Als je naar het zuiden gaat dan is het gemiddeld 22 graden. Maar het kan ook warmer zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:40 schreef miss_sly het volgende:
Kan ik hier wel even mijn vraag kwijt: hoe is het weer half maart daar?
Veel kans op zon en warm weer, of heb je ook grote kans op regen en kou?
Ja ik! Vorig jaar toevalligquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:59 schreef md89 het volgende:
Iemand wel eens vanuit Tenerife een dagje naar La Gomera geweest? Is dat de moeite waard?
Ah, dat is inderdaad goedkoop. Alleen kan je daar pas vanaf 25 jaar een auto huren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.tenerife-hire-a-car.com/car_hire/paso2.php
Helaas ben ik pas 20quote:The driver must be in possession of a driving licence valid for Europe which must be at least three years old.
You must be at least 25 years old to be able to drive or hire a car from us.
Volgens mij kan je ook dagkaarten kopen voor het ov, alleen kon even niet zo snel iets vindenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:43 schreef Roces18 het volgende:
Costa Adeje wordt het dan, die busprijzen vallen reuze mee wat mij betreft. In ieder geval thanks voor de info!
Ik vlieg voor het eerst vanaf Rotterdam, normaal altijd Schiphol.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben geboekt bij OAD, voor dezelfde reis met Holland International waren we 150E meer kwijt geweest.
Hopelijk zijn de vliegtijden gunstig anders hadden we toch beter van Eelde kunnen vertrekken, altijd afwachten.
Ik heb ook gekeken of ik het apart kon boeken, maar dan nog kwam ik op hetzelfde uit. Tenzij ik via Belgie boekte...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:04 schreef Roces18 het volgende:
OAD en neckermann vind ik wel erg prijzig voor wat je krijgt. Maar sowieso zijn reisbureaus vele malen duurder dat dat je direct bij een hotel boekt...
Iberia is ook wel goed, vliegt mijn familie altijd meequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef Roces18 het volgende:
Dat zag ik inderdaad, maar volgens mij is Transavia de enige maatschappij die directe vluchten uitvoert. Ik ga met Iberia en die zijn ook wel goed heb ik gehoord.
In juli ga ik, maakt me niet zoveel uit wanneer in Juli maar ik denk aan het begin.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer ga je?
Ik heb nog 10% korting via sunnycars geloof ik. Niet dat het veel scheelt
Maar alle beetjes helpen
Tenerife zal best mooi zijn, maar plekken als St. Maarten en Bora Bora zijn toch wel wat mooierquote:Op maandag 13 februari 2012 18:53 schreef lezzer het volgende:
Ik ben net vrijdag terug gekomen uit Indonesië
Zuid-Amerika trekt me eigenlijk helemaal niet. Ik ben vorig jaar in Mexico geweest en dat vond ik prachtig, maar ook niet echt dat ik daar terug wil.
Tenerife is net zo mooi en lekker dichtbijAangezien ik toch alleen maar voor een strand- en relaxvakantie ga, hoeft dat niet zo ver weg. Ik was deze keer zo ver gegaan vanwege de zon.
Eerlijk gezegd heb ik geen enkele belangstelling om daar naar toe te gaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Tenerife zal best mooi zijn, maar plekken als St. Maarten en Bora Bora zijn toch wel wat mooier
Ik ga elk jaar naar Tenerifequote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef Roces18 het volgende:
Hoezo zou je weer naar Tenerife willen? Er zijn toch zat andere mooie eilanden met zandstranden en anders zuid-amerika of Indonesië.
Ja het is een beetje vaag weer op Tenerife, soms regen. Vrienden die daar wonen zeiden het.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog ruim 2 weken..
Tickets net binnen, vertrek om 5.25 Schiphol en terug om 10.25 Tenerife dus daar ben ik heel blij mee.
Hopen dan het weer dan wat beter is want het nu geloof ik niet wat maar wandelen wil al gauw natuurlijk.
Nee, rechtstreeks.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:10 schreef Roces18 het volgende:
uniekhoorn is dat een omleiding via madrid ?
rechtstreeks? Ik kom ook binnen vijf uur aan en ik mag nog een uur vertoeven op madrid ?quote:
Uur tijdverschil meegerekend?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
rechtstreeks? Ik kom ook binnen vijf uur aan en ik mag nog een uur vertoeven op madrid ?
owwwwww wacht.. Nee we gaan om 10.20 weer vertrekken vanaf Tenerife..quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:37 schreef Roces18 het volgende:
Jup, dus ik heb geen flauw idee? Misschien gaat mijn vliegtuig sneller? (minder passagiers?) weet ik het
Leuk leuk leukquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:04 schreef Polyfemos het volgende:
Ben er ook 2 weken met mijn familie & vrienden. Wij gaan rond mid juli.
Aha Costa Adeje dusquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef Polyfemos het volgende:
wij zitten volgens mij in hotel melia jardines del teide
La Gomera!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:49 schreef Roces18 het volgende:
Even een bumpje hoor. Wat zijn nou echte aanraders om te doen op Tenerife? Zijn zat lijstjes op internet maar die vergeten vast wat. Ik heb al echt een hoop daar niet van, maar straks kom ik terug en denk ik shit dat ik daar niet ben geweest. Zijn er nog andere eilanden zoals fuerta ventura die de moeite waard zijn om een dagje heen te gaan?
(Ben niet van de museums)
Oke, klinkt goed, maar met 400 vierkante kilometer wat zijn door nou de places to bequote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
La Gomera!
50-60 euro pp Ligt eraan waar je het boekt![]()
Maar heb echt een superdag gehad!
Ja maar niet op zondagquote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef lezzer het volgende:
Ik zou een keer naar het noorden gaan. Santa Cruz vind ik ook een fijne stad.
Veel winkels dicht, allemaal geloof ik.quote:
Hier ben ik ook geweest. Leuk park, leuke omgeving, en dichtbij erg goede restaurantjes. Tenerife.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
En we hebben weer geboekt. Dit keer met zijn vijven!
We gaan eindelijk naar Parque del Sol in Costa Adeje!
Vrienden van ons zijn er nog nooit geweest, dus we kunnen ze fijn een rondleiding geven.
En we gaan uiteraard weer op bezoek bij familie, vrienden en kennissen!
We gaan lekker 17 dagen, van 20 augustus tot 5 september!
Ik heb er weer zin in
Vanaf Schiphol neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:06 schreef belle1608 het volgende:
ik vlieg vannacht (5.50) naar Tenerife met Transavia, weten jullie of dat een rechtstreekse vlucht is?
Dat weet je zelf het beste toch denk ik haha?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:06 schreef belle1608 het volgende:
ik vlieg vannacht (5.50) naar Tenerife met Transavia, weten jullie of dat een rechtstreekse vlucht is?
Nou vriendinnetje twijfelt of het rechtstreeks is en ik weet niet waar je dat kan zien (vlieg voor het eerst zelf, laatste keer vliegen was in 2005 met familie, dus regelde ik niets met de tickets)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:09 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Dat weet je zelf het beste toch denk ik haha?
En Tenerife is toch veel lekkerder om in januari ofzo heen te gaan...winterzonnetje. Zomer kun je in heel Zuid-Europa terecht, veel aangenamer weer, en minder ver vliegen (of rijden).
Hoe lang duurt je vlucht?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:10 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nou vriendinnetje twijfelt of het rechtstreeks is en ik weet niet waar je dat kan zien (vlieg voor het eerst zelf, laatste keer vliegen was in 2005 met familie, dus regelde ik niets met de tickets)
5.50 vertrek, 9.30 aankomst (info van ticket)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe lang duurt je vlucht?
Volgens mij vlieg je vanaf Schiphol eigenlijk altijd rechtstreeks naar Tenerife.
Oh, en laat je niet opnaaien. Tenerife is heerlijk in de zomer
Ik weet hetquote:Op maandag 21 mei 2012 11:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hier ben ik ook geweest. Leuk park, leuke omgeving, en dichtbij erg goede restaurantjes. Tenerife.
Je post in het Tenerife topic, dus ik neem aan dat je een goedkoop appartement zoekt in Tenerife?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:45 schreef Xetran het volgende:
iemand die nog iets erg goedkoops weet om heen te gaan? ik kan buiten de vakanties nog gaan en ik wil eigenlijk nog wel graag eens er heen ;x
Neem aan gewoon een rechtstreekse vlucht, anders staat er toch een tussenstop op je ticket?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
5.50 vertrek, 9.30 aankomst (info van ticket)
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je post in het Tenerife topic, dus ik neem aan dat je een goedkoop appartement zoekt in Tenerife?
[..]
Neem aan gewoon een rechtstreekse vlucht, anders staat er toch een tussenstop op je ticket?
waar hebben jullie geboekt en met welke maatschappij vliegen jullie?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat weet ik nietik vlieg voor de 2e x in m'n leven, de vorige keer had ik de tickets niet in beheer (had ik geen tussenstop, was naar Kreta)
Arke, vlieg met transaviaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar hebben jullie geboekt en met welke maatschappij vliegen jullie?
Okquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan is het gewoon rechtstreeks hoor
Ik ga helaas pas 20-08 vliegenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:18 schreef belle1608 het volgende:
Nog meer mensen die op die vlucht zitten van hier?
Deze vlucht gaat NIET rechtstreeks! Fijne vakantie!quote:
Yes please. Gewoon ergens om te slapen, vliegen lukt me wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je post in het Tenerife topic, dus ik neem aan dat je een goedkoop appartement zoekt in Tenerife?
Ze gaat naar Tenerife toch... niet naar Gran Canariaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef Taneli het volgende:
[..]
Deze vlucht gaat NIET rechtstreeks! Fijne vakantie!
wo 11 jul 05:50 / Tenerife, Gran Canaria / HV 743 / Boeing 737-800 / PH-HSE
(bron: schiphol.nl)
Nou tja... uhmz... ik heb gemerkt dat ik goedkoper uit ben als ik gewoon via een reisburo boekquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:53 schreef Xetran het volgende:
[..]
Yes please. Gewoon ergens om te slapen, vliegen lukt me wel.
Stopt ie dan niet eerst op Tenerife?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef Taneli het volgende:
[..]
Deze vlucht gaat NIET rechtstreeks! Fijne vakantie!
wo 11 jul 05:50 / Tenerife, Gran Canaria / HV 743 / Boeing 737-800 / PH-HSE
(bron: schiphol.nl)
Best kans opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Stopt ie dan niet eerst op Tenerife?
Dank je wel!
Ik ga het even nazoeken voor je!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Stopt ie dan niet eerst op Tenerife?
Dank je wel!
De route is Amsterdam - Tenerife - Gran Canaria - Amsterdam, dus als je de HV744 als terugvlucht hebt duurt de reis een uurtje of 1,5 langer en gaat 'ie via Gran Canaria!quote:
Terug vliegen we niet met Transavia maar met Arkequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:15 schreef Taneli het volgende:
[..]
De route is Amsterdam - Tenerife - Gran Canaria - Amsterdam, dus als je de HV744 als terugvlucht hebt duurt de reis een uurtje of 1,5 langer en gaat 'ie via Gran Canaria!
Komt door het tijdverschilquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Terug vliegen we niet met Transavia maar met Arke
Maar dank je wel voor het uitzoeken!! Terugreis duurt inderdaad langer van 19.50 - 1.40 dacht ik
Geen dank!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Terug vliegen we niet met Transavia maar met Arke
Maar dank je wel voor het uitzoeken!! Terugreis duurt inderdaad langer van 19.50 - 1.40 dacht ik
Ok, weet je ik zie het wel, ga me er niet druk om maken, dat doen m'n oren vanzelf welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:23 schreef Taneli het volgende:
[..]
Geen dank!
Die vlucht heb ik eind augustus terug ook met ArkeFly, heen trouwens ook en die gaat gelukkig 'gewoon' Amsterdam - Tenerife - Amsterdam, die landt om 19.20 op Tenerife als het goed is.
Precies, geniet van Tenerife!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ok, weet je ik zie het wel, ga me er niet druk om maken, dat doen m'n oren vanzelf wel
Grappig, 2 keer op Tenerife geweest de laatste jaren en ook vaak daar gegeten. Obers wisten de tent elke dag goed vol te kregen daar langs de boulevardquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet hetWij gaan elke zomer naar Tenerife
Maar voor het eerst naar Parque del Sol.
Wij gaan altijd eten bij vrienden van ons in Puerto Colon, Restaurant Bahia Beach
Godver nog 5 weken en 5 dagen, duurt echt langIk kan gewoon niet wachten! Zeker omdat het gewoon een kutzomer in nederland is tot nu toe
Ja klopt Abdel, die kleine mocro met zij Nederlandse vriendin.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:48 schreef hatsjoe het volgende:
[..]
Grappig, 2 keer op Tenerife geweest de laatste jaren en ook vaak daar gegeten. Obers wisten de tent elke dag goed vol te kregen daar langs de boulevard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |