Neehoor, juist awesome. Als iedereen dat serieus zou doen zou het tof zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:46 schreef heloef het volgende:
Oh top opdracht een presentatie houden over wat mij inspireert.
Wat een onzin.
doe je presentatie over een vrouw met dikke ttettenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:46 schreef heloef het volgende:
Oh top opdracht een presentatie houden over wat mij inspireert.
Wat een onzin.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
doe je presentatie over een vrouw met dikke ttetten
In elk geval tot het maken van een presentatie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Tot wat moet het je inspireren dan?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
doe je mijn kamer ook meteen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga even een goede huisvrouw zijn![]()
Stofzuigen, dweilen en opruimen
niksquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niks, maar je mag wel even op mijn xbox gamen terwijl je schoonmaakt
Stofzuigen misschien?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moest mijn kamer opruimen van mijn moeder. Maar ik zag helemaal geen troep
Oh nee?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben niet altijd om te kopen met spelen op een xbox hoor
Ook al gedaan. Misschien bedoelde ze die twee tassen die op de grond staan, maar daar heb ik helemaal geen opbergruimte voorquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook al gedaan. Misschien bedoelde ze die twee tassen die op de grond staan, maar daar heb ik helemaal geen opbergruimte voor
Ik heb een kamer van zo'n 6m2 met schuine muren hierquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk neiuw kastje in elkaar zetten, heb je gelijk wat te doen.
Ben jij Harry Potter in de bezemkast?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een kamer van zo'n 6m2 met schuine muren hier
Ah, vandaar dat je altijd zo dicht op de cam moet kruipen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een kamer van zo'n 6m2 met schuine muren hier
Ik ben ook zoiets ja. Huishoudslaaf ook wel een soort van.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij Harry Potter in de bezemkast?
Huiselfje.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook zoiets ja. Huishoudslaaf ook wel een soort van.
The Big Bang Theoryquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb net The Big Bang theory gekeken, op aanraden van Mur. Hij is erg leuk.
[..]
Huiselfje.
Vandaar dat Sinos je zou doen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook zoiets ja. Huishoudslaaf ook wel een soort van.
jaja heel leuk hoorquote:
Kan je niet toevallig een site voor mij bouwen als je je toch verveeld?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:13 schreef stefanhaan het volgende:
Lukt et met je nieuwe design myrne?
Als je problemen hebt met hem in html zetten dan hoor ik het wel
waarvoor moet je een site hebben?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je niet toevallig een site voor mij bouwen als je je toch verveeld?
Alleen ik heb niks, dat is een beetje jammer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, juist awesome. Als iedereen dat serieus zou doen zou het tof zijn.
Dat inspireert mij niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Wil je mijn kamer ook doen? Ik betaal in naturaquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga even een goede huisvrouw zijn![]()
Stofzuigen, dweilen en opruimen
DMquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
waarvoor moet je een site hebben?
nacapquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk neiuw kastje in elkaar zetten, heb je gelijk wat te doen.
ja dat gaat er ook wel in, een pittige graagquote:
Je woont een beetje te ver wegquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wil je mijn kamer ook doen? Ik betaal in natura
Nomnomnomquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nacapDaar erkt me broertje
[..]
ja dat gaat er ook wel in, een pittige graag
Wat als ik je ophaal?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je woont een beetje te ver weg
Pfff huiskamer en keuken gedaanNu de rest nog
En zodat hij je kan betalen hequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij gaat in totaal 10 uur rijden, zodat ik je kamer kan doen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waar de fuck woon jij wel niet? Frankrijk/Spanje?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij gaat in totaal 10 uur rijden, zodat ik je kamer kan doen
Groningen - Spijkenisse 2,5 uurquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar de fuck woon jij wel niet? Frankrijk/Spanje?
Je moet er iets voor over hebben hequote:Op woensdag 11 januari 2012 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Groningen - Spijkenisse 2,5 uur
Spijkenisse - Groningen 2,5 uur
Ik wil ook graag naar huis
Hihi
ja dat dan weer welquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben he
Ik ben helaas net klaar, anders had je hier ook wel mogen komen poetsenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat dan weer wel
Maar ik ben nog niet klaar met mijn eigen huis, dus het feestje gaat niet door
he wat jammer nouquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben helaas net klaar, anders had je hier ook wel mogen komen poetsen
Teringverquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil ook graag naar huis
Hihi
Die gaat vet worden.quote:
Neuh, die is geen three feet sixquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja noemt newb zijn pener zo?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja noemt newb zijn pener zo?
Klopt, met the White Council erin, en Sauron in die toren in Mirkwood. Saruman terugzien lijkt me wel echt vet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die gaat vet worden.
Komen geloof ik ook stukjes in die niet in het boek voorkomen maar die zich wel in die tijd hebben afgespeeld.
Christoffer Lee is baas.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, met the White Council erin, en Sauron in die toren in Mirkwood. Saruman terugzien lijkt me wel echt vet.
Ik heb ze nu zo ver dat we aan de doelgroep gaan vragen welk design ze het meest aanspreekt, docent vond die van haar ook niets, maar zei dat heel subtiel. Kwam erop neer dat er na zijn beoordeling niets overbleef.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:13 schreef stefanhaan het volgende:
Lukt et met je nieuwe design myrne?
Als je problemen hebt met hem in html zetten dan hoor ik het wel
Ja gaat een must see wordenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, met the White Council erin, en Sauron in die toren in Mirkwood. Saruman terugzien lijkt me wel echt vet.
5 mensen maar steve jobs nemen. faal.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:50 schreef heloef het volgende:
Tot zover heb ik twee "inspiratiebronnen" voor mijn presentatie: Gerard Ekdom en Steve Jobs, al heb ik een erg sterk vermoedrn dat er nog een stuk of 5 Steve Jobs nemen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je altijd zo dicht op de cam moet kruipen.
Je hebt mij niet als inspiratiebron?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:50 schreef heloef het volgende:
Tot zover heb ik twee "inspiratiebronnen" voor mijn presentatie: Gerard Ekdom en Steve Jobs, al heb ik een erg sterk vermoedrn dat er nog een stuk of 5 Steve Jobs nemen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
5 mensen maar steve jobs nemen. faal.
Waarom heb je alleen personen? Tevens, post eens heel veel foto's van Gerard
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ze nu zo ver dat we aan de doelgroep gaan vragen welk design ze het meest aanspreekt, docent vond die van haar ook niets, maar zei dat heel subtiel. Kwam erop neer dat er na zijn beoordeling niets overbleef.
Maar ik mag 2 voorstellen maken nu zij ook, ik ben er best zeker van dat de doelgroep (studenten) niet voor die van haar kiest, dus ik heb eindelijk mijn zin.
ik weet niet of het zo is alleen ik verwacht het wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die steve jobs kiezen falenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom steve jobs. Serieus, ik geef geen neuk om die manquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
ik weet niet of het zo is alleen ik verwacht het wel.
Neem Jonah Falcon.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
ik weet niet of het zo is alleen ik verwacht het wel.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom steve jobs. Serieus, ik geef geen neuk om die manFoto's op tumblr, frida kahlo, roy lichtenstein, moeder theresa, de oprichters van motherfucking youtube, mijn vrienden..
dat zijn mijn inspiratiebronnen
quote:
Ik hoorde ook net dat mijn verstandskiezen eruit gaan moeten, ik heb er nu al geen zin in.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Tevens moet ik morgenmiddag naar de kaakchirurg. Alvast mijn excuses voor mijn gedrag morgen.
Aparte lijst.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:04 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, zoveel mensen die me inspireren.
Bill Gates, Steve Jobs, Obama, Tupac Shakur, Gandhi, Peter Parker, Tolkien, Mark Hughes etc etc
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook net dat mijn verstandskiezen eruit gaan moeten, ik heb er nu al geen zin in.
Sterkte.
Zooo daar ga je een pijn aan krijgen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook net dat mijn verstandskiezen eruit gaan moeten, ik heb er nu al geen zin in.
Sterkte.
Niet inademen! Anders zit hij in je neusquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:12 schreef arachide. het volgende:
Er hangt net ineens een spin voor me neus. Echt 10 cm afstand
FFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zooo daar ga je een pijn aan krijgen!
Niet meer normaaaaal!
Of is dit iets wat je niet wil horen
Kan mee vallen hoor. Bij 1 kant had ik nergens last van, geen napijnen enzo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Sterkte.
Je krijgt 5 prikken waar van de prik in je geheemelte het ergste is. Die doet helse pijn.quote:
Dat, als de doodquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
Tevens ben ik bang voor de tandarts![]()
Dus ik begrijp de angst wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |