Neehoor, juist awesome. Als iedereen dat serieus zou doen zou het tof zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:46 schreef heloef het volgende:
Oh top opdracht een presentatie houden over wat mij inspireert.
Wat een onzin.
doe je presentatie over een vrouw met dikke ttettenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:46 schreef heloef het volgende:
Oh top opdracht een presentatie houden over wat mij inspireert.
Wat een onzin.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
doe je presentatie over een vrouw met dikke ttetten
In elk geval tot het maken van een presentatie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Tot wat moet het je inspireren dan?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
doe je mijn kamer ook meteen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga even een goede huisvrouw zijn![]()
Stofzuigen, dweilen en opruimen
niksquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niks, maar je mag wel even op mijn xbox gamen terwijl je schoonmaakt
Stofzuigen misschien?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moest mijn kamer opruimen van mijn moeder. Maar ik zag helemaal geen troep
Oh nee?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben niet altijd om te kopen met spelen op een xbox hoor
Ook al gedaan. Misschien bedoelde ze die twee tassen die op de grond staan, maar daar heb ik helemaal geen opbergruimte voorquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook al gedaan. Misschien bedoelde ze die twee tassen die op de grond staan, maar daar heb ik helemaal geen opbergruimte voor
Ik heb een kamer van zo'n 6m2 met schuine muren hierquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk neiuw kastje in elkaar zetten, heb je gelijk wat te doen.
Ben jij Harry Potter in de bezemkast?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een kamer van zo'n 6m2 met schuine muren hier
Ah, vandaar dat je altijd zo dicht op de cam moet kruipen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een kamer van zo'n 6m2 met schuine muren hier
Ik ben ook zoiets ja. Huishoudslaaf ook wel een soort van.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij Harry Potter in de bezemkast?
Huiselfje.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook zoiets ja. Huishoudslaaf ook wel een soort van.
The Big Bang Theoryquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb net The Big Bang theory gekeken, op aanraden van Mur. Hij is erg leuk.
[..]
Huiselfje.
Vandaar dat Sinos je zou doen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook zoiets ja. Huishoudslaaf ook wel een soort van.
jaja heel leuk hoorquote:
Kan je niet toevallig een site voor mij bouwen als je je toch verveeld?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:13 schreef stefanhaan het volgende:
Lukt et met je nieuwe design myrne?
Als je problemen hebt met hem in html zetten dan hoor ik het wel
waarvoor moet je een site hebben?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je niet toevallig een site voor mij bouwen als je je toch verveeld?
Alleen ik heb niks, dat is een beetje jammer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, juist awesome. Als iedereen dat serieus zou doen zou het tof zijn.
Dat inspireert mij niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Wil je mijn kamer ook doen? Ik betaal in naturaquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga even een goede huisvrouw zijn![]()
Stofzuigen, dweilen en opruimen
DMquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
waarvoor moet je een site hebben?
nacapquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk neiuw kastje in elkaar zetten, heb je gelijk wat te doen.
ja dat gaat er ook wel in, een pittige graagquote:
Je woont een beetje te ver wegquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wil je mijn kamer ook doen? Ik betaal in natura
Nomnomnomquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nacapDaar erkt me broertje
[..]
ja dat gaat er ook wel in, een pittige graag
Wat als ik je ophaal?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je woont een beetje te ver weg
Pfff huiskamer en keuken gedaanNu de rest nog
En zodat hij je kan betalen hequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij gaat in totaal 10 uur rijden, zodat ik je kamer kan doen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waar de fuck woon jij wel niet? Frankrijk/Spanje?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij gaat in totaal 10 uur rijden, zodat ik je kamer kan doen
Groningen - Spijkenisse 2,5 uurquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar de fuck woon jij wel niet? Frankrijk/Spanje?
Je moet er iets voor over hebben hequote:Op woensdag 11 januari 2012 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Groningen - Spijkenisse 2,5 uur
Spijkenisse - Groningen 2,5 uur
Ik wil ook graag naar huis
Hihi
ja dat dan weer welquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben he
Ik ben helaas net klaar, anders had je hier ook wel mogen komen poetsenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat dan weer wel
Maar ik ben nog niet klaar met mijn eigen huis, dus het feestje gaat niet door
he wat jammer nouquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben helaas net klaar, anders had je hier ook wel mogen komen poetsen
Teringverquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil ook graag naar huis
Hihi
Die gaat vet worden.quote:
Neuh, die is geen three feet sixquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja noemt newb zijn pener zo?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja noemt newb zijn pener zo?
Klopt, met the White Council erin, en Sauron in die toren in Mirkwood. Saruman terugzien lijkt me wel echt vet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die gaat vet worden.
Komen geloof ik ook stukjes in die niet in het boek voorkomen maar die zich wel in die tijd hebben afgespeeld.
Christoffer Lee is baas.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, met the White Council erin, en Sauron in die toren in Mirkwood. Saruman terugzien lijkt me wel echt vet.
Ik heb ze nu zo ver dat we aan de doelgroep gaan vragen welk design ze het meest aanspreekt, docent vond die van haar ook niets, maar zei dat heel subtiel. Kwam erop neer dat er na zijn beoordeling niets overbleef.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:13 schreef stefanhaan het volgende:
Lukt et met je nieuwe design myrne?
Als je problemen hebt met hem in html zetten dan hoor ik het wel
Ja gaat een must see wordenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, met the White Council erin, en Sauron in die toren in Mirkwood. Saruman terugzien lijkt me wel echt vet.
5 mensen maar steve jobs nemen. faal.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:50 schreef heloef het volgende:
Tot zover heb ik twee "inspiratiebronnen" voor mijn presentatie: Gerard Ekdom en Steve Jobs, al heb ik een erg sterk vermoedrn dat er nog een stuk of 5 Steve Jobs nemen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je altijd zo dicht op de cam moet kruipen.
Je hebt mij niet als inspiratiebron?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:50 schreef heloef het volgende:
Tot zover heb ik twee "inspiratiebronnen" voor mijn presentatie: Gerard Ekdom en Steve Jobs, al heb ik een erg sterk vermoedrn dat er nog een stuk of 5 Steve Jobs nemen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
5 mensen maar steve jobs nemen. faal.
Waarom heb je alleen personen? Tevens, post eens heel veel foto's van Gerard
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ze nu zo ver dat we aan de doelgroep gaan vragen welk design ze het meest aanspreekt, docent vond die van haar ook niets, maar zei dat heel subtiel. Kwam erop neer dat er na zijn beoordeling niets overbleef.
Maar ik mag 2 voorstellen maken nu zij ook, ik ben er best zeker van dat de doelgroep (studenten) niet voor die van haar kiest, dus ik heb eindelijk mijn zin.
ik weet niet of het zo is alleen ik verwacht het wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die steve jobs kiezen falenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom steve jobs. Serieus, ik geef geen neuk om die manquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
ik weet niet of het zo is alleen ik verwacht het wel.
Neem Jonah Falcon.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
ik weet niet of het zo is alleen ik verwacht het wel.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom steve jobs. Serieus, ik geef geen neuk om die manFoto's op tumblr, frida kahlo, roy lichtenstein, moeder theresa, de oprichters van motherfucking youtube, mijn vrienden..
dat zijn mijn inspiratiebronnen
quote:
Ik hoorde ook net dat mijn verstandskiezen eruit gaan moeten, ik heb er nu al geen zin in.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Tevens moet ik morgenmiddag naar de kaakchirurg. Alvast mijn excuses voor mijn gedrag morgen.
Aparte lijst.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:04 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, zoveel mensen die me inspireren.
Bill Gates, Steve Jobs, Obama, Tupac Shakur, Gandhi, Peter Parker, Tolkien, Mark Hughes etc etc
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook net dat mijn verstandskiezen eruit gaan moeten, ik heb er nu al geen zin in.
Sterkte.
Zooo daar ga je een pijn aan krijgen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook net dat mijn verstandskiezen eruit gaan moeten, ik heb er nu al geen zin in.
Sterkte.
Niet inademen! Anders zit hij in je neusquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:12 schreef arachide. het volgende:
Er hangt net ineens een spin voor me neus. Echt 10 cm afstand
FFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zooo daar ga je een pijn aan krijgen!
Niet meer normaaaaal!
Of is dit iets wat je niet wil horen
Kan mee vallen hoor. Bij 1 kant had ik nergens last van, geen napijnen enzo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Sterkte.
Je krijgt 5 prikken waar van de prik in je geheemelte het ergste is. Die doet helse pijn.quote:
Dat, als de doodquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
Tevens ben ik bang voor de tandarts![]()
Dus ik begrijp de angst wel
ik ook, ik krijg altijd een dubbele verdoving. Omdat mijn angst zo groot is, dat de eerste verdoving niet werktquote:
Ik zou precies hetzelfde kunnen hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook, ik krijg altijd een dubbele verdoving. Omdat mijn angst zo groot is, dat de eerste verdoving niet werkt![]()
1 Keer naar de tandarts geweest op Tenerife. Die wist niet wat hij meemaakteHij kreeg me niet verdooft en ik werd helemaal plat gespoten. Ik lag te krijsen en te janken op die stoel
En me schoonmoeder raakte in paniek, want die zat erbij als tolk
Toen heeft hij snel een noodvulling erin geduwd, want alles lag open. En kon ik de rest van de vakantie niet meer aan 1 kant kauwen
wtfquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Zo blij zit ik er nooit bij hoor
Whahahhahahahquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die reactie er ook onder
[..]
wat precies?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef kutkloon7 het volgende:
Fuck, de verstandskiezen achtervolgens mij. Zit ik een beetje fobo's uit te checken:
[ afbeelding ]
Eng hoor, dit.
ik zie maar 2 topicsquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die topics over verstandskiezen.
Of ben ik aan het hallucineren?
Hij vindt het eng dat op een forum waar het over alles gaat er een screenshot van een verstandkiestrektopic isquote:
Ja. Of nouja, eigenlijk dat ik hem nu opeens tegenkom.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij vindt het eng dat op een forum waar het over alles gaat er een screenshot van een verstandkiestrektopic is
2, boven elkaar..quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij vindt het eng dat op een forum waar het over alles gaat er een screenshot van een verstandkiestrektopic is
Keelontsteking ofzo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef Lot88 het volgende:
middag ik zit slapjes thuis te wezen.. kreeg vanochtend al geen brood meer doorgesliktmorgen naar de dokter
Splitsing van het topic.quote:
Ja, tenzij je serieus advies wil.quote:
Je bent echter een van de weinigen die dat uit vrij keuze is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:20 schreef SiIk het volgende:
Nouja zeg, ik ben hier toch zeker niet een van de velen die bezet zijn
quote:
Ik hield het 23 seconde volquote:
Roep: Dit is een woowowerwaw! (leids voor roofoverval.)quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar wordt niet aan gedaan hier.
Dat klinkt meer Chineesquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Roep: Dit is een woowowerwaw! (leids voor roofoverval.)
Valt te proberen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Roep: Dit is een woowowerwaw! (leids voor roofoverval.)
Jij kent geen Leidenaren neem ik aan?quote:
Alle Leidenaren die ik ken, ken ik via internet en ze durven niet te meeten. Je wordt de eerste denk ik zomaarquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt te proberen natuurlijk.
Zou leuker zijn als ze gewoon open zouden doen en het pakketje geven natuurlijk.
[..]
Jij kent geen Leidenaren neem ik aan?
Owjee, de druk is onmenselijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alle Leidenaren die ik ken, ken ik via internet en ze durven niet te meeten. Je wordt de eerste denk ik zomaar
Wat is er morgen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owjee, de druk is onmenselijk.Houdt er wel rekening mee dat ik een dik gezicht ga hebben door morgen.
Ik vraag me af hoe erg Joysa gaat lachen als ze me roofoverval hoort zeggen.
Kaakchirurg, verstandskiezen verwijderen. Naast het lekkere pijn lijden met de prikken en het horen en voelen hoe ze mijn mond verbouwen, mag ik daarna tot 3 weken met een bolle harses rondlopen kennelijk.quote:
quote:
Niet haten op rquote:
Au, vervelend. Nouja, het is nog 2,5 week, dus wie weet valt het mee tegen die tijdquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaakchirurg, verstandskiezen verwijderen. Naast het lekkere pijn lijden met de prikken en het horen en voelen hoe ze mijn mond verbouwen, mag ik daarna tot 3 weken met een bolle harses rondlopen kennelijk.
[..]
[ afbeelding ]
wat gaat er morgen gebeuren?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owjee, de druk is onmenselijk.Houdt er wel rekening mee dat ik een dik gezicht ga hebben door morgen.
Heel hardquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De 20ste gaat niet meer door?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Au, vervelend. Nouja, het is nog 2,5 week, dus wie weet valt het mee tegen die tijd
Sylvie van de Vaart? Emma Watson?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
Ze laat haar haar weer groeien trouwens, a great day for man kind.
Uitstellen heeft geen zin, MLIG. Ik heb er ontstoken tandvlees door en gaatjes in de kiezen er vlak voor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat gaat er morgen gebeuren?
oh wacht de verstandskies, nee laat maar.
moet je gewoon uitstellen jonge!
ik verveel me, ik was de serie breaking bad aan het kijken, maar na s02e08 kwam er teveel confrontatie.
Allebeiquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sylvie van de Vaart? Emma Watson?
Oh, kom je ook dan? Ik dacht dat je naar Wageningen gingquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De 20ste gaat niet meer door?
[..]
Sylvie van de Vaart? Emma Watson?
[..]
Uitstellen heeft geen zin, MLIG. Ik heb er ontstoken tandvlees door en gaatjes in de kiezen er vlak voor.
Heus wel!!!quote:
Ik heb ze allebeiquote:
You just jelly.quote:
Ik moet zeggen dat ik Sylvie wel iets leuker vindt met het korte haar. Lekker rattekoppie heeft ze dan.quote:
Ik heb ook nog een housewarming in Leiden dan. Ik zie wel hoever ik kom.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, kom je ook dan? Ik dacht dat je naar Wageningen ging
Ik heb geen idee wat ik hebquote:
Oh een mooie vrouw met een zachte G.quote:
Paar keer gezien, schattig wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:27 schreef l3east het volgende:
[..]
Ah, oke. Kijkt er iemand New Girl?
1 aflevering gezien, ik vond het wel leuk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:27 schreef l3east het volgende:
[..]
Ah, oke. Kijkt er iemand New Girl?
Ik heb gisteravond gekeken (op tvquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv. Is toch alleen maar rotzooi en reclame
Nop, heb er wel alles van liggen volgens mij. Maar nog niet aan begonnen.quote:
Ik ben verslaafdquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 aflevering gezien, ik vond het wel leuk.
Staat op mijn downloadlijstje
Ik download het sinds kort, dus ik loop een paar afleveringen voor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond gekeken (op tv)
Ben weer verliefd op Santana na die aflevering
Gaat ze weer bazen de komende afleveringen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik download het sinds kort, dus ik loop een paar afleveringen voor.
Die Zooey Deschanel is gewoon een toffe peerquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Paar keer gezien, schattig wel.
Wie ben jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je gaat zelf kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gaat ze weer bazen de komende afleveringen?
En komt het wel goed met 'r ?
Ik kijk teveel seriesquote:
Bij welke aflevering zijn ze nu in NL?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gaat ze weer bazen de komende afleveringen?
En komt het wel goed met 'r ?
Ik ben eindelijk aan How I met your mother begonnen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk teveel series
Dus geen idee wanneer ik ermee ga beginnen
The Walking Dead vond ik ook wel intressant. Normaal hou ik niet van zombiefilms, maar deze serie zit wel goed in elkaar
Die hugh laurie is geniaal.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nop, heb er wel alles van liggen volgens mij. Maar nog niet aan begonnen.
Zit midden in Dr House
Nieuwe season al bijna uit? (met onze nederlandse chick erin... Hoe heet ze ook alweer..)quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:33 schreef xFriendx het volgende:
Ik kijk weinig, hoewel ik nu Game of Thrones wel tof vind. Ga ook de boeken dus maar kopen om een tijd zoet te zijn.
dat is de serie waar Willow van Buffy inspeelt toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk aan How I met your mother begonnen.
Wat een bazenserie
Ze is net openlijk uit de kast getrokken door het nationale promotiefilmpjequote:Op woensdag 11 januari 2012 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij welke aflevering zijn ze nu in NL?
Ik loop ook voor namelijk
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is de serie waar Willow van Buffy inspeelt toch?
Is dat deze?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze is net openlijk uit de kast getrokken door het nationale promotiefilmpje
Nee...1tje daarna denk ik?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat deze?
Het is eindelijk zover 'West Side Story' zal voor het eerst worden uitgevoerd op het McKingley High. Artie zegt tegen Blaine en Rachel dat ze hun rollen niet geloofwaardig kunnen spelen omdat ze zelf nog nooit 'intiem' zijn geweest. Rachel en Blaine gaan nu erg twijfelen. Ondertussen zijn de Warblers weer terug en zien we ook een nieuw lid bij de Warberls; Sebastian. Blaine, Kurt en Sebastian gaan naar een gaybar. Kurt komt daar een oude bekende tegen.
Dan moet je vooral je borsten gaan posten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
sinosje heeft een mannentrauma en zo schrikt ze iedereen af.
Ze slaat Finn op het einde in z'n gezichtquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat loopt Nederland niet zo heel veel achter met Amerika
Santanaquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze slaat Finn op het einde in z'n gezicht
die staan nog steeds op mijn netvlies gebrand.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je vooral je borsten gaan posten.
Wat is er gebeurd dat ze een mannentrauma heeftquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
sinosje heeft een mannentrauma en zo schrikt ze iedereen af.
Borsten zijn overrated.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
die staan nog steeds op mijn netvlies gebrand.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
ik kijk RTL Boulevard
Die schoenen
Santana en Brittany inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Santana
Sowieso Santana en Brittany
jij kijkt ook?quote:
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Santana en Brittany inderdaad
Als Santana een lied zingt zoals toen van Amy Winehouse of Adele dan staan soms de tranen in m'n ogenDie blikken van haar en zoals ze dan naar Brittany kijkt
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:31 schreef l3east het volgende:
[..]
Die Zooey Deschanel is gewoon een toffe peer![]()
En ik ben l3east aangenaam kennis te maken, ik zie dat je een mod bent dus kan je beter te vriend houden
Ohai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee, vraag het haar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:43 schreef l3east het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dat ze een mannentrauma heeft?
En hoe was ze vroeger?
die van sinosje niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
[..]
geen idee, vraag het haar.
[..]
die van sinosje niet.
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij kijkt ook?
[..]
JaIk vind ze zo lief saampjes
okquote:
Ja dat heb ik ook gehoord.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:48 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die Brittany zo tof.Zo dom, maar zo lief.
Wist je dat zij eigenlijk alleen maar het meisje was dat de GLEE-cast de dansjes zou leren. Maar toen ze haar zagen hebben ze haar een rol gegeven. Ze is dan ook gewoon awesome.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2012 18:52:02 ]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
[..]
Ja dat heb ik ook gehoord.Wat een drama, nee het ging me om RTL boulevard, daar moest ik om huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
ik kijk het ook nooitquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een drama, nee het ging me om RTL boulevard, daar moest ik om huilen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
[..]
Ja dat heb ik ook gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
Die eerstequote:Op woensdag 11 januari 2012 19:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Omdat dat baas is.quote:
wat wil je met de buren gaan doen dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer eens even kijken of de buren open willen doen.
Ik denk dat hij jaloers is omdat wij allemaal tv kunnen kijken en hij geen tv heeft. Daarom gaat hij nu bij zijn buren tv kijken zodat hij straks ook mee kan praten over tv kijken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat wil je met de buren gaan doen dan?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jaloers is omdat wij allemaal tv kunnen kijken en hij geen tv heeft. Daarom gaat hij nu bij zijn buren tv kijken zodat hij straks ook mee kan praten over tv kijken.
Hij mag wel met mij op de cam en samen gaan lerenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jaloers is omdat wij allemaal tv kunnen kijken en hij geen tv heeft. Daarom gaat hij nu bij zijn buren tv gaat kijken zodat hij straks ook mee kan praten over tv kijken.
nee man, we gaan massaal weer mens-erger-je-nieten!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:09 schreef heloef het volgende:
TV gaat weer helemaal in worden in 2013 wisten jullie dat?
Heul niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
nee man, we gaan massaal weer mens-erger-je-nieten!
Mur (O+)heeft me een cadeautje gestuurd, maar ik was aan het sporten dus is het bij de buren afgegeven. Nu kan ik het niet ophalen, want ze doen niet open.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat wil je met de buren gaan doen dan?
Ik heb een tv. Jaren niet gehad, maar ik heb er weer 1.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jaloers is omdat wij allemaal tv kunnen kijken en hij geen tv heeft. Daarom gaat hij nu bij zijn buren tv kijken zodat hij straks ook mee kan praten over tv kijken.
Radio is waarschijnlijk het enige klassieke medium wat echt overeind zal blijven.quote:
misschien doen ze niet open omdat ze met je kadootje aan het spelen zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mur (O+)heeft me een cadeautje gestuurd, maar ik was aan het sporten dus is het bij de buren afgegeven. Nu kan ik het niet ophalen, want ze doen niet open.
[..]
Ik heb een tv. Jaren niet gehad, maar ik heb er weer 1.
Ik dacht al dat het een voorbinddildo was.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien doen ze niet open omdat ze met je kadootje aan het spelen zijn
Je snapt dat je dan uiteraard op cam uit de kleren moet gaan voor me?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mur (O+)heeft me een cadeautje gestuurd, maar ik was aan het sporten dus is het bij de buren afgegeven. Nu kan ik het niet ophalen, want ze doen niet open.
ja, t was ook een geintjequote:Op woensdag 11 januari 2012 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Radio is waarschijnlijk het enige klassieke medium wat echt overeind zal blijven.
Bahaha ze is zo evilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Dit klinkt zo heerlijk verschrikkelijk fout.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien doen ze niet open omdat ze met je kadootje aan het spelen zijn
Waarom zou Mur me dat sturen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het een voorbinddildo was.
Is dat alles?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je snapt dat je dan uiteraard op cam uit de kleren moet gaan voor me?
wie is mur de hele tijd?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een tv. Jaren niet gehad, maar ik heb er weer 1.
Je snapt natuurlijk wel dat ik wil weten wat het kadootje isquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt zo heerlijk verschrikkelijk fout.
geef even een seintje in het topic, dan kom ik ook kijken in de TCquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je snapt dat je dan uiteraard op cam uit de kleren moet gaan voor me?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Bahaha ze is zo evil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]Ik vind haar mimiek super nep... Vind het gewoon een slechte actrice. (op dit oog)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Is hard bezig met joy te praten op tcquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wie is mur de hele tijd?
murdera?
moet ik daar nu ook kijken voordat ik het snap?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:19 schreef l3east het volgende:
[..]
Is hard bezig met joy te praten op tc
Ja, Murdera.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wie is mur de hele tijd?
murdera?
Zodra ik het heb, zal ik het je laten zien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat ik wil weten wat het kadootje is
Zo nu allemaal oefenenDe volgende meet gaan we het dansje doen
Owjee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je dat denkt ken je me nog niet zo goed.![]()
Dat nummer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat ik wil weten wat het kadootje is
Zo nu allemaal oefenenDe volgende meet gaan we het dansje doen
Maak gewoon je eigen neppe mensen dan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
moet ik daar nu ook kijken voordat ik het snap?
teveel confrontatie daar, en echte mensen enzo.
dus dat "mur" is murdera?
Vind je haar een slechte actrice?? Really?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind haar mimiek super nep... Vind het gewoon een slechte actrice. (op dit oog)
Op dit oog he, op het andere kan 't weer heel anders zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vind je haar een slechte actrice?? Really?
Ooh, haha. Oke. Ja dan snap ik hetquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:24 schreef twi het volgende:
[..]
Op dit oog he, op het andere kan 't weer heel anders zijn.
Volgens mij zit 'ie 'r acteerkunsten te reviewen op basis van gifjes. Ja, echt waar.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:25 schreef ook_gek het volgende:
Maar uhm mur is vriendin van kaneel?
Ik volg het effe niet meer, en zo ja.... Kennen ze elkaar van hier?
Murdera is geen vrouw en zijn vriendin niet en ja ze kennen elkaar van hierquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:25 schreef ook_gek het volgende:
murdera is een man volgens mij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:25 schreef ook_gek het volgende:
Ja... Je kan toch mimiek aflezen in die gifjes?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:24 schreef twi het volgende:
[..]
Op dit oog he, op het andere kan 't weer heel anders zijn.
Volgens mij zit 'ie 'r acteerkunsten te reviewen op basis van gifjes. Ja, echt waar.
Ik vind Murmur wel erg lief klinken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Murdera, Mur, Murmur, FCKIN MUUUUURDERAAA, Baas.
Kies zelf hoe je me wilt noemen, maar vriendin? Name Invalid.
Newb zijn koosnaampje voor mij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind Murmur wel erg lief klinken.
In demonology, Murmur is a Great Duke and Earl of Hell, and has thirty legions of demons under his command. He teaches Philosophy, and can oblige the souls of the deceased to appear before the conjurer to answer every desired question.quote:
Coolquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In demonology, Murmur is a Great Duke and Earl of Hell, and has thirty legions of demons under his command. He teaches Philosophy, and can oblige the souls of the deceased to appear before the conjurer to answer every desired question.
Murmur is depicted as a soldier riding a Vulture or a Griffin, and wearing a ducal crown. Two of his ministers go before him making the sound of trumpets. 'Murmur' in Latin means noise, whisper, murmur, and the sound of the trumpet. Some authors portray him simply as a vulture.
Other spelling: Murmus, Murmuur, Murmux.
Ik gok Google.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cool
Zeg...
Hoe weet jij dat allemaal?
Wikipedia natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cool
Zeg...
Hoe weet jij dat allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |