Wat zouden jullie doen? Brief en CV opsturen of toch via dat online uploadsysteem?quote:Meer informatie?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met S van de afdeling recruitment op telefoonnummer xx of stuur je curriculum vitae voorzien van motivatie naar xx@xx.com.
Oh dit klinkt wel interessant, ga ik zeker even naar kijken. Dank je wel. Auto heb ik. Buiten de spitstijden kom ik hopelijk A'dam wel in.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:32 schreef marcosta het volgende:
[..]
@ daboman ik weet dat ze bij mondominerals nog operators zoeken met doorgroei naar ploegleider.
5 ploegendienst en errug interresante arbeidsvoorden. zit alleen in amsterdam havengebied..dus wel auto nodig
ik heb er zelf ook gewerkt en een broer van mij is daar teamleider dus als je meer info wilt en/of een kruiwagen laat maar weten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:16 schreef Daboman het volgende:
[..]
Oh dit klinkt wel interessant, ga ik zeker even naar kijken. Dank je wel. Auto heb ik. Buiten de spitstijden kom ik hopelijk A'dam wel in.
Verder nog een andere uitnodiging gekregen vandaag.
Klinkt eerder alsof ze een trainee zoeken die ze nog moeten omscholenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:49 schreef Hi_flyer het volgende:
Rare eisen bij een vacature voor een software developer.
De ideale Software Developer in opleiding laat zich eenvoudig omschrijven:
• Je hebt een academische opleiding, bijvoorbeeld Biologie, Geschiedenis, Natuurkunde of Sterrenkunde
• Je bent sterk analytisch onderlegd
• Je hebt de ambitie je te ontwikkelen als Software Developer
• Kennis van software is niet noodzakelijk maar geldt wel als een pré
Tja, zolang het maar WO is, waarom zeggen ze dat gewoon nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:49 schreef Hi_flyer het volgende:
Rare eisen bij een vacature voor een software developer.
De ideale Software Developer in opleiding laat zich eenvoudig omschrijven:
• Je hebt een academische opleiding, bijvoorbeeld Biologie, Geschiedenis, Natuurkunde of Sterrenkunde
• Je bent sterk analytisch onderlegd
• Je hebt de ambitie je te ontwikkelen als Software Developer
• Kennis van software is niet noodzakelijk maar geldt wel als een pré
Wel ´s middags een bericht dat ze nu voldoende kandidaten hebben gevonden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:37 schreef diginoob2 het volgende:
Net gebeld voor een vacature bij uitzendbureau, bleek nog open te staan (hoera, dacht ik).
Vraag ik: Hoeveel kans maak ik, want ik ben 24 en als jullie allemaal 16-jarigen hebben...
Zegt ze (ietwat verschrikt?) Nee zo werkt het bij ons niet.
Zei ik nou iets heel doms? Ik werd daarna mooi niet uitgenodigd voor een gesprek.
Officieel niet. Leeftijdsdiscriminatie. Maar goed, ze kunnen het ook niet vermelden, en iedereen die jonger is bij voorbaat al afwijzen. Nu weet je al als je jonger bent dat je weinig tot geen kans maakt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:48 schreef gifkwal het volgende:
Mag dit?
In de functie-eisen: "Een leeftijd van minimaal 28 jaar."
Als je 27 bent zou ik wel reageren hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:53 schreef gifkwal het volgende:
Echt balen, het lijkt me een leuke functie en ik denk dat ik het ook heus allemaal wel kan
Ik ben 25, dus het heeft denk ik weinig zin. Ik denk er nog even over na of ik hier energie aan ga verspillen (want verspillen zal het waarschijnlijk wel zijn).quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:56 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Als je 27 bent zou ik wel reageren hoor
Die keuze kun je het beste zelf makenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:58 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik ben 25, dus het heeft denk ik weinig zin. Ik denk er nog even over na of ik hier energie aan ga verspillen (want verspillen zal het waarschijnlijk wel zijn).
De directeur was Engelstalig. Hij heet Fred, dus ik dacht: dat is een Nederlander. Bleek het een Engelsman te zijn die bijna geen Nederlands sprak. Of we het gesprek in het Engels konden doen. Mijn Engels is verder best okee (if not a bit rusty), maar wat betreft mezelf uitdrukken hou ik het korter dan in het Nederlands. Daarbij had ik ook niet zoveel vragen meer voor hem, omdat ik al anderhalf uur met verschillende medewerkers had zitten keuvelen over het werk...quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:53 schreef MissionPhailed het volgende:
@Skinflint: was die directeur Engelstalig of was het een soort test?
Ik kijk even of ik vanavond nog energie over heb. Nu eerst even een andere brief afmakenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:01 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Die keuze kun je het beste zelf maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |