Het functioneert helemaal niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef dakpan90 het volgende:
Marit en Frits met elkaar aan de portofoon. Dio met Hadewych. Kijken welk koppel functioneert
Ik ben diep beledigd idd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:58 schreef dakpan90 het volgende:
Want beta-mensen kunnen per definitie niet goed lezen
Idd, verdenk haar ook niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef dakpan90 het volgende:
Anne Marie deed het eigenlijk best wel goed
Zou ze dat doen om te mollen of meent ze dat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:04 schreef dakpan90 het volgende:
Marit kiest voor William, terwijl de rest van de groep hem uitkotst. Nice!
Ze is één van mijn mollen, dus ik denk het eerste.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:06 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Zou ze dat doen om te mollen of meent ze dat?
Nu ik erover nadenk is het voor Maarten ook moeilijk om te mollen als hij de mol zou zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:15 schreef dakpan90 het volgende:
Is best moeilijk voor de mol om te saboteren. Als er ook maar iets fout gaat, zou Maarten al gelijk gehad hebben.
Tja, ik had Maarten ook al afgeschreven als Mol in de eerste aflevering. Te fanatiek om wel te scoren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:16 schreef themole het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk is het voor Maarten ook moeilijk om te mollen als hij de mol zou zijn.
Zo fanatiek om die -500 te verscheuren, hetgeen uiteindelijk niets uitmaakte. Voor de rest is hij op de brug geraakt en heb ik hem tijdens de eerste opdracht nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:17 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Tja, ik had Maarten ook al afgeschreven als Mol in de eerste aflevering. Te fanatiek om wel te scoren.
Naja, hij wilde dan wel weer heel exact weten welke koker het was, omdat hij inzag dat je anders nooit kon weten waar de +500 in zat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:18 schreef themole het volgende:
[..]
Zo fanatiek om die -500 te verscheuren, hetgeen uiteindelijk niets uitmaakte. Voor de rest is hij op de brug geraakt en heb ik hem tijdens de eerste opdracht nog niet eens gezien.
Het is dan ook een vertrouwenswaardig persoon.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:18 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Don't trust nobody? Dubbele ontkenning.
Toch heeft hij niet een koker gepakt waar geld in zat. Een mol kan dat gewoon voor de lol zeggen om vervolgens de verkeerde te pakken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Naja, hij wilde dan wel weer heel exact weten welke koker het was, omdat hij inzag dat je anders nooit kon weten waar de +500 in zat.
True, maar hij komt alsnog niet op het mollenlijstjequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:21 schreef themole het volgende:
[..]
Toch heeft hij niet een koker gepakt waar geld in zat. Een mol kan dat gewoon voor de lol zeggen om vervolgens de verkeerde te pakken.
Tim heb ik nu geschrapt na dat laatste stukje over die cijfercombinatie die zo uitdrukkelijk in beeld kwam. Dat is niet des mols om dat te doen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:22 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
True, maar hij komt alsnog niet op het mollenlijstje
Bij de trapopdracht ontstond er verwarring over een van de rekensommen, moesten ze nou vermenigvuldigen, optellen of delen? Volgens mij ontstond die verwarring door Liesbeth of Marit, dus daar ga ik morgen nog even goed op lettenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:24 schreef dakpan90 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik Marit, Liesbeth en Hadewych helemaal niets bijzonders heb zien doen. Kan ze nog niet echt plaatsen..
Klopt, tussen Liesbeth en Hadewychquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de trapopdracht ontstond er verwarring over een van de rekensommen, moesten ze nou vermenigvuldigen, optellen of delen? Volgens mij ontstond die verwarring door Liesbeth of Marit, dus daar ga ik morgen nog even goed op letten.
Ja, ik heb nu een paar dingen waar ik morgen extra op wil gaan lettenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:27 schreef BobW het volgende:
Goede voorbereiding door dit te kijken voor de aflevering morgen
Wat dat betreft kent Maarten zijn medekandidaten goedquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Alleen maar door het fout te doen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |