Tim heb ik nu geschrapt na dat laatste stukje over die cijfercombinatie die zo uitdrukkelijk in beeld kwam. Dat is niet des mols om dat te doen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:22 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
True, maar hij komt alsnog niet op het mollenlijstje
Bij de trapopdracht ontstond er verwarring over een van de rekensommen, moesten ze nou vermenigvuldigen, optellen of delen? Volgens mij ontstond die verwarring door Liesbeth of Marit, dus daar ga ik morgen nog even goed op lettenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:24 schreef dakpan90 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik Marit, Liesbeth en Hadewych helemaal niets bijzonders heb zien doen. Kan ze nog niet echt plaatsen..
Klopt, tussen Liesbeth en Hadewychquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de trapopdracht ontstond er verwarring over een van de rekensommen, moesten ze nou vermenigvuldigen, optellen of delen? Volgens mij ontstond die verwarring door Liesbeth of Marit, dus daar ga ik morgen nog even goed op letten.
Ja, ik heb nu een paar dingen waar ik morgen extra op wil gaan lettenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:27 schreef BobW het volgende:
Goede voorbereiding door dit te kijken voor de aflevering morgen
Wat dat betreft kent Maarten zijn medekandidaten goedquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Alleen maar door het fout te doen..
Eens. De kans op mislukken is veel groter dus had hij als Mol gewoon Ja kunnen zeggen. Dat zouden ze hem nog niet eens zeer kwalijk nemen denk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dat betreft kent Maarten zijn medekandidaten goed.
Maar hij valt nu wel af als mol voor mij.
Aan de andere kant, dat kan ook een tactiek zijn natuurlijk: als er al zo veel geld uit de pot verdwenen is, kun je er als mol ook voor zorgen dat er juist een keertje iets in komt, zodat mensen jou vertrouwen... al denk ik niet dat dat nu het geval wasquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Eens. De kans op mislukken is veel groter dus had hij als Mol gewoon Ja kunnen zeggen. Dat zouden ze hem nog niet eens zeer kwalijk nemen denk ik.
Op wiki staat 12, dus hij had gelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit te zoeken wat de hoogste top 40 notering van Dio is maar kan het niet vinden.
Volgens top40.nl klopt nummer 12quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit te zoeken wat de hoogste top 40 notering van Dio is maar kan het niet vinden.
http://www.maartenvanderweijden.nl/biografie.htmlquote:Geboren: 31 maart 1981
Geboorteplaats: Alkmaar
Lengte: 2.03 m
Nationaliteit: Nederlandse
Opleiding: Bachelor Wiskunde, Universiteit van Utrecht
Sport: Open Water Zwemmen: 5, 10 en 25 km
Verenigingen: PSV Eiffel Swimmers, MNC Dordrecht, DWK-XCESS, Hoorn, DAW, Orkano '75
Trainers: o.a. Marcel Wouda en Sam Groot
Vrijwilliger: KWF Kankerbestrijding
Antwoord op die vraag was 51. Ze hadden zijn lengte gedeeld door 4 gedaan. Dus dan maakt 2.03 of 2.04 in wezen niet zo veel uit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef megamandy het volgende:
Een beetje onduidelijk wat hij uiteindelijk heeft gezegd, hij sprak over 5 en over 8.
overigens staat dit in zijn biografie:
[..]
http://www.maartenvanderweijden.nl/biografie.html
Zijn lengte klopt dus ook niet met de afleveringMaar met dat delen zou 2m03 ook een beetje raar getal zijn, dus ga er maar even vanuit dat zijn website niet klopt
Vraag 1 en 3 zijn juist beantwoord. Aantal zwemdiploma's bij vraag 2 is onzeker.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:49 schreef dakpan90 het volgende:
1) Het aantal letters van Frits zijn volledige echte naam (23) - het aantal piercings van Anne Marie (3) = 20
2) Lengte van Maarten in cm (204) / aantal zwemdiploma's van William (4) = 51
3) Aantal mensen Monica Da Silva trio (2) * letters volledige naam van Dio (18) = 36
4) Aantal middelbare school diploma's van Frits + huisnummer van Liesbeth = 33
5) Huisnummer Hadewych (22) + aantal rammen in de groep (2) + hoogste notering top40 van Tijdmachine (12) = 36
6) Aantal huisdieren Liesbeth (1) - aantal kreeften in de groep (2) + schoenmaat Hadewych (39) = 40
7) Schoenmaat Tim (42) * brilsterkte Anne Marie (0.5) + cijfer achter de komma van Olympische tijd Maarten (5) = 26
28 treden te kort
Als je vermenigvuldigt is het niet zo veel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan me ook niet voortellen dat er maar 1 of zelfs 2 fouten in de antwoorden zaten, ze zaten er zoveel tredes naast!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |