del teide
La Gomera!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:49 schreef Roces18 het volgende:
Even een bumpje hoor. Wat zijn nou echte aanraders om te doen op Tenerife? Zijn zat lijstjes op internet maar die vergeten vast wat. Ik heb al echt een hoop daar niet van, maar straks kom ik terug en denk ik shit dat ik daar niet ben geweest. Zijn er nog andere eilanden zoals fuerta ventura die de moeite waard zijn om een dagje heen te gaan?
(Ben niet van de museums)
Oke, klinkt goed, maar met 400 vierkante kilometer wat zijn door nou de places to bequote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
La Gomera!
50-60 euro pp Ligt eraan waar je het boekt![]()
Maar heb echt een superdag gehad!
Ja maar niet op zondagquote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef lezzer het volgende:
Ik zou een keer naar het noorden gaan. Santa Cruz vind ik ook een fijne stad.
Veel winkels dicht, allemaal geloof ik.quote:
Hier ben ik ook geweest. Leuk park, leuke omgeving, en dichtbij erg goede restaurantjes. Tenerife.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
En we hebben weer geboekt. Dit keer met zijn vijven!
We gaan eindelijk naar Parque del Sol in Costa Adeje!
Vrienden van ons zijn er nog nooit geweest, dus we kunnen ze fijn een rondleiding geven.
En we gaan uiteraard weer op bezoek bij familie, vrienden en kennissen!
We gaan lekker 17 dagen, van 20 augustus tot 5 september!
Ik heb er weer zin in
Vanaf Schiphol neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:06 schreef belle1608 het volgende:
ik vlieg vannacht (5.50) naar Tenerife met Transavia, weten jullie of dat een rechtstreekse vlucht is?
Dat weet je zelf het beste toch denk ik haha?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:06 schreef belle1608 het volgende:
ik vlieg vannacht (5.50) naar Tenerife met Transavia, weten jullie of dat een rechtstreekse vlucht is?
Nou vriendinnetje twijfelt of het rechtstreeks is en ik weet niet waar je dat kan zien (vlieg voor het eerst zelf, laatste keer vliegen was in 2005 met familie, dus regelde ik niets met de tickets)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:09 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Dat weet je zelf het beste toch denk ik haha?
En Tenerife is toch veel lekkerder om in januari ofzo heen te gaan...winterzonnetje. Zomer kun je in heel Zuid-Europa terecht, veel aangenamer weer, en minder ver vliegen (of rijden).
Hoe lang duurt je vlucht?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:10 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nou vriendinnetje twijfelt of het rechtstreeks is en ik weet niet waar je dat kan zien (vlieg voor het eerst zelf, laatste keer vliegen was in 2005 met familie, dus regelde ik niets met de tickets)
5.50 vertrek, 9.30 aankomst (info van ticket)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe lang duurt je vlucht?
Volgens mij vlieg je vanaf Schiphol eigenlijk altijd rechtstreeks naar Tenerife.
Oh, en laat je niet opnaaien. Tenerife is heerlijk in de zomer
Ik weet hetquote:Op maandag 21 mei 2012 11:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hier ben ik ook geweest. Leuk park, leuke omgeving, en dichtbij erg goede restaurantjes. Tenerife.
Je post in het Tenerife topic, dus ik neem aan dat je een goedkoop appartement zoekt in Tenerife?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:45 schreef Xetran het volgende:
iemand die nog iets erg goedkoops weet om heen te gaan? ik kan buiten de vakanties nog gaan en ik wil eigenlijk nog wel graag eens er heen ;x
Neem aan gewoon een rechtstreekse vlucht, anders staat er toch een tussenstop op je ticket?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
5.50 vertrek, 9.30 aankomst (info van ticket)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |